Helemaal met je eens!!!! Van mij mag Sabrina de winnares van BB6 worden. Ik gun het haar van harte!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:35 schreef T-lex het volgende:
Sa terwijl ze het pak van het cakedeeg leest: "ik snap het niet, 2/3 is toch net zo veel als 3/4......er staat gewoon een fout op dat pak"![]()
Heerlijk dit...Sa je mag dan een beetje dom wezen, maar ik hou van je.![]()
Same here! Sa is de enige die deze saaie zooi kleur heeft gegeven. Ik lust graag een plakje cake van haar, ook al zal het een beetje eterig worden met al dat meel.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:39 schreef NS het volgende:
[..]
Helemaal met je eens!!!! Van mij mag Sabrina de winnares van BB6 worden. Ik gun het haar van harte!!!![]()
Wel leuk verzonnen van Marciaquote:Op woensdag 1 november 2006 11:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zomaar wat vragen over een pak hagelslag:
Welke kleur is het cirkeltje waar de hond doorheen komt.
Tot welke datum is deze hagelslag ten minste houdbaar.
Welke kleur zijn de franjes aan de lamp.
Wat laat de oranje kat achter op de muur.
Welke muzieknoten staan er in de juiste volgorde op de notenbalk.
Dat is gewoon gelul. Monique is zich alvast aan het indekken voor de volgende nominatieronde.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef T-lex het volgende:
Mo denkt ook al een beetje verder. Die vertrouwd dat vriendelijke gedrag van Jeroen niet meer zo erg. Ze heeft gezien hoe Jeroen met Tijn deed en hem vervolgens nomineerde. Ze ziet in dat als Jeroen om die reden Tijn nomineerd hun(de zusjes) ook aan de beurt komen.![]()
Lijkt me logisch dat je als bewoner genomineerd kan worden; door wie maakt geen zak uit!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef T-lex het volgende:
Mo denkt ook al een beetje verder. Die vertrouwd dat vriendelijke gedrag van Jeroen niet meer zo erg. Ze heeft gezien hoe Jeroen met Tijn deed en hem vervolgens nomineerde. Ze ziet in dat als Jeroen om die reden Tijn nomineerd hun(de zusjes) ook aan de beurt komen.![]()
Het is van kwaad tot erger aan het gaanquote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef marky het volgende:
Pfff Tijn, zeik, zeur, leuter
Hij kan dan beter paus worden, zelfde hypocriete gelulquote:Op woensdag 1 november 2006 12:50 schreef marky het volgende:
Tijn moet president worden hij is zo eerlijk.
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:47 schreef pullup het volgende:
En nu beweert ie met een stalen gezicht dat hij het zielig vind voor Rik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |