abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43216219
Helpt die pil wel dan, je kan toch nog steeds zwanger worden als je 'm slikt?
Hetzelfde geldt trouwens ook voor een spiraaltje
En ik ben geen vrouw, weten jullie dat ook weer...
pi_43216602
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Helpt die pil wel dan, je kan toch nog steeds zwanger worden als je 'm slikt?
Hetzelfde geldt trouwens ook voor een spiraaltje
En ik ben geen vrouw, weten jullie dat ook weer...
natuurlijk helpt het
Er is een heel kleine kans dat je toch zwanger wordt - in theorie is de pil tussen de 99,5 en 99,9% betrouwbaar.
In de meeste gevallen dat er toch zwangerschap optreedt komt het door onzorgvuldig gebruik (pillen vergeten enzo).

Het spiraaltje is in theorie ongeveer even betrouwbaar als de pil, maar je kunt daarmee geen "gebruiksfouten" maken.
pi_43218735
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:21 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

I feel your pain Ik zit nu ook in de stopweek en ik héb me toch een kuthumeur
Ik word er helemaal gek van! Bah!
Nu ben ik weer vrolijk, en over uur weer stik chagrijnig!
pi_43219101
Ondanks dat ik in de stopweek altijd instort van de hoofdpijn, kan ik de pil niet doorslikken. Heb het 2 keer geprobeerd, maar kreeg al snel in 't begin van de tweede strip ontzettende krampen en steken in mijn buik. Dit hield aan totdat ik ermee stopte.
pi_43320350
Ik dacht ik probeer 't ook eens maar mooi niet, begon gewoon al 2 pillen in m'n nieuwe stripje kramp te voelen. Laat maar dus....
pi_43320533
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik word er helemaal gek van! Bah!
Nu ben ik weer vrolijk, en over uur weer stik chagrijnig!
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben
Mn vriend snapt er helemaal geen bal van, maarja ik snap er zelf ook niks van, want als ik me dan weer ff rot voel doe ik onaardig tegen hem, en even later ben ik weer 'helder' en zit ik weer super lief te doen.

pi_43320754
om de 6 weken ongesteld dus 2x een strip van de pil. eerst om de 9 weken maar dan soms bloedingen na 7 á 8 weken. dus nu na 6 weken geen last verder
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:22:57 #108
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43321045
Ik slik hem al jaren door. Alleen als ik een doorbraakbloeding krijg(1x per jaar ofzo) dan stop ik een weekje
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_43321264
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Ben blij te horen dat ik niet de enige ben
Mn vriend snapt er helemaal geen bal van, maarja ik snap er zelf ook niks van, want als ik me dan weer ff rot voel doe ik onaardig tegen hem, en even later ben ik weer 'helder' en zit ik weer super lief te doen.

Juist, ik ken het. Bij mij snapt ook niemand er wat van
Gelukkig is vandaag mijn laatste dagje en ben ik er voor dit jaar wel vanaf!
Eerste week januari maar weer ofzo
pi_43321440
mijn vriendin stopt elke maand met de nuvaring
pi_43427418
ik slik de pil meestal 3 of 4 strippen door, ligt er met net aan wanneer het me uitkomt om ongesteld te worden. Heb er verder lichamelijk gelukkig geen last van als ik ongesteld ben, maar vind het altijd zo'n gedoe om er steeds aan te moeten denken om tampons te wisselen enzo
pi_43459378
Het is voor mij eigenlijk een verrassing dat er zo veel vrouwen zijn die de pil doorslikken... Ik doe het alleen als ik op vakantie ga. Ik heb nergens last van als ik ongesteld ben, dus ik vind het niet echt vervelend om na elke 3 weken een stopweek te hebben.
Klussen deel 1 en 2
pi_43460990
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:16 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het is voor mij eigenlijk een verrassing dat er zo veel vrouwen zijn die de pil doorslikken... Ik doe het alleen als ik op vakantie ga. Ik heb nergens last van als ik ongesteld ben, dus ik vind het niet echt vervelend om na elke 3 weken een stopweek te hebben.
Als ik nergens last van zou hebben zou ik ook gewoon na elke strip stoppen, maar om nu elke keer die enorme stemmingswisselingen, buikpijn, rugpijn, nekpijn en vreetbuien te hebben is zeker geen pretje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')