voglens mij geeft die beste man alle openingen aan Ajax om te verlengen.........quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n klote spelersmakelaar![]()
die heeft hij na de afwijzing aangepastquote:Op woensdag 1 november 2006 18:21 schreef XL het volgende:
Ik vind dat zjroentje voor staat.
Vooral dankzij de PI op de uitnodiging.
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:48 schreef the_hunter het volgende:
Bedankt jna. Is er nog iemand die het kan samenvoegen met mijn huidige avater?
Slim gespeeld!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft hij na de afwijzing aangepast
Vreemd, rechtsback op de bank kan geen kwaad.quote:Vertonghen en Manucharyan bij de selectie
Henk ten Cate heeft Jan Vertonghen en Edgar Manucharyan opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen Austria Wien. Hun aanwezigheid gaat ten koste van George Ogararu en Olaf Lindenbergh.
instellen als webicoon?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
![]()
Alleen het bestand is te groot![]()
343 wordt er gespeeld lijkt me.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vreemd, rechtsback op de bank kan geen kwaad.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft hij na de afwijzing aangepast
Waarom laat Henk Vertonghen eigenlijk niet invallen in de eredivisie? Lijkt me wel tijd om hem te brengen.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mja, er staan al vier man in de basis die eventueel op rechtsachter kunnen spelen.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mee eensch is.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom laat Henk Vertonghen eigenlijk niet invallen in de eredivisie? Lijkt me wel tijd om hem te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |