ja eh precies jaquote:Op woensdag 1 november 2006 05:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moeten toch wakker blijven voor die lamp
Ik was al bang dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 1 november 2006 05:24 schreef fini het volgende:
Met 'er is iemand wakker' bedoelde ik jou PC eend. Aangezien er al tijden niets meer geplaatst was op het forum......
En bedanktquote:Op woensdag 1 november 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Nou ik draag de dienst over aan de nachtzuster hoor
Zus, die kakelverse kloon valt nu onder jouw verantwoording
Voor een kwart miljoen wil ik ook wel naar een lampje staren 's nachtsquote:Op woensdag 1 november 2006 05:47 schreef fini het volgende:
Dan zou je toch bij jezelf denken: had ik maar een vak geleerd.....![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 1 november 2006 06:23 schreef fini het volgende:
Inderdaad !! Eeen mix tussen Saar en Rik is naar mijn mening een gegarandeerde winnaar. Ik twijfel namelijk tussen die twee als potentiele winnaar......
en fuckingquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
En een hele kledinglijn met Tijn zijn gejank![]()
Ik zag het in het begin al dat Jeroen zich direct bij de kampers inliet. (de mensen met een niveau minder) had hij zich bij het linkse groepje ingelaten had zijn positie nu heel anders geweest of was ie er misschien al uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 06:15 schreef fini het volgende:
Jeroen houdt zich exact op de juist momenten afzijdig. Hij praat op exact de juiste momenten mee, maar dan net niet teveel (oftewel: hij laat zich niet in z'n kaarten kijken). Hij speelt het spelletje heeeeel slim ! Ook ik was een van die mensen die dachten: Jeroen HBO, hoe is het mogelijk ? Maar ik begin zo langzamerhand van die mening terug te komen. Jeroen is een stuk slimmer dan een hoop mensen dachten (incl. mensen in het huis).
Ik vermoed ook dat zijn soms wat verbale beperking ermee te maken heeft dat hij zich op de vlakte wil houden.quote:Op woensdag 1 november 2006 06:49 schreef Marrije het volgende:
Jeroen heeft een particuliere opleiding gedaan, TIO, en een eigen bedrijfje gehad. Importeerde producten uit China. Toe maar Jeroen. En zijn scriptie ging over het economisch belang van de (binnen)stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |