Dat was de aanleiding. Maar de discussie evolueerde. Naar een discussie over naamsbekendheid. De discussie ging toe al lang niet meer over Nijnatten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uhm... daar begon die hele onzindiscussie mee![]()
Idd. Als ie een echte Ajacied is doet ie daar niet zo moeilijk over en gunt ie Ajax het beste. Het tegenovergestelde van wat Nigel heeft gedaan dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel moet ook niet zo janken. Als ie transfervrij gaat verrtrokken mag ie vandaag nog zijn poten breken.
Nee jouw boerenverstand is representatiefquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goh 16 reacties. Representatief onderzoek![]()
![]()
Wie hoort hem janken dan? Hij mag weg als zijn contract afgelopen is; dat hoort bij de sport. Het is kut voor ons en Van Geel moet hem dan idd eerder zien te verkopen, maar dat je zegt dat hij dan maar zijn poten moet breken is het fokking toppunt van triestheid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel moet ook niet zo janken. Als ie transfervrij gaat verrtrokken mag ie vandaag nog zijn poten breken.
quote:31/10/2006 - Zaakwaarnemer: interesse Ajax in Ya Konan
(Gepost door RvN)
BRON: Filbalad
De zaakwaarnemer van Ya Konan zou in de krant Al-Watan hebben laten weten dat Ajax geinteresseerd zou zijn in zijn pupil Ya Konan. Ajax zou net als de Egyptische topclubs Ahli en Zamalek en Ittihad Jeddah uit Saoudi-Arabie de aanvaller / aanvallende middenvelder een aanbieding hebben gedaan.
De aanvaller uit Ivoorkust heeft een succesvol seizoen achter de rug bij zijn club ASEC Mimosas dat de halve finale van de Afrikaanse Champions League bereikte. Hij kwam ook in actie voor Ivoorkust op de Africa Nations Cup.
Schaam je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
nog niet uit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:
Ben er toch niet bij donderdag. Helaas.
Ach ja, ter compensatie mag ik donderdag Scrabblen met een lekkere chick.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een soap!
Je kunt beter voor een hostel gaan. Dat scheelt in de prijzen. Ikzelf probeer een nieuw hostel uit in het centrum. http://www.praguecityhostel.cz/en/ Hostel Rosemary (waarschijnlijk omdat de straat Ruzova heet (Rozenstraat)). Ik betaal geloof ik 25 Euro per nacht, maar een ideale locatie vlakbij Vaclavske Namesti/ Wenceslas Square. Ik moet ze in de ochtend van 22 november nog bellen om m'n komst te bevestigen en dan kan ik daar contant betalen. Bij het boeken kon ik niet kiezen voor contant betalen, dus had ik ze een mailtje gestuurd en toen via de mail alles geregeld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef Bananenman het volgende:
Wolf, welk hotel kun je aanraden in Praag centrum?
voglens mij geeft die beste man alle openingen aan Ajax om te verlengen.........quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n klote spelersmakelaar![]()
die heeft hij na de afwijzing aangepastquote:Op woensdag 1 november 2006 18:21 schreef XL het volgende:
Ik vind dat zjroentje voor staat.
Vooral dankzij de PI op de uitnodiging.
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:48 schreef the_hunter het volgende:
Bedankt jna. Is er nog iemand die het kan samenvoegen met mijn huidige avater?
Slim gespeeld!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft hij na de afwijzing aangepast
Vreemd, rechtsback op de bank kan geen kwaad.quote:Vertonghen en Manucharyan bij de selectie
Henk ten Cate heeft Jan Vertonghen en Edgar Manucharyan opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen Austria Wien. Hun aanwezigheid gaat ten koste van George Ogararu en Olaf Lindenbergh.
instellen als webicoon?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
![]()
Alleen het bestand is te groot![]()
343 wordt er gespeeld lijkt me.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vreemd, rechtsback op de bank kan geen kwaad.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft hij na de afwijzing aangepast
Waarom laat Henk Vertonghen eigenlijk niet invallen in de eredivisie? Lijkt me wel tijd om hem te brengen.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mja, er staan al vier man in de basis die eventueel op rechtsachter kunnen spelen.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mee eensch is.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom laat Henk Vertonghen eigenlijk niet invallen in de eredivisie? Lijkt me wel tijd om hem te brengen.
Lol.quote:Schinkels: spelers Austria doen het in hun broek voor Ajax [wijzig]
De bij Austria Wien ontslagen coach Frenkie Schinkels had in het Algemeen Dagblad enkele opmerkelijke uitspraken. 'Ik had graag met Austria Wien tegen Ajax gespeeld. Aan de andere kant heeft dit Austria niets te zoeken tegen het huidige Ajax. In de spelersbus bekeken we laatst de beelden van Feyenoord - Ajax. Plotseling begon het erg te stinken in de bus. De spelers doen het in de broek voor dit Ajax, al weet je het nooit of een nieuwe trainer een frisse wind kan laten waaien.'
Kijk even op 410 forum danquote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog een kaartje 410 of omliggende vakken over voor normale prijs? Maat van me heeft nog geen kaartje.
Viel me ook meteen op.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:13 schreef kevin6188 het volgende:
Ook echt zeggen dat het stinkt en daarna hopen dat er onder het gezag van een nieuwe trainer een 'frisse wind waait'.
quote:Olympique Lyon zit achter Markus Rosenberg aan
De Franse sportkrant L'Equipe heeft naar buiten gebracht dat Olympique Lyon vergaande interesse heeft in Markus Rosenberg. De Franse landskampioen van vorig jaar, zou naar verluidt zeven miljoen euro over hebben voor de Zweed die momenteel bij Ajax voetbalt.
Zowel Ajax als Lyon ontkennen vooralsnog een mogelijke transfer van de speler. Het is overigens vrij opmerkelijk dat Lyon interesse toont in Rosenberg, aangezien de aanvaller meestal bankzitter is bij Ajax. Tot dusver speelde Rosenberg 36 wedstrijden voor Ajax waarin hij 12 keer het doel wist te vinden.
Ben je gek, die 7 miljoen pakken en er niet meer over praten voordat ze zich bedenken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef twi het volgende:
10 miljoen vragen. Alleen al om die kutvoorzitter van Lyon te narren.
Inderdaad ik had toen hij kwam een goed gevoel over hem, maar hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben je gek, die 7 miljoen pakken en er niet meer over praten voordat ze zich bedenken.
Ik dacht 3,5?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef twi het volgende:
Hetzelfde, ik geloof zo'n 6 a 7 miljoen.
Babel is van origine toch een centrale spits?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Ach, zo snel moet je ook niet happen. Met alleen Huntelaar kun je niet door. Dan heb je 7 miljoen van Rosenberg, en dan? Maar weer een spits kopen? Dan kom je dus in de situatie dat je Huntelaar hebt, en twee spelers die je eigenlijk op de vleugel gebruikt als 2e en 3e spits. Ten Cate zag het blijkbaar meer in Rosenberg zitten dan in Charisteas. Ik zou zeggen, laat dat dan maar eens zien Henkie. Het is niet alsof Markus dit seizoen een eerlijke kans heeft gekregen.
Yup, in de jeugd was 'ie daar snel en sterk genoeg voor. Maar hij is net de rug naar de goal (nog) niet goed genoeg, en hij is niet iemand die makkelijk de balletjes erin kopt of schiet. Hij is wel de beste optie op links die Ajax heeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Babel is van origine toch een centrale spits?
Verrek, je hebt nog gelijk ook. Die staan gewoon met 1-0 voor tegen SCUMquote:Op woensdag 1 november 2006 21:14 schreef RijstNatie het volgende:
ik voel een FC Kopenhagen de ja vu aankomen
mongooltjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
noway markus moet bij ajax blijvenquote:
Kijk op Ajax.headliner.nl en je zult zien dat het op zowat elke site staat.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is bla joh![]()
Markus moet blijven![]()
Wat is de nederlandse bron![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |