Die lust ik niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:54 schreef ABBAfan het volgende:
Dat culinaire gezwets met kerst mag van mij wel minder: hertenbiefstukjes, capaccio, amuses. Nederland slaat hierin volledig door.![]()
Wat is er mis met de oude vertrouwde rollade?
en dáárom maak ik me nergens druk om.. ze doen maar lekker allemaal ik trek m'n eigen plan welquote:Op zondag 24 december 2006 09:40 schreef Danny het volgende:
Kerst MOET vaak verplicht leuk en sfeervol en gezellig zijn. In de praktijk is kerst een hectische periode vol stress waarbij iedereen op scherp staat en waar op elk moment de bom kan barsten, eigenlijk om niets.
Alles moet volgens een strak georganiseerd schema, waar uiteindelijk weinig van terecht komt en bij elk puntje dat afwijkt van de planning wordt de ellende groter.
In theorie is kerst hartstikke leuk, maar in de praktijk loopt het vaak in de soep en zitten veel mensen gemaakt vrolijk en gezellig te doen óf lopen de meesten met een bek rond die op half 7 hangt en onweer voorspelt.
Kortom, ik vind de kerstperiode leuk, tot de kerstdagen zelf.
Mja, da's lastig als je met meerdere mensen rekening moet houdenquote:Op zondag 24 december 2006 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
en dáárom maak ik me nergens druk om.. ze doen maar lekker allemaal ik trek m'n eigen plan wel
Hoe was de kerst?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |