Wat ik dan weer raar vind is dat mensen verwachten dat je een hele serie vragen klaar hebt staan zodat je als je een punt krijgt meteen binnen een minuut eentje kunt kiezen. Wat denk je van een quote of plaatje of keywords oid zoeken en indien nodig bewerken.... misschien zelfs een dvd opzetten en een cap maken... alsof dat geen tijd kost.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:30 schreef Doff het volgende:
Ik snap nooit waarom users er altijd elke minuut op kunnen zitten als er een vraag wordt gesteld en gewoon een tijdje wegblijven als er een vraag moet worden gesteld. Puntengeilheid of gewoon toeval?
Het hoeft toch ook niet binnen een minuut? Maar binnen een kwartier moet dat toch lukken. Anders kun je even melden dat je er mee bezig bent, maakt ook niemand een probleem van.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat ik dan weer raar vind is dat mensen verwachten dat je een hele serie vragen klaar hebt staan zodat je als je een punt krijgt meteen binnen een minuut eentje kunt kiezen. Wat denk je van een quote of plaatje of keywords oid zoeken en indien nodig bewerken.... misschien zelfs een dvd opzetten en een cap maken... alsof dat geen tijd kost.
er staat nog eentje van mij open (nou ja, misschien nog wel veel meer) voor 1 puntquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef Sokolsky het volgende:
En we zitten zonder vraag.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:34 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk is de het Europese integratieproces ook veel boeiender dan een hoop filmsnobs bij elkaar.
Om het tempo erin te houden. En op het moment dat ik poste, die aankodiging van Flitspaal er niet stond.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:04 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom stelt Lonewolf een vraag als Flitspaal net aangekondigd heeft dat hij met eentje komt?
Overigens weet ik ze allebei niet. Of is deze Les Amants du Pont-Neuf?
Is ook goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:08 schreef flyguy het volgende:
xmen 3 trouwens
Nee, dat is hem niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:12 schreef flyguy het volgende:
zei toch dat ik hem wist: princess diaries 2
Dat is hem niet. Flyguy zat er wat dat betreft niet eens zo heel ver naast. Het is namelijk geen comicverfilming.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef hornage het volgende:
mmm, mmm, x-men 2 is nog niet genoemd volgens mij
Sterk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:47 schreef cwk het volgende:
Heb het opgezocht en weet het antwoord nog steeds niet. Hoe vindje die grap?
Ah joh. LW stelde tenminste een vraag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Sokolsky het volgende:
Leuk, zo'n dubbelpuntentopic.
quote:
Hatsee!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:51 schreef Flitspaal het volgende:
Dr. T & the Woman?
Misschien moet je toch wat meer tijd in je studie steken cwkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef cwk het volgende:
Haha nee om 20:05 zag ik fp online. Dat betekend dat ie het heeft gezien.
Tell me about itquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef Doff het volgende:
[..]
Misschien moet je toch wat meer tijd in je studie steken cwk
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:16 schreef cwk het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Moet jij weten LW. Tis jou vraag.
Dat aantal is gestegen naar twee driequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:47 schreef Flitspaal het volgende:
Een andere film van de juiste regisseur is al genoemd.
Denk aan de titel van dit topicquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:53 schreef Doff het volgende:
Ken verder niks van Kieslowski (toch?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |