Daarnet zaten ze anders aardig te babbelen met zijn tweeen.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:31 schreef T-lex het volgende:
Tis net of je een herhaling zit te kijken van gisteren ochtend als je de streams bekijkt...zie weer die zelfde saaie gasten aan het schaakbord zitten. Leuke opdracht Hummie....
Das zonde...heb ik net Jeroen z'n gekke 5 minuten gemist.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarnet zaten ze anders aardig te babbelen met zijn tweeen.
Ik vond het net met Jeroen en Semih gezelliger dan met deze twee.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Das zonde...heb ik net Jeroen z'n gekke 5 minuten gemist.![]()
![]()
Dat zou beter zijn jaquote:Op woensdag 1 november 2006 09:09 schreef NS het volgende:
Ja dat was gisteren ook al. Ik denk eerde dat de haan kraait voor die 2 die nu aan tafel zitten,
Zolang ze er maar geen ammoniac bij doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:35 schreef T-lex het volgende:
Mo gaat volgens mij de appeltaart maken voor de verjaardag van Tijn. Zie d'r in de weer met een pakje...rozijntjes en er staat een fles Safari bij. Tis nog best vroeg voor een borrel, dus ze zal de Safari wel gebruiken om de rozijntjes in te weken.![]()
Ja, Tijn zei dat hij zijn geld aan Jeroen wil geven onder het mom van: als je dat geld nou echt zo belangrijk vindt mag je het hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef NS het volgende:
Ze zijn net hun nest uit en beginnen gelijk weer te zeiken over het nomineren. Ze laten zich wel kennen hoor.
Dat geloof je niet gewoonquote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijn zit alweer te zeiken over Jeroen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ging ie er wel degelijk vanuit dat hij niet zou winnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:51 schreef NS het volgende:
Die gozer is er vanuit gegaan dat hij BB6 wel ff zou winnen; hoe dom kun je zijn.
Ja, Jeroen wordt inmiddels "gewetenloos" genoemd.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:54 schreef pullup het volgende:
En hop daar is de tweede ronde zeiken op Jeroen begonnen.
Ja dat is nauwkeuriger.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Jeroen wordt inmiddels "gewetenloos" genoemd.
edit: de 2e ronde sinds half 10, bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |