Precies.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef Day het volgende:
Edit: en dit is toch veel leuker om te zien dat dat gezeikl van een dreinende 35-jarige met en nog erger dreinende 24-jarige. Dit is echte romantiek![]()
Jij hebt geen negatief imago, dus geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:16 schreef Day het volgende:
Weet ik niet, maar ik zat wel te blozen toen ik het las (en ja, donkere mensen kunnen ook blozen!)
Maar het floepte er zo uit.Moet ik me nu zorgen maken om mijn imago, Scan?
Weet ik niet, maar ik zat wel te blozen toen ik het las (en ja, donkere mensen kunnen ook blozen!)quote:
Day is die mod die meteen aankondigde haar tieten te laten zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Jij hebt geen negatief imago, dus geen enkel probleem.
Hoho, daar was een ander schuldig aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Day is die mod die meteen aankondigde haar tieten te laten zien.
Niet zoals ik het me herinner, en je kwam de afspraak ook nog eens niet na.quote:
Best wel lullig als je zit te wachten op 'jij ook niet' en het komt maar nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt geen negatief imago, dus geen enkel probleem.
Het was Luciano die ermee begon hoor, niet ik. En niet arrogant bedoeld, maar men kende me echt wel op het BB-forum. En ik zou wel gek zijn om het te doen, maar hou wel van een dolletje zo nu en dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niet zoals ik het me herinner, en je kwam de afspraak ook nog eens niet na.
Maar goed, niks negatiefs aan, was een leuke publiciteits stunt.
Bij mij ook niet, dat weet je. Ik vind het wel leuk om af en toe virtueel met je te knokken, dat weet jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best wel lullig als je zit te wachten op 'jij ook niet' en het komt maar niet
Jeuj weer een BB forum poster die overstag is om DGK meer te gaan volgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:27 schreef Day het volgende:
Ik ga vanaf nu toch maar meer de streams volgen!![]()
Bart zou regelen dat die kok Marc voor hun 2 zou komen koken, ik meende voor zaterdag, weet die dag niet zeker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Luciano die ermee begon hoor, niet ik. En niet arrogant bedoeld, maar men kende me echt wel op het BB-forum. En ik zou wel gek zijn om het te doen, maar hol wel van een dolletje zo nu en dan.
@Niek: welke etentje? Ik ga vanaf nu toch maar meer de streams volgen!![]()
Ga ik even kijken. Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
Bart zou regelen dat die kok Marc voor hun 2 zou komen koken, ik meende voor zaterdag, weet die dag niet zeker.
Dat filmpje op dgk site over die date hehe, die muziek eronder
Ik hoorde hem zeggen dat hij zeker haar vrijdag- en zaterdagavonden niet wilde bezetten, omdat ze het dan al meer dan druk heeft... Maar welke dag het juist is wist hij zelf nog niet, moest ie eerst overleggen met de kok.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef n1ek het volgende:
Bart zou regelen dat die kok Marc voor hun 2 zou komen koken, ik meende voor zaterdag, weet die dag niet zeker.
Bij mij werkt het filmpje nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
Je moet wel eerst inloggen. Zelfde gegevens als bij BB werken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Bij mij werkt het filmpje niet![]()
Moet je ervoor betalen?
ik kijk dat filmpje in de nieuwspost zelf, niet in dat menu rechts. Daar hoef ik niet voor te betalen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Bij mij werkt het filmpje niet![]()
Moet je ervoor betalen?
Zo werkt die idd, via filmpjes werkt die hier ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik kijk dat filmpje in de nieuwspost zelf, niet in dat menu rechts. Daar hoef ik niet voor te betalen.
Jaaaaaa, nu kon ik het wel zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik kijk dat filmpje in de nieuwspost zelf, niet in dat menu rechts. Daar hoef ik niet voor te betalen.
De muziek is GEWELDIGquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:44 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaaaa, nu kon ik het wel zien.
Muziek is écht té erg!![]()
Ah nee man, zo ver zijn ze nog lang niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De muziek is GEWELDIG
Ik raak helemaal geobsedeerd![]()
Op het eerste deel: ik denk wel dat Lesley minstens zulke sterke gevoelens heeft voor Bart als andersom. Ze komt niet voor niets geheel onverwachts nog even midden in de nacht langs voor een wijntje. Dus ik denk echt niet dat het voor haar te snel kan gaan. Ik denk eerder dat Bart de remmende factor gaat worden in deze relatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ah nee man, zo ver zijn ze nog lang niet!
Straks schrikt het Lesley af.
Waar ik wel benieuwd naar ben, als dit nou echt wat wordt (wat ik hoop), hoe zouden de overige bewoners hierop reageren? Bart heeft dan wel zijn geliefde continue in de buurt (wat hem sterker maakt), terwijl de rest er contactpunten voor moet winnen.
Zou John haar ontslaan?
Ik bedoel ook niet zo zeer dat ik twjifelde aan haar gevoelens voor hem, haar ogen zeggen genoegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op het eerste deel: ik denk wel dat Lesley minstens zulke sterke gevoelens heeft voor Bart als andersom. Ze komt niet voor niets geheel onverwachts nog even midden in de nacht langs voor een wijntje. Dus ik denk echt niet dat het voor haar te snel kan gaan. Ik denk eerder dat Bart de remmende factor gaat worden in deze relatie.
Op het tweede deel: Ik kan me voorstellen dat de anderen dit niet eerlijk vinden. Dat Bart Lesley ziet tijdens het paardrijden is normaal. Daar kunnen ze niets aan doen. Maar dat ze 's avonds langs komt voor een wijntje is wel buiten de regels om. Dat zouden ze eigenlijk niet moeten toestaan, hoewel ik dat niet hoop.
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Voor het programma en de kijkcijfers is deze relatie natuurlijk een goede ontwikkeling.
Maar voor Bart persoonlijk kan het twee kanten op. Het geeft hem extra kracht, maar maakt hem ook extra kwetsbaar.
Bart wordt er nooit uitgestemd. Hij ligt erg goed met Brian en Nena ziet hem minimaal als haar grote broer. Beide zullen hem alle geluk gunnen en hem nooit wegstemmen. Dus daar hoeft Bart niet voor te vrezen. Ik denk alleen dat Bart niet eens echt overstuur zou raken in deze situatie als hij er wel uit moet. Maar dan denkt hij met zijn hart en niet met zijn hoofd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet zo zeer dat ik twjifelde aan haar gevoelens voor hem, haar ogen zeggen genoeg, maar meer dat ze er achter de schermen niet iets ranzigs van moeten maken. Dat kan ze (Bart en Lesley) alleen maar remmen, denk ik. Het is al moeilijk genoeg met die camera's erbij en de verslagen op internet.
Ik voorzie overigens wel tegenstand van de bewoners. Zeker van Evil, Ilona en Stefan. Denk dat ze voor Bart gaan bij de volgende stemronde.
Daarom denk ik dat Talpa dat nooit zal doen. Ze zullen stapelgek zijn als ze het wel deden. En het is ook niet nodig, aangezien Lesley gewoon bij het programma hoort, net als de 10 bewoners. Bart had ook iets kunnen krijgen met Nena en dan kunnen ze ook niemand wegsturen, ondanks dat het dan wel veel makkelijker voor beide wordt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Het eerlijkst zou zijn als ze Lesley ontslaan en dat Bart dan contactpunten moet verdienen om haar te zien.
Maar voor ons is dat minder leuk!![]()
400 MBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/De date met Lesley.asf
Ik gooi hem er morgen of overmorgen weer af, dus wil je hem bekijken/downloaden moet je snel zijn.
(400MB - 2 uur)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:07 schreef Day het volgende:
Ik ben helemaal om wat DGK betreft. Twijfelde eerst of ik het wel echt leuk vond. Maar de romantiek heeft weer gewonnen, overgevoellige trut dat ik ben!
Daar heb je ook gelijk in. Er zullen alleen nog striktere regels komen over wat zij hem over de buitenwereld verteld, gok ik. EN deze relatie zal natuurlijk ook voor spanningen in het huis gaan zorgen, wat weer invloed kan hebben op de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat Talpa dat nooit zal doen. Ze zullen stapelgek zijn als ze het wel deden. En het is ook niet nodig, aangezien Lesley gewoon bij het programma hoort, net als de 10 bewoners. Bart had ook iets kunnen krijgen met Nena en dan kunnen ze ook niemand wegsturen, ondanks dat het dan wel veel makkelijker voor beide wordt.
Ik ben benieuwd wat je ervan maaktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
400 MB
Maar ik ga hem downloaden om ook een leuke compilatie te maken
deze kan ik ook niet zienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Als het niet lukt, ik heb het filmpje op rapidshare geplaatst. Dit is de download link:
http://rapidshare.com/files/1369597/Bart_and_Lesley_date.wmv.html
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/De date met Lesley.asf
Ik gooi hem er morgen of overmorgen weer af, dus wil je hem bekijken/downloaden moet je snel zijn.
(400MB - 2 uur)
Hij was er wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik val er wat laat in en zie Lesley weer. Maar waar is Bart?
Bart heeft zich even teruggetrokken om z'n brieven te lezen. Lesley moest toch les geven aan Stefan en Sylvia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik val er wat laat in en zie Lesley weer. Maar waar is Bart?
Jep, gelukt. Nou moet ik nog een asx converter zien te vinden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij was er wel.
(download nog gelukt scan?)
Bart heeft een brief van een vriend gekregen en daar stond ook iets over Lesley in. Oa dat dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:06 schreef Day het volgende:
Over wie heeft Bart het nu (die zegt dat Lesley betrouwbaar overkomt)
Ik moest even streams wisselen.
Ik gebruik Sony Vegas 6.0, daar kan ik hem gewoon zo inladen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep, gelukt. Nou moet ik nog een asx converter zien te vinden.
Jep... en ik converteer vanalles. Heb ook 5 verschillende progs daarvoor. Geen enkele kan asx lezen/converteren. Maar ik heb ook nog geen tijd gehad om er iets mee te doen. Ben druk bezig met andere filmpjes te maken in pinnacle.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik gebruik Sony Vegas 6.0, daar kan ik hem gewoon zo inladen.
Je wilt hem in avi neem ik aan?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Toch heb ik om de een of andere reden het voorgevoel dat het niet gaat werken tussen Bart en Lesley
Geen flauw idee. Gewoon een voorgevoel. Nergens op gebaseerd eigenlijk.quote:
Misschien omdat ze de streams kan zien ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Gewoon een voorgevoel. Nergens op gebaseerd eigenlijk.
Nena zegt het niet, maar ze is volgens mij niet blij met Lesley. Ze wil Bart liever zelf hebben als maatje. Awwwwwquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:45 schreef happyme28 het volgende:
Iemand wat meegekregen van het overleg van Bart en Nena? Is Nena een beetje enthousiast? Ben wel benieuwd hoe die plannen tot stand komen.
Precies.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de streams kan zien ?
Ik heb dus helemaal niks meegekregen. Heeft Bart het verteld aan haar? Volgens mij weten maar heel weinig mensen wat er is gebeurd, gezien Bart's reactie net tegen Lesley.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:17 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nena zegt het niet, maar ze is volgens mij niet blij met Lesley. Ze wil Bart liever zelf hebben als maatje. Awwwww![]()
Zou kunnen ja. Dat zal zeker van invloed kunnen zijn. Als ze verstandig is, kijkt ze niet al te veel streams of naar het programma. Helamaal niet als ze ervan baalt dat iedere zin wordt opgevangen. Maar ik heb ook het gevoel dat Lesley moeite heeft met de camera's. En dat gaat misschien steeds storender werken. Maar zoals gezegd is het niet echt ergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de streams kan zien ?
John De Mol himself dus!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:39 schreef avonne het volgende:
Bart vertelt aan Nena dat hij gisteren naar achteren werd geroepen.
"Daar was "de hoogste die wij kennen" en die zei: Bart, dit komt echt niet van ons af. Lesley heeft gebeld en die heeft internet gezien en die heeft er geen zin meer in"
Bart heeft het vanmorgen verteld ja. Het was ook Nena die hem duidelijk probeerde te maken gisteren dat hij zich niet zoveel zorgen moet maken. Volgens mij vindt ze het wel echt leuk. Ze wil Bart idd als maatje en dat gaat prima met Lesley erbij zodat er in ieder geval vanuit Bart geen andere gevoelens mee gaan spelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal niks meegekregen. Heeft Bart het verteld aan haar? Volgens mij weten maar heel weinig mensen wat er is gebeurd, gezien Bart's reactie net tegen Lesley.
Ja, hij heeft haar verteld over de date met Lesley. Toen ging ie even weg en bleef Nena alleen achter. Ze keek toen heel triest en zielig. Niet blij dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal niks meegekregen. Heeft Bart het verteld aan haar? Volgens mij weten maar heel weinig mensen wat er is gebeurd, gezien Bart's reactie net tegen Lesley.
Hij vindt het kleppen erover volgens mij veel leukerquote:
Ja, maar dat maakt de Talpa-site er zelf ook een beetje van.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:24 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, hij heeft haar verteld over de date met Lesley. Toen ging ie even weg en bleef Nena alleen achter. Ze keek toen heel triest en zielig. Niet blij dus.
Hij lijkt er al net zo'n talent voor te hebben als voor het dichten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:26 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het heel lang gaat duren voordat Brian echt gitaar leert spelen.![]()
Ja, er zit inderdaad een bepaald tintje aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt de Talpa-site er zelf ook een beetje van.
Als mensen in hun eentje zijn, kijken ze echt niet altijd van happy happy joy joy.
Ik vind deze gitaarleraar wel leuker, trouwensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij lijkt er al net zo'n talent voor te hebben als voor het dichten.
Ach, als-ie er maar plezier in heeft.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind deze gitaarleraar wel leuker, trouwens
Nena heeft Evil in de peilingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Nena en Evil hebben ellkaar niet zo veel meer te vertellen, geloof ik.
(gelukkig)
ik krijg wel een schermpje, maar het beeld blijft zwart.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
En nog een keer F5-en? Helpt bij mij meestal wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ik krijg wel een schermpje, maar het beeld blijft zwart.
er staat : 0% buffering
...help...?
Ja, ze heeft een lekker kontje inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(kon het even niet laten)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:30 schreef moowriece het volgende:
Lesley straalt!!! Ze is ech hoteldebotel verliefd denk ik.
gisteren 3 kusjes op d'r wangquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:44 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze onderhand al gezoend?
Ik denk nog steeds op de mondquote:
22 werd er hier gezegtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is die Lesley eigenlijk?
22quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is die Lesley eigenlijk?
die snapte ik nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Ik heb beperkt uitgaansgebied, zodat dingen goed in de gaten kunnen worden gehouden. Ik mag niet meer naar Hilversum"
Dat is niet zo vreemd, heel nederland kent haar nu.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Ik heb beperkt uitgaansgebied, zodat dingen goed in de gaten kunnen worden gehouden. Ik mag niet meer naar Hilversum"
ik drukken,.. had mn cap progje niet lopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:56 schreef My_ het volgende:
Ja dat hoorde ik ook! Maar ik keek net ff naar een ander scherm!
Iemand een cap?!
Dan staat ie nog in je clipbord !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:58 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik drukken,.. had mn cap progje niet lopen![]()
ja, de links doen het, bedankt! (lijkt net alsof ze op de bank zitten te zoenen, maar waarschijnlijk was Bart net aan het neuspeuteren of zo)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=14082&format=3
of deze
http://str5.talpa.tv/mmsd(...)94A2FF083CB49ED4.wmv
Werkt dit ?
(wmp > bestand > url openen)
Niet als je zoals ik capture met F6quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan staat ie nog in je clipbord !
Even foto progje openen en plakken
Waarom dat dan ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als je zoals ik captured met F6
Omdat Talpa zuigt !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, de links doen het, bedankt! (lijkt net alsof ze op de bank zitten te zoenen, maar waarschijnlijk was Bart net aan het neuspeuteren of zo)
Maar waarom krijg ik de filmpjes op talpa nooit aan de praat, dan?
Dan moet je meteen plakken toch? Ik capture regelmatig 5 of 10 screens achter elkaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom dat dan ?
Wat is er mis met PrintScreen ?
Gebruik je dan niet Gadwin ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je meteen plakken toch? Ik capture regelmatig 5 of 10 screens achter elkaar.
Ik capture alles met screenhunter. perfect proggiequote:
of met F11quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als je zoals ik capture met F6
En dan niet verder gaan dan een kusje op haar wang. Terwijl ze allerlei aanwijzigingen geeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Heb je ook als je haar in de ogen kijkt dat je haar wilt zoenen"
Bart knikt.
Natasia: "Lastig he?"
Ik denk dat ze beide echt moeite hebben met de camera. Daarom zeggen ze alles ook in van die omwegen... en vandaar dat ik ook een vermoeden had dat het niet gaat werken. Na vanmiddag heb ik trouwens wat meer hoop dat het wel gaat werkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
En dan niet verder gaan dan een kusje op haar wang. Terwijl ze allerlei aanwijzigingen geeft.
Sukkeltje
Aaah gelukkig, niets gemist...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef Judah het volgende:
Was een kusje op haar rechterwang.
Ik zal eens even een vergelijkend onderzoekje doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik capture alles met screenhunter. perfect proggie
graag gekoppeld aan vraagbaak voor leken cq klunzenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Day het volgende:
Wordt het geen tijd voor een 'Praat hier over het beste capture- programma'-topic?
Ik ben er al over uitgepraat hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Day het volgende:
Wordt het geen tijd voor een 'Praat hier over het beste capture- programma'-topic?
Done!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Day het volgende:
Aan je caps te zien is het sinds gister voor jou de Lesley (& Bart) Kooi!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er al over uitgepraat hoor....
Helaas is Lesley weg, dus nu worden de streams ook meteen weer wat saaier
Wat wil je weten H.?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja uh... zit hier op mijn werk, dus heb niets aan capture technieken maar wel aan info over de streams
Bij mij ook niet...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef fokkerd het volgende:
Bij mij werken de video's van talpa ook niet:<
Bij mij, maar ik gebruik een proxy server die het één en ander filterd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef My_ het volgende:
[..]
Bij mij ook niet...
Bij wie wel eigenlijk?!
wat niet is kan nog komen, hoop ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef avonne het volgende:
Hier is ie dan de kus
van talpasite
[afbeelding]
jammer toch?
dat kan beter![]()
Evil heeft een hele hoge eigendunk en zelfvoldaanheid. En Stephaan maakt daar schaamteloos misbruik van.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Leandra het volgende:
Whoehahahaha Evilene denkt met de studie psychologie zo ongeveer de huispsychologe te kunnen worden, en in die rol ook nog een interessant onderdeel van het programma kan creëren.
Alsof iedereen openhartig gaat doen tegen een mede-huisgenoot omdat het dan voor haar "studie" is.
We spelen hier een psychologisch spelletje... wie van mijn tegenstanders wil mij de munitie geven die ik nodig heb om die persoon vervolgens af te kunnen slachten?!
Stephan zit heerlijk met haar mee te plannen, die gaat er al vanuit dat Evilene geen enkele schroom heeft om het beroepsgeheim van een psycholoog te schenden.
Ze kijkt wel een beetje ongeintereseert zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef avonne het volgende:
Hier is ie dan de kus
van talpasite
[afbeelding]
jammer toch?
dat kan beter![]()
Nah, hoe kom je daar nou bij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Evil heeft een hele hoge eigendunk en zelfvoldaanheid.
Iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:08 schreef n1ek het volgende:
stream 3 en 4 geen geluid en stream 1 en 2 Natasia die haar kinderen een trauma bezorgt :-(
regie!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef Leandra het volgende:
Evilene: dat is wel een gedeelde custody hè... wat is custody in het Nederlands??
Nena: voogdij.
En dan moet dat gedrocht lerares Engels zijn??? Damn, je kunt wel even niet op een woord kunnen komen maar als lerares Engels moeten zoeken naar de vertaling van "custody" ????
Beter van niet, want dan is de opzet duidelijk waarom John Nena in het huis heeft gezet. Laat iedereen nu nog maar specularen over het jonge blondje van het huis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Nena scoort weer punten. Wordt tijd dat ze bewoners aan een iq test gaan hangen.
Nou, ik meen gehoord te hebben op de streams door Nico dat de redactie 2x per jaar de mogelijkheid hebben iemand eruit te sturen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Dit vind ik een slechte ontwikkeling. Zo was het niet de bedoeling van het spel.
Eens. Lijkt meer iets voor BB dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Dit vind ik een slechte ontwikkeling. Zo was het niet de bedoeling van het spel.
Geen kans op. Bart staat vast op 1 of 2quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef n1ek het volgende:
"dan moet je ff snel met Lesley zoenen Bart" schreeuwt een doos
nou ik mag hopen dat hij niet bij de laatste 2 staat
Jep, meeste stemmen gelden. Persoon A of B gaat weg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Gaat er sowieso iemand uit van de twee? Ik begrijp net van Eveline dat ze op iemand MOETEN stemmen om eruit te gaan?
Geen unanieme stem maar meerdeheidsstem, wat dus betekent dat er iemand uit gaat tenzij ze gelijk komen, weet niet of dat kan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Gaat er sowieso iemand uit van de twee? Ik begrijp net van Eveline dat ze op iemand MOETEN stemmen om eruit te gaan?
Het vernaggelt wel "het spel" zoals dat bedoeld was, maar goed, het zou me niets verbazen als er vrijdag dan toch niemand uithoeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Als je het zo bekijkt, dan vind ik het een nog stommere zet. Wat zonde en dom van de redactie daar zeg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Dit is een hele slechte zaak. De bewoners dachten dat het niet belangrijk was hoe ze thuis overkwamen en hielden zich dus niet in. Nu blijkt dat het opeens van 'levensbelang' is, gaat iedereen dus weer een rol spelen vanaf nu.
Niet unaniem. Er werd duidelijk gezegd 'een meerderheid van stemmen' .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:44 schreef happyme28 het volgende:
Het is op zich wel leuk dat het niet door het publiek beslist wordt. En ook wel netjes dat ze zelf mogen beslissen. Ze kunnen natuurlijk wel eeuwig blijven zitten.
Overigens denk ik bij nader inzien toch dat het unaniem moet, maar dat ze er wel uit moeten komen. Wat Nico zegt; Er gebeurd tenminste weer wat.
Maar dan kun je toch makkelijk 4/4 krijgen. Ze moeten er volgens mij gewoon uitkomen, dus iemand moet dan overtuigd worden en dan overstag gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet unaniem. Er werd duidelijk gezegd ' een meerderheid van stemmen' .
Ik denk vooral Sylvia, Ilona en angelique. Daar zie je weinig van en ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die een van hen als favoriete bewoner aangeeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:47 schreef happyme28 het volgende:
Natasia moet zich ook druk gaan maken vrees ik.
Dat is een goede vraag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Fikkert het volgende:
als dit allemaal waar is zou je als kijker toch ergens moeten kunnen stemmen,... waar dan ?????
Maar Natasia toch ook niet? En als Natasia erbij zit, zullen zeker de bewoners haar naar huis stemmen vermoed ik. Sylvia heeft ook weinig kans aangezien ze als laatste erbij is gekomen en eigenlijk weinig toevoegd. Angelique is nog een beetje de moeder en regelt veel voor de miljonairs, dus die zal wel gehouden worden denk ik. Ilona zal ook niet veel stemmen krijgen denk ik, maar bij de bewoners wel boven Natasia en Sylvia staan denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk vooral Sylvia, Ilona en angelique. Daar zie je weinig van en ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die een van hen als favoriete bewoner aangeeft.
SMS Naam Favo bewoner naar 1010, kon afgelopen week. Staat op www.degoudenkooi.tvquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Fikkert het volgende:
als dit allemaal waar is zou je als kijker toch ergens moeten kunnen stemmen,... waar dan ?????
Angelique is behoorlijk ziek volgens mij, dus zou een reden kunnen zijn haar eruit te stemmen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar Natasia toch ook niet? En als Natasia erbij zit, zullen zeker de bewoners haar naar huis stemmen vermoed ik. Sylvia heeft ook weinig kans aangezien ze als laatste erbij is gekomen en eigenlijk weinig toevoegd. Angelique is nog een beetje de moeder en regelt veel voor de miljonairs, dus die zal wel gehouden worden denk ik. Ilona zal ook niet veel stemmen krijgen denk ik, maar bij de bewoners wel boven Natasia en Sylvia staan denk ik.
Tsja, maar het schijnt niet erg zijn zei de dokter. Ik ben zeer benieuwd. Ze zullen toch enigszins ook wel kijken naar 'concurrentie'. Als Evil of Stephan erbij zitten, kunnen ze het denk wel shaken, al zal Stephan nog wel wat backup krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Angelique is behoorlijk ziek volgens mij, dus zou een reden kunnen zijn haar eruit te stemmen.
okéquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
SMS Naam Favo bewoner naar 1010, kon afgelopen week. Staat op www.degoudenkooi.tv
Me heeft een prijs gewonnenHIZI Hair verwenarrangement hahahaha. Ik werd gisteren door Talpa gebeld
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
SMS Naam Favo bewoner naar 1010, kon afgelopen week. Staat op www.degoudenkooi.tv
Me heeft een prijs gewonnenHIZI Hair verwenarrangement hahahaha. Ik werd gisteren door Talpa gebeld
![]()
dat zou kunnen ja, maar volgens mij kan je al niet meer stemmen en is deze mogelijkheid er maar 2 keer in een jaar dus om nou nog 11 maanden zogenaamd leuk te gaan doen..denk en hoop niet dat het gebeurtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Zo, het concept is alweer de nek omgedraaid?
Vernieuwende tv betreedt gebaand paden?
Wat Scan zegt:nu gaat iedereen "leuk" doen.
Het leuke van dit programma was het ongegeneerd listige plannetjes smeden en liegen dat het gedrukt staat.
Dus vanaf nu úúúren kaarten, tv kijken, karaoke en product-placements...
De deelnemers zijn daar niet op geselecteerd. Ze zijn geselecteerd op ambitie en eigenzinnigheid, niet op gezelligheid.
Ik zie Nicolaas en Bart dan wel snel vertrekken!
Geestelijke armoe !!!
één keer een rattestreek uithalen en je wordt de volgende keer weggestemd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja, maar volgens mij kan je al niet meer stemmen en is deze mogelijkheid er maar 2 keer in een jaar dus om nou nog 11 maanden zo genaamd leuk te gaan doen..denk en hoop niet dat het gebeurt
Ik ben het er toch niet mee eens hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
.....
Wat Scan zegt:nu gaat iedereen "leuk" doen.
.....
Ik zie Nicolaas en Bart dan wel snel vertrekken!
Geestelijke armoe !!!
Huh? Dit wordt een soort van BB dusquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Brian wel ja. Nicolaas en Stephan kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij zijn Nico, Bart, Brian en Stephan wel bij de populairste.
Nee, want het is niet wekelijks, maar hoogstens 2x per jaar (zover ik weet) en het publiek bepaald niet wie er uiteindelijk gaat.quote:
Precies. En we lopen maarzo het risico een mooie verhaallijn als die met Bart en lesley door zoiets onzinnigs te verliezen. Maar dat zal talpa toch ook niet toestaan mag ik aannemen. Bart gaat volgens mij de persoon worden die kijkers gaat trekken met zijn romance.quote:
Kijk de lijstjes in het betreffende topic maar. Velen roemen Nico om zijn spel en Stephan is vuil, maar veel vinden dat toch wel weer lollig. Evil niet, die is nep, maar Stephan zal zeker in de middenmoot eindigen vermoed ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart en Brian wel ja. Nicolaas en Stephan kan ik me niet voorstellen.
Deels wel natuurlijk. Het publiek bepaalt in ieder geval tussen welke twee personen het zal gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, want het is niet wekelijks, maar hoogstens 2x per jaar (zover ik weet) en het publiek bepaald niet wie er uiteindelijk gaat.
Ja, maar bij BB zitten er mensen op de bank die in het huis geliefd zijn, maar buiten niet. Hoelang liep iedereen niet te zeuren voordat Marlies eindelijk weg ging (heb ik begrepenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deels wel natuurlijk. Het publiek bepaalt in ieder geval tussen welke twee personen het zal gaan.
Is ook wel waar, ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar bij BB zitten er mensen op de bank die in het huis geliefd zijn, maar buiten niet. Hoelang liep iedereen niet te zeuren voordat Marlies eindelijk weg ging (heb ik begrepen)
Waarom zou je iemand die je niet interessant vindt in het huis willen houden? Ilona, Evil, Angelique etc. mogen van mij zo vertrekken, ik zal er niet minder om kijken.
Ik vermoed dat ik er geen probleem mee zal hebben dat een van de onderste 2 zal vertrekken.
Maar Jeroen speelt het spel ook goed vind ik, dus verdient stemmen. Nergens uit de verhalen blijkt dat Ilona, Angelique en Sylvia hoog scoren, Jeroen staat meestal in de hogere regionen bij de kijkers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef avonne het volgende:
Jeroen heeft ook onvoorstelbaar veel stemmen.
Wie zegt dat Ilona, Angelique en Sylvia geen stemmen trekken?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Day het volgende:
Ik vind alles best zolang ze maar van Bart, Brian en Nena afblijven
WAAROM?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar Jeroen speelt het spel ook goed vind ik, dus verdient stemmen. Nergens uit de verhalen blijkt dat Ilona, Angelique en Sylvia hoog scoren, Jeroen staat meestal in de hogere regionen bij de kijkers.
Maar het concept is ook heel anders. Ik kijk geen BB (hoor zo nu en dan iets hier thuis) maar DGK vind ik heel boeiend. Ik vind het bijna in niets op BB lijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
WAAROM?
Omdat hij anti-held is... de ultieme niet interessante bewoner.
Geen idee waarom hij 2 maal zoveel stemmen had als Milica, die gepeperde uitspraken deed en er lekker uitzag
Trouwens... BB kijk ik niet meer... das toch duidelijk?
O, je kijkt niet naar BB. Ik dacht even een fan van Jeroen te zijn tegen gekomen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het concept is ook heel anders. Ik kijk geen BB (hoor zo nu en dan iets hier thuis) maar DGK vind ik heel boeiend. Ik vind het bijna in niets op BB lijken.
Overigens zijn mijn favo's ook Bart, Nena en Brian.
Rustig maar, Avonne. Relax, ontspan!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
O, je kijkt niet naar BB. Ik dacht even een fan van Jeroen te zijn tegen gekomen.
Ik ben relaxed, maar vind het raar dat iemand vindt dat jeroen het "goed speelt" en boeiende tv maakt.quote:
Hahha, nee hoor, maar ik zie zo af en toe een poll voorbij komen hier in huisquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
O, je kijkt niet naar BB. Ik dacht even een fan van Jeroen te zijn tegen gekomen.
Valt wel mee toch, hij is het minst irritant t.o.v de rest, automatisch is hij dan het meest populair.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben relaxed, maar vind het raar dat iemand vindt dat jeroen het "goed speelt" en boeiende tv maakt.
Ik heb NIET gezegd dat Jeroen boeiende tv maakt, BB is namelijk in mijn ogen niet boeiendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben relaxed, maar vind het raar dat iemand vindt dat jeroen het "goed speelt" en boeiende tv maakt.
Maar Evil is volgens mij de enige die onvoorwaardelijk voor Stephan zou stemmen dus is hij bij unanieme stemmen altijd veilig. Dat is wel zeker belangrijk voor hem. Sylvia heeft al eens openlijk getwijfeld naar Stephan en ook Ilona en Angelique zijn nog niet zo 'dedicated'.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:44 schreef avonne het volgende:
Stephan is totaal niet gehecht aan Eveline, hoor.
Hij beschouwt iedereen als tegenstander, ook degenen die hij voor zijn karretje spant.
Het is geen unanieme stemming. Er staat dat de bewoners op 1 van de 2 moeten stemmen en de persoon met de meeste stemmen vliegt eruit. Daar hebben de bewoners het nu ook steeds over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar Evil is volgens mij de enige die onvoorwaardelijk voor Stephan zou stemmen dus is hij bij unanieme stemmen altijd veilig. Dat is wel zeker belangrijk voor hem. Sylvia heeft al eens openlijk getwijfeld naar Stephan en ook Ilona en Angelique zijn nog niet zo 'dedicated'.
Ik bedoel ook niet met deze stemming maar in het algemeen. De situatie die er ontstaat waarneer Evil zou moeten vertrekken en Stephan dus Evil kwijt is bij overigen (evt. maandelijkse ontslagdag) stemmingenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is geen unanieme stemming. Er staat dat de bewoners op 1 van de 2 moeten stemmen en de persoon met de meeste stemmen vliegt eruit. Daar hebben de bewoners het nu ook steeds over.
inderdaad. Je bereidt jezelf voor op een verblijf van een jaar, inclusief de dagvergoeding, solliciteren, studeren etcetera. Als je vrijdag op straat staat heb je niks meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die hun baan hebben opgegeven voor dit programma is dit wel schandalig.
Eveline is bv haar baan kwijt en mag ook niet meer terug komen. Nou vind ik dat in het geval van Eveline niet zo erg (quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad. Je bereidt jezelf voor op een verblijf van een jaar, inclusief de dagvergoeding, solliciteren, studeren etcetera. Als je vrijdag op straat staat heb je niks meer.
exactquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
JdM weet de uitslag al en heeft gezien dat de nummer 9 en 10 beide personen zijn die hij ook liever kwijt is
Ik heb haar zelfs al horen zeggen dat ze denkt dat ze wel populair is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:55 schreef Day het volgende:
Evil tegen Stefan en Sylvia: wat nou als jullie op 9 en 10 staan?
Ze gaat er dus vanuit dat ze geen gevaar loopt?
Dat eerste is waar, maar ik denk dat er sowieso wel een half jaar wordt doorgegaan met het programma. En er unaniem uitgestemd worden is wel een HEEL kleine kans. Dus die mogelijkheid kun je eigenlijk gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef happyme28 het volgende:
Nogmaals: ze wisten dat het programma ieder moment gestopt kon worden als de kijkers tegen zouden vallen, dus dat risico hebben ze genomen. Ook kunnen ze iedere maand op 'ontslagdag' eruit gestemd moeten worden. Door dan hadden ze dat risico niet moeten nemen hoor.
Een paar dames denk ik. Bijvoorbeeld Angelique, Ilona en vooral Sylvia. Die voegen bijna niets toe aan het programma.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef avonne het volgende:
[..]
exact
maar ik probeer me voor te stellen wie dat is.
Ik kijk pas een week, dus ken niet iedereen even goed.
Wie is door Sjonnie afgeschreven?
Die personen zullen ook na vrijdag in de gevarenzone blijven!
Ik wou net hetzelfde tikken!quote:
Die brief is al van een paar dagen oud. Inmiddels heeft hij al zijn date met Lesley gehad, dus niets aan de handquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:08 schreef happyme28 het volgende:
Hey Bart krijgt een brief waarin staat: 'Je bent de goede weg ingeslagen nu' alleen een beetje oppassen voor het vrouwelijk schoon van buitenaf.
Ja, maar hij kreeg hem wel vanmiddag pas, dat moet die brief wel zijn met 'dik en lelijk', daar had hij het met Brian over nadat ie vanmiddag een brief kreeg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die brief is al van een paar dagen oud. Inmiddels heeft hij al zijn date met Lesley gehad, dus niets aan de hand
Hij heeft dezelfde inhoud van de brief gisteren ook verteld aan Lesley.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja, maar hij kreeg hem wel vanmiddag pas, dat moet die brief wel zijn met 'dik en lelijk', daar had hij het met Brian over nadat ie vanmiddag een brief kreeg.
Hij heeft die brief ook al aan Lesley laten lezen, dus volgens mij valt het allemaal wel mee, hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja, maar hij kreeg hem wel vanmiddag pas, dat moet die brief wel zijn met 'dik en lelijk', daar had hij het met Brian over nadat ie vanmiddag een brief kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |