Bij mij ook niet...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef fokkerd het volgende:
Bij mij werken de video's van talpa ook niet:<
Bij mij, maar ik gebruik een proxy server die het één en ander filterd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef My_ het volgende:
[..]
Bij mij ook niet...
Bij wie wel eigenlijk?!
wat niet is kan nog komen, hoop ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef avonne het volgende:
Hier is ie dan de kus
van talpasite
[afbeelding]
jammer toch?
dat kan beter![]()
Evil heeft een hele hoge eigendunk en zelfvoldaanheid. En Stephaan maakt daar schaamteloos misbruik van.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Leandra het volgende:
Whoehahahaha Evilene denkt met de studie psychologie zo ongeveer de huispsychologe te kunnen worden, en in die rol ook nog een interessant onderdeel van het programma kan creëren.
Alsof iedereen openhartig gaat doen tegen een mede-huisgenoot omdat het dan voor haar "studie" is.
We spelen hier een psychologisch spelletje... wie van mijn tegenstanders wil mij de munitie geven die ik nodig heb om die persoon vervolgens af te kunnen slachten?!
Stephan zit heerlijk met haar mee te plannen, die gaat er al vanuit dat Evilene geen enkele schroom heeft om het beroepsgeheim van een psycholoog te schenden.
Ze kijkt wel een beetje ongeintereseert zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef avonne het volgende:
Hier is ie dan de kus
van talpasite
[afbeelding]
jammer toch?
dat kan beter![]()
Nah, hoe kom je daar nou bij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Evil heeft een hele hoge eigendunk en zelfvoldaanheid.
Iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:08 schreef n1ek het volgende:
stream 3 en 4 geen geluid en stream 1 en 2 Natasia die haar kinderen een trauma bezorgt :-(
regie!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef Leandra het volgende:
Evilene: dat is wel een gedeelde custody hè... wat is custody in het Nederlands??
Nena: voogdij.
En dan moet dat gedrocht lerares Engels zijn??? Damn, je kunt wel even niet op een woord kunnen komen maar als lerares Engels moeten zoeken naar de vertaling van "custody" ????
Beter van niet, want dan is de opzet duidelijk waarom John Nena in het huis heeft gezet. Laat iedereen nu nog maar specularen over het jonge blondje van het huis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Nena scoort weer punten. Wordt tijd dat ze bewoners aan een iq test gaan hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |