abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43127531
quote:
Op woensdag 1 november 2006 05:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze moeten toch wakker blijven voor die lamp
ja eh precies ja
pi_43127533
Met 'er is iemand wakker' bedoelde ik jou PC eend. Aangezien er al tijden niets meer geplaatst was op het forum......
pi_43127535
quote:
Op woensdag 1 november 2006 05:24 schreef fini het volgende:
Met 'er is iemand wakker' bedoelde ik jou PC eend. Aangezien er al tijden niets meer geplaatst was op het forum......
Ik was al bang dat je mij bedoelde
maar ik ben verre van wakker

Gelukkig helpt de nachtzuster ons uit de nood, zoals haar naam betaamt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43127538
Nou ik draag de dienst over aan de nachtzuster hoor
Zus, die kakelverse kloon valt nu onder jouw verantwoording
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43127540
Dat ding is geen een keer aangegaan vannacht (over de lamp)
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_43127541
quote:
Op woensdag 1 november 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Nou ik draag de dienst over aan de nachtzuster hoor
Zus, die kakelverse kloon valt nu onder jouw verantwoording
En bedankt

Daar zitten ze dan

Hou het ook voor gezien, truste eendje
pi_43127543
Sem vindt dat schaken je hersens wel wakker houden. Er wordt flink gegaapt door de mannen.
pi_43127544
PC eend slaap lekker... Daar kunnen Jeroen en Sem helaas nog effen niet van dromen.
pi_43127549
Eendje slaapt al
pi_43127550
Daar zit je dan, midden in de nacht (bijna ochtend) naar een domme lamp te staren, gaat ' ie aan ? of toch niet ? of ?....

Dan zou je toch bij jezelf denken: had ik maar een vak geleerd.....
pi_43127552
quote:
Op woensdag 1 november 2006 05:47 schreef fini het volgende:

Dan zou je toch bij jezelf denken: had ik maar een vak geleerd.....
Voor een kwart miljoen wil ik ook wel naar een lampje staren 's nachts
pi_43127554
Sem zit alweer alle mogelijke stemmen met Jeroen door te nemen. Sem praat en Jeroen zegt ok, ja da's waar, natuurlijk.
Sem praat over het nomineren van Saar, maar is bang voor de reactie van Mo.
pi_43127555
Dan moet je wel zeker weten dat je kunt winnen.....
pi_43127578
Als ik een mix was tussen Rik en Saar kom ik aardig in de buurt
pi_43127581
Jeroen houdt zich exact op de juist momenten afzijdig. Hij praat op exact de juiste momenten mee, maar dan net niet teveel (oftewel: hij laat zich niet in z'n kaarten kijken). Hij speelt het spelletje heeeeel slim ! Ook ik was een van die mensen die dachten: Jeroen HBO, hoe is het mogelijk ? Maar ik begin zo langzamerhand van die mening terug te komen. Jeroen is een stuk slimmer dan een hoop mensen dachten (incl. mensen in het huis).
pi_43127589
Inderdaad !! Eeen mix tussen Saar en Rik is naar mijn mening een gegarandeerde winnaar. Ik twijfel namelijk tussen die twee als potentiele winnaar......
pi_43127604
Dat geloof ik ook, hij heeft een verborgen agenda en Sem laat zijn tactieken heel duidelijk merken.
Ohw, Sem geeft wel een heel duidelijk voorbeeld uit zijn studieboek communicatie:
2 mannen willen sinaasappels kopen, de 1 voor sinaasappeltaart en de ander voor sinaasappelsap.
De Sapman koopt de sinaasappels op, perst de Jus eruit en verkoopt alsnog de schil aan de ander omdat je om de taart te maken sinaasappelschil nodig heeft, wat hij over heeft van het persen.
Ahwel, taktisch spelen.
(onderzoek doen en achtergrond info zoeken volgens Sem).
pi_43127614
quote:
Op woensdag 1 november 2006 06:23 schreef fini het volgende:
Inderdaad !! Eeen mix tussen Saar en Rik is naar mijn mening een gegarandeerde winnaar. Ik twijfel namelijk tussen die twee als potentiele winnaar......
Precies even
pi_43127624
Prospera,

Wij zijn het qua analyse zeker eens. .... Alleen waar ik voor mezelf nog niet uit ben: gun ik Jeroen de overwinning vanwege zijn slimme tactiek of gun ik het toch aan Rik of Saar......
  woensdag 1 november 2006 @ 06:49:04 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43127644
Jeroen heeft een particuliere opleiding gedaan, TIO, en een eigen bedrijfje gehad. Importeerde producten uit China. Toe maar Jeroen. En zijn scriptie ging over het economisch belang van de (binnen)stad.
pi_43127674
Ik neem aan dat je bedoelt dat dit het bewijs is, dat Jeroen bepaalt niet op z'n achterhoofd gevallen is.... en dat hij dus best heel slim is....
pi_43127823
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Morwen het volgende:

[..]

En een hele kledinglijn met Tijn zijn gejank
en fucking
pi_43127833
quote:
Op woensdag 1 november 2006 06:15 schreef fini het volgende:
Jeroen houdt zich exact op de juist momenten afzijdig. Hij praat op exact de juiste momenten mee, maar dan net niet teveel (oftewel: hij laat zich niet in z'n kaarten kijken). Hij speelt het spelletje heeeeel slim ! Ook ik was een van die mensen die dachten: Jeroen HBO, hoe is het mogelijk ? Maar ik begin zo langzamerhand van die mening terug te komen. Jeroen is een stuk slimmer dan een hoop mensen dachten (incl. mensen in het huis).
Ik zag het in het begin al dat Jeroen zich direct bij de kampers inliet. (de mensen met een niveau minder) had hij zich bij het linkse groepje ingelaten had zijn positie nu heel anders geweest of was ie er misschien al uit.

Slim gedaan van m
  woensdag 1 november 2006 @ 08:23:07 #124
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43128090
quote:
Op woensdag 1 november 2006 06:49 schreef Marrije het volgende:
Jeroen heeft een particuliere opleiding gedaan, TIO, en een eigen bedrijfje gehad. Importeerde producten uit China. Toe maar Jeroen. En zijn scriptie ging over het economisch belang van de (binnen)stad.
Ik vermoed ook dat zijn soms wat verbale beperking ermee te maken heeft dat hij zich op de vlakte wil houden.
pi_43128169
Tis net of je een herhaling zit te kijken van gisteren ochtend als je de streams bekijkt...zie weer die zelfde saaie gasten aan het schaakbord zitten. Leuke opdracht Hummie....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')