OMG snap dat echt niet dat mensen hun computer boven hun vriend/vriendin verkiezen...quote:Op donderdag 16 november 2006 08:44 schreef onsite het volgende:
Niet gebatstte lang achter de computer blijven zitten...
eigen schuld
ja doe maar weer zo.... de vrouw heeft al de hele dag aandacht nodigquote:Op donderdag 16 november 2006 09:11 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
OMG snap dat echt niet dat mensen hun computer boven hun vriend/vriendin verkiezen...![]()
Jesus sorry ik sta altijd klaar voor iedereen in mijn omgeving en ze kunnen mij om 4 uur snachts nog bellen als er probs zijn, maar in dit geval zou ik zeggen zoek een psychiater! dit gedrag is niet een beetje vreemd maar compleet geschift.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:57 schreef Darkwolf het volgende:
Nee.
Ik heb haar sinds zondag al niet gezien en was gister gewoon gefrustreerd.
Was gewoon ter ontspanning en ontlading.
En ze kan mij niet tegen houden maar vind het niet fantastisch dat ik de hand aan mijzelf sla.
Vandaar "ik heb gezondigd".
On the other hand: pech... mijn lichaam.
Tussen mijn girl en ik zit het wel goed.
Verkeerde formulatie en sorry daarvoor.
Ik negeer haar omdat ik met mijzelf in de knoop zit ik mensen van mij af zet als het echt niet goed gaat met me.
Door wat "externe triggers" zit ik weer in de knoop met mijzelf betreft mijn dierlijke gevoelens.
Je kent het wel... je bent anders, je gaat je afvragen of je wel verder wil met deze vloek der gevoelens waar je niks mee kan ect.
"Hybride" zijn is niet leuk.
Het ging heel lang goed, maar zit nu weer in conflict met mijn paardelijke deel.
Hard to explain, but it's not fun... laten we het daar maar op houden.
Ik ga haar ook niet forever negeren, en laat haar verder niet onnodig zorgen maken ofzo.
Plus ze weet waar ik mee zit, maar weet ook niet wat ze er mee aan moet behalve mij liefde geven.
Maar momenteel heb ik dat even niet nodig -vind ik zelf- daar ik eerst even mijzelf op orde wil hebben voordat ik rechtvaardig weer mijn hart kan openen.
Zo... dat is eruit en tevens hopelijk wat duidelijk nu!
...Meisje ligt klaar en ik mastrubeer in de douche hahaha... wel grappig gevonden opzich... maar dat zou ik haar NOOIT aandoen. Mijzelf ook niet trouwens haha!...
Zover ik DW ken is 't een beste gozer, en denk ook wel dat hij er zelf (samen met zijn girl) er wel uit komt.. Het is enkel dat mensen snel een stempel op iemand plakken als ze de persoon nauwelijks kennen, en dat vind ik over 't algemeen erg jammer...quote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Jesus sorry ik sta altijd klaar voor iedereen in mijn omgeving en ze kunnen mij om 4 uur snachts nog bellen als er probs zijn, maar in dit geval zou ik zeggen zoek een psychiater! dit gedrag is niet een beetje vreemd maar compleet geschift.
Sjowie heeft eigenlijk al alles gezegd (vooral betreft stempels plakken).quote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef quickie1985 het volgende:
Jesus sorry ik sta altijd klaar voor iedereen in mijn omgeving en ze kunnen mij om 4 uur snachts nog bellen als er probs zijn, maar in dit geval zou ik zeggen zoek een psychiater! dit gedrag is niet een beetje vreemd maar compleet geschift.
Ik snap niet goed waar het over gaat, half paard?? Ik denk dat ik maar eens moet gaan googlenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Sjowie heeft eigenlijk al alles gezegd (vooral betreft stempels plakken).
Maar deze reactie is weer typisch het geval van dat ik kan zeggen dat JIJ naar de psychiater moet.
Mensen met dit soort vooroordelen met geen of weinig data van een situatie en/of persoon en zich opperen tot het meest suprieure ras op deze planeet, moeten zich echt DIEP en DIEP schamen.
Ik word zo moe van tweevoeters zoals jij.
Praat niet en oordeel niet over dingen waar je de ballen verstand van hebt.
Jij hebt geen idee hoe het is om als half paard half mens te leven en wat dit met zich meebrengt.
And last but not least: waarom begin je hier uberhaupt over en zit je dit neer? Wat heeft dit ingodsnaam voor waarde en toevoeging aan de slowchat? (die tevens weer over hele andere dingen gaat momenteel.)
Googleze.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waar het over gaat, half paard?? Ik denk dat ik maar eens moet gaan googlen![]()
Ik zeg lees even een hoop posts van wolf door.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waar het over gaat, half paard?? Ik denk dat ik maar eens moet gaan googlen![]()
Heb een aantal posts gelezen. Tis me wat duidelijker nuquote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Googleze.
Dan ben je nog wel even zoet.
De reden waarom je het ook niet snapt is omdat er een oude post is gequote van iets waar het dus al lang niet meer over gaat.
Lees het topic over Reincarnatie in TRU maar anders.
Daar staat alles in wat je moet weten.
Beetje aan het eind van het topic staan de nodige resources en linkjes!
ja daar vraag ik idd omquote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
of 2 pagina's terug lezen..
'mijn doos is niet zwart'zwartedoos is een deel van m'n emailadres, ik kreeg precies dezelfde opmerking vraag je ook om natuurlijk
Hahaha!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef zwartedoos het volgende:
ja daar vraag ik idd omAls ik t over zou kunnen doen dan had ik wel wat anders gekozen
![]()
Zie je die tekst hier boven staan? Ja? Plak hem dan even op jezelf? Ik praat vanuit mijn eigen ervaringen en geloof mij ik heb zo diep in de put gezeten dat het zowat heet werd onder mijn voeten. Dus ja ik weet WEL waar ik over lul. En ik heb bergen ervaringen met mensen zoals jij. Maar jij spant de kroon. Daarom zeg ik zoek eens een psychiater, Misschien kan je er d.m.v hypnose (of weet ik veel wat) er iets meer van komen te weten. OF je zit iedereen gewoon te fukken en heb je een chronisch aandachts tekort.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Sjowie heeft eigenlijk al alles gezegd (vooral betreft stempels plakken).
Maar deze reactie is weer typisch het geval van dat ik kan zeggen dat JIJ naar de psychiater moet.
Mensen met dit soort vooroordelen met geen of weinig data van een situatie en/of persoon en zich opperen tot het meest suprieure ras op deze planeet, moeten zich echt DIEP en DIEP schamen.
Ik word zo moe van tweevoeters zoals jij.
Praat niet en oordeel niet over dingen waar je de ballen verstand van hebt.
Jij hebt geen idee hoe het is om als half paard half mens te leven en wat dit met zich meebrengt.
And last but not least: waarom begin je hier uberhaupt over en zit je dit neer? Wat heeft dit ingodsnaam voor waarde en toevoeging aan de slowchat? (die tevens weer over hele andere dingen gaat momenteel.)
Dit slaat noch kant noch wal wat je nu zegt.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:42 schreef quickie1985 het volgende:
Zie je die tekst hier boven staan? Ja? Plak hem dan even op jezelf? Ik praat vanuit mijn eigen ervaringen en geloof mij ik heb zo diep in de put gezeten dat het zowat heet werd onder mijn voeten. Dus ja ik weet WEL waar ik over lul. En ik heb bergen ervaringen met mensen zoals jij. Maar jij spant de kroon. Daarom zeg ik zoek eens een psychiater, Misschien kan je er d.m.v hypnose (of weet ik veel wat) er iets meer van komen te weten. OF je zit iedereen gewoon te fukken en heb je een chronisch aandachts tekort.
Then don't do it. En discusieer gewoon weer met ons over sex, k?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:03 schreef Darkwolf het volgende:
Dood en dood zonde van mijn energie dit.
Right.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:53 schreef erodome het volgende:
Darkwolf, als je echt, maar dan ook echt denkt dat je je ziel deelt met een paard, verdiep je dan eens in het sjamanisme, daar is het delen van zielen iets wat voorkomt, maar dat wordt niet gebruikt voor seksualiteit....
Jou mening.quote:Het delen van de ziel met een ander wezen is een grote eer die je nooit mag bezoedelen, de dieren die naast je lopen in je hart eer je, neuk je niet
Het is geen smoes of dekmantel.quote:Ieder mens heeft diergidsen, die lopen met je mee in je leven, eer ze, behandel ze met diep respect en gebruik ze niet als smoes voor lust, haal die 2 uit elkaar, je kan een diepe verbondenheid voelen, een innige liefde, maar die maak je nooit vleselijk...daarmee onteer je die hele verbinding, maak je van iets geweldig moois iets banaals.
dat zou ik liever hebben dan dat ze er van uit gaan dat ik een zwarte harige doos hebquote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hahaha!
En zijn er ook van die wise guys geweest die dachten dat je een bruine huidskleur hebt en dat je een doos bent / jezelf vind of dat nog net niet?![]()
Ja ik heb twee voeten.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:52 schreef Averon het volgende:
Maar, DW, ik vind wel degelijk dat wij als mensheid top of the bill zijn op deze wereld. (En volgens mij heb jezelf ook twee voeten)
Precies.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:05 schreef Averon het volgende:
Then don't do it. En discusieer gewoon weer met ons over sex, k?
Edit: k, was je al van plan dus
Ik help je effequote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Averon het volgende:
DW, goed, let's agree to disagree then![]()
Maar, een laatste poging, wanhopige poging om op Sex terug te komen, iemand nog plannen voor vanavond of het weekend?
Ik had plannen voor vanaaf,.. maar ik heb zoveel spierpijn dat k geen fuck kan,.. weer die woordspelingquote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Averon het volgende:
DW, goed, let's agree to disagree then![]()
Maar, een laatste poging, wanhopige poging om op Sex terug te komen, iemand nog plannen voor vanavond of het weekend?
Gewoon gaan liggen en je laten verwennenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik ahd plannen voor vanaaf,.. maa rik heb zoveel spierpijn dat k geen fuck kan,.. weer die woordspeling![]()
plannes change to maat in het ziekenhuis bezoeken.
K ben bang dat zelfs dat pijn gaat doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen en je laten verwennen![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K ben bang dat zelfs dat pijn gaat doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
di wo en vandaag getraint,.. nu brak,.. stram en kapot.
Wha,. k krijg me armen niet hoger dan me schouders,..quote:
sauna kan de pijn wel verlichtenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wha,. k krijg me armen niet hoger dan me schouders,..
Wordt wel heel voorzichtig dan,..
OK ... dat is teveel gezweef voor mij . . .quote:Op donderdag 16 november 2006 15:53 schreef erodome het volgende:
Ieder mens heeft diergidsen, die lopen met je mee in je leven, eer ze, behandel ze met diep respect en gebruik ze niet als smoes voor lust, haal die 2 uit elkaar, je kan een diepe verbondenheid voelen, een innige liefde, maar die maak je nooit vleselijk...daarmee onteer je die hele verbinding, maak je van iets geweldig moois iets banaals.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:24 schreef het.ismij het volgende:
frags en kills zijn goed!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Battlefield 2142!!!
En ik heb (nog) geen sauna.
bubbelend bad kan wel,.. maar geen zin in.
K denk dat de massage um mischien toch wel gaat worden,.. met een goedje voor me spieren
Ik heb meestal geen zin om na het trainen de sauna in te gaan,..quote:Op donderdag 16 november 2006 16:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat betekent niet dat ik nooit de sauna inga
Precies!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:24 schreef het.ismij het volgende:
frags en kills zijn goed!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Battlefield 2142!!!
That makes two of us!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef ThunderChild het volgende:
OK ... dat is teveel gezweef voor mij . . .![]()
Dat is iets dat tevens voor sommige teveel gezweef is!quote:En sex, wat is dat ??![]()
Je hoeft ook niet per se op de sportschool te gaan. Je kan er ook een leuk uitje van maken. Ik ga altijd hier naartoequote:Op donderdag 16 november 2006 16:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik heb meestal geen zin om na het trainen de sauna in te gaan,..![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies!
Sex, sporten, gamen.
Het is allemaal een vorm van ontlading!
*schaam* Battlefield 2142!!! *schaam* ... gekocht maar nog bar weinig gespeeld...![]()
K woon aan de westside of hollandquote:Op donderdag 16 november 2006 16:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se op de sportschool te gaan. Je kan er ook een leuk uitje van maken. Ik ga altijd hier naartoe
Zoiets heb je overal wel zitten hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 16:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K woon aan de westside of holland
Dus das een tikje ver weg
Dat gamenaspect mag van mij wel wat minderquote:Op donderdag 16 november 2006 16:33 schreef Averon het volgende:
En hebben we het toch nog over sex en gamen.
Terug on topic, ik ben weer blij.
Tja darkwolf, jij praat erover alsof je het nu het liefste ook zou willen, dat idee geef je zelf met steeds diequote:Op donderdag 16 november 2006 16:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Right.
De essentie ligt ook niet in het vleselijke voor mij.
[..]
Jou mening.
En for the record: tevens doe ik dit ook niet (meer).
[..]
Het is geen smoes of dekmantel.
Het is mijn achtergrond.
Een verklaring die ik link voor die gevoelens.
Dat ze ooit eenmalig tot uitting zijn gekomen... SO WHAT!?
Acht (nee negen jaar) geleden nu.
Het seksueele is het minst belangrijke van de hele situatie maar speelt wel degelijk een rol.
Niets zweverigs aan, gewoon wat ieder mens heeft, ook jij hebt vast wel dieren waarvan je hebt gedroomd in je jeugd, dieren waarmee je je verbonden voelt, ze hebben je wat te leren, alles is immers een les in dit leven, dat is het mooie, voor alles in het leven is een antwoord vlakbij jequote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
OK ... dat is teveel gezweef voor mij . . .![]()
En sex, wat is dat ??![]()
Bouw je er zelf een, doe het zelf sauna's zijn te vinden bij de praxisquote:Op donderdag 16 november 2006 17:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
M'n ex had een sauna thuis, het enige wat ik aan 'm mis
Proficiatquote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Feestje bij mij overigens, ik ben vandaag geslaagd voor me rijexamen. In 3x welliswaar, maar ik heb 't papiertje nu theoretisch.. Volgende week donderdag kan ik mijn kaartje ophalen bij het gemeentehuis
Dankje!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ProficiatStraal maar wat positiviteit hiernaartoe, kan ik wel gebruiken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |