ik kick hem tegen die tijd nog wel een keer opquote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt me zeer leuk, morgenavond dus.
Dat ding is 5 jaar terug de deur uit gegaan, maar ik denk dat ik m'n broer wel even een sms-je stuur. Ik vrees namelijk dat uitzendinggemist.nl dit niet weer laat zien.quote:
En Cola voor niksquote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
geen wonder dat die spelen zo duur zijn; Magnums uit de automaat
Als het nu regent en ik fiets rustig dan heb ik al zoiets van, even opletten!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:02 schreef rubbereend het volgende:vertelt dat het gevaarlijk werd en zegt dan; "soms ff de oogjes dichtdoen"
Nee joh; dat gebeurt niet in Nederland!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Reken maar dat ie EPO had genomen. Maar ja, wie niet toen.
Paar procent teveelquote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Nu hebben ze het over een paar %. Maar een gemiddeld mens heeft niet meer dan 40% volgens mij.
Eddy Bouwmans. Wiens supertalent nooit tot ontplooing kwam doordat de rest wel slikte.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Reken maar dat ie EPO had genomen. Maar ja, wie niet toen.
Hebben die reclame nodig in Nederland?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef rubbereend het volgende:
tis wel een mooie reclamespot voor de Rabobank zo
Mag wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef rubbereend het volgende:
tis wel een mooie reclamespot voor de Rabobank zo
reclame kun je altijd gebruikenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben die reclame nodig in Nederland?
we krijgen oa Tours nogquote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Zwansen het volgende:
Dat waren de hoogtepunten.
schoot mij ook gelijk te binnen, wat een rotdag was dat tochquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ohja.
Maar toen lag ik te slapen, doodzonde dat ik dat toen gemist heb.![]()
Ja, toen je het zei kwam het er ook net op.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:39 schreef rubbereend het volgende:
heb ik nou ff Tours gemist?
Nee, werd uitgebreid uitgelichtquote:Op donderdag 2 november 2006 23:39 schreef rubbereend het volgende:
heb ik nou ff Tours gemist?
Dat wel maar het programma was kut.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, toen je het zei kwam het er ook net op.
pokeren?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:42 schreef rubbereend het volgende:
mooie docu, had niet in de gaten dat er alweer 45 minuten voorbij waren
[..]
was ik weer heel ff met eits anders bezig, let ik niet op krijgen we dat
Whehehe.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:43 schreef pekel het volgende:
Ik vond alleen het eind sterk.
Het was vrij standaard ja, maar niet erg vervelend.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wel maar het programma was kut.
ja dan verkoopt ie geen boek meer. Daarvoor is dat boek nou!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Iets over Dekker zijn achtergrond geleerd ? Nee. Over zijn jeugd ? Nee. Iets van zijn familie gezien ? Nee. Iets over Cassertelli gehoord ? Nee. Iets meegekregen van zijn echte drijfveren ? Nee. Iets over het stotteren en wat dat met hemk doet ? Nee. Niks hebben we geleerd over de persoon.
Smeets heeft gewoon zijn archief geraadpleegd, doodzonde had veel meer ingezeten.
Idd, als ik bij die archieven mocht komen had ik dit ook zo gekund. En dan die zeurderige monotone stem van Mart er nu weer bij. Mart, misschien wordt het tijd op te stoppen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Iets over Dekker zijn achtergrond geleerd ? Nee. Over zijn jeugd ? Nee. Iets van zijn familie gezien ? Nee. Iets over Cassertelli gehoord ? Nee. Iets meegekregen van zijn echte drijfveren ? Nee. Iets over het stotteren en wat dat met hemk doet ? Nee. Niks hebben we geleerd over de persoon.
Smeets heeft gewoon zijn archief geraadpleegd, doodzonde had veel meer ingezeten.
Had dan leuke amateurbeelden laten zien en tegen wie ie toen reed die later doorbraken.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:48 schreef rubbereend het volgende:
bovendien interesseert me z'n privéleven niet zo. DAt is iets voor de "bladen" ik zie hem graag in de sport!
Zeker, volgens mij was Dekker wel een alom gerespecteerd renner, maar zeker leuk om eens te horen wat Armstrong over 'm dacht en dan met de beelden van de AGR natuurlijk erbijquote:Op donderdag 2 november 2006 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Wat ik echt gemist heb, is reacties van mensen als Armstrong, Merckx, dat soort namen. Bettini, Zabel. Dat had je een mooie docu gehad. Zulke mensen hadden echt wel een leuk woordje over hem gehad.
juist. Dat zou veel leuker geweest zijn. Praat dan met de mensen die ie versloeg tijdens zijn 3 touretappes.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Wat ik echt gemist heb, is reacties van mensen als Armstrong, Merckx, dat soort namen. Bettini, Zabel. Dat had je een mooie docu gehad. Zulke mensen hadden echt wel een leuk woordje over hem gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |