natuurlijk helpt hetquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Helpt die pil wel dan, je kan toch nog steeds zwanger worden als je 'm slikt?
Hetzelfde geldt trouwens ook voor een spiraaltje
En ik ben geen vrouw, weten jullie dat ook weer...![]()
Ik word er helemaal gek van! Bah!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:21 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
I feel your painIk zit nu ook in de stopweek en ik héb me toch een kuthumeur
![]()
Ben blij te horen dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik word er helemaal gek van! Bah!
Nu ben ik weer vrolijk, en over uur weer stik chagrijnig!
Juist, ik ken het. Bij mij snapt ook niemand er wat vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben
Mn vriend snapt er helemaal geen bal van, maarja ik snap er zelf ook niks van, want als ik me dan weer ff rot voel doe ik onaardig tegen hem, en even later ben ik weer 'helder' en zit ik weer super lief te doen.
Als ik nergens last van zou hebben zou ik ook gewoon na elke strip stoppen, maar om nu elke keer die enorme stemmingswisselingen, buikpijn, rugpijn, nekpijn en vreetbuien te hebben is zeker geen pretje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:16 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het is voor mij eigenlijk een verrassing dat er zo veel vrouwen zijn die de pil doorslikken... Ik doe het alleen als ik op vakantie ga. Ik heb nergens last van als ik ongesteld ben, dus ik vind het niet echt vervelend om na elke 3 weken een stopweek te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |