Ik capture alles met screenhunter. perfect proggiequote:
of met F11quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als je zoals ik capture met F6
En dan niet verder gaan dan een kusje op haar wang. Terwijl ze allerlei aanwijzigingen geeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Heb je ook als je haar in de ogen kijkt dat je haar wilt zoenen"
Bart knikt.
Natasia: "Lastig he?"
Ik denk dat ze beide echt moeite hebben met de camera. Daarom zeggen ze alles ook in van die omwegen... en vandaar dat ik ook een vermoeden had dat het niet gaat werken. Na vanmiddag heb ik trouwens wat meer hoop dat het wel gaat werkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
En dan niet verder gaan dan een kusje op haar wang. Terwijl ze allerlei aanwijzigingen geeft.
Sukkeltje
Aaah gelukkig, niets gemist...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef Judah het volgende:
Was een kusje op haar rechterwang.
Ik zal eens even een vergelijkend onderzoekje doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik capture alles met screenhunter. perfect proggie
graag gekoppeld aan vraagbaak voor leken cq klunzenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Day het volgende:
Wordt het geen tijd voor een 'Praat hier over het beste capture- programma'-topic?
Ik ben er al over uitgepraat hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Day het volgende:
Wordt het geen tijd voor een 'Praat hier over het beste capture- programma'-topic?
Done!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Day het volgende:
Aan je caps te zien is het sinds gister voor jou de Lesley (& Bart) Kooi!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er al over uitgepraat hoor....
Helaas is Lesley weg, dus nu worden de streams ook meteen weer wat saaier
Wat wil je weten H.?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja uh... zit hier op mijn werk, dus heb niets aan capture technieken maar wel aan info over de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |