Goh, als half GTST een normale intelligentie zou hebben, zouden ze dat ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:30 schreef xericax het volgende:
jack heeft t door
Ja, maar vergeet het kinderslot op de taxi niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Aangenomen dat Morris rechts is, had-ie die kale met een flinke hengst z'n neus kunnen breken.
Janine wordt in elkaar gebeukt door Jack.quote:
Ik denk eerder voor Stefano en dinges.. ben zijn naam vergeten. Zoon van Stefano en Janinequote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
Gezellig, morgen gaan ze een videootje opnemen voor Ludo!
Dat op het laatst, bij de aftiteling. Leken op de ogen van Ludoquote:
Toen-ie de deur open had wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet het kinderslot op de taxi niet.
Captain Obiousquote:Op donderdag 2 november 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
Frank is tofen volgens mij is hij niet eens homo
Wat maakt hem dat nou uit. Hij schakelt Tim in.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
Overigens, Jack kan toch Janine niks maken, want hij heeft geen enkele bewijs!
Dat blijkt de minnaar te zijn van Frank.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat maakt hem dat nou uit. Hij schakelt Tim in.
Of van een van de andere 2 chauffeurs.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Shirley het volgende:
Die ogen waren van die taxichauffeur die Morris bedwelmde. Ik blijf erbij dat ludo terugkomt.
Te engquote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef heaven7 het volgende:
Ogen van Ludo? Niet gezien! Screenshot screenshot!
Lieve is eng
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat blijkt de minnaar te zijn van Frank.
Upload ff ergens anders, is anti-hotlinkplaatje.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[afbeelding]
Toen nog op bezoek in haar toekomstige huis na een one-night stand, nadat Stefano naar zijn werk ging door zowel Ludo als Rosa als uitschot behandeld![]()
Als Morris wist dat hij ontvoerd zou worden zou hij niet eens instappen hoor !quote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Vlak voordat Morris instapte had hij er al een raar gevoel bij. Stap dan gewoon niet in.![]()
Ik bedoel dat wat hij zei over de auto, dat was nou niet echt een standaard taxi-modelletje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Als Morris wist dat hij ontvoerd zou worden zou hij niet eens instappen hoor !
Misschien dacht hij wel zoiets van het zal wel goed zitten of iets in die richting![]()
Maar goed hij had met zijn linkerhand ook aan het oor van die kerel kunnen trekken of zijn ogen inprikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |