abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:50:21 #1
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_43108556
Game on

In deel 30 vertelde DW over zijn game verslaving... en ZM over haar sex ding
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_43110037
Hmmm, games of sex. Lastige . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_43110702
Games, natuurlijk...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:05:09 #4
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43110998
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Helaas denken niet alle mannen daar hetzelfde over
Dat is een lastige inderdaad voor sommige mannen.
Je moet natuurlijk als man wel je prioriteiten stellen en het balans erin houden.
Anders had je ook geen partner moeten nemen natuurlijk.
Mijn girl heb ik in iedergeval niet horen klagen in iedergeval dus ik heb het gevoel betreft juist "doseren" wel goed in de hand geloof ik!
pi_43118263
gamen is leuk maar sex doe ik liever
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_43120373
Gewoon een blowjob geven onder t gamen. De ultieme mannenfetish toch?
Gek meisje
pi_43124430
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef AntiSh0x het volgende:
sorry maar als ik aan het gamen ben en een vrouw gaat me pijpen dan WIL ik NIET meer gamen en KAN ik NIET meer gamen. sex terwijl ik een spel aan het kijken ben no thnx
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  FOK!fotograaf woensdag 1 november 2006 @ 03:09:40 #8
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_43127178
zo... dat is een moeilijke keuze
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_43127567
Ik ben een veel te erg konijn om achter dat ding te blijven zitten als er ook 'andere mogelijkheden' zijn
  woensdag 1 november 2006 @ 08:19:09 #10
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43128054
Ik heb gezondigd.
Voel me niet zo tof en negeer mijn girl en heb het gisteren in de douche gedaan met mijzelf.
Vraag me af of ik vandaag nog naar haar toe ga (ook al is dat nog niet echt officieel geplant anyways).
Maar he!
Wel gekozen dus voor sex VOOR het gamen gister avond!
pi_43128164
Wha als k echt druk bezig ben met gamen luister ik toch naar niemand,..
En ben ik niet echt af te lijden..
Als ze aan een BJ begint terwijl k aant gamen ben weet k uit ervaring dat k dat irritant vindt, en liever heb dat ze gewoon ff op der "beurt" wacht.
wat een woordspeling.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 1 november 2006 @ 09:58:46 #12
124948 Averon
One of the good guys
pi_43129506
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:19 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb gezondigd.
Voel me niet zo tof en negeer mijn girl en heb het gisteren in de douche gedaan met mijzelf.
Vraag me af of ik vandaag nog naar haar toe ga (ook al is dat nog niet echt officieel geplant anyways).
Maar he!
Wel gekozen dus voor sex VOOR het gamen gister avond!
Gezondigd? Kom op DW, moet ik je soms even de biecht afnemen dan, no offense to anyone. In een ander topic ben je het er roerend mee eens dat masturbatie goed is, maar hier is het opeens een zonde omdat je toevallig een meisje hebt waarmee je ook sex hebt? Ga fietsen maat.

Je girl negeren, das minder. Het zit toch allemaal wel goed daar tussen jullie? Je komt juist met al die positieve verhalen aanzetten. Tot af en toe mijn chagrin, maar toch.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  woensdag 1 november 2006 @ 10:11:28 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43129764
rukken is niet zondigen idd..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_43130153
Ik had gewoon precies die TT in m'n hoofd Had alleen geen zin 'm te openen

Je doet 't toch wel vaker met jezelf onder de douche DW? Of zat lag je vriendin op dat moment in je slaapkamer op je te wachten?
  woensdag 1 november 2006 @ 10:34:40 #15
124948 Averon
One of the good guys
pi_43130270
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:29 schreef ZwarteMagika het volgende:

Je doet 't toch wel vaker met jezelf onder de douche DW? Of zat lag je vriendin op dat moment in je slaapkamer op je te wachten?
Ja, in dat geval is het wat minder, dan kan je beter gewoon even vragen of ze je rug komt wassen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  woensdag 1 november 2006 @ 10:59:52 #16
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43130759
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:29 schreef ZwarteMagika het volgende:

dat is not done..

en daarbij ook onbegrijpelijk..
als ik weet dat m'n meissie klaar ligt.. waarom zou ik dan mezelf in godsnaam nog...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_43130949
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:59 schreef avotar het volgende:

[..]

dat is not done..

als ik weet dat m'n meissie klaar ligt.. waarom zou ik dan mezelf in godsnaam nog...
Precies,..
Laat haar of meegaan,.. of stel het douchen even uit.
En daarna alsnog samen?
Op woensdag 1 november 2006 10:59 schreef avotar het volgende:

[..]

dat is not done..

haha ach 't zal bij DW wel meevallen.. hopelijk
  woensdag 1 november 2006 @ 11:23:34 #19
124948 Averon
One of the good guys
pi_43131250
Let's hope. Anders hebben we straks weer iemand die een sexloos bestaan mag inzien.
  woensdag 1 november 2006 @ 12:57:22 #20
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43133756
Nee.
Ik heb haar sinds zondag al niet gezien en was gister gewoon gefrustreerd.
Was gewoon ter ontspanning en ontlading.
En ze kan mij niet tegen houden maar vind het niet fantastisch dat ik de hand aan mijzelf sla.
Vandaar "ik heb gezondigd".
On the other hand: pech... mijn lichaam.

Tussen mijn girl en ik zit het wel goed.
Verkeerde formulatie en sorry daarvoor.
Ik negeer haar omdat ik met mijzelf in de knoop zit ik mensen van mij af zet als het echt niet goed gaat met me.
Door wat "externe triggers" zit ik weer in de knoop met mijzelf betreft mijn dierlijke gevoelens.
Je kent het wel... je bent anders, je gaat je afvragen of je wel verder wil met deze vloek der gevoelens waar je niks mee kan ect.
"Hybride" zijn is niet leuk.
Het ging heel lang goed, maar zit nu weer in conflict met mijn paardelijke deel.
Hard to explain, but it's not fun... laten we het daar maar op houden.

Ik ga haar ook niet forever negeren, en laat haar verder niet onnodig zorgen maken ofzo.
Plus ze weet waar ik mee zit, maar weet ook niet wat ze er mee aan moet behalve mij liefde geven.
Maar momenteel heb ik dat even niet nodig -vind ik zelf- daar ik eerst even mijzelf op orde wil hebben voordat ik rechtvaardig weer mijn hart kan openen.

Zo... dat is eruit en tevens hopelijk wat duidelijk nu!

...Meisje ligt klaar en ik mastrubeer in de douche hahaha... wel grappig gevonden opzich... maar dat zou ik haar NOOIT aandoen. Mijzelf ook niet trouwens haha!...
  woensdag 1 november 2006 @ 13:00:34 #21
124948 Averon
One of the good guys
pi_43133847
Ach, sommige dames vinden dat juist bloedgeil. Ik ken er die zich laten 'betrappen' in douche als ze zelf bezig zijn.
pi_43134273
Mja je hoeft 't haar ook niet te vertellen natuurlijk, wat niet weet wat niet deert. Wat een verhaal verder Wist niet eens dat dat bestond, dat je je zo kon voelen. Lijkt me behoorlijk frustrerend als je iets moet onderdrukken, wat het ook is
  woensdag 1 november 2006 @ 13:33:03 #23
124948 Averon
One of the good guys
pi_43134942
DW, is wat duidelijker, maar geniet ondertussen wel een beetje van het leven he, en van je girl.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:52:22 #24
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43135642
oh echt waar..?
wat dat hele hybride verhaal.. ik begrijp er geen zak van..
  woensdag 1 november 2006 @ 13:54:06 #25
124948 Averon
One of the good guys
pi_43135700
Volgens mij heeft DW er wat topics over lopen links en rechts. Basicly heeft hij een issue met een kant van hem die sterk met een paard indentificeerd. Dat is zo tactvol als ik het kan zeggen.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:18:57 #26
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43136444
juist... ahem.. okay.....
ik mis wat geschiedenis ergo...
dus...

ehm.. iemand nog geneukt vandaag..
  woensdag 1 november 2006 @ 14:21:01 #27
124948 Averon
One of the good guys
pi_43136519
Nope, vandaag niet. Pity.
pi_43136548
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef avotar het volgende:
juist... ahem.. okay.....
ik mis wat geschiedenis ergo...
dus...

ehm.. iemand nog geneukt vandaag..
je hebt inderdaad nogal heftige discussies hier en daar gemist tussen bovengenoemde user en een paar andere.
Was een boeiende discussie om te volgen wat helaas uitliep naar flamewar.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:59:05 #29
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43137643
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja je hoeft 't haar ook niet te vertellen natuurlijk, wat niet weet wat niet deert. Wat een verhaal verder Wist niet eens dat dat bestond, dat je je zo kon voelen. Lijkt me behoorlijk frustrerend als je iets moet onderdrukken, wat het ook is
Dat is het ook wel.
Maar aan de andere kant is er geen mogelijkheid daar ik geen eigen paard heb (ik kom niet aan andermans dieren).
Ten tweede doe ik het om die reden al meer dan 8 jaar zonder en ik ben nog niet door gedraaid.
Plus zit alweer 6 jaar aan de vrouw wat mij verder ook prima bevalt.
Mijn vriendin wist al ruim voordat voor mij ging alle ins en outs betreft die gevoelens en het hele verhaal erachter, dus kan er wel over praten en ze staat volledig achter mij.
(Eerdere relaties hadden er inderdaad wat meer moeite mee en praten er liever niet over.)
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:54 schreef Averon het volgende:
Volgens mij heeft DW er wat topics over lopen links en rechts. Basicly heeft hij een issue met een kant van hem die sterk met een paard indentificeerd. Dat is zo tactvol als ik het kan zeggen.
Heel mooi gezegd inderdaad!
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef Averon het volgende:
DW, is wat duidelijker, maar geniet ondertussen wel een beetje van het leven he, en van je girl.
Doe ik ook.
Het speelt een rol in mijn leven maar niet zo'n grote rol meer als vroeger.
Ik kom steeds een stapje verder en laat daarbij dus ook steeds meer de levensgenieter in mij de lead nemen!
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef het.ismij het volgende:

[..]

je hebt inderdaad nogal heftige discussies hier en daar gemist tussen bovengenoemde user en een paar andere.
Was een boeiende discussie om te volgen wat helaas uitliep naar flamewar.
Klopt het.ismij.
Maar misschien was de tactiek ook niet helemaal terecht en heb ik dus verkeerde reacties uitgelokt ook al was dit niet de bedoeling.
Andere topics die over intimiteiten betreft dieren gingen zijn een stuk volwassener gelopen wat betreft de standaard van FOK! en dat deed mij wel deugd.
Het topic befaamde topic heb ik ook compleet laten verwijderen door Erodome nadat het gesloten was uiteindelijk.
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef avotar het volgende:
oh echt waar..?
wat dat hele hybride verhaal.. ik begrijp er geen zak van..
Ultra short version:
Ik ben in mijn vorige leven een paard geweest.
Zo vrij als ik was, ben ik door de mens gevangen genomen en voor verschillende doeleinden (mis)gebruikt met 2 kogels in totaal als fatale einde van mijn traumatisch leven tijdens een ontsnap poging.
Nu ben ik wedergekeert als mens... en het paard is gedeeltelijk mee geincarneerd.
Dit leven is dus herstellen geblazen en het een plekje geven.
Makkelijker gezegd dan gedaan, want zo'n razende hengst in je met een afschuw voor de mens en veel littekens is best aanpoten.
If you want the detailed version wat er allemaal gebeurd is in mijn vorige leven: Het hele verhaal is hier te lezen.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:24:21 #30
124948 Averon
One of the good guys
pi_43138511
En ik geloof niet in reincarnatie Maar des ondanks kan ik met DW nog aardig door praten op de fora.
Leef en laat leven he
pi_43138556
Ik geloof er wel in en vind het erg indrukwekkend om te lezen.
Kan me wel voorstellen dat dit een grote stempel drukt op je huidige leven.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:32:37 #32
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43138798
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:24 schreef Averon het volgende:
En ik geloof niet in reincarnatie Maar des ondanks kan ik met DW nog aardig door praten op de fora.
Leef en laat leven he
Ja toch?
Mensen hoeven van mij dat ook niet te geloven.
Sterker nog al geloven ze van het hele gebeuren niks, dan respecteer ik dat ook.
Ik ben er alleen open over omdat opkroppen niet gezond is en dat er andere er juist wel weer baat bij hebben.
Plus ik heb er zelf ook baat bij daar sommige mensen het nodige erop te zeggen hebben dan wel niet te adviseren!
(Mijn vriendin zeker, wel zo eerlijk voordat je met iemand in het relatie bootje stapt! )
  woensdag 1 november 2006 @ 15:36:22 #33
124948 Averon
One of the good guys
pi_43138944
En toch is het wel Freudiaans dat dit telkens terugkomt in de sex discussies.

Grin, dude, hows the sex life?
  woensdag 1 november 2006 @ 15:41:51 #34
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43139176
ah okay.. inderdaad ultra short...
maar goed.. verder respect..

ik geloof wel overigens in re-incarnatie... en sta verbaasd een beetje van de levendige herinneringen die je er van hebt...
Ik kan me voorstellen dat ze je leven wel zullen beinvloeden, zeker als je zo bezig houden.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:49:58 #35
124948 Averon
One of the good guys
pi_43139494
Iedereen heeft zijn dingen te dragen he.
  woensdag 1 november 2006 @ 16:12:00 #36
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43140469
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef Averon het volgende:
En toch is het wel Freudiaans dat dit telkens terugkomt in de sex discussies.

Grin, dude, hows the sex life?
Ik heb opzich helemaal niks te klagen!
Tekort kom ik al helemaal niet.
Alleen op dat "ene vlak" dan.
Maar het is geen must, dus kan prima zonder.
She keeps me very satisfied!
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Averon het volgende:
Iedereen heeft zijn dingen te dragen he.
Tja... alleen jammer dat het iets is waar de buiten wereld nog ook niet echt heel veel kaas van heeft gegeten.
Zou het leven een stuk makkelijker maken... denk ik...
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef avotar het volgende:
ik geloof wel overigens in re-incarnatie... en sta verbaasd een beetje van de levendige herinneringen die je er van hebt...
Ik kan me voorstellen dat ze je leven wel zullen beinvloeden, zeker als je zo bezig houden.
Die levende herinneringen zijn niet aan komen waaien.
Ik begon met gevoelens die ik niet kon plaatsen en achterhalen met enkel dus vermoedens en theorieen.
Veel later heb ik de stap genomen die ik eerst liever heel hard ontweek: regressie therapie.
(Meerdere sessies, bij verschillende personen.)
Naast de informatie die naar boven kwam kreeg ik ook buiten de enkele sessies die ik heb gehad stevige flashbacks.

Ik heb haar proberen te bellen maar ze nam niet op.
Even laten weten hoe het gaat en of ik eventueel vanavond langs kan komen.
Ze zal de gemiste oproep vanzelf wel spotten denk ik.
Anders ga ik naar huis vanmiddag.
  woensdag 1 november 2006 @ 16:17:06 #37
124948 Averon
One of the good guys
pi_43140650
good luck DW
  vrijdag 3 november 2006 @ 08:54:54 #38
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43196566
bijna weekend..
pi_43198335
Jaaaa Wordt een leuk weekend, alleen zaterdag geen tijd voor sex waarschijnlijk. Ben op zich ook wel aan een pauze toe
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:41:42 #40
124948 Averon
One of the good guys
pi_43198505
Pauze?

Dat meen je toch niet serieus he zm?
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:41:51 #41
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43198509
Pauze is voor mietjes..
pi_43198589
Als ik geen pauze neem kan ik zondag niet eens meer zitten En op zondag moet ik natuurlijk wel in topvorm zijn
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:47:27 #43
124948 Averon
One of the good guys
pi_43198650
Dan ga je toch liggen? Maar ok, wat is er zondag dan waarvoorj e in topvorm moet zijn?
pi_43198867
Ehm ja, niet meer zitten, laat staan neuken dus.. en daar moet ik voor in topvorm zijn Zondag is altijd wel DE sexdag. En anders moeten we weer de hele dag rummikuppen
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:55:47 #45
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43198899
Tja als je dan echt moet kiezen toch liever games. Met games kun je tenminste als iets niet lukt het nog een keer proberen. Seks is overrated
pi_43198936
Spreekt hier een maagd die het heeft opgegeven?
pi_43199426
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef AntiSh0x het volgende:
je schiet niets meer raak met css oid... en pvp met wow wil dan ook al niet meer...
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:17:01 #48
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43199436
Ehhh nee hoor ik heb al een hele hoop ervaring met seks...

Hoe raad je het zo.
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:41:27 #49
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43200166
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ehm ja, niet meer zitten, laat staan neuken dus.. en daar moet ik voor in topvorm zijn Zondag is altijd wel DE sexdag. En anders moeten we weer de hele dag rummikuppen
dat is het bij ons ook...

gewoon inderdaad geen verplichtingen.. geen reden om naar buiten te gaan, dus uberhaupt al geen reden om je aan te kleden..
en als je dan toch naakt bent.. sja...
pi_43202074
Precies en dan om een uur of 4 es je nest uit komen

Nadeel is altijd dat het dan weer zo snel maandag is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')