abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:31:38 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_43082376

Kerst !

Een ellendiger feest kan ik me niet voorstellen:

* Verplichte gezelligheid
* Stomme versieringen
* Drukte in de supermarkt
* Het hele land doorcrossen om "gezellig" bij de family langs te gaan
* Het gezuip en gevreet

Het liefst zou ik gewoon 2 dagen in m'n bed liggen met de dekens over m'n kop om pas weer boven water te komen als alle kerst-ellende voorbij is .

Zijn hier nog meer Kerst-haters?! Vast wel

De ideale boom:

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_43082560
Een topic naar mijn hart! De verplichte gezelligheid die dus totaal niet meer gezellig is door de verplichting en elk jaar weer "Last Christmas" aan moeten horen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_43082711
Zo zie ik ze graag

Let's plant a tree
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:43:38 #4
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_43083007
Mag je je hier ook melden als je kersthaters haat?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:50:21 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_43083394
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef Zhenar het volgende:
Mag je je hier ook melden als je kersthaters haat?
Nee .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_43111523
Hier nog een medestander. Ik vind het echt een afschuwelijk feest. Gelukkig ben ik gezegend met ouders die er ook geen klap aan vinden, dus ik zit meestal wel goed. Al wil mijn moeder meestal nog wel een boom, maar daar heeft ze dit jaar gelukkig niet zo veel zin in.
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef Vava het volgende:
Een topic naar mijn hart! De verplichte gezelligheid die dus totaal niet meer gezellig is door de verplichting en elk jaar weer "Last Christmas" aan moeten horen
Sowieso zijn al die kerstliedjes een ramp op zich. Ben blij dat ze die dingen niet op Kink FM draaien, anders zou ik helemaal gillend gek worden.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:50:05 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_43118273
Boodschappen doen met oordopjes in scheelt al veel .

Kan ik geen tagje "Scrooge" krijgen ofzo .
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:53:00 #8
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_43121454
Storm loop topic
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_43121694
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:
Storm loop topic
Dat komt nog wel, als Kerst wat dichterbij komt
Let's plant a tree
pi_43121848
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

Last Christmas hoor ik overal doorheen
Let's plant a tree
pi_43145720
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

Vorig jaar draaide ze bij mijn AH geen kerstmuziek. Hopen dat het dit jaar weer zo is.
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:16:40 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_43209750
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:39 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Vorig jaar draaide ze bij mijn AH geen kerstmuziek. Hopen dat het dit jaar weer zo is.
Als dat zo is, weet ik waar ik de komende tijd mn boodschappen ga doen .

Verder valt het aantal Scrooges me tegen .
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:09:13 #13
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_43210964
dus jullie gaan ook werken (mits jullie bedrijf niet open is)? waarbij iedereen 2 dagen vrij is en je als enige aan het werk bent
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:59:32 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_43213799
EENSCH!

_af_ shuw_ e_lijk_

De malloot die dat uitgevonden heeft mogen ze wat mij betreft aan de hoogste boom ophangen

verplicht "gezellig" doen
Huilen dan.
pi_43214506
Ik haat het niet echt, maar ik vind het ook niks bijzonders; ik heb er helemaal niks mee.

Hoor ik er nu ook bij?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_43218425
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:09 schreef WEST het volgende:
dus jullie gaan ook werken (mits jullie bedrijf niet open is)? waarbij iedereen 2 dagen vrij is en je als enige aan het werk bent
Het bedrijf waar ik werk is dicht dit jaar en natuurlijk valt kerst op maandag en dinsdag, wat altijd al mijn vrije dagen zijn Anders was ik graag gaan werken, inclusief feestdagentoeslag die vrije dagen nam ik dan later die week wel!
Let's plant a tree
pi_43233071
Ik HAAT kerst....
niet geschoten is ook niet verkeerd.
pi_43233245
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]

Kerst !

Een ellendiger feest kan ik me niet voorstellen:

* Verplichte gezelligheid
Je hoeft niet gezellig te doen als je daar geen zin in hebt.
quote:
* Stomme versieringen
Thuis niets versieren en daarbuiten kan je 't negeren, zoals je ook hondedrollen negeert.
quote:
* Drukte in de supermarkt
Het is altijd druk in de supermarkt.
quote:
* Het hele land doorcrossen om "gezellig" bij de family langs te gaan
Dat is een keuze die je maakt. Als jij niet naar familie wilt, met kerst, dan ga je toch niet? Niemand die je verplicht. Je doet het jezelf aan.
quote:
* Het gezuip en gevreet
Dat doe je ook jezelf aan. Dan 'zuip en vreet' je niet. Simpel
quote:
Het liefst zou ik gewoon 2 dagen in m'n bed liggen met de dekens over m'n kop om pas weer boven water te komen als alle kerst-ellende voorbij is .
Doen!!
Liej
  maandag 6 november 2006 @ 14:20:52 #19
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43290654
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef Leigh het volgende:

[..]

Je hoeft niet gezellig te doen als je daar geen zin in hebt.
[..]

Thuis niets versieren en daarbuiten kan je 't negeren, zoals je ook hondedrollen negeert.
[..]

Het is altijd druk in de supermarkt.
[..]

Dat is een keuze die je maakt. Als jij niet naar familie wilt, met kerst, dan ga je toch niet? Niemand die je verplicht. Je doet het jezelf aan.
[..]

Dat doe je ook jezelf aan. Dan 'zuip en vreet' je niet. Simpel
[..]

Doen!!
Dat wilde ik dus net posten, maar je bent me al voor zie ik.

Je KAN van Kerst iets gezelligs maken, het hoeft dus niet
World Wrestling Entertainment
  maandag 6 november 2006 @ 15:36:47 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_43292635
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:20 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Dat wilde ik dus net posten, maar je bent me al voor zie ik.

Je KAN van Kerst iets gezelligs maken, het hoeft dus niet
Ik vond toch al dat die reactie lang op zich liet wachten .
  maandag 6 november 2006 @ 17:37:01 #21
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43296468
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vond toch al dat die reactie lang op zich liet wachten .
Ja het zou mijn 1ste reactie geweest zijn

Ik kan wel begrijpen dat sommige kerst niet leuk vinden, ik ben in ieder geval niks verplicht om te doen, dus ik maak het gewoon voor mezelf gezellig. Als je verplicht naar familie e.d moet dan zou het bij mij ook al snel irriteren.

Fijne kerst alvast XcUZ_Me
pi_43318302
Doen waar je zelf zin in hebt met de feestdagen. Dat 'verplichte' eraf gooien, dan wekt alleen maar verwachtingen en als er iets is wat niet leuk is, dan is het het wel verplicht zijn om op een bepaalde manier je vrije dagen te besteden. Het zijn jouw feestdagen. Maak het dan ook zo dat ze voor jouw leuk zijn
Liej
  woensdag 22 november 2006 @ 11:35:57 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_43776275
En daar was ie dan het weekeinde, de gevreesde vraag: "En wat doen we met de Kerst?"

!
pi_43776563
Ik zit met kerst lekker hier:

Het winterraum van het Watzmannhaus. Watzmannhaus is een berghut in de duitse alpen, in de zomer zijn berghutten bemand en kan er 120 man slapen en eten voordat ze de watzmann opgaan. Maar, van oktober tot mei is de hut niet bemand, en kun je als je er toch heen wilt slapen in het winterraum. Dat is bij de ene hut een van de rest afgesloten kamer van de hut, maar bij deze hut is het helemaal geweldig: een klein schuurtje, 50 meter bij de grote hut vandaan, dat ze in de zomer gebruiken als opslaghok.
( hier nog een zomerfoto waarop het schuurtje op de voorgrond staat )
10 man kan er slapen, wij gaan er met z'n vijven heen, en we zeulen ons kerstdiner van gevriesdroogde spaghetti en een flesje whisky zelf omhoog
Heerlijk, even weg van al het geconsumeer en gevreet...

Nodeloos te zeggen dat ik geen fan ben van kerst?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 22 november 2006 @ 11:46:45 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_43776597
Ik ben jaloers Gripper .
pi_43776648
Kerst

Ik sluit me hélémaal aan bij de OP!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 4 december 2006 @ 10:22:16 #27
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_44125127
MEGATOPIC!!

Whoooeoeeeooehoooeeoeoeooeeee

respect man*!

*in dit geval vrouw
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 4 december 2006 @ 10:35:05 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44125377
Eindelijk!

Nog een Kerst-hater
  maandag 4 december 2006 @ 10:37:31 #29
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_44125429
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindelijk!

Nog een Kerst-hater
Die vuile n*cht van een kerstman wil onze eigen klaas verdrijven... nou, MOOI NIET!

Sinterklaas roeleert BIGTIME!!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 4 december 2006 @ 10:49:32 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44125663
Sinterklaas

Kerstman
pi_44131265
kut overdreven gezelligheid!! En dat gevreet is het enige wat me met kerst boeit
pi_44141742
"National Lampoon's Christmas Vacation" met Chevy Chase is echt een film voor jou om je kerstmis haat kracht bij te zetten
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_44144425
is er geen topic voor Nieuwjaarhaters?

ik vind de Kerst wel leuk. ik ga misschien naar de Kerstmarkt in Aachen
Werewolf
pi_44197902
hier zijn de eerste familie toestanden omtrent, wat gaan we doen met de kerst????
al wat uit de hand gelopen....
de één wil dit, de ander dat, en weer een ander heeft geen zin....PFFFFFFFFFFFFFFFF

verheug me er nu al op!
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_44204475
Kerst is inderdaad geen reet aan, maar ik ben wel erg blij dat het bestaat omdat we die dagen lekker vrij zijn.

Verder moet je natuurlijk zorgen dat je niet mee gaat naar de verplichte familiebijeenkomsten, want dat is zeer zonde van je vrije daagjes. Als je dan eenmaal alleen thuis bent dan zorg je dat er genoeg te eten en drinken is, de xbox aangesloten en genoeg DVD's te zien, en je hebt 2 TOPDAGEN. Op die manier merk je geen zak van kerst en baal je zelfs als je weer aan het werk moet.

In het te betreuren geval dat kerst bij jou thuis gevierd wordt, dan moet je zorgen dat je bij een vriend(in) terecht kan die hopelijk wel alleen thuis is, anders moet je maar kijken of je misschien kan werken op die dagen.

Genoeg oplossingen dus om kerst te ontlopen , ik wens iedereen er veel succes mee.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  woensdag 6 december 2006 @ 20:21:51 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44204518
Ik moet de verplichte tour langs (schoon)ouders en andere aanverwanten maken helaas .

Ooit wil ik nog eens lekker een Kerst met veel wijn en slechte dvd's doorbrengen .
pi_44204673
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef Myers het volgende:
Genoeg oplossingen dus om kerst te ontlopen , ik wens iedereen er veel succes mee.
En dat gaat mij dit keer vrij aardig lukken.

Het enige wat mij thuis hier aan kerst zal herinneren zijn de kerstkaarten. Voor de rest komt er hier niks in huis wat mij aan kerst kan laten denken. Heerlijk gewoon.
pi_44204971
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet de verplichte tour langs (schoon)ouders en andere aanverwanten maken helaas .

Ooit wil ik nog eens lekker een Kerst met veel wijn en slechte dvd's doorbrengen .
Ik zie dat je 26 bent, dan moet je vrij weinig. Maar ik kan begrijpen dat je geen slechte naam wil krijgen in je familie, dan zit er dus niks anders op dan doen alsof je ziek bent, een simpele en doeltreffende oplossing om elke verplichting te ontlopen, en zo spannend .
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  woensdag 6 december 2006 @ 20:34:22 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44205020
Hmm... dat is nog wel een idee... Hoewel ik dan waarschijnlijk meegesleept wordt onder het mom: "Of je nou hier of daar ziek bent, dat maakt ook niets uit!"

*sigh*
pi_44205152
Dit jaar hebben we eigenlijk drie kerstdagen. Zondag 24 december is voor mij alleen. Heerlijk genieten met wat DVD's en mijn lievelingshapjes.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  woensdag 6 december 2006 @ 20:45:39 #41
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_44205399
quote:

Je mag het wel met mij vieren, met veel witte wijn, maar dan wel leuke dvd's
  woensdag 6 december 2006 @ 20:55:32 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44205741
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Je mag het wel met mij vieren, met veel witte wijn, maar dan wel leuke dvd's
Ik drink alleen rood .
pi_44205885
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm... dat is nog wel een idee... Hoewel ik dan waarschijnlijk meegesleept wordt onder het mom: "Of je nou hier of daar ziek bent, dat maakt ook niets uit!"

*sigh*
Het is besmettelijk
Let's plant a tree
pi_44206086
quote:

Ik voel je pijn...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 11 december 2006 @ 01:28:44 #45
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_44318610
Kerst sucks.. het stomme christelijke feest die ook nog eens heidense rituelen gejat hebben er voor en wat nu een traditie is in dit land.. ik haat het. Ik vind er niets aan.. nooit gehad.

Op de basisschool stonden ze maar te lullen over kerst dat je aan anderen moest denken en ook in die liedjes die we moesten zingen ging het er over. En hoe goed jezus wel niet was e.d.

Maar waarom zie ik niemand dan even iets doen met kerst wat echt helpt! Niemand gaat met kerst andere mensen helpen.. nee ze gaan een tafel vol eten zetten en vreten de helft op en gooien de rest weg.

Ik hoef dat allemaal niet. Ik ga net als vorig jaar weer een protest houden met 1ste kerstdag. Ook 2e kerstdag. En de dag voor kerst. Nou ja.. eigenlijk voer ik 20 dagen lang protest.. dus heel speciaal is het natuurlijk ook niet echt
  maandag 11 december 2006 @ 19:14:05 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44334461
Ik heb echt, echt geen hekel aan de kerstdagen zelf. Heb er niks mee maar ook niks tegen.
Maar echt, waarom is dat nu allemaal al

Ik heb heel vaak gedacht dat het aan mij lag. Maar ik denk echt dat andere mensen echt de weg kwijt zijn en dan mij adviseren over de manier waarop ik de dagen voor kerst moet indelen. Zodat ik het ook leuk ga vinden. Pfffffff
Terwijl ze ondertussen zelf lopen te klagen over al die dingen die ze moeten Ik heb ook nog wel wat goede adviezen.

1. Neem nou eens niet de nog versierde kunstkerstboom mee van zolder nam, terwijl je met je kinderen vol verbazing staan te kijken waar die Sinterklaascadeau's vandaan zijn gekomen. Doe es leuk, kijk ook uit dat zolderraam om te kijken of je de pakjespiet weg ziet rennen. Je zult dan zien dat echt nog niemand anders z'n boom heeft opgezet. Je bent echt nog wel de eerste als je het gewoon een paar dagen later doet. Keertje extra de trap op en af kan echt geen kwaad, deze maand.

2. Het is echt niet erg om alleen een boom te versieren. Ik heb gewoon een lamp op m'n fiets, al die verlichting is echt niet nodig op straat. Oh en als je de kamers van je kinderen dan toch echt wil versieren. Denk eens even na. Misschien is die combinatie van spuitsneeuw, crepepapier, onveilige kerstverlichting toch echt niet zo geschikt voor een kamer waarin een kleine dreutel die nog niet kan schreeuwen in een syntetische kerstmanpyjama ligt te slapen.
Het scheelt ook elektrischiteitskosten, kun je in januari ook gewoon eten.

3. Kerstkaarten Hartstikke leuk om te krijgen en om te versturen. Maar echt als je er zo tegenop ziet om dit jaar weer mee te moeten doen met die ellende. Stop er dan gewoon mee. Of maak een selectie. En dan hoef je echt niet ieder jaar te noteren wie jou een kaart gestuurd heeft, kijk gewoon eens welke mensen je echt graag een kaart zou willen sturen. Om wie je echt wat geeft, over waar je wat voor wil betekenen. Zoveel werk is dat echt niet, je houdt zelfs tijd over.
Het is echt heel simpel, je zorgt gewoon dat er wat mensen afvallen, begin maar met het wegstrepen van degene naast wie je zat tijdens het behalen van je veterstrikdiploma in de eerste klas, nu twintig jaar geleden. Het geeft echt niks. Je blijft gewoon een goed mens. Zo niet, dan heb je structurele problemen. En als je dan een selectie hebt gemaakt, dan zul je zien dat je nog tijd zat over hebt om de adressen gewoon met pen op een envelop te schrijven in plaats van ze te printen en door je bejaarde oma scheef op de envelop te plakken.
Als je heel bang bent dat je dan die kalender misloopt, die je bij drie velletjes kerstzegels ontvangt, weet dan dat je oma nu tijd zat over heeft om een leuke kalender voor je uit te zoeken die je op tweede kerstdag verrast in ontvangst mag nemen.

4. Oh en je maakt echt niemand blij met een kerstkaart die je vorig jaar in de opruiming bij Kruidvat hebt gescoord. De mensen zien het toch. Kaarten met foto's van blij kroost zijn best leuk. Maar maak eens een andere foto en laat hem desnoods bewerken door de hulpdiensten op een forum ofzo. Als je het niet in je hebt, laat het dan gewoon doen. Mensen hoeven echt niet drie jaar achter elkaar een foto van jullie koters die elkaar het liefst de nek omdraaien te ontvangen, ze stralen het uit. Echt. En al is de achtergrond nog zo kersterig, men ziet het ook als de foto al in augustus is genomen, terwijl de kinderen nog sandalen en Spongebob hemden aan hadden. Stop met die ellende.

5. En speciaal voor mijn bakker. Tof man, dat u na Sinterklaas alleen nog maar krentenbrood met spijs verkoopt om vast in de sfeer te komen. Misschien kunt u het volgend jaar vermelden bij de verkoop van het brood. Zo kom ik niet in de sfeer natuurlijk

6. Je hoeft bepaalde mensen echt niet uit te nodigen met kerst. En je hoeft er ook niet ieder jaar heen. Ik snap best dat het niet leuk is om jaar in jaar uit jezelf proberen te warmen voor de openhaard (voor de sfeer maar aangedaan maar dat ding verwarmt echt huis niet) terwijl je moet zitten toekijken hoe je zusje haar nieuwste vlam aflikt. Dat het saai is om te sudoku-en omdat er maar twee controllers bij de spelcomputer zijn en je toevallig nog twee thuiswonende broertjes hebt. Die daarmee een voorsprong hebben en de hele dag kunnen gamen. Dat je oude oma geen goede gesprekspartner is, omdat ze alles na één minuut is vergeten en je geen zin hebt om het dertig keer te herhalen, is ook oke. Voordeel is misschien wel dat je halfdove opa het dan ook een keer wat meekrijgt. Ik begrijp ook dat je geen zin hebt om je vader, die één keer per jaar kookt en niks kan vinden en niet kan koken te helpen omdat je moeder, die haar hele keuken ziet instorten, tegen hem staat te gillen. Maar echt je kunt ook iets anders gaan doen. Vrijgezelle tante gaat echt niet ieder jaar na de koffie weg omdat d'r kat moet eten maar omdat zij wel weet wat voor leuke dingen er allemaal te doen zijn.

7. Deze maand kan er ook gewone muziek gedraaid worden, altijd gejammer en getingeltangel, is niet leuk voor mensen met een gebroken hart. Geef die mensen een kans op een gewone zonder te huilen tocht door de supermarkt, op het werk of een uurtje zitten bij de kapper.

8. Je hoeft er echt niet per se veel beter uit te zien met kerst dan de rest van het jaar. We weten al hoe je eruit ziet en op de mensen waar je 'gedwongen' de dagen mee door moet brengen maakt het al helemaal geen indruk. Zorg er liever voor dat je er in het nieuwe jaar goed uitziet. Dat maakt je bijzonder, zo goed ziet men er niet uit na dagen vol stress en eten en volle huiskamers. Je kunt dan ook meteen de uitverkoop meepikken. Hartstikke handig.

9. Gourmetten, steengrillen en kaasfondu, is ook echt niet nodig als je er geen zin in hebt. Brandwonden oplopen kan met oud en nieuw ook nog steeds.

10. Als je dame bij de receptie van een bedrijf bent, vraag dan alsjeblieft niet aan werknemers die van nature al niet zo'n blij gezicht hebben of ze de zaak ook zo mooi versierd vind. Of zorg dat je heel hard kan rennen. De kans is er namelijk dat mensen zoals ondergetekende, je eigenhandig ophangen door gebruik te maken van je hysterische toevalopwekkende knipperende zeskleurige lichtslang. En dan wel aan de hoogste tak

Kersthaters, succes de komende tijd. Ik leef met jullie mee

[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtbel op 11-12-2006 20:16:42 ]
pi_44338720
LB
Syllables govern the world
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 21:31:38 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44338892
luchtbel, ik kan dat veel sneller: ik haat kerst. punt.
  maandag 11 december 2006 @ 21:57:45 #49
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44339798
Oh maar ik haat kerst helemaal niet. Ik hou wel van twee vrije dagen.
Ik haat wel mensen die vinden dat ik niet gezellig meedoe en vervolgens zelf alleen maar zeuren over alles dat moet.
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 22:10:06 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44340293
nou ja, ik heb geen hekel aan kerstmis.
ik gruwel van het opgeklopte gezellig doen tegen heug en meug.
het verplicht eten
die eeuwig dezelfde stompzinnige kerstdeuntjes die je overal lijken te achtervolgen
pi_44341239
Nou ja LB, jij bent ook niet gezellig
Saartje
pi_44343031
TS is een held.
pi_44349216
LB
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44426336
* Boschkabouter meldt zich.
En ik werk dan ook nog in een supermarkt waar rond kerst (en andere feestdagen) letterlijk niets of niemand langskan, vanwege enorme rijen.
pi_44431738
Dat culinaire gezwets met kerst mag van mij wel minder: hertenbiefstukjes, capaccio, amuses. Nederland slaat hierin volledig door.
Wat is er mis met de oude vertrouwde rollade?
  woensdag 20 december 2006 @ 21:58:03 #56
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44611153
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:54 schreef ABBAfan het volgende:
Dat culinaire gezwets met kerst mag van mij wel minder: hertenbiefstukjes, capaccio, amuses. Nederland slaat hierin volledig door.
Wat is er mis met de oude vertrouwde rollade?
Die lust ik niet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Admin zondag 24 december 2006 @ 09:40:56 #57
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_44700397
Kerst MOET vaak verplicht leuk en sfeervol en gezellig zijn. In de praktijk is kerst een hectische periode vol stress waarbij iedereen op scherp staat en waar op elk moment de bom kan barsten, eigenlijk om niets.
Alles moet volgens een strak georganiseerd schema, waar uiteindelijk weinig van terecht komt en bij elk puntje dat afwijkt van de planning wordt de ellende groter.
In theorie is kerst hartstikke leuk, maar in de praktijk loopt het vaak in de soep en zitten veel mensen gemaakt vrolijk en gezellig te doen óf lopen de meesten met een bek rond die op half 7 hangt en onweer voorspelt.
Kortom, ik vind de kerstperiode leuk, tot de kerstdagen zelf.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 24 december 2006 @ 09:43:40 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_44700409
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:40 schreef Danny het volgende:
Kerst MOET vaak verplicht leuk en sfeervol en gezellig zijn. In de praktijk is kerst een hectische periode vol stress waarbij iedereen op scherp staat en waar op elk moment de bom kan barsten, eigenlijk om niets.
Alles moet volgens een strak georganiseerd schema, waar uiteindelijk weinig van terecht komt en bij elk puntje dat afwijkt van de planning wordt de ellende groter.
In theorie is kerst hartstikke leuk, maar in de praktijk loopt het vaak in de soep en zitten veel mensen gemaakt vrolijk en gezellig te doen óf lopen de meesten met een bek rond die op half 7 hangt en onweer voorspelt.
Kortom, ik vind de kerstperiode leuk, tot de kerstdagen zelf.
en dáárom maak ik me nergens druk om.. ze doen maar lekker allemaal ik trek m'n eigen plan wel
Huilen dan.
  Admin zondag 24 december 2006 @ 11:09:43 #59
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_44701180
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:43 schreef Isdatzo het volgende:

en dáárom maak ik me nergens druk om.. ze doen maar lekker allemaal ik trek m'n eigen plan wel
Mja, da's lastig als je met meerdere mensen rekening moet houden
Maar goed; de versieringen en sfeer en muziek zijn leuk. De verplichtingen en hektiek heb ik een bloedhekel aan.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 24 december 2006 @ 12:00:00 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44702206
Ik ben geen kersthater, maar de verplichtingen zijn klote. Zo moet ik verplicht gezellig doen tegen familieleden waar ik helemaal niets mee heb en die ik de rest van het jaar ook met succes weet te ontwijken.

Op eerste kerstdag uit eten met de schoonouders. En maar vriendelijk lachen en geaffecteerd doen terwijl ik de rest van het jaar niet goed genoeg ben voor zoonlief...

Kortom de sfeer rondom kerst vind ik wel leuk, boompje, kaarsjes enzo... Maar de dagen zelf mogen wat mij betreft afgeschaft worden.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_44702268
Het enige leuke aan de feestdagen is dat er veel lekkers te vreten valt. Voor de rest zou ik er niet om treuren als het wordt afgeschaft.
  woensdag 27 december 2006 @ 18:46:26 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44770305
Het is weer achter de rug
pi_44770670
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke kerst gehad XcUZ_ME?
pi_44770712
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe was de kerst?

Ook blij dat het voorbij is maar het viel mee dit jaar
Let's plant a tree
  woensdag 27 december 2006 @ 19:08:23 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44771031
Het gíng. Maar toch ben ik blij dat het voorbij is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')