Babel is van origine toch een centrale spits?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Ach, zo snel moet je ook niet happen. Met alleen Huntelaar kun je niet door. Dan heb je 7 miljoen van Rosenberg, en dan? Maar weer een spits kopen? Dan kom je dus in de situatie dat je Huntelaar hebt, en twee spelers die je eigenlijk op de vleugel gebruikt als 2e en 3e spits. Ten Cate zag het blijkbaar meer in Rosenberg zitten dan in Charisteas. Ik zou zeggen, laat dat dan maar eens zien Henkie. Het is niet alsof Markus dit seizoen een eerlijke kans heeft gekregen.

Yup, in de jeugd was 'ie daar snel en sterk genoeg voor. Maar hij is net de rug naar de goal (nog) niet goed genoeg, en hij is niet iemand die makkelijk de balletjes erin kopt of schiet. Hij is wel de beste optie op links die Ajax heeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Babel is van origine toch een centrale spits?

Verrek, je hebt nog gelijk ook. Die staan gewoon met 1-0 voor tegen SCUMquote:Op woensdag 1 november 2006 21:14 schreef RijstNatie het volgende:
ik voel een FC Kopenhagen de ja vu aankomen

mongooltjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel moet ook niet zo janken. Als ie transfervrij gaat verrtrokken mag ie vandaag nog zijn poten breken.

quote:
quote:
quote:
quote:

noway markus moet bij ajax blijvenquote:

Kijk op Ajax.headliner.nl en je zult zien dat het op zowat elke site staat.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is bla joh![]()
Markus moet blijven![]()
Wat is de nederlandse bron![]()

ajax.netwerk en showtime zeggen er weinig overquote:Op woensdag 1 november 2006 23:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kijk op Ajax.headliner.nl en je zult zien dat het op zowat elke site staat.

Klopt. Naja weet ik veel of het waar isquote:Op woensdag 1 november 2006 23:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
ajax.netwerk en showtime zeggen er weinig over![]()

quote:Op donderdag 2 november 2006 00:09 schreef Erwtensoep het volgende:
7 miljoen - Lyon - Rosenberg - Voetbal MAX
Ik denk wel dat het waar is

Het is allemaal 1 pot nat, voetbalcentraal is ook niksquote:Op donderdag 2 november 2006 00:20 schreef Nashje het volgende:
Helemaal niet. Kijk eens wat beter.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |