Ik heb dus helemaal niks meegekregen. Heeft Bart het verteld aan haar? Volgens mij weten maar heel weinig mensen wat er is gebeurd, gezien Bart's reactie net tegen Lesley.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:17 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nena zegt het niet, maar ze is volgens mij niet blij met Lesley. Ze wil Bart liever zelf hebben als maatje. Awwwww![]()
Zou kunnen ja. Dat zal zeker van invloed kunnen zijn. Als ze verstandig is, kijkt ze niet al te veel streams of naar het programma. Helamaal niet als ze ervan baalt dat iedere zin wordt opgevangen. Maar ik heb ook het gevoel dat Lesley moeite heeft met de camera's. En dat gaat misschien steeds storender werken. Maar zoals gezegd is het niet echt ergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de streams kan zien ?
John De Mol himself dus!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:39 schreef avonne het volgende:
Bart vertelt aan Nena dat hij gisteren naar achteren werd geroepen.
"Daar was "de hoogste die wij kennen" en die zei: Bart, dit komt echt niet van ons af. Lesley heeft gebeld en die heeft internet gezien en die heeft er geen zin meer in"
Bart heeft het vanmorgen verteld ja. Het was ook Nena die hem duidelijk probeerde te maken gisteren dat hij zich niet zoveel zorgen moet maken. Volgens mij vindt ze het wel echt leuk. Ze wil Bart idd als maatje en dat gaat prima met Lesley erbij zodat er in ieder geval vanuit Bart geen andere gevoelens mee gaan spelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal niks meegekregen. Heeft Bart het verteld aan haar? Volgens mij weten maar heel weinig mensen wat er is gebeurd, gezien Bart's reactie net tegen Lesley.
Ja, hij heeft haar verteld over de date met Lesley. Toen ging ie even weg en bleef Nena alleen achter. Ze keek toen heel triest en zielig. Niet blij dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal niks meegekregen. Heeft Bart het verteld aan haar? Volgens mij weten maar heel weinig mensen wat er is gebeurd, gezien Bart's reactie net tegen Lesley.
Hij vindt het kleppen erover volgens mij veel leukerquote:
Ja, maar dat maakt de Talpa-site er zelf ook een beetje van.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:24 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, hij heeft haar verteld over de date met Lesley. Toen ging ie even weg en bleef Nena alleen achter. Ze keek toen heel triest en zielig. Niet blij dus.
Hij lijkt er al net zo'n talent voor te hebben als voor het dichten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:26 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het heel lang gaat duren voordat Brian echt gitaar leert spelen.![]()
Ja, er zit inderdaad een bepaald tintje aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt de Talpa-site er zelf ook een beetje van.
Als mensen in hun eentje zijn, kijken ze echt niet altijd van happy happy joy joy.
Ik vind deze gitaarleraar wel leuker, trouwensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij lijkt er al net zo'n talent voor te hebben als voor het dichten.
Ach, als-ie er maar plezier in heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |