je staat in het lijstje, succesquote:Op woensdag 8 november 2006 16:51 schreef biertank het volgende:
Ik wou net zeggen, die nicotineverslaving is het ergste nietquote:Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
van je nicotineverslaving ben je overigens na een dag of 3 af, als je stopt met roken
hoe lang duurt het voor je van ex roker naar niet roker gaat?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die nicotineverslaving is het ergste niet
de geestelijke verslaving daarentegen![]()
Eeuwig. "Wij" ex-rokers zullen dit altijd blijven. Net zoals mensen die naar de AA (Alcoholics Anonymous) gaan, die zijn de rest van hun leven alcoholics. Misschien zijn ze al 50 jaar sober, maar toch.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef kless het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voor je van ex roker naar niet roker gaat?
Dus vanaf nu is elke dag scheit irritant omdat het overal op de hoek teloer blijft liggen...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eeuwig. "Wij" ex-rokers zullen dit altijd blijven. Net zoals mensen die naar de AA (Alcoholics Anonymous) gaan, die zijn de rest van hun leven alcoholics. Misschien zijn ze al 50 jaar sober, maar toch.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:58 schreef kless het volgende:
[..]
Dus vanaf nu is elke dag scheit irritant omdat het overal op de hoek teloer blijft liggen...
Nu snap ik waarom de mensen die gestopt zijn met roken er zo panisch over zijn...
En dus elke niet gerookte peuk van af 2 week terug is X 4 min. zoveel langer op je hoede moet blijven? wat is het dan eigenlijk een kut keuze om te stoppen... liever 1 X flippen omdat shag weg is dan 20 x flipen van het NEE ik ga niet roken.
So far so good. Het niet roken is nog wel best te doen, meer de gewoonte. Normaal zat ik nu zo rond deze tijd lekker met een peukie achter de computer. Even lekker achterover leunen in mijn stoel, omdraaien kijkend naar de tv, en dan zo een heerlijke lange diepe hijs. Maar, eitje dit man, ik hou dit wel een jaar vol.quote:Two days, 3 hours, 3 minutes and 40 seconds. 21 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,04. Life saved: 1 hour, 45 minutes.
Ik denk ook niet echt, dat hier mensen zitten die briljante hulpmiddelen hebben die medisch zijn bewezen of wat dan ook om je te helpen met stoppen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:58 schreef kless het volgende:
[..]
Dus vanaf nu is elke dag scheit irritant omdat het overal op de hoek teloer blijft liggen...
Nu snap ik waarom de mensen die gestopt zijn met roken er zo panisch over zijn...
En dus elke niet gerookte peuk van af 2 week terug is X 4 min. zoveel langer op je hoede moet blijven? wat is het dan eigenlijk een kut keuze om te stoppen... liever 1 X flippen omdat shag weg is dan 20 x flipen van het NEE ik ga niet roken.
en wel gvd als je feiten wit opzoeken mbt verslaving kom je zo goed als alleen maar gesponserde links tegen om nog meer geld uit je zakken te kloppen dan waneer je door zou roken
*dit forum is dus eigenlijk ook alleen maar aan het helpen om dat ex-roker gevoel vast te houden![]()
Goed bezig, netjes en ga zo door.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef Natha- het volgende:
maar daarna schreeuwde mijn hele lichaam om een Welverdiende Peuk! (Maarikhebtnietgedaan!). Nu heb ik maar een Welverdiende Borrel ingeschonken en ga ik zo naar bed. Ohja, pleisterloos! Ook nog!:D
Ik heb zowaar voor het eerst in jaren een avondje met bier (concertje in de Melkweg) doorgebracht zonder te roken.quote:Two days, 4 hours, 58 minutes and 17 seconds. 33 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,59. Life saved: 2 hours, 45 minutes.
Heldquote:Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb zowaar voor het eerst in jaren een avondje met bier (concertje in de Melkweg) doorgebracht zonder te roken.
Het was vrij simpel. Een vriend van me stond me raar aan te kijken toen hij het hoorde, daarna rook naar me toe te blazen om me te irriteren, maar ik gunde het hem gewoon niet dat ik eraan toe zou geven. Verder was het een geweldig optreden en een gezellige avond, genoeg afleiding dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Held
Ik ben daar veel te zwak voor geweest tot nu toe
Maar nu is het afgelopen verdorie
Normaal gesproken rook ik me in de 'pauze' voor het concert helemaal kapot, tijdens een concert amper, en daarna weer destemeer.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het was vrij simpel. Een vriend van me stond me raar aan te kijken toen hij het hoorde, daarna rook naar me toe te blazen om me te irriteren, maar ik gunde het hem gewoon niet dat ik eraan toe zou geven. Verder was het een geweldig optreden en een gezellige avond, genoeg afleiding dus.
Je drinkt wel een stuk sneller als je niet tussendoor rookt. En meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |