Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke, je geeft je ongelijk dus toe.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:23 schreef Messenga het volgende:
En wat betreft mijn sign. Ik ben net als Doc, SCH, Sandman, Eilanden en elke andere user in het forum. Ik mag mijn signature zoals ik zelf wil, mits hij aan de FOK! policy voldoet. En dat doet hij. Als Doc een sign als de mijne heeft wordt er misschien wel lacherig over gedaan.
Laat 'm nou maar, hij weet gewoon niet beter...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:37 schreef dndiek het volgende:
Alleen omdat je een kleurtje hebt is het verstandiger om geen provocerende sig te nemen, vooral ook omdat je als VBL-mod een deel van de VBL-ers provoceert met de sig die je nu hebt....
Waar doet hij dat? Komt het ooit wel eens in dat bekrompen stuk hoofd van je op dat jij ook wel eens ongelijk hebt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke, je geeft je ongelijk dus toe.
Ik geloof niet dat ik heel hard tekeer ging, maar dat terzijde. Op Da_Sandman zou vermoedelijk trouwens redelijk hetzelfde gereageerd worden, maar iemand zoals hij heeft nog wel enige krediet opgebouwd door ook nog wel eens redelijk meegediscussieerd te hebben. Maar als hij destijds in het begin van zijn moderator-zijn zo gehandeld had, was er net zo'n discussie gekomen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Had je als het bijvoorbeeld Da_Sandman het ook gedaan? Was je dan ook zo tekeer gegaan? Of elke andere user zonder kleurtje? Laat ik voorop stellen dat ik vind dat wij met zn allen een zo leuk en gezellig mogelijk forum moeten creëren waar iedereen zijn zin heeft. Soms lukt dat niet en moeten er bepaalde dingen gebeuren, maar vaak loopt het wel goed. Dat ik een voorbeeldfunctie heb geef ik toe, maar dat zou niet betekenen dat ik een misschien ietwat provocerende sign mag hebben.
Wat betreft die sig heeft hij gewoon gelijk hoor Zandman.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar doet hij dat? Komt het ooit wel eens in dat bekrompen stuk hoofd van je op dat jij ook wel eens ongelijk hebt?
Nee hoor, geen probleem. Net als jij ben ik voor bevordering van de sfeer. Dat zit hem in de posts die iemand maakt. Niet in de signature, niet in een ondertitel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:00 schreef FLR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik heel hard tekeer ging, maar dat terzijde. Op Da_Sandman zou vermoedelijk trouwens redelijk hetzelfde gereageerd worden, maar iemand zoals hij heeft nog wel enige krediet opgebouwd door ook nog wel eens redelijk meegediscussieerd te hebben. Maar als hij destijds in het begin van zijn moderator-zijn zo gehandeld had, was er net zo'n discussie gekomen, vermoed ik.
Tuurlijk willen jullie een zo gezellig mogelijk forum, maar als je zo dicht op bijv. de Feyenoorders zit te modden, die prima met elkaar kunnen kletsen, maar wel net iets te ontvlambaar kunnen reageren als er (licht) getrolld en daar weer op afgerekend worden, dan bevorderd dat de sfeer daar niet. Zeker niet als een moderator daar licht in meegaat. Dat creeert een gevoel van zij tegen ons en komt de sfeer niet ten goede. Het hele gebeuren is dus een kwestie van inschatting en dat is natuurlijk best lastig, maar met wat gedoog en 'gefluit in de geest van het topic' helpt dat de sfeer op termijn, denk ik.
Maar goed, misschien analyseer ik te ver door hoor...
Het gaat nu even niet of die sig daar wel of niet kan staan, het gaat over die opmerking van Messenga. Hij zegt dat hij een user met een kleurtje is, dus hij is gewoon een user en mag dus zo'n sig hanteren. Of het handig is of niet is een andere discussie. Robbie wil alleen niet inzien dat Messenga juist zegt dat hij gewoon een user is, niets meer niets minder...quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat betreft die sig heeft hij gewoon gelijk hoor Zandman.
Okquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat nu even niet of die sig daar wel of niet kan staan, het gaat over die opmerking van Messenga. Hij zegt dat hij een user met een kleurtje is, dus hij is gewoon een user en mag dus zo'n sig hanteren. Of het handig is of niet is een andere discussie. Robbie wil alleen niet inzien dat Messenga juist zegt dat hij gewoon een user is, niets meer niets minder...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
Maar ter bevordering van de sfeer wil ik best mijn sign wijzigen, dat er niet van.
Op het moment dat hij gepost werd kon ik er wel om lachenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Die je nu hebt wekt irritaties op en is bovenal ook niet zo heel erg grappig..![]()
De houdbaarheidsdatum was alleen zeer beperkt, als iets over tijd is kan dat narigheid geven..quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op het moment dat hij gepost werd kon ik er wel om lachen.
Ik meng me ook maar eens in die discussie, want ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:00 schreef FLR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik heel hard tekeer ging, maar dat terzijde. Op Da_Sandman zou vermoedelijk trouwens redelijk hetzelfde gereageerd worden, maar iemand zoals hij heeft nog wel enige krediet opgebouwd door ook nog wel eens redelijk meegediscussieerd te hebben. Maar als hij destijds in het begin van zijn moderator-zijn zo gehandeld had, was er net zo'n discussie gekomen, vermoed ik.
Tuurlijk willen jullie een zo gezellig mogelijk forum, maar als je zo dicht op bijv. de Feyenoorders zit te modden, die prima met elkaar kunnen kletsen, maar wel net iets te ontvlambaar kunnen reageren als er (licht) getrolld en daar weer op afgerekend worden, dan bevorderd dat de sfeer daar niet. Zeker niet als een moderator daar licht in meegaat. Dat creeert een gevoel van zij tegen ons en komt de sfeer niet ten goede. Het hele gebeuren is dus een kwestie van inschatting en dat is natuurlijk best lastig, maar met wat gedoog en 'gefluit in de geest van het topic' helpt dat de sfeer op termijn, denk ik.
Maar goed, misschien analyseer ik te ver door hoor...
Maar de signatures en ondertitels zijn dan ook weer niet compleet nietszeggend en als je niet precies weet wat voor reacties lichte provocaties op kunnen leveren, dan is het niet compleet onverstandig om daar wat behoudend in te zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor, geen probleem. Net als jij ben ik voor bevordering van de sfeer. Dat zit hem in de posts die iemand maakt. Niet in de signature, niet in een ondertitel.
Maar ter bevordering van de sfeer wil ik best mijn sign wijzigen, dat er niet van.
Nouja, de sign was gedeeltelijk ook outdated, dus ik begreep de ophef er zo ineens over niet zo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:13 schreef FLR het volgende:
[..]
Maar de signatures en ondertitels zijn dan ook weer niet compleet nietszeggend en als je niet precies weet wat voor reacties lichte provocaties op kunnen leveren, dan is het niet compleet onverstandig om daar wat behoudend in te zijn![]()
Sign.verandering is je eigen keus, ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat oorzaak/gevolg niet compleet onvoorspelbaar zijn en dat de manier van handelen daar best een grote invloed in kan hebben.
Als je zag wat er gezegd werd onderling kan je best begrijpen wat we hebben gedaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:10 schreef golfer het volgende:
Tjonge jonge, wat een leesvoer weer allemaal hier.![]()
Wat betreft het modden: gewoon wat losser doen en met wat meer overwicht corrigerend optreden. En qua overwicht bedoel ik niet voor elke scheldpartij meteen bans aanvragen bij de FA's, maar het zelf oplossen door corrigerend contact met de overtreder op te nemen via een mailtje of een PM.
Bans zijn in mijn ogen een laatste redmiddel die zoveel mogelijk voorkomen moeten worden.
heheh idd, moet je em nu natuurlijk ook aanhouden. Een beetje standvastigheid kan geen kwaadquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:
Waar is je sig gebleven?
Onzin. Een gewone user mag namelijk helemaal niet elke sig nemen die hij/zij wil. Hij impliceert duidelijk dat doordat hij een user met een kleurtje is, de sig mag nemen die hij wil.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat nu even niet of die sig daar wel of niet kan staan, het gaat over die opmerking van Messenga. Hij zegt dat hij een user met een kleurtje is, dus hij is gewoon een user en mag dus zo'n sig hanteren. Of het handig is of niet is een andere discussie. Robbie wil alleen niet inzien dat Messenga juist zegt dat hij gewoon een user is, niets meer niets minder...
Ik zei dat ik net zo hard een sign mag als een ander, zolang hij maar binnen de richtlijnen van de policy blijft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Onzin. Een gewone user mag namelijk helemaal niet elke sig nemen die hij/zij wil. Hij impliceert duidelijk dat doordat hij een user met een kleurtje is, de sig mag nemen die hij wil.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:58 schreef Messenga het volgende:
Ik ben een user met een kleurtje. Ik mag dus kiezen wat ik wil qua sign
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |