quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon honger als mijn maag knort.
Daarom dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:55 schreef Augustina het volgende:
Ach ja, Isa. Ik stond net bij de bakker. Vraagt die aardige mevrouw achter de toonbank of ze me kan helpen. "Ja! Ik heb namelijk honger!".
Ik zeg het ook gewoon, het was gewoon een gedachtespinsel.
De met een kaasboterham gestilde honger.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gewoon honger. Niet nu, want die is gestild (?) door boterhammen met kaas en boterhammen met hagelslag.
Alstu.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die met deze vraag worstelde.![]()
Dank je IQMWaar heb je dit antwoord vandaag, trouwens?
Wow.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Alstu.
Taaladvies.net
(Ik heb dus gemaild...)
Je illustreert het mooi, maar het is wel een drogreden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat commentaar over zielige hongerige Afrikaantjes behoorlijk misplaatst en uitermate politiek correct. Ik zie al dat je dat overal op toe gaat passen zeg!
"Dokter, ik heb mijn enkel verzwikt" "Mevrouw, mensen met lepra zouden willen dat ze hun enkel voelden"
"Nee!! De hond heeft mijn dure nachtcreme opgesnoept!!" "Vrouwen in China kunnen niet eens dure cremes kopen"
"Mama, ik word gepest op school..." "Kinderen in India moeten voetballen in elkaar zetten voor verwende kinderen zoals jij. Die zouden maar wat graag naar school gaan!`
De stomme retoriek van de "alleen kindjes in Afrika hebben honger" ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef Lienekien het volgende:
Je illustreert het mooi, maar het is wel een drogreden.
Kindjes in Afrika weten niet eens wat retoriek is, laat staan dat ze er zich druk om maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De stomme retoriek van de "alleen kindjes in Afrika hebben honger" ook![]()
Kindjes in Afrika worden niet bozig door een vraag, omdat ze hele andere dingen aan hun hoofd hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:28 schreef Augustina het volgende:
Wat ben je bozig, Isa. Komt dat door mijn vraag?
Kindjes in Afrika hebben geen idee of ze de volgende dag wel halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het een lang gekoesterd wrok is jegens de burgerlijkheid en politiek correctheid van het "trek hebben".
Ik heb trouwens geen idee of deze zin wel klopt.
Kindjes in Afrika. Díé krijgen pas vaak dingen naar hun hoofd geslingerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, jeugdfrustratiesIk heb dat zovaak naar mijn hoofd geslingerd gekregen
Jawel. Ze zijn al hartstikke blij met een lekke voetbal!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben niks om over te lachen!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Een negerhandje is gauw gevuld.
Ja, buitenshuis honger krijgen, thuis eten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:19 schreef broer het volgende:
Zo. Honger.
Leienekien, wat zeg je toch vreemde dingen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
Ja, buitenshuis honger krijgen, thuis eten.
Wat een gek mens ben ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leienekien, wat zeg je toch vreemde dingen.
Ik dacht dat jij helemaal geen poes had. Ik meende dat jij ooit had gezegd dat je niet zo veel met poezen hebt.quote:
Ik ben gek op die beesten!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij helemaal geen poes had. Ik meende dat jij ooit had gezegd dat je niet zo veel met poeze hebt.
En nu ben ik gek, hè?
Het is echt toevallig, maar met kunstgeschiedenis zijn er vorige week nog een aantal namen van kunstenaars van het magisch realisme voorbij gekomen.quote:
31 oktober 2006.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En sinds wanneer is IQM aan het AKQ'en?
Maar hé! Dat is vandáág!quote:
Hé, Lienekien!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:51 schreef Lienekien het volgende:
Hé, IQM.
Ik moet bij AKQ altijd denken aan Andy Kaufman Questions.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest bij je naam altijd al denken aan AKQ.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
Soms lijk ik zo slim, dan kan ik beter Kienelien heten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
Soms lijk ik zo slim, dan kan ik beter Kienelien heten.![]()
![]()
Keek 'ie in je fotoboek?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef IQM het volgende:
Dwerg is een lurker!
Nee. Hij PM'de me naar aanleiding van een opmerking van mij in dit topic.quote:
Een laatbloeier!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Hij PM'de me naar aanleiding van een opmerking van mij in dit topic.
Want hij wist 'het' nog niet.
Lien, houd eens op met grapjes maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Repelsteeltje Alberti.
Grienekien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Lien, houd eens op met grapjes maken.!
Ik neem aan dat 'houdt' slaat op haar achternaam?quote:
http://trailersforthemass(...)ok-2006-trailer.htmlquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'houdt' slaat op haar achternaam?
Dan vind ik 'm minder geslaagd dan je naamgrapjes.!
Ah.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://trailersforthemass(...)ok-2006-trailer.html
Dat wist ik best.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Knight Rider
Oh, díé!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:51 schreef k_man het volgende:
Er was een 'hoi' en die bewoog van links naar rechts over het scherm.
Op het einde, ja!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef k_man het volgende:
Nou ja, behalve die grapjes was het natuurlijk een behoorlijke lul. Gezagsondermijnend bovendien.
Ik bedoel, laten we daar eerlijk over zijn.
Maar snapte je het?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef k_man het volgende:
Laatst in de trein zat er een vrouw in de buurt die elke zin eindigde met 'snap je?'.
Nou word ik niet snel agressief, maar....
Ja. En aan anglicismen heb ik ook een hekel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n schurfthekel aan mensen die elke andere zin beginnen met 'ik bedoel'?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jeetje, ik durf nauwelijks nog mijn mond open te doen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. En aan anglicismen heb ik ook een hekel.
Jou vergeven we alles.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jeetje, ik durf nauwelijks nog mijn mond open te doen.
Natuurlijk niet! Het gaat erom dat er alternatieven geboden worden. De aard van deze alternatieven is ondergeschikt aan het doel dunkt mij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:18 schreef broer het volgende:
Maar moet je dan meteen weer veertig jaar terug in de tijd om je uitdrukkingen op te halen, Bakkei?
Ik weet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Je weet maar nooit wat de morgen brengt hè, snap je![]()
Ik denk dat de meeste mensen de alternatieven wel kennen, maar ze simpelweg niet gebruiken omdat ze die niet bij zichzelf vinden passen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef Bakkei het volgende:
Natuurlijk niet! Het gaat erom dat er alternatieven geboden worden. De aard van deze alternatieven is ondergeschikt aan het doel dunkt mij.
Ja dan heb ik zoiets van dit is gewoon niet mijn kopje thee weetje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen de alternatieven wel kennen, maar ze simpelweg niet gebruiken omdat ze die niet bij zichzelf vinden passen.
Als ie maar geen storm brengtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Je weet maar nooit wat de morgen brengt hè, snap je![]()
Ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Lienekien het volgende:
En Johnny van Doorn, toen de goede man nog leefde?
Kén je die niet! Die heb ik zelfs eens in het écht gezien! Nou, dat je die toch niet ként!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef k_man het volgende:
Ken ik niet.
Zonnestraal was ook van ruim voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:49 schreef k_man het volgende:
Ik ken dat hele Herenleed niet. Volgens mij is dat van voor mijn tijd of zo.
Veel zal het niet schelen. Oeps. Niet onaardig doen vandaag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zonnestraal was ook van ruim voor mijn tijd.
Ach, dan sla je toch gewoon een beurt over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf niet.
Zal ik dat maar doen dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, dan sla je toch gewoon een beurt over.
We zitten hier niet in AKQ, Erik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wentworth Miller?
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
We zitten hier niet in AKQ, Erik. [afbeelding]
Cheers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
D-o-2 +1.
En ik denken dat er onhand wel voldoende tijd verstreken was om die ene fout uit mijn verleden in de vergetelheid te doen belanden...quote:
Fouten worden tot in den treure herhaald. Ik heb ooit eens gezegd, toen ik klein was; "Ik vind het niet leuk als julle me steeds op mijn fouten betrappen!"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Bakkei het volgende:
[..]
En ik denken dat er onhand wel voldoende tijd verstreken was om die ene fout uit mijn verleden in de vergetelheid te doen belanden...
Hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Bakkei het volgende:
[..]
En ik denken dat er onhand wel voldoende tijd verstreken was om die ene fout uit mijn verleden in de vergetelheid te doen belanden...
Ik zal het onthouden Erik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fouten worden tot in den treure herhaald. Ik heb ooit eens gezegd, toen ik klein was; "Ik vind het niet leuk als julle me steeds op mijn fouten betrappen!"
En dat zinnetje hoor ik elke keer als ik op een fout betrapt wordt. Heerlijk, zoiets.
Op veel aanraden ben ik dat gisteren gaan kijken -wordt eigenlijk op maandag uitgezonden, dit was de herhaling- en ik heb regelmatig moeten lachen. Wat een -zij het mooie- dozen. En wat een nerdsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef k_man het volgende:
Ik zag net een stukje van Beauty & the nerd. Mooiste one-liner: "Mijn sterkste kant is kleren opvouwen."
Van verkeerd voedsel kunnen katten nierproblemen krijgen. Nieren maken de urine en staan in verbinding met de blaas et voila! Jouw verklaring is niet eens zo heel erg ver gezochtquote:Op woensdag 1 november 2006 10:59 schreef broer het volgende:
Ja, ik dacht er zonet nog even over na, en toen dacht ik: wat een onzin dat het klinkt als een voerprobleem.
Het is maar goed dat je ermee naar een echte dierenarts gaat. [afbeelding]
Dat heb je ook nodig om een blaasontsteking te constateren.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja, blaasgruis. Daarom willen ze waarschijnlijk ook dat ik wat plas opvang.
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:21 schreef Augustina het volgende:
Lienekien, wat vervelend voor je kat. Hopelijk is het makkelijk te verhelpen.
Ik kan heel goed pillen in de bek ingeven, maar als ik dat één keer doe bij deze poes heb ik weken werk om ervoor te zorgen dat ze me weer vertrouwt. Dus de trucendoos moet open. Volgens mij zijn het namelijk dikke stinkpillen.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb je ook nodig om een blaasontsteking te constateren.
Is je kat een makkelijke pillenslikker of wordt dat worstelen deze week?
Ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik las 'de Bijbeltest'. Was zeker ook de bedoeling, of niet?
Leuk programma is dat.quote:
Grappig. Dat is een meter of drie-, vierhonderd bij mij vandaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:44 schreef wyccie het volgende:
Ja, zo'n 3 jaar geleden.
Dat lieg je!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:29 schreef broer het volgende:
Grappig. Dat is een meter of drie-, vierhonderd bij mij vandaan.
Een bakje met een elastiekje aan de kat vastmaken?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Hoe doe je dat, urine opvangen van een kat? Ik zit daar met mijn bakje, kat denkt: "Bekijk het ff lekker!"
Nee. (Als het tenminste inderdaad daar is waar ik dénk dat het is. Boven de vliegerwinkel.)quote:Op woensdag 1 november 2006 13:34 schreef wyccie het volgende:
Dat lieg je!
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef broer het volgende:
Nee. (Als het tenminste inderdaad daar is waar ik dénk dat het is. Boven de vliegerwinkel.)
Nou ja, dat zeg ik: ik woon daar dicht in de buurt. Dus ik ken het wel een beetje.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb daar ooit nog een winddingetje gekocht. Ik vind het heel erg knap dat je op die foto kan zien van waar het genomen is.
En het bord van Kwik Fit. Dat deed het hem.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:44 schreef wyccie het volgende:
't Is zo'n slechte foto en 80% is donker. Alleen de schoorsteen en de weg met lantaarnpalen zijn herkenbaar.
En de Honig zou ik dan weer niet herkennen. Wist niet eens dat daar een schoorsteen op zat.quote:Als iemand anders mij die foto liet zien zou ik het waarschijnlijk niet hebben herkend. Alleen als 'Honig' te zien is.
Die schoorsteen lijkt ook zo smal, maar mijn geheugen kan me in de steek laten.
Zou je de poes niet kunnen vastpakken en dan op de blaas drukken of iets dergelijks? Dat je de urine eruit perst dus. Voor zover zoiets mogelijk is.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Nou is de poes weggelopen.
Heb je de foto bewerkt of zo? Ik zie het echt niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef broer het volgende:
Links. Een langwerpig bord dat op de zijkant van dat huizenblok zit.
Dat zal niet helpen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan ook wel even langs Kwik Fit, voor een nieuwe uitlaat.
Ook heel knap dat je het land goed hebtquote:Op woensdag 1 november 2006 14:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
....... ofzo?
Nee. En ik weet ook niet waarom ik het wél zie...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Heb je de foto bewerkt of zo? Ik zie het echt niet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:11 schreef wyccie het volgende:
Eens zien of broer weet waar ik deze foto heb genomen. Misschien ook de lengte- en breedtegraad erbij vermelden.
Spanje.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt me een nette buurt. Mooi.
[..]
Griekenland?
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:47 schreef broer het volgende:
Isa, mag dit topic naar MEN?
Ergens in Drenthe?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:42 schreef wyccie het volgende:
Raad-je-buurtje
Niet direct in de buurt, maar wel in eigen land.
[afbeelding]
k_man zal dit wel een slechte compositie vinden. Dat is ook zo.
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:51 schreef wyccie het volgende:
Ik had nog een verrassing voor jou, maar daar kun je nu wel naar fluiten.
Dat was mijn tweede keus/keuze. Wat is het eigenlijk?quote:
Een boom.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede keus/keuze. Wat is het eigenlijk?
Dan doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef broer het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord.
Een foto. Van een boom. En zand.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat was mijn tweede keus/keuze. Wat is het eigenlijk?
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:17 schreef Augustina het volgende:
Ik had het volgende paaltje gevonden, die we volgden tijdens de wandeling. Daar was ik zoals je ziet heel enthousiast over en mijn vader maakte daarop deze foto.
Ik dacht dat dit het moment was dat je je ouders tóch nog terugvond nadat ze je hadden achtergelaten in het bos.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:17 schreef Augustina het volgende:
Ik had het volgende paaltje gevonden, die we volgden tijdens de wandeling. Daar was ik zoals je ziet heel enthousiast over en mijn vader maakte daarop deze foto.
Ik ben Grietje niet en ik heb ook geen broertje Hans.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het moment was dat je je ouders tóch nog terugvond nadat ze je hadden achtergelaten in het bos.
(Sprookjes vervuilen de geest, merk ik nu.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |