Hatsee!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:51 schreef Flitspaal het volgende:
Dr. T & the Woman?
Misschien moet je toch wat meer tijd in je studie steken cwkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef cwk het volgende:
Haha nee om 20:05 zag ik fp online. Dat betekend dat ie het heeft gezien.
Tell me about itquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef Doff het volgende:
[..]
Misschien moet je toch wat meer tijd in je studie steken cwk
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:16 schreef cwk het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Moet jij weten LW. Tis jou vraag.
Dat aantal is gestegen naar twee driequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:47 schreef Flitspaal het volgende:
Een andere film van de juiste regisseur is al genoemd.
Denk aan de titel van dit topicquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:53 schreef Doff het volgende:
Ken verder niks van Kieslowski (toch?)
Sokolsky +2quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:05 schreef Sokolsky het volgende:
La Double Vie de Veronique.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik roep maar eens Ingrid Bergman voor de lol.
De hond.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:02 schreef Sokolsky het volgende:
En wat is Ingmar Bergman dan volgens jou?
spelen de acteurs Ingmar en/of Ingrid Bergman?quote:De namen van de personages zijn ook bekend, maar ook die verwacht je niet zo snel.
Ja, dat heb ik altijd al gehad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:24 schreef Sokolsky het volgende:
hm, wyccie heeft een rood minnetje.
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd. Helaas was het idee van makkelijk van mij dan toch iets anders dan van de meeste trivia spelersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef cwk het volgende:
Ik stel gewoon altijd makkelijke vragen. Dat werkt pas goed.
Hm, dat is al weer lang geledenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je mijn statistiekjes van de Fok! Top 100 nog gezien ranja? Jij en d_h hadden een duidelijk afwijkende smaak ten opzichte van de rest van de Fokkers, en dat maakt vragen die voor jou triviaal zijn voor de rest heel moeilijk.
Ik noem mezelf ook liefhebber, SoK doet dat ook altijd, dus wie er hier dan wel kenners moeten zijn... Flitspaal en Patch misschien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, dat is al weer lang geleden![]()
Nou ja, ik beschouw mezelf altijd als liefhebber, geen kenner, en beschouw daarom al snel een film van 'al ik die al ken moeten de echte kenners bij trivia die helemaal wel kennen'. Dat is dus vaak toch niet zo
What the fuck heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef ranja het volgende:
Misschien moet die richtlijn bij de toernooien ook gaan gelden dan?
Op zich grappig dat bij de toernooien vaak juist de kleinere films overblijven en ze in de trivia niet gewaardeerd worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |