abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43599184
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:44 schreef onsite het volgende:
Niet gebatst te lang achter de computer blijven zitten...
eigen schuld
OMG snap dat echt niet dat mensen hun computer boven hun vriend/vriendin verkiezen...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43600015
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:11 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
OMG snap dat echt niet dat mensen hun computer boven hun vriend/vriendin verkiezen...
ja doe maar weer zo.... de vrouw heeft al de hele dag aandacht nodig en gaat vervolgens vroeg naar bed, ik moet toch af en toe Fok!ken
  donderdag 16 november 2006 @ 10:01:43 #103
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_43600208
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:57 schreef Darkwolf het volgende:
Nee.
Ik heb haar sinds zondag al niet gezien en was gister gewoon gefrustreerd.
Was gewoon ter ontspanning en ontlading.
En ze kan mij niet tegen houden maar vind het niet fantastisch dat ik de hand aan mijzelf sla.
Vandaar "ik heb gezondigd".
On the other hand: pech... mijn lichaam.

Tussen mijn girl en ik zit het wel goed.
Verkeerde formulatie en sorry daarvoor.
Ik negeer haar omdat ik met mijzelf in de knoop zit ik mensen van mij af zet als het echt niet goed gaat met me.
Door wat "externe triggers" zit ik weer in de knoop met mijzelf betreft mijn dierlijke gevoelens.
Je kent het wel... je bent anders, je gaat je afvragen of je wel verder wil met deze vloek der gevoelens waar je niks mee kan ect.
"Hybride" zijn is niet leuk.
Het ging heel lang goed, maar zit nu weer in conflict met mijn paardelijke deel.
Hard to explain, but it's not fun... laten we het daar maar op houden.

Ik ga haar ook niet forever negeren, en laat haar verder niet onnodig zorgen maken ofzo.
Plus ze weet waar ik mee zit, maar weet ook niet wat ze er mee aan moet behalve mij liefde geven.
Maar momenteel heb ik dat even niet nodig -vind ik zelf- daar ik eerst even mijzelf op orde wil hebben voordat ik rechtvaardig weer mijn hart kan openen.

Zo... dat is eruit en tevens hopelijk wat duidelijk nu!

...Meisje ligt klaar en ik mastrubeer in de douche hahaha... wel grappig gevonden opzich... maar dat zou ik haar NOOIT aandoen. Mijzelf ook niet trouwens haha!...
Jesus sorry ik sta altijd klaar voor iedereen in mijn omgeving en ze kunnen mij om 4 uur snachts nog bellen als er probs zijn, maar in dit geval zou ik zeggen zoek een psychiater! dit gedrag is niet een beetje vreemd maar compleet geschift.
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
  donderdag 16 november 2006 @ 10:27:44 #104
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_43600785
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef quickie1985 het volgende:

[..]

Jesus sorry ik sta altijd klaar voor iedereen in mijn omgeving en ze kunnen mij om 4 uur snachts nog bellen als er probs zijn, maar in dit geval zou ik zeggen zoek een psychiater! dit gedrag is niet een beetje vreemd maar compleet geschift.
Zover ik DW ken is 't een beste gozer, en denk ook wel dat hij er zelf (samen met zijn girl) er wel uit komt.. Het is enkel dat mensen snel een stempel op iemand plakken als ze de persoon nauwelijks kennen, en dat vind ik over 't algemeen erg jammer...
  donderdag 16 november 2006 @ 14:49:18 #105
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43608688
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef quickie1985 het volgende:
Sjowie heeft eigenlijk al alles gezegd (vooral betreft stempels plakken).
Maar deze reactie is weer typisch het geval van dat ik kan zeggen dat JIJ naar de psychiater moet.
Mensen met dit soort vooroordelen met geen of weinig data van een situatie en/of persoon en zich opperen tot het meest suprieure ras op deze planeet, moeten zich echt DIEP en DIEP schamen.

Ik word zo moe van tweevoeters zoals jij.
Praat niet en oordeel niet over dingen waar je de ballen verstand van hebt.
Jij hebt geen idee hoe het is om als half paard half mens te leven en wat dit met zich meebrengt.

And last but not least: waarom begin je hier uberhaupt over en zit je dit neer? Wat heeft dit ingodsnaam voor waarde en toevoeging aan de slowchat? (die tevens weer over hele andere dingen gaat momenteel.)
  donderdag 16 november 2006 @ 14:56:33 #106
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43608935
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Maar deze reactie is weer typisch het geval van dat ik kan zeggen dat JIJ naar de psychiater moet.
Mensen met dit soort vooroordelen met geen of weinig data van een situatie en/of persoon en zich opperen tot het meest suprieure ras op deze planeet, moeten zich echt DIEP en DIEP schamen.

Jij hebt geen idee hoe het is om als half paard half mens te leven en wat dit met zich meebrengt.

And last but not least: waarom begin je hier uberhaupt over en zit je dit neer? Wat heeft dit ingodsnaam voor waarde en toevoeging aan de slowchat? (die tevens weer over hele andere dingen gaat momenteel.)
Ik snap niet goed waar het over gaat, half paard?? Ik denk dat ik maar eens moet gaan googlen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_43609043
of 2 pagina's terug lezen..

'mijn doos is niet zwart' zwartedoos is een deel van m'n emailadres, ik kreeg precies dezelfde opmerking vraag je ook om natuurlijk
  donderdag 16 november 2006 @ 15:00:24 #108
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43609055
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Ik snap niet goed waar het over gaat, half paard?? Ik denk dat ik maar eens moet gaan googlen
Googleze.
Dan ben je nog wel even zoet.
De reden waarom je het ook niet snapt is omdat er een oude post is gequote van iets waar het dus al lang niet meer over gaat.
Lees het topic over Reincarnatie in TRU maar anders.
Daar staat alles in wat je moet weten.
Beetje aan het eind van het topic staan de nodige resources en linkjes!
pi_43609069
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Ik zeg lees even een hoop posts van wolf door.
Je komt er vanzelf achter waar het over gaat.
Soort id crisis maar dan anders.
j/k wolf.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 16 november 2006 @ 15:12:42 #110
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43609480
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Googleze.
Dan ben je nog wel even zoet.
De reden waarom je het ook niet snapt is omdat er een oude post is gequote van iets waar het dus al lang niet meer over gaat.
Lees het topic over Reincarnatie in TRU maar anders.
Daar staat alles in wat je moet weten.
Beetje aan het eind van het topic staan de nodige resources en linkjes!
Heb een aantal posts gelezen. Tis me wat duidelijker nu
  donderdag 16 november 2006 @ 15:14:06 #111
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43609522
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
of 2 pagina's terug lezen..

'mijn doos is niet zwart' zwartedoos is een deel van m'n emailadres, ik kreeg precies dezelfde opmerking vraag je ook om natuurlijk
ja daar vraag ik idd om Als ik t over zou kunnen doen dan had ik wel wat anders gekozen
  donderdag 16 november 2006 @ 15:20:01 #112
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43609726
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef zwartedoos het volgende:
ja daar vraag ik idd om Als ik t over zou kunnen doen dan had ik wel wat anders gekozen
Hahaha!
En zijn er ook van die wise guys geweest die dachten dat je een bruine huidskleur hebt en dat je een doos bent / jezelf vind of dat nog net niet?
  donderdag 16 november 2006 @ 15:42:08 #113
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_43610526
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Zie je die tekst hier boven staan? Ja? Plak hem dan even op jezelf? Ik praat vanuit mijn eigen ervaringen en geloof mij ik heb zo diep in de put gezeten dat het zowat heet werd onder mijn voeten. Dus ja ik weet WEL waar ik over lul. En ik heb bergen ervaringen met mensen zoals jij. Maar jij spant de kroon. Daarom zeg ik zoek eens een psychiater, Misschien kan je er d.m.v hypnose (of weet ik veel wat) er iets meer van komen te weten. OF je zit iedereen gewoon te fukken en heb je een chronisch aandachts tekort.
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
  donderdag 16 november 2006 @ 15:52:16 #114
124948 Averon
One of the good guys
pi_43610892
Leef en laat leven hoor. Kijk ik geloof ook geen barst van reincarnatie, half-dier zijn etc. Maar, ik kan nog wel normaal met DW communiceren. Maar, DW, ik vind wel degelijk dat wij als mensheid top of the bill zijn op deze wereld. (En volgens mij heb jezelf ook twee voeten)

Maar, terug op SEX slow chat, ik zal eens een draai geven qua onderwerp, zijn er hier voor de heren ook standjes waardoor ze gegarandeerd snel komen? Voor mij is op zijn hondjes echt superlekker, maar wel zo lekker dat ik binnen de korste keren klaarkom, terwijl dat in andere posities toch niet zo is.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43610950
Darkwolf, als je echt, maar dan ook echt denkt dat je je ziel deelt met een paard, verdiep je dan eens in het sjamanisme, daar is het delen van zielen iets wat voorkomt, maar dat wordt niet gebruikt voor seksualiteit....

Het delen van de ziel met een ander wezen is een grote eer die je nooit mag bezoedelen, de dieren die naast je lopen in je hart eer je, neuk je niet

Ieder mens heeft diergidsen, die lopen met je mee in je leven, eer ze, behandel ze met diep respect en gebruik ze niet als smoes voor lust, haal die 2 uit elkaar, je kan een diepe verbondenheid voelen, een innige liefde, maar die maak je nooit vleselijk...daarmee onteer je die hele verbinding, maak je van iets geweldig moois iets banaals.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:03:14 #116
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43611250
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:42 schreef quickie1985 het volgende:
Zie je die tekst hier boven staan? Ja? Plak hem dan even op jezelf? Ik praat vanuit mijn eigen ervaringen en geloof mij ik heb zo diep in de put gezeten dat het zowat heet werd onder mijn voeten. Dus ja ik weet WEL waar ik over lul. En ik heb bergen ervaringen met mensen zoals jij. Maar jij spant de kroon. Daarom zeg ik zoek eens een psychiater, Misschien kan je er d.m.v hypnose (of weet ik veel wat) er iets meer van komen te weten. OF je zit iedereen gewoon te fukken en heb je een chronisch aandachts tekort.
Dit slaat noch kant noch wal wat je nu zegt.
Eigen ervaringen?
Mijn ervaringen hebben helemaal niks met die van jou te maken.
"Bergen ervaringen met mensen zoals jij"???
Dit bedoel ik met kortzichtigheid en stempels plakken.
Nu moet ik inderdaad bekennen dat ik modder terug gooide in dit geval dat ik die tekst op mijzelf moet plakken, maar vind je dat vreemd in geval?

Ik ben niet iemand die jij kent of denkt te kennen en al helemaal niet om in een hokje te plaatsen dus.
En je tips zijn dan misschien goed bedoeld (???), maar het komt er allemaal hard en grof uit kan ik je vertellen.

En terug te komen op openheid en naar mensen luisteren, ik luister tenminste naar mensen wat ze dan ook te melden hebben en reken ze niet gelijk af met een tripje naar de psychiater of weet ik wat.
In jou geval als je dus daadwerkelijk even wat huiswerk had gedaan dan ben ik je al 100 stappen voor betreft hypnose, hulp, erover praten en ga zo nog maar even door.
Geloof me nou maar, je weet niet waar je het over hebt en schreeuwt met het motief dat je oh zo verschikkelijk veel mensen ervaring hebt en naar ze luisterd en zelf ook van alles hebt meegemaakt.

Dat is leuk en aardig, maar ik ken jou niet en jij kent mij niet.
Dus ik weet niet wat je kont nu zo aan het bijten is met al die "of dit of dat" speculaties over mij, maar laat het gewoon rusten.
Let it go.
Want met deze laatste reactie van jou heb ik bij deze besloten dit zelf wel te doen en hier verder niet op in te gaan.
Dood en dood zonde van mijn energie dit.

[ Bericht 19% gewijzigd door Darkwolf op 16-11-2006 16:12:35 ]
  donderdag 16 november 2006 @ 16:05:56 #117
124948 Averon
One of the good guys
pi_43611359
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:03 schreef Darkwolf het volgende:
Dood en dood zonde van mijn energie dit.
Then don't do it. En discusieer gewoon weer met ons over sex, k?

Edit: k, was je al van plan dus
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  donderdag 16 november 2006 @ 16:09:02 #118
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43611477
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:53 schreef erodome het volgende:
Darkwolf, als je echt, maar dan ook echt denkt dat je je ziel deelt met een paard, verdiep je dan eens in het sjamanisme, daar is het delen van zielen iets wat voorkomt, maar dat wordt niet gebruikt voor seksualiteit....
Right.
De essentie ligt ook niet in het vleselijke voor mij.
quote:
Het delen van de ziel met een ander wezen is een grote eer die je nooit mag bezoedelen, de dieren die naast je lopen in je hart eer je, neuk je niet
Jou mening.
En for the record: tevens doe ik dit ook niet (meer).
quote:
Ieder mens heeft diergidsen, die lopen met je mee in je leven, eer ze, behandel ze met diep respect en gebruik ze niet als smoes voor lust, haal die 2 uit elkaar, je kan een diepe verbondenheid voelen, een innige liefde, maar die maak je nooit vleselijk...daarmee onteer je die hele verbinding, maak je van iets geweldig moois iets banaals.
Het is geen smoes of dekmantel.
Het is mijn achtergrond.
Een verklaring die ik link voor die gevoelens.
Dat ze ooit eenmalig tot uitting zijn gekomen... SO WHAT!?
Acht (nee negen jaar) geleden nu.

Het seksueele is het minst belangrijke van de hele situatie maar speelt wel degelijk een rol.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:09:17 #119
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43611483
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Hahaha!
En zijn er ook van die wise guys geweest die dachten dat je een bruine huidskleur hebt en dat je een doos bent / jezelf vind of dat nog net niet?
dat zou ik liever hebben dan dat ze er van uit gaan dat ik een zwarte harige doos heb
  donderdag 16 november 2006 @ 16:11:02 #120
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43611547
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:52 schreef Averon het volgende:
Maar, DW, ik vind wel degelijk dat wij als mensheid top of the bill zijn op deze wereld. (En volgens mij heb jezelf ook twee voeten)
Ja ik heb twee voeten.
Nee ik ben er niet altijd even trots op.
En nee wij zijn niet suprieur.
Wij lopen op vele vlakken achter en doen de wereld (en elkaar) niet veel ten goede.
Doch blijven we ons scheiden van beesten wat wij eigenlijk net zo goed zijn.
Maar goed ieder zijn mening.
Ik zie mijzelf liever gelijk aan alles dat leeft zonder een suprieure houding te stellen aan andere rassen (of dit nu dieren zijn of andere mensen rassen wat dat betreft.)
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:05 schreef Averon het volgende:
Then don't do it. En discusieer gewoon weer met ons over sex, k?
Edit: k, was je al van plan dus
Precies.
En daarom zeg ik dat het mijn laatste reactie was want ik weet zeker dat het zeker niet de laatste van hem zal zijn.

En zo sterk Erodome ook is in haar visies, meningen, en reacties zijn deze wel tevens met respect en daarbij heb ik ook respect voor haar.
Hoe confronterend ze ook kan zijn.
Vandaar dat ik op haar nog wel even extra wilde reageren.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:14:11 #121
124948 Averon
One of the good guys
pi_43611680
DW, goed, let's agree to disagree then

Maar, een laatste poging, wanhopige poging om op Sex terug te komen, iemand nog plannen voor vanavond of het weekend?
  donderdag 16 november 2006 @ 16:17:18 #122
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43611801
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Averon het volgende:

Maar, een laatste poging, wanhopige poging om op Sex terug te komen, iemand nog plannen voor vanavond of het weekend?
Ik help je effe
Ik hoop dat hij tijd heeft vanavond, want tis alweer veels te lang geleden
pi_43611825
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Averon het volgende:

Ik had plannen voor vanaaf,.. maar ik heb zoveel spierpijn dat k geen fuck kan,.. weer die woordspeling
plannes change to maat in het ziekenhuis bezoeken.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:18:52 #124
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43611864
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:17 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik ahd plannen voor vanaaf,.. maa rik heb zoveel spierpijn dat k geen fuck kan,.. weer die woordspeling
plannes change to maat in het ziekenhuis bezoeken.
Gewoon gaan liggen en je laten verwennen
  donderdag 16 november 2006 @ 16:20:47 #125
124948 Averon
One of the good guys
pi_43611963
Jep, dat kan altijd.

Maar sex is toch vaak beter als je zelf ook iets kan toevoegen.
pi_43611972
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Gewoon gaan liggen en je laten verwennen
K ben bang dat zelfs dat pijn gaat doen.
di wo en vandaag getraint,.. nu brak,.. stram en kapot.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:22:16 #127
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43612014
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef het.ismij het volgende:

[..]

K ben bang dat zelfs dat pijn gaat doen.
di wo en vandaag getraint,.. nu brak,.. stram en kapot.
voorzichtige massage dan?
pi_43612047
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:22 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

voorzichtige massage dan?
Wha,. k krijg me armen niet hoger dan me schouders,..
Wordt wel heel voorzichtig dan,..
  donderdag 16 november 2006 @ 16:23:41 #129
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43612075
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:22 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Wha,. k krijg me armen niet hoger dan me schouders,..
Wordt wel heel voorzichtig dan,..
sauna kan de pijn wel verlichten
  donderdag 16 november 2006 @ 16:23:46 #130
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43612080
Vanavond heb ik ook sex!
Oh wait... nee niet meer.
Mijn vriendin heb ik afgezegd!
Door deze vervelende dag en dit stomme topic is mijn zin in sex weg en kruip ik liever achter mijn computer om lekker een potje te fraggen en te killen.
pi_43612111
frags en kills zijn goed!!
Battlefield 2142!!!

En ik heb (nog) geen sauna.
bubbelend bad kan wel,.. maar geen zin in.
K denk dat de massage um mischien toch wel gaat worden,.. met een goedje voor me spieren
Op donderdag 16 november 2006 15:53 schreef erodome het volgende:
OK ... dat is teveel gezweef voor mij . . .

En sex, wat is dat ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 16 november 2006 @ 16:27:09 #133
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43612229
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:24 schreef het.ismij het volgende:
Battlefield 2142!!!

En ik heb (nog) geen sauna.
bubbelend bad kan wel,.. maar geen zin in.
K denk dat de massage um mischien toch wel gaat worden,.. met een goedje voor me spieren
ik ook niet maar dat betekent niet dat ik nooit de sauna inga
pi_43612274
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:27 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik ook niet maar dat betekent niet dat ik nooit de sauna inga
Ik heb meestal geen zin om na het trainen de sauna in te gaan,..
mits er gezellig vrouwelijk volk mee gaat.
maar dat komt zelfden voor. Aangezien ik onder kantoortijden train.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:29:24 #135
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43612331
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:24 schreef het.ismij het volgende:
Battlefield 2142!!!
Precies!
Sex, sporten, gamen.
Het is allemaal een vorm van ontlading!
*schaam* Battlefield 2142!!! *schaam* ... gekocht maar nog bar weinig gespeeld...
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef ThunderChild het volgende:
That makes two of us!
quote:
En sex, wat is dat ??
Dat is iets dat tevens voor sommige teveel gezweef is!
  donderdag 16 november 2006 @ 16:30:04 #136
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43612352
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:28 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik heb meestal geen zin om na het trainen de sauna in te gaan,..
Je hoeft ook niet per se op de sportschool te gaan. Je kan er ook een leuk uitje van maken. Ik ga altijd hier naartoe
pi_43612375
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Precies!
Sex, sporten, gamen.
Het is allemaal een vorm van ontlading!
*schaam* Battlefield 2142!!! *schaam* ... gekocht maar nog bar weinig gespeeld...

De veortuigen besturen (met name de hovertank en de walker) is even wennen,.. verder wel coowl spel.
Maar cod blijft me favo!!
COD3!!!!
En dat terwijl je gepijpt wordt!!! om even in stijl te blijven
Op donderdag 16 november 2006 16:30 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet per se op de sportschool te gaan. Je kan er ook een leuk uitje van maken. Ik ga altijd hier naartoe
K woon aan de westside of holland
Dus das een tikje ver weg
  donderdag 16 november 2006 @ 16:33:39 #139
124948 Averon
One of the good guys
pi_43612487
En hebben we het toch nog over sex en gamen.
Terug on topic, ik ben weer blij.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:34:04 #140
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43612506
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:31 schreef het.ismij het volgende:

[..]

K woon aan de westside of holland
Dus das een tikje ver weg
Zoiets heb je overal wel zitten hoor
  donderdag 16 november 2006 @ 16:34:42 #141
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43612529
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:33 schreef Averon het volgende:
En hebben we het toch nog over sex en gamen.
Terug on topic, ik ben weer blij.
Dat gamenaspect mag van mij wel wat minder
  donderdag 16 november 2006 @ 16:56:09 #142
124948 Averon
One of the good guys
pi_43613356
Ja, van mij ook, tenmisnte het computer game aspect.
pi_43614532
Eej gamen en sex = gelijk
Maakt mijniet uit wat het wordt.
indd k ben addicted
Maaruh indd zwarte,.. je hebt ze overal,.. in scheveningen heb je een onwijs mooie,..
Ben ik 1 keer geweest,..
K heb meestal geen zin om daar helemaal heen te gaan alleen voor sauna ofzo k ben daar te lui voor
pi_43621547
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:09 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Right.
De essentie ligt ook niet in het vleselijke voor mij.
[..]

Jou mening.
En for the record: tevens doe ik dit ook niet (meer).
[..]

Het is geen smoes of dekmantel.
Het is mijn achtergrond.
Een verklaring die ik link voor die gevoelens.
Dat ze ooit eenmalig tot uitting zijn gekomen... SO WHAT!?
Acht (nee negen jaar) geleden nu.

Het seksueele is het minst belangrijke van de hele situatie maar speelt wel degelijk een rol.
Tja darkwolf, jij praat erover alsof je het nu het liefste ook zou willen, dat idee geef je zelf met steeds die bij de viervoeters die jouw interreseren, jij zelf legt daarin hier op fok de nadruk op het vleselijke.

Maar het is echt zo, dat wordt daar niet vermengt met het vleselijke.

Maar waar het me om gaat, als je zelf in de knoop zit met die connectie die je voelt kan dat soelaas bieden, je een beter zicht geven op wat in je leeft, je in balans brengen met wat je voelt, zeker als je het idee hebt ermee in onbalans te zijn, wat zo is als je je er geen raad mee weet.

Ik denk dat het je goed zou doen, maar goed, dat ben ik...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43621583
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

En sex, wat is dat ??
Niets zweverigs aan, gewoon wat ieder mens heeft, ook jij hebt vast wel dieren waarvan je hebt gedroomd in je jeugd, dieren waarmee je je verbonden voelt, ze hebben je wat te leren, alles is immers een les in dit leven, dat is het mooie, voor alles in het leven is een antwoord vlakbij je

Maar goed, nu wordt ik wel zweverig en als ik dat hier doe kan ik het beter over zweefseks hebben!
  donderdag 16 november 2006 @ 21:54:00 #147
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_43621936
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
M'n ex had een sauna thuis, het enige wat ik aan 'm mis
Bouw je er zelf een, doe het zelf sauna's zijn te vinden bij de praxis
  donderdag 16 november 2006 @ 21:56:22 #148
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_43622003
Feestje bij mij overigens, ik ben vandaag geslaagd voor me rijexamen . In 3x welliswaar, maar ik heb 't papiertje nu theoretisch.. Volgende week donderdag kan ik mijn kaartje ophalen bij het gemeentehuis
  donderdag 16 november 2006 @ 22:05:38 #149
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_43622318
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Feestje bij mij overigens, ik ben vandaag geslaagd voor me rijexamen . In 3x welliswaar, maar ik heb 't papiertje nu theoretisch.. Volgende week donderdag kan ik mijn kaartje ophalen bij het gemeentehuis
Proficiat Straal maar wat positiviteit hiernaartoe, kan ik wel gebruiken
  donderdag 16 november 2006 @ 22:22:06 #150
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_43622837
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:05 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Proficiat Straal maar wat positiviteit hiernaartoe, kan ik wel gebruiken
Dankje!