gelukkig mogen die er dan ook niet inquote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef Muziekmeisje het volgende:
zo veel leuke nummers zijn er niet gekomen in 2006
ik heb dat nummer echt nog nooit gehoord volgens mijquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:42 schreef Steven184 het volgende:
Ik weet vooralsnog slechts een ding uit mijn toplijst en dat is Gorki - Mia op een komt!
http://www.youtube.com/watch?v=n3Co9yjFe-Iquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:55 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik heb dat nummer echt nog nooit gehoord volgens mij![]()
Niet op 1, wel genoteerdquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:42 schreef Steven184 het volgende:
Ik weet vooralsnog slechts een ding uit mijn toplijst en dat is Gorki - Mia op een komt!
Schaam je niet, ik heb dit ook pas vorig jaar ontdekt...quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:55 schreef Joesse het volgende:
[..]
Leuke lijst!quote:Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef dutch-mamma het volgende:
Nog niet definitief, maar dan sleutel ik wel in een edit...
[Lijst]
Dank je!quote:
Ja, maar dat is zo'n lekker mee-galm-nummerquote:op de nr 72 na dan......
Gelegenheidsband uit 1994, met Johnny Depp, Gibby Haines (Butthole Surfers), Flea en nog wat anderen. Hebben 1 cd opgenomen, die deels niet om aan te horen is en deels héél erg wél.quote:Op maandag 11 december 2006 09:01 schreef cafca het volgende:
Ach ja smaken verschillen
Maar d'r staat nog wel wat in wat ik niet ken... ik word wel nieuwsgierig naar "P", bijvoorbeeld.
Dat is ook waarom ik hem op 1 zet. Normaal gesproken hoort dat nummer niet op 1 te staan(al stond hij dat twee jaar terug bij de top 100 allertijden bij Donna wel). Maar ik vind wel dat het een topnummer is dat elk jaar hoog hoort te scorern in de top 100 allertijden. Helaas kennen veel mensen het nummer niet, dus zet ik het op 1 zodat het mensen opvalt en hopelijk hoef ik hem binnenkort nooit meer op 1 te zettenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:55 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik zie dat we een redelijk gelijke smaak hebben...!quote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Steven184 het volgende:
Maar goed: Dan hier toch maar mijn top 100
(...)
Trouwens bij de Tijdloze staat Mia al 3 jaar op 1. http://tijdloze.stijnshome.be/index.php?p=main
Manau is voor mij toch echt jeugdsentiment...daarom staat die er gewoon in. Maar je kan de smaak inderdaad wel vergelijken, mijn fout is dat ik te weinig oudere nummers ken. Daar moet ik echt meer tijd insteken. Maar zoeken naar vage, onbekende bandjes vind ik gewoon leuker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:54 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik zie dat we een redelijk gelijke smaak hebben...!![]()
Shoot... Manau vergeten...![]()
Ziet er fraai uit!quote:Op zondag 10 december 2006 18:43 schreef FlyingFox het volgende:
Verder moet er ook nog een banner komen:
[afbeelding]
Ja, precies wat je zegtquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Norrage het volgende:
WAt een val voor Who'll stop the rain..Te veel geluisterd?
Verder toplijst
Ah, ik zie dat je vrij veel naar Pink Floyd luistert... Dan zul je iig niet vies zijn van m'n nummer 1 neequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Norrage het volgende:
WAt een val voor Who'll stop the rain..Te veel geluisterd?
Verder toplijst
Hele neutrale eerste 50, maar vooral de laatste 50 sluiten erg aan bij mijn smaak moet ik zeggenquote:Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Steven184 het volgende:
Maar goed: Dan hier toch maar mijn top 100
...
Trouwens bij de Tijdloze staat Mia al 3 jaar op 1. http://tijdloze.stijnshome.be/index.php?p=main
Zal 'm even in de OP bijvoegenquote:Op zondag 10 december 2006 18:43 schreef FlyingFox het volgende:
Verder moet er ook nog een banner komen:
[afbeelding]
Hé, mijn nummer 1!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:18 schreef MartijnS het volgende:
1 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Nogmaals de vraag of het niet ietsje verlengd kan worden...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Er kan nog tot as woensdag gestemd worden.
En bij deze nogmaals. Ik ga woensdag niet halen. Vrijdag misschien nog net.....quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag of het niet ietsje verlengd kan worden...
ah jij ook al?quote:Op maandag 18 december 2006 22:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En bij deze nogmaals. Ik ga woensdag niet halen. Vrijdag misschien nog net.....
Maar ik ben gewoon lui. En singles vind ik een ramp om te kiezen.quote:
Is het ook... ik ben inmiddels zover gevorderd dat ik bijna tot 100 liedjes zit, maar ja, dan komt het in volgorde zetten nog... dat red ik nooit in 2 avonden.quote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon lui. En singles vind ik een ramp om te kiezen.
Wijsneus er zijn ook nog mensen die moeten werken.... en buiten dat:quote:Op maandag 18 december 2006 22:19 schreef Norrage het volgende:
sjonge jonge...hoeveeltijd ben je echt bereid er aan op te offeren echt?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
Damn... hoop dat ik dat ga redden... ik ben al een eind, maar door onvoorziene en ernstige prive-redenen heb ik zeker 7 dagen achterstand opgelopen....Kan het niet tot aan vrijdag?
Eigenlijk is deze opmerking het reageren niet waard, maar ach...quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Norrage het volgende:
Dan nog. Meer dan een uurtje hoeft het toch niet te duren? Zeker als je zulk tijdgebrek hebt
Ik doe er niet moeilijk over. Ik wil gewoon uitstel.quote:Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef Norrage het volgende:
Nee, maar naar mijn mening is het een beetje nutteloos uren tijd te besteden (lees verspillen) aan een lijstje waarvan de eindlijst toch alleen maar indie/alternative of in ieder geval redelijks nikszeggend zou zijn...Ik reageerde ook niet zo zeer op het feit dat je uitstel wilde maar meer dat je zo moeilijk doet over de ultieme moeite die je erin wilt steken en niet kan steken (ook al heb je al meer dan een maand de tijd).
Als ik dit zo lees, zou je toch wel moeten snappen waarom iemand er graag veel tijd in stopt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:32 schreef Norrage het volgende:
Kom ik ook eens met mijn lijst. Wat moeilijk die volgorde bepalen zeg...Nummers vinden niet, maar die volgorde (in de top 25 dan..daarna maakt het geen reet uit...)
Bovendien vond ik een top 100 veels te moeilijk dus bij deze is het een top 50 geworden
Van mijn favoriete artiesten (Pink Floyd en Supertramp) had ik er zo nog honderden in kunnen gooien, maar ja...je hebt je aan het maximum te houden
Opvallend genoeg had ik van mijn andere artiesten eigenlijk helemaal niet zo snel meer dan 2 a 3 grote uitschieters. Het zijn meer de albums die het hem doen (Daarom is die album top 100 al helemaal een ramp voor me)
Bovendien alterneer ik misschien nog wat dit weekend. Ik ga vast spijt hebben van sommige posities
In ieder geval staat de #1 vast: School
(...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |