Doordeweeks heb ik niet zo'n moeite met niet-roken, maar in het weekend...quote:Op donderdag 2 november 2006 13:20 schreef Natha- het volgende:
STOMME stivoro met hun STOMME actie en de STOMME ns met hun STOMME vertragingen en STOMME forensen en STOMME kopjes met thee die zomaar over je toetsenbord vallen en die STOMME klanten die aan je hoofd zeuren en...en....en...ik ben dus weer gestopt! Per vandaag...en het is STOM![]()
zo "moet" het ookquote:Op maandag 6 november 2006 16:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik stond net tijdens het afwassen te denken dat ik naar de winkel moest om nieuwe sigaretten te halen. Toen dacht ik bij mezelf, weet je wat ik ga geen nieuwe sigaretten halen, ik ga nu op dit moment direct stoppen. Geen voorbedachte rade, gewoon spontaan plotseling stoppen. Dus bij deze, vanaf heden ben ik gestopt met![]()
Goed bezigquote:Op maandag 6 november 2006 16:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik stond net tijdens het afwassen te denken dat ik naar de winkel moest om nieuwe sigaretten te halen. Toen dacht ik bij mezelf, weet je wat ik ga geen nieuwe sigaretten halen, ik ga nu op dit moment direct stoppen. Geen voorbedachte rade, gewoon spontaan plotseling stoppen. Dus bij deze, vanaf heden ben ik gestopt met![]()
Haha, precies hetzelfde had ik ook.quote:Op maandag 6 november 2006 17:56 schreef cheqy het volgende:
Ik ben nu 12 dagen gestopt en het gaat nu erg goed.![]()
Ik heb de laatste dagen dat ik nogal donker gekleurd slijm ophoest. Het schijnt dat mijn lichaam bezig is om mijn longen te reinigen, dat werd me tenminste verteld.
Het ziet er best goor uit en dat maakt me nu nog bewuster op wat voor gif ik jarenlang heb geleefd waardoor ik weer veel gemotiveerder ben om niet meer te roken.
Ik voel me nu best wel stoer, ik had dit nooit van mezelf verwacht.![]()
Ik had de laatste dagen een paar zwakke dagen tot ik dat vieze slijm zag en hoorde dat het van het roken kwam. Ik schrok er echt van en het was het duwtje in de rug die ik nodig had om vol te houden.quote:Op maandag 6 november 2006 18:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, precies hetzelfde had ik ook.
Kwamen echt gore rochels mee.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik verkouden was (eigenlijk ook de reden waarom ik tijdelijk niet rook(te)).
Verkoudheid zorgde voor een dusdanige last van m'n keel, dat het pijn deed al ging ik roken.
Toen effe 4 dagen niet gerookt en dacht: kan net zo goed stoppen
Maar na die 4 dagen kwam er nog steeds bruinig slijm mee
Heb dat nu niet meer btw
Ik heb eerder 4 jaar niet gerookt, en ben sinds 2 jaar weer begonnen. Vorige keer was ik ook zo plotseling gestopt. Dus denk dat ik het nu ook weer makkelijk ga volhouden.quote:Op maandag 6 november 2006 17:57 schreef eer-ik het volgende:
Goed bezig
Al eerder een stoppoging gedaan?
Een serieuze dan
Welnee joh, ik heb het gewoon even aangepastquote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Ymke het volgende:
Mijn stopdatum klopt niet , het was ergens in febru, volgens mij de 8 e Maar ik mag best uit het lijstje hoor .Ben er niet zoveel meer mee bezig
waarmee ben je niet meer zo bezig?quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Ymke het volgende:
Mijn stopdatum klopt niet , het was ergens in febru, volgens mij de 8 e Maar ik mag best uit het lijstje hoor .Ben er niet zoveel meer mee bezig
Nou met het bezig zijn met het niet roken , ik rook gewoon niet . Dat is jaren anders geweest en zeker de eerste 2 jaar van het gestopt zijn was ik er best veel mee bezig.quote:Op maandag 6 november 2006 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarmee ben je niet meer zo bezig?
Niet roken?
okquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou met het bezig zijn met het niet roken , ik rook gewoon niet . Dat is jaren anders geweest en zeker de eerste 2 jaar van het gestopt zijn was ik er best veel mee bezig.
Nu dus niet meer , ik voel me dus geen ex roker maar gewoon een niet roker
Zo iets bedoel ik![]()
@Schatje![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef PietjePuk2 het volgende:
Is Brennie weer begonnen ofzo?
Zou dit dan toch DE manier zijn..?quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:10 schreef Crafty-FoX het volgende:
EDIT: Oké, de afleerpeuk is aangestokentwee hijsjes gehad en vind het echt goor, ga hem gewoon helemaal oproken om mijzelf te martelen.
Nou, ik denk niet dat het DE manier is. Het is ook meer ontstaan uit de behoefte om een peuk te nemen hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 07:24 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Zou dit dan toch DE manier zijn..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |