abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43166424
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik slik m ook meestal 2 a 3 maanden door... zou m wel altijd door willen blijven slikken maar krijg op den duur toch wel last van mn buik enzo, dus dan is ff ongesteld zijn toch beter.

Maar inderdaad vaak mensen die daar raar op reageren dat je doorslikt. Kan mn vriend er ook nog steeds niet van overtuigen dat het echt niet slecht is, maar hij gelooft dat niet en denkt dat k straks geen kinderen meer kan krijgen omdat ik doorslik....
Dat dacht ik rond mijn 15e ook. Althans, ik was er bang voor.
Ik slik al jaren de pil gewoon door. Soms knaagt het geweten wel aan me omdat het me niet helemaal de bedoeling lijkt maar toch. Ik vind die menstruatie zo'n blokade op mijn dagelijks leven. Buikpijn, niet fris voelen, om de zoveel tijd naar de wc, het idee alsof je doorlekt vind ik echt verschrikkelijk.
Soms wordt ik om de zoveel tijd een beetje ongesteld terwijl ik doorslik maar dat is zo over en niet heftig.
Ik slik al door sinds 2 jaar ofzo. Moet wel zeggen dat ik 's nachts en 's morgens soms buikkrampen krijg, dat zal daar ook wel mee te maken hebben.
  donderdag 2 november 2006 @ 11:56:15 #77
159768 Katey
Snap out of it!
pi_43166433
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik legde 's nachts altijd een hele luier aan, ook als ik wegging. zelfs tampons hielden het niet tegen .
Dat had ik ook
Voordat ik aan de pil ging (ik was toen 16) bloedde ik altijd behoorlijk. 's Nachts gebruikte ik altijd een tampon en maandverband (speciaal voor de nacht) omdat de tampon het ook niet hield.

Wat dat betreft is de pil ook wel een uitvinding. Veel minder bloederig, veel minder buik-, rug- en hoofdpijn en ook nog eens precies te voorspellen wanneer je ongesteld wordt
Owh .. en het is natuurlijk ook nog een goede anticonceptie
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
pi_43166879
ja van die nachtmaanverband'jes'. Echt enorm onhandig ding. die gebruikte ik dus ook als ik naar de bios ging ofzo... .
Tap tap tap
pi_43167297
Ik menstrueer nooit!
  donderdag 2 november 2006 @ 12:39:42 #80
159768 Katey
Snap out of it!
pi_43167508
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:31 schreef Roellio het volgende:
Ik menstrueer nooit!
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
pi_43168739
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:39 schreef Katey het volgende:

[..]

pi_43172798
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben is hoe lang een vrouw gemiddeld de pil slikt,ikzelf slik em vanaf mijn 14 omdat ik altijd zo ziek van de menstruatie was dus,nu 16jaar later slik ik em nog!
Ik slik de pil vanaf mijn 13e geloof ik. Nu 7 jaar dus.

Ik heb 1 keer de pleisterpil geprobeerd, maar dat vond ik geen succes, en ik ben van Microgynon 30 naar 40 gegaan, omdat 30 te licht werd.
pi_43172927
Ik slik de pil vanaf mijn veertiende.
Eerst elke keer braaf een stopweek, maar het kwam me steeds vaker net niet uit. Doe nu dus ongeveer 3 a 4 maanden en dan een stopweek.
Nu ben ik alleen als doorbraakbloeding een week ongesteld geweest, helaas net voor mijn stopweek (die vandaag begint ) zou ik nu dan weer ongesteld worden?
  donderdag 2 november 2006 @ 15:41:11 #84
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43173369
Ik begon pas op mijn negentiende, voor mij is het echt een voorbehoedsmiddel. Ik werd sowieso maar twee keer per jaar ongesteld dus daar hoefde het niet voor.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43173962
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik slik de pil vanaf mijn 13e geloof ik. Nu 7 jaar dus.

Ik heb 1 keer de pleisterpil geprobeerd, maar dat vond ik geen succes, en ik ben van Microgynon 30 naar 40 gegaan, omdat 30 te licht werd.
Wanneer weet je dat je pil te licht wordt?
pi_43179297
Deed dat eerst inderdaad ook heel vaak, slikte toen nog microgynon 30, volgens mij de meest voorgeschreven pil.
Alleen op den duur, als ik dan wel n stopweek inlastte, werd ik extreem beroerd en zwaar ongesteld. Op een gegeven moment kreeg ik ook als ik elke maand stopte continue doorbraakbloedingen. Ben maar overgestapt op Yasmin, en stop alleen nog in de vakantie o.i.d.
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
pi_43180720
Mijn moeder had ooit de pil maar daarvan kreeg ze hoofdpijn dus ze kreeg een lichtere, toen werd ze weer zwanger en kreeg mijn broertje.
Mijn punt, kijk uit met die lichtere pil.
pi_43181211
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef dragonkiss het volgende:
Deed dat eerst inderdaad ook heel vaak, slikte toen nog microgynon 30, volgens mij de meest voorgeschreven pil.
Alleen op den duur, als ik dan wel n stopweek inlastte, werd ik extreem beroerd en zwaar ongesteld. Op een gegeven moment kreeg ik ook als ik elke maand stopte continue doorbraakbloedingen. Ben maar overgestapt op Yasmin, en stop alleen nog in de vakantie o.i.d.
Ik zie nu al meerdere posts over microgynon 30 en doorbraakbloedingen (inclusief die van mijzelf, want ik slik ook microgynon 30). Staat die pil daar verder nog bekend om of is dat puur toeval?
pi_43181345
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik zie nu al meerdere posts over microgynon 30 en doorbraakbloedingen (inclusief die van mijzelf, want ik slik ook microgynon 30). Staat die pil daar verder nog bekend om of is dat puur toeval?
Tjah, het is een erg lichte pil, dus dan krijg je zo iets eerder.. ik denk dat het daar door komt Hoe meer hormonen, hoe hoger de impact, hoe minder doorbraakbloedingen ed..
pi_43182624
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

Hmm..waarschijnlijk is er bij Rigevidon al snel kans op een doorbraakbloeding oid...
Maar over Rigevidon heb ik erg slechte verhalen gehoord, ik heb daarom bij de apotheek speciaal om m'n gewone Microgynon gevraagd
Ik heb Rigevidon maar geen klachten.
pi_43183662
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik heb het altijd naar zo'n maand of 3-4 en dan echt minimaal.
01-08-2008
pi_43184553
Ik hou altijd een stopweek. Alleen als het echt niet uit komt, met vakantie ofzo
'Koop een taart en vier het'
pi_43188372
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Wanneer weet je dat je pil te licht wordt?
Ik slikte de pil toen gewoon met elke maand een stopweek, maar ik had bijna elke dag doorbraakbloedingen. Met de 40 is dat veel minder.
pi_43201331
Niet
pi_43208629
Die eeuwige stemmingswisselingen die bij die stopweek horen.. bah bah bah, heb er nu last van
pi_43208674
Het lijkt wel of ik juist deze week al veel last van alles heb (mega stemmingswisselingen, pukkels, slap haar...) en heb vandaag pas mn laatste pil geslikt.
Ben benieuwd hoe ernstig het volgende week dan wel niet gaat worden
pi_43208719
Ik snap ook gelijk weer waarom ik de pil altijd iets van 2 tot 3 maanden doorslik
pi_43210257
Omdat ik altijd mega veel last had van mijn menstruatie slikte ik de pil altijd 3 strips achter elkaar door.
De klachten tijdens mijn menstruatie werden er niet minder door maar omdat ik nu zo weinig ongesteld was was het nog wel uit te houden.

Nu heb ik sinds April dit jaar Implanon, sinds ik Implanon heb ben ik nog maar 1x ongesteld geworden.
Vloei stukken minder dan voorheen en ook helemaal geen klachten.
Het heeft wel wat langer aangehouden dan voorheen maar omdat de klachten er niet waren was het zo'n ramp nog niet!
♥ Love is Love ♥
pi_43211368
2 strips achter elkaar, meer gaat niet, want mijn lichaam gaat er gewoon dwars doorheen met die ongesteldheid..
pi_43216084
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die eeuwige stemmingswisselingen die bij die stopweek horen.. bah bah bah, heb er nu last van
I feel your pain Ik zit nu ook in de stopweek en ik héb me toch een kuthumeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')