ik kick hem tegen die tijd nog wel een keer opquote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt me zeer leuk, morgenavond dus.
Dat ding is 5 jaar terug de deur uit gegaan, maar ik denk dat ik m'n broer wel even een sms-je stuur. Ik vrees namelijk dat uitzendinggemist.nl dit niet weer laat zien.quote:
En Cola voor niksquote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
geen wonder dat die spelen zo duur zijn; Magnums uit de automaat
Als het nu regent en ik fiets rustig dan heb ik al zoiets van, even opletten!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:02 schreef rubbereend het volgende:vertelt dat het gevaarlijk werd en zegt dan; "soms ff de oogjes dichtdoen"
Nee joh; dat gebeurt niet in Nederland!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Reken maar dat ie EPO had genomen. Maar ja, wie niet toen.
Paar procent teveelquote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Nu hebben ze het over een paar %. Maar een gemiddeld mens heeft niet meer dan 40% volgens mij.
Eddy Bouwmans. Wiens supertalent nooit tot ontplooing kwam doordat de rest wel slikte.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Reken maar dat ie EPO had genomen. Maar ja, wie niet toen.
Hebben die reclame nodig in Nederland?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef rubbereend het volgende:
tis wel een mooie reclamespot voor de Rabobank zo
Mag wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef rubbereend het volgende:
tis wel een mooie reclamespot voor de Rabobank zo
reclame kun je altijd gebruikenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben die reclame nodig in Nederland?
we krijgen oa Tours nogquote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Zwansen het volgende:
Dat waren de hoogtepunten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |