Hmmmz, ik heb op dit moment ook gewoon zo'n zin in een peuk. Ben nu al dik een maand clean, maar heb gewoon zo ongelovelijk de neiging één te pakken... maar dan wel één van mijn moeder, die rookt van die vieze Aldi filters. Dan weet ik zeker dat ik er NOOIT meer één opsteek, want zelfs toen ik nog rookte drukte ik die dingen halverwege uit omdat ze zo smerig waren
![]()
Hoe zien jullie dat trouwens, als je gewoon ff één weer een keertje opsteekt en daarna niet meer; ben je dan weer begonnen of eigenlijk nog steeds gestopt? Ik weet niet helemaal hoe ik het moet benaderen namelijk
EDIT: Oké, de afleerpeuk is aangestoken
![]()
twee hijsjes gehad en vind het echt goor, ga hem gewoon helemaal oproken om mijzelf te martelen. Wat zijn Aldi peuken toch goed hiervoor, lang leve de Aldi
![]()
Één ding weet ik zeker, ik steek er echt niet nog één op! Ben nu met een biertje de rooksmaak aan het wegspoelen hehe! Ik weet nu wat ik
niet mis, misschien is dit juist goed geweest er me extra van bewust van te maken. Maar toch is het slecht dat ik ff aan mijn behoefte heb toegegeven! Haal me trouwens ook niet van de lijst af heh, ik voel me nog steeds gestopt
[ Bericht 18% gewijzigd door Crafty-FoX op 07-11-2006 02:39:11 ]