De melkproductie komt pas na de bevalling op gang, zelden na een miskraam. Dus Lieve zou net bevallen moeten zijn. Er klopt verder geen reet van, want als je niet meteen na de bevalling begint met zogen, droogt de melk heel snel op. En ik heb geen andere baby gezien...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
wat??!! lieve geeft borstvoedingnet een miskraam gehad ofzo?
Zal die Lieve nou betrapt worden door Anita, of Charliequote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De melkproductie komt pas na de bevalling op gang, zelden na een miskraam. Dus Lieve zou net bevallen moeten zijn. Er klopt verder geen reet van, want als je niet meteen na de bevalling begint met zogen, droogt de melk heel snel op. En ik heb geen andere baby gezien...
Ja anders ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 08:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hopelijk zakt ze door dat ijs heen en verzuipt zeIk erger me kapot aan dat wijf
![]()
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ook..
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
'Kun je alsjeblieft even je voet uit mijn kruis halen?'
Notorious Bing.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op![]()
Mij wel !quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op![]()
Ja in Meerdijk bedoel ik hequote:
Weet ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja in Meerdijk bedoel ik he![]()
quote:
Goh, als half GTST een normale intelligentie zou hebben, zouden ze dat ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:30 schreef xericax het volgende:
jack heeft t door
Ja, maar vergeet het kinderslot op de taxi niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Aangenomen dat Morris rechts is, had-ie die kale met een flinke hengst z'n neus kunnen breken.
Janine wordt in elkaar gebeukt door Jack.quote:
Ik denk eerder voor Stefano en dinges.. ben zijn naam vergeten. Zoon van Stefano en Janinequote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
Gezellig, morgen gaan ze een videootje opnemen voor Ludo!
Dat op het laatst, bij de aftiteling. Leken op de ogen van Ludoquote:
Toen-ie de deur open had wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet het kinderslot op de taxi niet.
Captain Obiousquote:Op donderdag 2 november 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
Frank is tofen volgens mij is hij niet eens homo
Wat maakt hem dat nou uit. Hij schakelt Tim in.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
Overigens, Jack kan toch Janine niks maken, want hij heeft geen enkele bewijs!
Dat blijkt de minnaar te zijn van Frank.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat maakt hem dat nou uit. Hij schakelt Tim in.
Of van een van de andere 2 chauffeurs.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Shirley het volgende:
Die ogen waren van die taxichauffeur die Morris bedwelmde. Ik blijf erbij dat ludo terugkomt.
Te engquote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef heaven7 het volgende:
Ogen van Ludo? Niet gezien! Screenshot screenshot!
Lieve is eng
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat blijkt de minnaar te zijn van Frank.
Upload ff ergens anders, is anti-hotlinkplaatje.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[afbeelding]
Toen nog op bezoek in haar toekomstige huis na een one-night stand, nadat Stefano naar zijn werk ging door zowel Ludo als Rosa als uitschot behandeld![]()
Als Morris wist dat hij ontvoerd zou worden zou hij niet eens instappen hoor !quote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Vlak voordat Morris instapte had hij er al een raar gevoel bij. Stap dan gewoon niet in.![]()
Ik bedoel dat wat hij zei over de auto, dat was nou niet echt een standaard taxi-modelletje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Als Morris wist dat hij ontvoerd zou worden zou hij niet eens instappen hoor !
Misschien dacht hij wel zoiets van het zal wel goed zitten of iets in die richting![]()
Maar goed hij had met zijn linkerhand ook aan het oor van die kerel kunnen trekken of zijn ogen inprikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |