Dat dacht ik rond mijn 15e ook. Althans, ik was er bang voor.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik slik m ook meestal 2 a 3 maanden door... zou m wel altijd door willen blijven slikken maar krijg op den duur toch wel last van mn buik enzo, dus dan is ff ongesteld zijn toch beter.
Maar inderdaad vaak mensen die daar raar op reageren dat je doorslikt. Kan mn vriend er ook nog steeds niet van overtuigen dat het echt niet slecht is, maar hij gelooft dat niet en denkt dat k straks geen kinderen meer kan krijgen omdat ik doorslik....![]()
Dat had ik ookquote:Op donderdag 2 november 2006 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik legde 's nachts altijd een hele luier aan, ook als ik wegging. zelfs tampons hielden het niet tegen.
quote:
Ik slik de pil vanaf mijn 13e geloof ik. Nu 7 jaar dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben is hoe lang een vrouw gemiddeld de pil slikt,ikzelf slik em vanaf mijn 14 omdat ik altijd zo ziek van de menstruatie was dus,nu 16jaar later slik ik em nog!
Wanneer weet je dat je pil te licht wordt?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik slik de pil vanaf mijn 13e geloof ik. Nu 7 jaar dus.
Ik heb 1 keer de pleisterpil geprobeerd, maar dat vond ik geen succes, en ik ben van Microgynon 30 naar 40 gegaan, omdat 30 te licht werd.
Ik zie nu al meerdere posts over microgynon 30 en doorbraakbloedingen (inclusief die van mijzelf, want ik slik ook microgynon 30). Staat die pil daar verder nog bekend om of is dat puur toeval?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef dragonkiss het volgende:
Deed dat eerst inderdaad ook heel vaak, slikte toen nog microgynon 30, volgens mij de meest voorgeschreven pil.
Alleen op den duur, als ik dan wel n stopweek inlastte, werd ik extreem beroerd en zwaar ongesteld. Op een gegeven moment kreeg ik ook als ik elke maand stopte continue doorbraakbloedingen. Ben maar overgestapt op Yasmin, en stop alleen nog in de vakantie o.i.d.
Tjah, het is een erg lichte pil, dus dan krijg je zo iets eerder.. ik denk dat het daar door komtquote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik zie nu al meerdere posts over microgynon 30 en doorbraakbloedingen (inclusief die van mijzelf, want ik slik ook microgynon 30). Staat die pil daar verder nog bekend om of is dat puur toeval?
Ik heb Rigevidon maar geen klachten.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm..waarschijnlijk is er bij Rigevidon al snel kans op een doorbraakbloeding oid...
Maar over Rigevidon heb ik erg slechte verhalen gehoord, ik heb daarom bij de apotheek speciaal om m'n gewone Microgynon gevraagd
Ik heb het altijd naar zo'n maand of 3-4 en dan echt minimaal.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik zie nu al meerdere posts over microgynon 30 en doorbraakbloedingen (inclusief die van mijzelf, want ik slik ook microgynon 30). Staat die pil daar verder nog bekend om of is dat puur toeval?
Ik slikte de pil toen gewoon met elke maand een stopweek, maar ik had bijna elke dag doorbraakbloedingen. Met de 40 is dat veel minder.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Wanneer weet je dat je pil te licht wordt?
I feel your painquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die eeuwige stemmingswisselingen die bij die stopweek horen.. bah bah bah, heb er nu last van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |