Dat is een lastige inderdaad voor sommige mannen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Helaas denken niet alle mannen daar hetzelfde over
sorry maar als ik aan het gamen ben en een vrouw gaat me pijpen dan WIL ik NIET meer gamen en KAN ik NIET meer gamen. sex terwijl ik een spel aan het kijken ben no thnxquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef AntiSh0x het volgende:
Gewoon een blowjob geven onder t gamen. De ultieme mannenfetish toch?
Gezondigd? Kom op DW, moet ik je soms even de biecht afnemen dan, no offense to anyone. In een ander topic ben je het er roerend mee eens dat masturbatie goed is, maar hier is het opeens een zonde omdat je toevallig een meisje hebt waarmee je ook sex hebt? Ga fietsen maat.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:19 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb gezondigd.
Voel me niet zo tof en negeer mijn girl en heb het gisteren in de douche gedaan met mijzelf.![]()
Vraag me af of ik vandaag nog naar haar toe ga (ook al is dat nog niet echt officieel geplant anyways).
Maar he!
Wel gekozen dus voor sex VOOR het gamen gister avond!
Ja, in dat geval is het wat minder, dan kan je beter gewoon even vragen of ze je rug komt wassen.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik had gewoon precies die TT in m'n hoofdHad alleen geen zin 'm te openen
Je doet 't toch wel vaker met jezelf onder de douche DW? Of zat lag je vriendin op dat moment in je slaapkamer op je te wachten?
dat is not done..quote:Op woensdag 1 november 2006 10:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik had gewoon precies die TT in m'n hoofdHad alleen geen zin 'm te openen
Je doet 't toch wel vaker met jezelf onder de douche DW? Of zat lag je vriendin op dat moment in je slaapkamer op je te wachten?
Precies,..quote:Op woensdag 1 november 2006 10:59 schreef avotar het volgende:
[..]
dat is not done..
en daarbij ook onbegrijpelijk..
als ik weet dat m'n meissie klaar ligt.. waarom zou ik dan mezelf in godsnaam nog...
haha ach 't zal bij DW wel meevallen.. hopelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 10:59 schreef avotar het volgende:
[..]
dat is not done..
en daarbij ook onbegrijpelijk..
als ik weet dat m'n meissie klaar ligt.. waarom zou ik dan mezelf in godsnaam nog...
je hebt inderdaad nogal heftige discussies hier en daar gemist tussen bovengenoemde user en een paar andere.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef avotar het volgende:
juist... ahem.. okay.....
ik mis wat geschiedenis ergo...
dus...
ehm.. iemand nog geneukt vandaag..
Dat is het ook wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja je hoeft 't haar ook niet te vertellen natuurlijk, wat niet weet wat niet deert. Wat een verhaal verderWist niet eens dat dat bestond, dat je je zo kon voelen. Lijkt me behoorlijk frustrerend als je iets moet onderdrukken, wat het ook is
Heel mooi gezegd inderdaad!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:54 schreef Averon het volgende:
Volgens mij heeft DW er wat topics over lopen links en rechts. Basicly heeft hij een issue met een kant van hem die sterk met een paard indentificeerd. Dat is zo tactvol als ik het kan zeggen.
Doe ik ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef Averon het volgende:
DW, is wat duidelijker, maar geniet ondertussen wel een beetje van het leven he, en van je girl.
Klopt het.ismij.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
je hebt inderdaad nogal heftige discussies hier en daar gemist tussen bovengenoemde user en een paar andere.
Was een boeiende discussie om te volgen wat helaas uitliep naar flamewar.
Ultra short version:quote:Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef avotar het volgende:
oh echt waar..?
wat dat hele hybride verhaal.. ik begrijp er geen zak van..
Ja toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:24 schreef Averon het volgende:
En ik geloof niet in reincarnatieMaar des ondanks kan ik met DW nog aardig door praten op de fora.
Leef en laat leven he
Ik heb opzich helemaal niks te klagen!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef Averon het volgende:
En toch is het wel Freudiaans dat dit telkens terugkomt in de sex discussies.
Grin, dude, hows the sex life?
Tja... alleen jammer dat het iets is waar de buiten wereld nog ook niet echt heel veel kaas van heeft gegeten.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Averon het volgende:
Iedereen heeft zijn dingen te dragen he.
Die levende herinneringen zijn niet aan komen waaien.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef avotar het volgende:
ik geloof wel overigens in re-incarnatie... en sta verbaasd een beetje van de levendige herinneringen die je er van hebt...
Ik kan me voorstellen dat ze je leven wel zullen beinvloeden, zeker als je zo bezig houden.
je schiet niets meer raak met css oid... en pvp met wow wil dan ook al niet meer...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef AntiSh0x het volgende:
Gewoon een blowjob geven onder t gamen. De ultieme mannenfetish toch?
dat is het bij ons ook...quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ehm ja, niet meer zitten, laat staan neuken dus.. en daar moet ik voor in topvorm zijnZondag is altijd wel DE sexdag. En anders moeten we weer de hele dag rummikuppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |