Hele neutrale eerste 50, maar vooral de laatste 50 sluiten erg aan bij mijn smaak moet ik zeggenquote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Steven184 het volgende:
Maar goed: Dan hier toch maar mijn top 100
...
Trouwens bij de Tijdloze staat Mia al 3 jaar op 1. http://tijdloze.stijnshome.be/index.php?p=main
Zal 'm even in de OP bijvoegenquote:Op zondag 10 december 2006 18:43 schreef FlyingFox het volgende:
Verder moet er ook nog een banner komen:
[afbeelding]
Hé, mijn nummer 1!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:18 schreef MartijnS het volgende:
1 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Nogmaals de vraag of het niet ietsje verlengd kan worden...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Er kan nog tot as woensdag gestemd worden.
En bij deze nogmaals. Ik ga woensdag niet halen. Vrijdag misschien nog net.....quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag of het niet ietsje verlengd kan worden...
ah jij ook al?quote:Op maandag 18 december 2006 22:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En bij deze nogmaals. Ik ga woensdag niet halen. Vrijdag misschien nog net.....
Maar ik ben gewoon lui. En singles vind ik een ramp om te kiezen.quote:
Is het ook... ik ben inmiddels zover gevorderd dat ik bijna tot 100 liedjes zit, maar ja, dan komt het in volgorde zetten nog... dat red ik nooit in 2 avonden.quote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon lui. En singles vind ik een ramp om te kiezen.
Wijsneus er zijn ook nog mensen die moeten werken.... en buiten dat:quote:Op maandag 18 december 2006 22:19 schreef Norrage het volgende:
sjonge jonge...hoeveeltijd ben je echt bereid er aan op te offeren echt?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
Damn... hoop dat ik dat ga redden... ik ben al een eind, maar door onvoorziene en ernstige prive-redenen heb ik zeker 7 dagen achterstand opgelopen....Kan het niet tot aan vrijdag?
Eigenlijk is deze opmerking het reageren niet waard, maar ach...quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Norrage het volgende:
Dan nog. Meer dan een uurtje hoeft het toch niet te duren? Zeker als je zulk tijdgebrek hebt
Ik doe er niet moeilijk over. Ik wil gewoon uitstel.quote:Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef Norrage het volgende:
Nee, maar naar mijn mening is het een beetje nutteloos uren tijd te besteden (lees verspillen) aan een lijstje waarvan de eindlijst toch alleen maar indie/alternative of in ieder geval redelijks nikszeggend zou zijn...Ik reageerde ook niet zo zeer op het feit dat je uitstel wilde maar meer dat je zo moeilijk doet over de ultieme moeite die je erin wilt steken en niet kan steken (ook al heb je al meer dan een maand de tijd).
Als ik dit zo lees, zou je toch wel moeten snappen waarom iemand er graag veel tijd in stopt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:32 schreef Norrage het volgende:
Kom ik ook eens met mijn lijst. Wat moeilijk die volgorde bepalen zeg...Nummers vinden niet, maar die volgorde (in de top 25 dan..daarna maakt het geen reet uit...)
Bovendien vond ik een top 100 veels te moeilijk dus bij deze is het een top 50 geworden
Van mijn favoriete artiesten (Pink Floyd en Supertramp) had ik er zo nog honderden in kunnen gooien, maar ja...je hebt je aan het maximum te houden
Opvallend genoeg had ik van mijn andere artiesten eigenlijk helemaal niet zo snel meer dan 2 a 3 grote uitschieters. Het zijn meer de albums die het hem doen (Daarom is die album top 100 al helemaal een ramp voor me)
Bovendien alterneer ik misschien nog wat dit weekend. Ik ga vast spijt hebben van sommige posities
In ieder geval staat de #1 vast: School
(...)
Ik vond de tijd die ik in mijn (kleine) top 50 stopte al veelquote:Op maandag 18 december 2006 23:29 schreef knars het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, zou je toch wel moeten snappen waarom iemand er graag veel tijd in stopt?Je wil toch een lijst afleveren die naar jouw gevoel klopt. Een lijst die, ach whatever. High Fidelity gelezen?
![]()
Er zullen vast wel een paar liedjes bij staan die je wel goed vind, al zullen het er niet veel zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kutlijst zeg Peace
Goed dat je 'm nog post. Ik was al vergeten dat ik ook nog moest gaan afraffelen enzo![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
68 (63) Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder
Omdat mijn Last.fm verfuckt isquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:40 schreef knars het volgende:
Sack, waarom sta je volgens last.fm niet hoger in mijn neighbours lijstje?![]()
Ja, die is er in mijn strategisch plaatsen een beetje tussendoor geschotenquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:56 schreef ranja het volgende:
Volgens mij staat Gay Bar in minstens 5 en misschien wel 10 lijsten, maar steeds bij de onderste 15 dus dat helpt niet echt
Ik heb 'm in de top 50quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:56 schreef ranja het volgende:
Volgens mij staat Gay Bar in minstens 5 en misschien wel 10 lijsten, maar steeds bij de onderste 15 dus dat helpt niet echt
Jouw nummer één staat in mijn lijst (vrij hoog zelfs denk ik). De versie van damien rice ken ik niet, maar van doveman heb ik nog een prachtige versie staan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:18 schreef FlyingFox het volgende:
Kutlijst ook, ik heb echt 't idee da ik 100 liedjes heb die niemand anders heeft. Totaal zinloos dus voro 't eindklassement, maar goed.
Ach zo'n lijst maak je toch niet voor het eindklassement, maar om te tonen dat jouw muzieksmaak superieur is aan anderen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:18 schreef FlyingFox het volgende:
Kutlijst ook, ik heb echt 't idee da ik 100 liedjes heb die niemand anders heeft. Totaal zinloos dus voro 't eindklassement, maar goed.
"Ninedays" (Absolutely) had ik er eigenlijk ook wel in kunnen zetten...quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:18 schreef FlyingFox het volgende:
Rain bedoel je, denk ik?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
10 (-) R.E.M. - So. Central Station
quote:11 (-) Stef Bos - Mijn hart gevolgd
Het origineel stond op mijn shortlist, heeft het net niet gehaald.quote:67 (14) 16 Horsepower - The Partisan
Damn! Da was een copypast foutje. D'r is geen Damien Rice versie van! (jammer eigenlijk, zou m graag dat nummer eens horen zingen.)quote:Op woensdag 20 december 2006 07:03 schreef placebeau het volgende:
[..]
Jouw nummer één staat in mijn lijst (vrij hoog zelfs denk ik). De versie van damien rice ken ik niet, maar van doveman heb ik nog een prachtige versie staan.
Damn ja... So. Central Rain idd... Hersteld.quote:
quote:die was ik dus vergeten
[..]
Bij mij is ie gezakt en flink ook..quote:Het origineel stond op mijn shortlist, heeft het net niet gehaald.
Thanxquote:Mooie lijst verder!![]()
Je hebt nog tot 23.59 vanavondquote:
Dat gaat me nooit lukken, ik weet nu al dat ik dan pareltjes ga vergeten en daar later spijt van ga krijgen. Om nog maar te zwijgen over in welke volgorde ik de nummers zou moeten zetten. En welke nummers van welke bands ik zou moeten kiezen. Van de Beatles alleen al heb ik 10 favorieten, dat lukt me nooit in een paar uurquote:
Ik kon het in minder dan een uurquote:Op woensdag 20 december 2006 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat me nooit lukken, ik weet nu al dat ik dan pareltjes ga vergeten en daar later spijt van ga krijgen. Om nog maar te zwijgen over in welke volgorde ik de nummers zou moeten zetten. En welke nummers van welke bands ik zou moeten kiezen. Van de Beatles alleen al heb ik 10 favorieten, dat lukt me nooit in een paar uur
Bij mij ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kon het in minder dan een uur
't is dan ook wel een beetje een rotzooilijst geworden, maar dat vertel ik er dan maar even niet bij![]()
Okee, maak er wat moois van!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:34 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Dan kan ik vandaag een begin maken met het tellen en verwerken van jullie lijstjes... Denk dat voor de kerstvakantie aan een beetje krap wordt.... Maar ik doe mn best...
Opmerkelijke keuzes...!quote:Wel zal ik nog ff ter afsluiting mijn eigen lijst plaatsen
(...)
26 spider murphy gang - skandal im sperbezirk
(...)
31 adriano celentano - prisencolinensinainciusol
(...)
42 sweet - block buster
(...)
77 dillinger - cokane in my brain
(...)
98 cliff richard & young ones - living doll
99 weezer - buddy holly
nsen vanaf nu niet meer in jullie lijstjes pielen
Gewoon posten Joh... De TS zal neem ik aan niet zo flauw zijn om lijstjes die nu (vandaag) nog binnenkomen niet mee te tellen. Zeker aangezien hij totaal niet gereageerd heeft op het verzoek van meerdere personen tot verlenging van de deadline.quote:
Zeker aangezien zijn eigen lijst ook pas vandaag gepubliceerd isquote:Op donderdag 21 december 2006 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gewoon posten Joh... De TS zal neem ik aan niet zo flauw zijn om lijstjes die nu (vandaag) nog binnenkomen niet mee te tellen. Zeker aangezien hij totaal niet gereageerd heeft op het verzoek van meerdere personen tot verlenging van de deadline.
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Zeker aangezien zijn eigen lijst ook pas vandaag gepubliceerd is
Zeker weten een Goo Goo Dolls-liefhebber. Ik blijf hopen dat ze een keer een concert zullen geven in Nederland, maar ik ben bang dat ze dan eerst weer een megahit moeten scoren in ons land.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:25 schreef FlyingFox het volgende:
Eiiiiindelijk een andere Goo Goo Dolls-liefhebber.
Tof, iemand die the Replacements in z'n lijst heeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik dacht, ik doe dit jaar ook eens mee..djeez, da's moeilijk, zeg!Ik vergeet weer van alles en morgen is de volgorde waarschijnlijk weer anders enzo..maarja. Hier een soort van momentopname zonder 2006 dus + ouwe favorieten..zucht, ik laat 'm maar zo en kijk er niet meer naar
086 Replacements - Answering Machine
Kijk, die zou ik dus ook erin hebben gezet. Dan wel Alex Chilton trouwensquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tof, iemand die the Replacements in z'n lijst heeft.
Makkelijk hoor, dat afgeven op Radiohead.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kut... weer een lijstje vergeten in te sturenNu komt Radiohead zeker op 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |