abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:25:27 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_43324255
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:23 schreef Natha- het volgende:
Alan Carr, bah! Ik haat dat tjakka-gedoe zo enorm. Bij mij heeft dat dus een averechts effect. Het gekke is, er gebeurt niets als je stopt met roken. Echt niets.
Je ligt niet huilend in een hoekje van de pijn, je slaat niemand neer voor een peuk, je staat niet letterlijk kwijlend voor een sigarenwinkel...Je doet het gewoon niet. (Ok, je mind fuckt een beetje met je). Verder gewoon doorgaan met ademhalen.
Ik heb ergens het vermoeden dat de uitwerkingen van het stoppen met roken per persoon verschillen
Ik heb namelijk wel ooit mijn haar eruit getrokken en mijn kop tegen het beton geslagen
disclaimer
pi_43324400
ik kan (vooral) de eerste dagen zonder roken echt wel agressieve neigingen krijgen Ik kan echt niéts hebben en ontplof om het minste of geringste...

(jaja ik ben al een heethoofd alleen dan wordt het echt vele vele malen erger )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:37:50 #103
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43324673
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef DarkElf het volgende:
ik kan (vooral) de eerste dagen zonder roken echt wel agressieve neigingen krijgen Ik kan echt niéts hebben en ontplof om het minste of geringste...
Dat kan nog wel gezellig worden bij mijn mondeling Engels morgen en mondeling Management overmorgen. Maar volgens mij valt het bij mij wel mee, vorige keer volgens mij nergens last van gehad.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_43324745
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef DarkElf het volgende:

(jaja ik ben al een heethoofd alleen dan wordt het echt vele vele malen erger )
Daar heb ik totaal geen problemen mee, ik stop heel makkelijk en blijf er ook easy onder. Maar dan heb je van die perioden dat je er weer een keer zin in hebt, zoals ik vannacht had. Dan kun je óf er vanaf blijven óf je steekt de smerigste Aldi sigaretten op die je kent zodat je daarna echt geen trek meer krijgt in een sigaret
pi_43324884
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

.... vorige keer volgens mij nergens last van gehad.
ik heb er deze keer stukken minder last van gehad (die neigingen ) dan mijn vroge stoppoging.

nu was het veel makkelijker en dus ook veel beter vol te houden

succes met je tentamens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:45:28 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_43324885
Maar dan vraag ik me toch af, de mensen die moeiteloos zeggen te kunnen stoppen, in hoeverre die dan wel echt verslaafd waren/zijn aan roken. Ik was dus een echte badass roker, ik was altijd en eeuwig aan het paffen en greep iedere gelegenheid aan om er 1 op te steken. En dat duurt toch wel even, voordat je dat uit je systeem hebt gewerkt, want je blijft nog wel heel lang op ieder potentieel rookmoment aan sigaretten denken
disclaimer
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:46:08 #107
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43324906
quote:
22 hours, 44 minutes and 29 seconds. 9 cigarettes not smoked, saving ¤ 1,80. Life saved: 45 minutes.
Een kleine dag en ik verlang al naar een sigaret. Maar de uitdaging om niet te roken is nog groter. Zelfkastijding heerlijk.
pi_43325000
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan vraag ik me toch af, de mensen die moeiteloos zeggen te kunnen stoppen, in hoeverre die dan wel echt verslaafd waren/zijn aan roken. Ik was dus een echte badass roker, ik was altijd en eeuwig aan het paffen en greep iedere gelegenheid aan om er 1 op te steken. En dat duurt toch wel even, voordat je dat uit je systeem hebt gewerkt, want je blijft nog wel heel lang op ieder potentieel rookmoment aan sigaretten denken
misschien hangt het af van hoe klaar je ermee bent als je uiteindelijk gaat stoppen? Vorige keer deed ik het minder gemotiveerd dan nu en zwichtte ik na een paar maanden. Daarna weer gaan roken, veel minder trouwens, maar toch weer roken. (gelegenheidsroker geprobeerd te worden: alleen terrasjes, visites, verjaardagen, feestjes.. Maar dat werd elke zaterdag ineens, toen elk weekend en ineens duurde mijn weekend van donderdag tot en met maandag en zo rook je weer )

Nu ben ik 4 maanden gestopt en rookte echt stukken minder en stond/sta er veel meer achter... het gaat dus nu ook makkelijker (hoewel de verlangens er wel nog zijn hoor)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 14:49:36 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43325015
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 02:10 schreef Crafty-FoX het volgende:
Hmmmz, ik heb op dit moment ook gewoon zo'n zin in een peuk. Ben nu al dik een maand clean, maar heb gewoon zo ongelovelijk de neiging één te pakken... maar dan wel één van mijn moeder, die rookt van die vieze Aldi filters. Dan weet ik zeker dat ik er NOOIT meer één opsteek, want zelfs toen ik nog rookte drukte ik die dingen halverwege uit omdat ze zo smerig waren

Hoe zien jullie dat trouwens, als je gewoon ff één weer een keertje opsteekt en daarna niet meer; ben je dan weer begonnen of eigenlijk nog steeds gestopt? Ik weet niet helemaal hoe ik het moet benaderen namelijk

EDIT: Oké, de afleerpeuk is aangestoken twee hijsjes gehad en vind het echt goor, ga hem gewoon helemaal oproken om mijzelf te martelen. Wat zijn Aldi peuken toch goed hiervoor, lang leve de Aldi Één ding weet ik zeker, ik steek er echt niet nog één op! Ben nu met een biertje de rooksmaak aan het wegspoelen hehe! Ik weet nu wat ik niet mis, misschien is dit juist goed geweest er me extra van bewust van te maken. Maar toch is het slecht dat ik ff aan mijn behoefte heb toegegeven! Haal me trouwens ook niet van de lijst af heh, ik voel me nog steeds gestopt
Jezus wat is dit dom zeg (no offence). Tuurlijk vind je het nu goor, je had je eigen merk namelijk ook goor gevonden, dat is gewoon zo als je een tijdje niet gerookt hebt. Maar je hebt wel weer nicotine binnen gekregen en daarmee dus het monstertje weer aangewakkerd. Je maakt het je dus alleen maar extra moeilijk met dit soort acties! En geloof me, ik heb er ervaring mee. Ook ooit gedaan en een paar weken later rookte ik weer. Niet meer doen dus!
5 - 28 februari Thailand O+
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:52:55 #110
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43325133
Ik vond mijn eerste peuk na een paar dagen stoppen al ranzig, maar dat was dan ook droge shag. Toch ben ik die avond gewoon weer lekker begonnen.
pi_43325144
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jezus wat is dit dom zeg (no offence). Tuurlijk vind je het nu goor, je had je eigen merk namelijk ook goor gevonden, dat is gewoon zo als je een tijdje niet gerookt hebt. Maar je hebt wel weer nicotine binnen gekregen en daarmee dus het monstertje weer aangewakkerd. Je maakt het je dus alleen maar extra moeilijk met dit soort acties! En geloof me, ik heb er ervaring mee. Ook ooit gedaan en een paar weken later rookte ik weer. Niet meer doen dus!
Tjah, misschien een domme actie idd... mijn moeder vond het ook niet slim maar ik heb niet zo heel lang gerookt, een paar maand flink stevig dus het valt reuze mee. En ik heb nog steeds geen trek in een sigaret daarnaast, als ik een keer een joint rook krijg ik ook een lading nicotine naar binnen... daar heb ik ook nooit last van dat ik daarna weer een peuk wil hebben dus het valt opzich reuze mee.
pi_43325187
ik weet zeker dat ik, als ik nu een camelo opsteek, het ontzettend ranzig ga vinden maar dat ik ook vrijwel meteen weer zwicht

niet eens zozeer door het inhaleren maar ook door de handeling, het ritueel zeg maar en het vasthouden...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:54:55 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_43325194
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

misschien hangt het af van hoe klaar je ermee bent als je uiteindelijk gaat stoppen? Vorige keer deed ik het minder gemotiveerd dan nu en zwichtte ik na een paar maanden. Daarna weer gaan roken, veel minder trouwens, maar toch weer roken. (gelegenheidsroker geprobeerd te worden: alleen terrasjes, visites, verjaardagen, feestjes.. Maar dat werd elke zaterdag ineens, toen elk weekend en ineens duurde mijn weekend van donderdag tot en met maandag en zo rook je weer )

Nu ben ik 4 maanden gestopt en rookte echt stukken minder en stond/sta er veel meer achter... het gaat dus nu ook makkelijker (hoewel de verlangens er wel nog zijn hoor)
Dat van dat gelegenheidsroken klinkt TE bekend Ik heb de aandrang nog wel te sterk en daarom rook ik nu nog in de kroeg, als ik tussen allemaal rokers sta is 1 ding, maar met een X aantal glazen bier op zwicht ik. Verder kan ik het prima laten en heb ik er ook geen behoefte aan. Als ik nuchter ben vind ik het ook zwaar goor.
Maar even zien hoe dit zich ontwikkelt
disclaimer
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 14:55:12 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43325202
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:53 schreef Crafty-FoX het volgende:

[..]

Tjah, misschien een domme actie idd... mijn moeder vond het ook niet slim maar ik heb niet zo heel lang gerookt, een paar maand flink stevig dus het valt reuze mee. En ik heb nog steeds geen trek in een sigaret daarnaast, als ik een keer een joint rook krijg ik ook een lading nicotine naar binnen... daar heb ik ook nooit last van dat ik daarna weer een peuk wil hebben dus het valt opzich reuze mee.
Kijk als het deze keer heeft gewerkt dan is het prima maar je moet ermee uitkijken en het dus niet vaker gaan doen. Als je eenmaal verslaafd bent geweest ben je zo weer aan de sigaret, of je hem nou goor vond of niet Ik wil hier dus ook anderen mee waarschuwen om het niet te proberen.
Met joints heb ik precies hetzelfde, krijg daarna ook niet zin in een peuk. Komt denk ik omdat het echt anders smaakt en ik het voor andere doeleinden gebruik
pi_43325213
drank en roken... ja ik ken de combi en het verlangen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43325311
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kijk als het deze keer heeft gewerkt dan is het prima maar je moet ermee uitkijken en het dus niet vaker gaan doen. Als je eenmaal verslaafd bent geweest ben je zo weer aan de sigaret, of je hem nou goor vond of niet Ik wil hier dus ook anderen mee waarschuwen om het niet te proberen.
Met joints heb ik precies hetzelfde, krijg daarna ook niet zin in een peuk. Komt denk ik omdat het echt anders smaakt en ik het voor andere doeleinden gebruik
Tjah, het smaakt anders en is ook voor andere doeleinden maar toch krijg je een dosis nicotine naar binnen en dat is hetgeen wat jij zo mooi noemde dat 'het monstertje aanwakkerd'. Dus dan zal het toch meer tussen de oren zitten dan dat het aan de nicotine ligt zou je denken, want inwezen krijg je hetzelfde binnen!
  woensdag 8 november 2006 @ 01:25:15 #117
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_43347790
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Six months, 1 hour, 25 minutes and 39 seconds. 3681 cigarettes not smoked, saving ¤ 676,02. Life saved: 1 week, 5 days, 18 hours, 45 minutes.

Het is nu echt een half jaar
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_43349801
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:25 schreef Blumchen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Six months, 1 hour, 25 minutes and 39 seconds. 3681 cigarettes not smoked, saving ¤ 676,02. Life saved: 1 week, 5 days, 18 hours, 45 minutes.

Het is nu echt een half jaar
Feli
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 8 november 2006 @ 09:11:34 #119
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43350190
cool
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_43351540
Ik heb gisterochtend besloten niet meer een (gelegenheids)sigaret op te steken. Dus nu 24 uur rookvrij.
Alleen de pech dat ik net ziek ben geworden en me enorm verveel
  woensdag 8 november 2006 @ 10:23:23 #121
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43351586
je kan altijd grappige active topic humor gaan zoeken ;-)
quote:
MUZ Jezus Christus wat prachtig. FritsBom 8 197 08/11 10:22 - SlaggY
LEF Onderzoek naar de relaxte drol » -skippybal- 42 446 08/11 10:22 - hollander172
Ecosia
pi_43351694
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:23 schreef Jumparound het volgende:
je kan altijd grappige active topic humor gaan zoeken ;-)
[..]
Onvermoede humor in de active topic lijst deel XVI
  woensdag 8 november 2006 @ 10:34:05 #123
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_43351810
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Feli
Danku

And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  woensdag 8 november 2006 @ 11:00:37 #124
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43352385
quote:
One day, 46 minutes and 10 seconds. 15 cigarettes not smoked, saving ¤ 2,15. Life saved: 1 hour, 15 minutes.
  woensdag 8 november 2006 @ 12:09:45 #125
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43354199
gaat lekker AoD! en volhouden
Ecosia
  woensdag 8 november 2006 @ 12:21:14 #126
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43354552
Welja, ik gooi mezelf gewoon vol met koffie. Ook lekker.
pi_43363327
Ik ben gestopt since 16 Oktober (15 Oktober net voor het slapen )
Maak gebruik van nicotinepleisters, werken perfect geen last van nicotine gebrek.
Enige beroerde is in de kroeg, das zo beroerd

3 week 2 day 18 hour 47 min
saved: ¤ 47.57 (uitgegeven aan pleisters ¤40,- maar kan nog 2 weken vooruit)
cigarettes not smoked 237
life saved: 19h 45m
Bijna een dag
  woensdag 8 november 2006 @ 16:52:52 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_43363377
van je nicotineverslaving ben je overigens na een dag of 3 af, als je stopt met roken
disclaimer
pi_43363513
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:51 schreef biertank het volgende:
je staat in het lijstje, succes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43363586
Two months, three weeks, one day, 16 hours, 0 minutes and 33 seconds. 1338 cigarettes not smoked, saving ¤ 211,37. Life saved: 4 days, 15 hours, 30 minutes.

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 8 november 2006 @ 17:17:51 #131
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43364170
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
van je nicotineverslaving ben je overigens na een dag of 3 af, als je stopt met roken
Ik wou net zeggen, die nicotineverslaving is het ergste niet
de geestelijke verslaving daarentegen
Signature.
  woensdag 8 november 2006 @ 18:41:02 #132
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_43367088
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:17 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, die nicotineverslaving is het ergste niet
de geestelijke verslaving daarentegen
hoe lang duurt het voor je van ex roker naar niet roker gaat?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_43367138
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef kless het volgende:

[..]

hoe lang duurt het voor je van ex roker naar niet roker gaat?
Eeuwig. "Wij" ex-rokers zullen dit altijd blijven. Net zoals mensen die naar de AA (Alcoholics Anonymous) gaan, die zijn de rest van hun leven alcoholics. Misschien zijn ze al 50 jaar sober, maar toch.
  woensdag 8 november 2006 @ 18:49:10 #134
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43367384
ze zeggen vaak: 'eens een roker, altijd een roker' he.
Zoals iamredleader al zegt, ik geloof niet dat je ooit een niet-roker zal worden.
Signature.
  woensdag 8 november 2006 @ 18:58:38 #135
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_43367783
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:42 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Eeuwig. "Wij" ex-rokers zullen dit altijd blijven. Net zoals mensen die naar de AA (Alcoholics Anonymous) gaan, die zijn de rest van hun leven alcoholics. Misschien zijn ze al 50 jaar sober, maar toch.
Dus vanaf nu is elke dag scheit irritant omdat het overal op de hoek teloer blijft liggen...
Nu snap ik waarom de mensen die gestopt zijn met roken er zo panisch over zijn...

En dus elke niet gerookte peuk van af 2 week terug is X 4 min. zoveel langer op je hoede moet blijven? wat is het dan eigenlijk een kut keuze om te stoppen... liever 1 X flippen omdat shag weg is dan 20 x flipen van het NEE ik ga niet roken.

en wel gvd als je feiten wit opzoeken mbt verslaving kom je zo goed als alleen maar gesponserde links tegen om nog meer geld uit je zakken te kloppen dan waneer je door zou roken

*dit forum is dus eigenlijk ook alleen maar aan het helpen om dat ex-roker gevoel vast te houden

[ Bericht 12% gewijzigd door kless op 08-11-2006 19:06:20 ]
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_43367966
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:58 schreef kless het volgende:

[..]

Dus vanaf nu is elke dag scheit irritant omdat het overal op de hoek teloer blijft liggen...
Nu snap ik waarom de mensen die gestopt zijn met roken er zo panisch over zijn...

En dus elke niet gerookte peuk van af 2 week terug is X 4 min. zoveel langer op je hoede moet blijven? wat is het dan eigenlijk een kut keuze om te stoppen... liever 1 X flippen omdat shag weg is dan 20 x flipen van het NEE ik ga niet roken.
dan zie je dat toch heel anders dan de meeste mensen. Ik flip helemaal niet, ik ben me er gewoon van bewust. En dan bedenk ik me dat mijn keuze de betere is.
  woensdag 8 november 2006 @ 19:04:44 #137
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43368007
quote:
Two days, 3 hours, 3 minutes and 40 seconds. 21 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,04. Life saved: 1 hour, 45 minutes.
So far so good. Het niet roken is nog wel best te doen, meer de gewoonte. Normaal zat ik nu zo rond deze tijd lekker met een peukie achter de computer. Even lekker achterover leunen in mijn stoel, omdraaien kijkend naar de tv, en dan zo een heerlijke lange diepe hijs. Maar, eitje dit man, ik hou dit wel een jaar vol.

Mag ik overigens in de OP erbij?
  woensdag 8 november 2006 @ 19:13:27 #138
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43368380
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:58 schreef kless het volgende:

[..]

en wel gvd als je feiten wit opzoeken mbt verslaving kom je zo goed als alleen maar gesponserde links tegen om nog meer geld uit je zakken te kloppen dan waneer je door zou roken

*dit forum is dus eigenlijk ook alleen maar aan het helpen om dat ex-roker gevoel vast te houden
Ik denk ook niet echt, dat hier mensen zitten die briljante hulpmiddelen hebben die medisch zijn bewezen of wat dan ook om je te helpen met stoppen.
Als je niet wilt stoppen moet je het ook niet doen.
Wil je het wel, dan zou je in principe genoeg aan je motivatie hebben om niet meer te roken.
Desalniettemin zijn er wel wat hulpmiddelen die je daarmee kunnen helpen.
Daarnaast kun je ook je huisarts om hulp vragen.
Al met al zijn het ook gewoon mensen die hier in dit forum komen, en elkaar steun bieden, ook omdat ze zelf weten hoe lastig het kan zijn om niet meer te roken na een bepaalde tijd.
Signature.
pi_43374752
Nieuwe stoppers, veel succes! Ik had net voor het eerst deze week een *argh* moment. Ik heb vanavond mijn pleegdochter ontmoet en ik was erg zenuwachtig. Gelukkig was t leuk en is mijn pleegdochter een prachtige, leuke meid van 12, maar daarna schreeuwde mijn hele lichaam om een Welverdiende Peuk! (Maarikhebtnietgedaan!). Nu heb ik maar een Welverdiende Borrel ingeschonken en ga ik zo naar bed. Ohja, pleisterloos! Ook nog!:D
  woensdag 8 november 2006 @ 21:56:36 #140
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43375508
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef Natha- het volgende:
maar daarna schreeuwde mijn hele lichaam om een Welverdiende Peuk! (Maarikhebtnietgedaan!). Nu heb ik maar een Welverdiende Borrel ingeschonken en ga ik zo naar bed. Ohja, pleisterloos! Ook nog!:D
Goed bezig, netjes en ga zo door.
pi_43384901
2 dagen.
pi_43388129
Vandaag weer mijn maandelijkse kleine feestje...

Eight months, 4 hours, 5 minutes and 35 seconds. 3677 cigarettes not smoked, saving ¤ 735,51. Life saved: 1 week, 5 days, 18 hours, 25 minutes.

donderdag 9 november 2006 @ 11:12:22 #143
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43388378
lol, lekker hoor Anj1n!
Ecosia
  donderdag 9 november 2006 @ 12:06:50 #144
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43390193
mn eigen maand feestje!!!

I havent smoked for One month, 20 minutes and 48 seconds. 620 cigarettes not smoked, saving ¤ 124,22. Life saved: 2 days, 3 hours, 40 minutes.

9 okt. -> 9 nov.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jumparound op 09-11-2006 13:20:35 ]
Ecosia
  donderdag 9 november 2006 @ 12:10:32 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_43390315
Vooruit dan. Ik durf het weer aan. Plant moi maar terug in de lijst.
Per 5 november gestopt
disclaimer
  donderdag 9 november 2006 @ 15:13:02 #146
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43396335
quote:
Two days, 4 hours, 58 minutes and 17 seconds. 33 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,59. Life saved: 2 hours, 45 minutes.
Ik heb zowaar voor het eerst in jaren een avondje met bier (concertje in de Melkweg) doorgebracht zonder te roken.
  donderdag 9 november 2006 @ 15:13:53 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_43396358
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik heb zowaar voor het eerst in jaren een avondje met bier (concertje in de Melkweg) doorgebracht zonder te roken.
Held
Ik ben daar veel te zwak voor geweest tot nu toe
Maar nu is het afgelopen verdorie
disclaimer
  Moderator donderdag 9 november 2006 @ 15:15:18 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43396402
3 weken
  donderdag 9 november 2006 @ 15:16:44 #149
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43396442
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Held
Ik ben daar veel te zwak voor geweest tot nu toe
Maar nu is het afgelopen verdorie
Het was vrij simpel. Een vriend van me stond me raar aan te kijken toen hij het hoorde, daarna rook naar me toe te blazen om me te irriteren, maar ik gunde het hem gewoon niet dat ik eraan toe zou geven. Verder was het een geweldig optreden en een gezellige avond, genoeg afleiding dus.

Je drinkt wel een stuk sneller als je niet tussendoor rookt. En meer.
  donderdag 9 november 2006 @ 15:19:17 #150
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43396512
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Het was vrij simpel. Een vriend van me stond me raar aan te kijken toen hij het hoorde, daarna rook naar me toe te blazen om me te irriteren, maar ik gunde het hem gewoon niet dat ik eraan toe zou geven. Verder was het een geweldig optreden en een gezellige avond, genoeg afleiding dus.

Je drinkt wel een stuk sneller als je niet tussendoor rookt. En meer.
Normaal gesproken rook ik me in de 'pauze' voor het concert helemaal kapot, tijdens een concert amper, en daarna weer destemeer.
Wat je zegt: 'je drinkt wel een stuk sneller als je niet tussendoor rookt' ben ik helemaal met je eens
Soort van compensatie
Signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')