en zelfs dat stilstaande beeld buffert enormquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef Verida het volgende:
ja, ik heb ook weer beeld, 1 stream en weer die rotgang
ook die zijn zwart bij mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:49 schreef Ebinas het volgende:
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
Deze werken nu net weer bij mij.
Vraag: Hoe laat kukeld die haan door de weeks (ziek thuis, dus vandaar dat ik het niet weet , normaal op werk)
da's dan ook weer waarquote:Nou ja, een pleister op de wonde is dat ze toch wel tot een uur of 12 in bed liggen te stinken
Dat hebben ze dan vanmorgen bij elkaar verzonnen, het heeft er tot nu toe niet op gestaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef Suikeroom het volgende:
whaha kijk wat ze er van gemaakt hebben op de talpa site![]()
Net nadat het feestje afgelopen is, ontstaat er een stroomstoring in het Huis.
De betekent steeds opnieuw zenders checken en een andere slaapplaats kiezen. Dat is vervelend als je net je bed op wil zoeken. Even is er het idee om met zijn allen in de Zitkamer te slapen. Maar uiteindelijk werkt alles in het Huis weer naar behoren en zoekt iedereen het eigen eigen bed op. En zo breekt een nieuwe nacht aan in het Huis...
Ze leggen de nadruk wel heel erg op het feit dat ze hun "eigen" bed opzochten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef Suikeroom het volgende:
whaha kijk wat ze er van gemaakt hebben op de talpa site![]()
Net nadat het feestje afgelopen is, ontstaat er een stroomstoring in het Huis.
De betekent steeds opnieuw zenders checken en een andere slaapplaats kiezen. Dat is vervelend als je net je bed op wil zoeken. Even is er het idee om met zijn allen in de Zitkamer te slapen. Maar uiteindelijk werkt alles in het Huis weer naar behoren en zoekt iedereen het eigen eigen bed op. En zo breekt een nieuwe nacht aan in het Huis...
Zonder streams weet je ook wat er gebeurt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:34 schreef THCees het volgende:
ze laten vandaag op de streams niets zien in de hoop dat mensen vanavond naar de uitzendingen kijken. (alsof da hellupt)
Laten ze dan die DGK streams maar uit zetten en de BB laten zien!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:14 schreef Verida het volgende:
op de talpa site noemen ze de streams momenteel 'instabiel"
wat een gezwam
Er gebeurt gewoon geen hol.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef Kinga het volgende:
streamverslagen worden wel heel slecht bij gehouden...maar ja, ligt eerder aan BB zelf denk ik.
Jupquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Liggen de streams nog plat ?
Lullig mss om hier te zeggen, op vol wordt BB veel intensiever gevolgd dan hier,compleet mét streamverslagen, al is er weinig gebeurtquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef Kinga het volgende:
streamverslagen worden wel heel slecht bij gehouden...maar ja, ligt eerder aan BB zelf denk ik.
Ach...FOK en vol zijn 2 totaal verschillende dingen...(thank godquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lullig mss om hier te zeggen, op vol wordt BB veel intensiever gevolgd dan hier,compleet mét streamverslagen, al is er weinig gebeurt
Het zijn gewoon een stel jankerige slijmballen bij elkaar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...FOK en vol zijn 2 totaal verschillende dingen...(thank god)
Vindt vol een beetje eng....daar vinden ze Eggbert een toffe peer en Marcia een lekker ding....
![]()
Zo kan je het ook verwoorden ja...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stel jankerige slijmballen bij elkaar.
feliquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
10.000ste post pour moi.
Woei ik had er net :51525quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
10.000ste post pour moi.
Er is zoveel sencuur daar, in het topic vraag het micheline (die in geen velden of wegen meer te bekennen is)quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...FOK en vol zijn 2 totaal verschillende dingen...(thank god)
Vindt vol een beetje eng....daar vinden ze Eggbert een toffe peer en Marcia een lekker ding....
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
10.000ste post pour moi.
Ach, laten we blij zijn dat bepaalde figuren naar VOL opgeflikkerd zijn, en nooit meer terug komen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lullig mss om hier te zeggen, op vol wordt BB veel intensiever gevolgd dan hier,compleet mét streamverslagen, al is er weinig gebeurt
Paard boven paard he.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woei ik had er net :51525
Streams nog steeds zwart
Dat interesseert me allemaal nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:18 schreef berney het volgende:
Er is zoveel sencuur daar, in het topic vraag het micheline (die in geen velden of wegen meer te bekennen is)
Vraag ik of ze al naar de dieëtiste geweest is. Tot drie keer toe is die vraag verwijdert zonder overleg. belachelijk. nu heb ik die vraag wéér gesteld met uileg dat ze had gezegd in de streams dat ze er heen zou gaan. tot nu toe blijft die vraag nog staan.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
Er is zoveel sencuur daar, in het topic vraag het micheline (die in geen velden of wegen meer te bekennen is)
Vraag ik of ze al naar de dieëtiste geweest is. Tot drie keer toe is die vraag verwijdert zonder overleg. belachelijk. nu heb ik die vraag wéér gesteld met uileg dat ze had gezegd in de streams dat ze er heen zou gaan. tot nu toe blijft die vraag nog staan.![]()
Heb zo'n zin in vanavond.![]()
Dat bedoel ik maar te zeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Bij "ons" bleven de kritische Tanjavragen vorig jaar gewoon staan.
Ik volg de slowchats ook met Egbert. Troostrijke gedachte dat er mensen zijn die nog beroerder nederlands schrijven dan ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat interesseert me allemaal niet
In volg daar alleen de ST en de STV.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
10.000ste post pour moi.
Ze zijn er nu toch niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Bluezz het volgende:
We zijn wel erg offtopic bezig door mijn vraag he, sorry daarvoor mods
Ik heb precies hetzelfde bij hem!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef gerxan het volgende:
met 1001 nacht was ik ook de streams 3 dagen kwijt...
nu weer, denk dat ze de muziekinstallatie verkeerd geplugd hebben..
stelletje amateurs, vrees dat dit tot morgen gaat duren...
open maar n topic: zwaai hummie uit..
en ff over gisternacht, degene die echt denken dat tijn gaat winnen hebben n plaat voor zn kop..
wat n irritant (camera)geil manneke..
mo bijna aangerand... kreeg hij de melding tijn zender wisselen..
was bij eggie toch anders
hoop dat die werelverbeteraar.. moraalridder met zijn centenbakkie snel verdwijnt...
was de eerste weken mijn favoriet... kots van die kerel..
zo.............. dat lucht op!!!
het is een walgelijk mannetjequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef gerxan het volgende:
met 1001 nacht was ik ook de streams 3 dagen kwijt...
nu weer, denk dat ze de muziekinstallatie verkeerd geplugd hebben..
stelletje amateurs, vrees dat dit tot morgen gaat duren...
open maar n topic: zwaai hummie uit..
en ff over gisternacht, degene die echt denken dat tijn gaat winnen hebben n plaat voor zn kop..
wat n irritant (camera)geil manneke..
mo bijna aangerand... kreeg hij de melding tijn zender wisselen..
was bij eggie toch anders
hoop dat die werelverbeteraar.. moraalridder met zijn centenbakkie snel verdwijnt...
was de eerste weken mijn favoriet... kots van die kerel..
zo.............. dat lucht op!!!
Weet iemand waar die 22.500 euro op gebasseerd is? En waarom een van beide dat krijgt?quote:14:59Zware dilemma’s versus koetjes en kalfjes
Terwijl in de Badkamer hoogstaande complotten worden gesmeden, gaat het in de Keuken over koetjes en kalfjes. De serieuze ondertoon is hier niet aanwezig, er wordt genoeg gelachen. Deze Bewoners hebben natuurlijk niets te vrezen vanavond. Voor Semih moet het helemaal een lekker gevoel zijn, na vier weken genomineerd te zijn. Of heeft Big Brother en verrassing in petto en krijgt de avond toch een onverwachte wending?
quote:15:18Druk programma voor Marcia en Marlies
Marcia en Marlies zijn nog niet het bad uit of er wordt weer wat verwacht van de twee. "Marcia en Marlies, koffers pakken", roept Jeroen. De twee snellen naar de Slaapkamers om hun spullen bij lkeaar te rapen. Marcia was al een eindje op weg. En natuurlijk moet ook het geld worden geteld. Twee dingen staan bijna vast: één van beide gaat eruit, één van beide is vanavond 22.500 euro rijker.
Dat was ¤ 15.000quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
moet dat niet 25.000 euro zijn? Marcia had die toch gewonnen door de hotline op te nemen
Marcia heeft 15.000 euro gewonnen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
moet dat niet 25.000 euro zijn? Marcia had die toch gewonnen door de hotline op te nemen
Ze gaan er waarschijnlijk van uit dat de een het geld van de ander krijgt, alhoewel, ik me nu meteen zit af te vragen hoeveel geld Marlies nog heeft nin haar kluis.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nieuws van Talpa![]()
Vanavond gaat misschien de rode telefoon!
[..]
Weet iemand waar die 22.500 euro op gebasseerd is? En waarom een van beide dat krijgt?
[..]
Alles toch nog ? Dus 30.000quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:13 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ze gaan er waarschijnlijk van uit dat de een het geld van de ander krijgt, alhoewel, ik me nu meteen zit af te vragen hoeveel geld Marlies nog heeft nin haar kluis.
nou wat je zegt ik zit ook de hele dag thuis en vindt het wel gezellig met de streams aan wordt nog wat als BB afgelopen is dan ga ik het ook erg missen hoor is zoooooo stil hier dan hahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:06 schreef Inq. het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat het niet mogelijk is om in een halve dag zo'n storing te verhelpen.
BB heeft kennelijk geen prioriteit meer bij Talpa en de streamers al helemáál niet.
Ernstiger is het trouwens om te merken dat ik die stomme streams nog mis ook. Ik woon alleen en werk ook thuis, waardoor het soort van 'gezelschap' op de achtergrond wordt.
Jaja, hoe sneu..I know!
Marcia heeft 30.000 plus 15.000 van Eggie dus als zij eruit gaat krijgt Marlies 45.000 : 2 = 22.500quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nieuws van Talpa![]()
Vanavond gaat misschien de rode telefoon!
[..]
Weet iemand waar die 22.500 euro op gebasseerd is? En waarom een van beide dat krijgt?
[..]
Op wat is deze uitspraak gebaseerd als ik vragen mag....quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef gerxan het volgende:
mo bijna aangerand...
Oh ja das waar ze heeft die joker gehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Marcia heeft 30.000 plus 15.000 van Eggie dus als zij eruit gaat krijgt Marlies 45.000 : 2 = 22.500
Zou het al duidelijk zijn dat Marcia eruit gaat???
Marlies heeft nog maar 800 euro toch?
Marlies heeft nog 4800 euro (30.000 minus de joker die ze voor 25.200 gekocht heeft)quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Marcia heeft 30.000 plus 15.000 van Eggie dus als zij eruit gaat krijgt Marlies 45.000 : 2 = 22.500
Zou het al duidelijk zijn dat Marcia eruit gaat???
Marlies heeft nog maar 800 euro toch?
Marcia kreeg in ieder geval die 15.000 euro mee voor het opnemen van de telefoonquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marlies heeft nog 4800 euro (30.000 minus de joker die ze voor 25.200 gekocht heeft)
Marcia heeft 45.000 euro.
Als Marcia vertrekt krijgt Marlies 22.500
Als Marlies vertrekt krijgt Marcia 2.400
Ik denk dat het een foutje is van de dagboekschrijver.
Als eventueel Marcia moet vertrekken is het toch zo dat het niet vanzelfsprekend is dat Marlies de helft van haar geld krijgt? Marcia kan het net zo goed aan iemand anders geven, bijvoorbeeld Jeroen(grapje).quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marlies heeft nog 4800 euro (30.000 minus de joker die ze voor 25.200 gekocht heeft)
Ik hoop het maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef chas het volgende:
Lees ik net op de Talpa-site:
Ik hoorde van een bekende van mij ( die zit heel dicht bij het vuur) dat ze overwegen de internetstreams stop te zetten zodat er meer op tv gekeken gaat worden.
BREAK 30 OKTOBER 2006 16:19
Als ze dat gaan doen gooien ze helemaal hun eigen glazen in, geloof me!![]()
Het zou ook een lage streek zijn naar de bewoners zelf!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef chas het volgende:
Ik hoorde van een bekende van mij ( die zit heel dicht bij het vuur) dat ze overwegen de internetstreams stop te zetten zodat er meer op tv gekeken gaat worden.
Dan bekijk ik ook helemal niets meer en lees achteraf wel wie gewonnen heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:34 schreef Inq. het volgende:
[..]
![]()
Kon je weleens gelijk in hebben. Voor mij zou het dan iig ook meteen finito BB zijn.
ja precies want dan kunnen we niks meer puur kijken alleen de gecensureerde shitquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef chas het volgende:
Ze hopen misschien dat er dan meer naar de steams van DGK gekeken wordtquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef chas het volgende:
Hier nog 1.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan bekijk ik ook helemal niets meer en lees achteraf wel wie gewonnen heeft.
Hmm...ik kan me niet voorstellen dat ze zoiets zouden doen, gok toch dat dit bericht meer een HOAX is (laten we het hopen iig)quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef chas het volgende:
dat bericht lijkt me onzin.. waarom waren de streams dan nog om 12 uur aan het bufferen als ze er voor kiezen om op zwart te gaan dan gebeurd dat niet.. en BB is een programma wat bij uitstek leuk is om via internet te volgen..quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef chas het volgende:
bij Jeroen heb ik : 77.500quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:12 schreef gerxan het volgende:
Jeroen: 75.000
Marcia: 45.000
Marlies 4800
Monique: 30.000
Rik: 30.000
Sabrina: 30.000
Semih: 45.000
Tijn: 15.800
Foei Bluezz!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Bluezz het volgende:
We zijn wel erg offtopic bezig door mijn vraag he, sorry daarvoor mods
haal ik van de talpasite af....is ook nie van belang, gaat om de laatste 4quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
bij Jeroen heb ik : 77.500
+ 22.500 van milica + 25.000 van sa voor de joker
bij Sabrina heb ik 30.000
+ 22.500 van ettienne - 25.000 voor de joker
gezellig? jij doet nooit lief tegen Tijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Foei Bluezz!![]()
![]()
Doen de streams het intussen weer? Gaan we weer gezellig on topic!![]()
ja he, 2 pag vol zonder streams hahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Foei Bluezz!![]()
![]()
Doen de streams het intussen weer? Gaan we weer gezellig on topic!![]()
Daar haal ik juist al mijn gezelligheid uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
gezellig? jij doet nooit lief tegen Tijn![]()
![]()
kan nog veel gebeuren, zie je wel aan tijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:24 schreef mike72 het volgende:
Jeroen speelt het slim maar ik ben bang dat hij zich laat vrijkopen als die zijn kluisgeld kan krijgen terwijl hij de meeste kans heeft op de hoofdprijs.
Als je graag naar een zwart beeld kijkt mss wel, anders dus nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:25 schreef Day het volgende:
[..]
Daar haal ik juist al mijn gezelligheid uit.
Laat me nou?!![]()
![]()
Maar serieus, heeft het nut de streams aan te zetten of zeggen jullie: doe maar niet.
OK, de streams doen het niet en we moeten toch wat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen is wel een typische Nederlandse winnaar.. constant, nuchter, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, geen uitgesproken standpunten, gemiddeld, normaal..
ik noem het saai andere vinden dat sympathiek![]()
Ik heb Jeroen dan toch liever dan dat overdreven gedoe van de b(r)oertjes.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen is wel een typische Nederlandse winnaar.. constant, nuchter, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, geen uitgesproken standpunten, gemiddeld, normaal..
ik noem het saai andere vinden dat sympathiek![]()
Van mij hoeft niet iemand te winnen die ik sympathiek zou moeten vinden.. ik zie liever een markant figuur winnen die het programma gemaakt heeft dan iemand die met alle winden mee waait en er rustig doorheen rolt..quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
OK, de streams doen het niet en we moeten toch wat.
Wat vind jij dan zo sympatiek aan Tijn?
En om toch een beetje bij de gebeurtenissen in het huis te blijven: wie gaat eruit vanavond, denk je en waarom denk je dat het NL-se publiek diegene zat is?
Ik denk juist dat een groot deel van de tv-kijkers streamers zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef chas het volgende:
Ja, dat is ook alles wat ik zie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef Spablauw het volgende:
Monique is aan het tutten voor de spiege!!
en 1 minuut later waren ze er weer !quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
Potjandikkie zeg..... Alles op zwart.....
4 op Talpa.tvquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:57 schreef D.Rose het volgende:
welliswaar maar 1 van de 4 streams, maar beter dan niets zullen we maar zeggen
Had jij niet eerder op kunnen duiken?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
en 1 minuut later waren ze er weer !![]()
Mijn woorden reiken verder dan ik dacht......quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:59 schreef Inq. het volgende:
[..]
Had jij niet eerder op kunnen duiken?!![]()
Waar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Inq. het volgende:
Ik heb er 4 (of beter gezegd 2x2)
dat is lq kan ik niet bekijken, ligt dat aan de videokaart?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Inq. het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp en dan 1 tm 4 invullen..... In BBstreamquote:
als ik daarop klik krijg ik niets en die andere hierboven krijg ik allemaal achterlijke kleuren, doe ik iets fout?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp en dan 1 tm 4 invullen..... In BBstream
Hmmm, de link zou je mediaplayer moeten openen en dan 1 cam geven..... Die achterlijke kleuren kan ik niet beoordelen, ik ben kleurenblind....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik daarop klik krijg ik niets en die andere hierboven krijg ik allemaal achterlijke kleuren, doe ik iets fout?
Sorry, geen ideequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:02 schreef gerxan het volgende:
[..]
dat is lq kan ik niet bekijken, ligt dat aan de videokaart?
Als je hq wel kan zien, dan niet.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:02 schreef gerxan het volgende:
[..]
dat is lq kan ik niet bekijken, ligt dat aan de videokaart?
volgende week Tijn naar huisquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:04 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn vist naar complimentjes, en vindt het dan terecht dat Mo het koud heeft..... Wat een pubergedrag, zeg, maar ja iets met pek en veren.....
Dat zie je goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:05 schreef blomst het volgende:
Marlies word mooi gemaakt voor haar vertrek vanavond zie ik
Semih is de enige die hem nomineert, denk ik....quote:
Dat is niet helemaal waar, bij LQ heeft je videokaart/cpu veel meer te doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je hq wel kan zien, dan niet.....![]()
Tijn blijft tot het eindequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Semih is de enige die hem nomineert, denk ik....![]()
gelukt, heb m in winamp.. kan ze alleen afzonderlijk bekijken...dank jequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp en dan 1 tm 4 invullen..... In BBstream
Eén van de zusjes en één van de broers, moeten ze zelf kiezen wiequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef n1ek het volgende:
Goedenavond. Wat een eentonig beeld :>
Ik lees dat 2 bewoners dus hun familieleden te zien krijgen, tenminste dat kan je opmaken uit het stukje op de talpa site. Dat zal wel janken worden.
Jeroen misschien, als Marlies vanavond vertrektquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Semih is de enige die hem nomineert, denk ik....![]()
Dat zal Sa dan wel zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef n1ek het volgende:
Goedenavond. Wat een eentonig beeld :>
Ik lees dat 2 bewoners dus hun familieleden te zien krijgen, tenminste dat kan je opmaken uit het stukje op de talpa site. Dat zal wel janken worden.
ik zie Marlies liever vertrekken, Marcia kan ik nog wel verdragenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is me om het even, als er maar 1 van die twee uitgaat:)
Jeroen gaat tactisch op Rik stemmenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:20 schreef Lady-night het volgende:
Denk niet dat jeroen Tijn nomineert, anders gaat hij vanaf nu Willem heten. Die trekken veel met elkaar op Ik denk zelf weer Marcia
Waar heb je dat gezien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is me om het even, als er maar 1 van die twee uitgaat:)
Huh? Volgens de poll ? Daar stond Marlies toch ook op verlies ?quote:
Zou goed kunnen.... Hij wordt niet gehinderd door enig tactisch besef.... Hij krijgt dan de Rik, Tijn, Marcia clan over zich heen.... Maar ja, ook dat zal hij wel overleven....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen gaat tactisch op Rik stemmen![]()
die envelop gaat denk ik over het feit dat hij of zij in de finale staat en dus niet meer genomineerd kan wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:31 schreef marky het volgende:
De geen die de envelop pakt ziet het licht
Die mag dan waarschijnlijk onbeperkt gebruik van de tuin maken.
Zou goed kunnen, alleen, met de opmerking dat degene direct genomineerd staat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die envelop gaat denk ik over het feit dat hij of zij in de finale staat en dus niet meer genomineerd kan worden![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, alleen, met de opmerking dat degene direct genomineerd staat.
Als hij/zij dat overleeft is er een finale plaats....
Joost had dat vorig jaar.....![]()
vergeet dat maar als marlies/marcia die enveloppe opent met dat bericht. Dan sturen ze niet Mo maar Jeroenski wegquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:42 schreef Lady-night het volgende:
Denk persoonlijk dat ze Mo die envelop geven, zodat ze verzekerd is van de finale of degene die weg moet mag iemand anders sturen. Mocht het zo dat Mo eruit zou gaan dan is Saartje ook weg schat ik
Nee Rik stemt ook op Jeroen dus ze zullen het hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.... Hij wordt niet gehinderd door enig tactisch besef.... Hij krijgt dan de Rik, Tijn, Marcia clan over zich heen.... Maar ja, ook dat zal hij wel overleven....![]()
Dat hebben ze vorig jaar ook al gedaan en ik denk niet dat ze dat nu weer doen. Het enige wat het nog spannend maakt nu is juist die nominaties en doe je nu zo'n envelop erin dan trek je helemaal de angel uit het spel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die envelop gaat denk ik over het feit dat hij of zij in de finale staat en dus niet meer genomineerd kan worden![]()
denk dat Sa met haar dochtertje mag praten 2 minuten ofzo. Mo heeft btw al met de kids mogen praten toen Rob zich ermee ging bemoeien voor het eerstquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:50 schreef Verida het volgende:
vorig jaar mocht lieske toch met haar vader bellen? misschien is het zo iets
of bren die ineens opgemaakt en al voor dat raam stond
schreef ik vrijdag al... zou me niks verbazenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:46 schreef Lady-night het volgende:
Maar heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Hummy Marlies erin wil houden...weet niet waarom. Intuitie misschien
ja is een brief dan niet genoeg of wat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Knurkie het volgende:
het contact in de live is dat Monique dr kinderen heeft mogen schrijven werd net in de uitzending gezegd
Die brief is al compleet tegen de regels van BB, maar dat ze vanavond ook nog even via het plasmascherm contact krijgen is de finishing touch om deze BB compleet debiel te maken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja is een brief dan niet genoeg of wat?
Ik schreef het vorige week gelijk al. Ik hoop wel dat ze gaat overigens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef gerxan het volgende:
[..]
schreef ik vrijdag al... zou me niks verbazen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh? Volgens de poll ? Daar stond Marlies toch ook op verlies ?
Dan moet Marcia gaan, want Monique heeft niet zoveel geld om weg te gevenquote:15:18Druk programma voor Marcia en Marlies
Marcia en Marlies zijn nog niet het bad uit of er wordt weer wat verwacht van de twee. "Marcia en Marlies, koffers pakken", roept Jeroen. De twee snellen naar de Slaapkamers om hun spullen bij lkeaar te rapen. Marcia was al een eindje op weg. En natuurlijk moet ook het geld worden geteld. Twee dingen staan bijna vast: één van beide gaat eruit, één van beide is vanavond 22.500 euro rijker.
Wat is BB toch gemeen dit jaar hequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat Sa met haar dochtertje mag praten 2 minuten ofzo. Mo heeft btw al met de kids mogen praten toen Rob zich ermee ging bemoeien voor het eerst![]()
Ik zie het somber in...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:38 schreef gerxan het volgende:
hoop dat de streams t doen voordat de live uitzending begint
Hai Grote broer !quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:51 schreef buyukAbi het volgende:
denk dat volgende week sem en marcia op de bank zitten
Grote kans dat Tijn Rik meeneemt, waarschijnlijk stemt jeroen ook op Semih, de zusjes is wel duidelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Grote broer !
Ja, denk het ook, het zal er dan om spannen wie er blijft.....
Precies....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Grote kans dat Tijn Rik meeneemt, waarschijnlijk stemt jeroen ook op Semih, de zusjes is wel duidelijk
Rik heeft wel gezegd dat ie er gebruik van wilt maken dat ze als duo in het huis zitten.. kan nog leuk worden dusquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Precies....
Alhoewel.....Rik is wel consequent hoor.....
Ik denk dat iedereen behalve Mon erop zit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:51 schreef buyukAbi het volgende:
denk dat volgende week sem en marcia op de bank zitten
U zeiquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef marky het volgende:
Ik heb een nomineer topic aangemaakt dan wordt deze niet zo bevuilt. Onze Mod zit de DGK te kijken dus die grijpt niet in.
Goed plan, ga ik daarheen met mijn postquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef marky het volgende:
Ik heb een nomineer topic aangemaakt dan wordt deze niet zo bevuilt. Onze Mod zit de DGK te kijken dus die grijpt niet in.
Ik ben een fata morganaquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:07 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
We hoorden net dat jij er niet bent![]()
Als Marlies blijft dan is Marcia zo goed als naar huis...dus kan niet genomineerd wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen behalve Mon erop zit.
Jeroen -Rik
Rik - Jeroen
Tijn - Semih
Semih - Tijn
Marcia - Sabrina
Monique - Marcia
Sabrina - Marcia
Mocht Marlies blijven dan stemt ze op Jeroen, dus dan zitten Marcia en Jeroen erop.
Kijk eens naar de titel van dit topicquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
ben ik de enige met weer geen stream, zelfs niet eentje?
Zelfs Garnier LQ doet ut nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
ben ik de enige met weer geen stream, zelfs niet eentje?
sinds het openen van dit topic heb ik een tijdje een stream gehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk eens naar de titel van dit topic
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:22 schreef Inq. het volgende:
Ja, streamertjes pesten is natuurlijk nòg leuker als je ze héél even weer blij maakt en dan alles weer op zwart gooit![]()
Ze snappen het principe daaro dus best wel..waarom doen ze er in het huis dan niks mee:?
De titel is ook even anders geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
sinds het openen van dit topic heb ik een tijdje een stream gehad
Volgens de ongeschreven regel zou dat Semih moeten zijn, omdat hij degene is die de envelop heeft gehaald.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Wie zou de enveloppe openmaken ?
Met zijn mazzel, zal er wel een sanctie inzitten ofzo....of nog beter, gelijk naar huisquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens de ongeschreven regel zou dat Semih moeten zijn, omdat hij degene is die de envelop heeft gehaald.
Ik denk een geldbedrag van 22.500quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:45 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Met zijn mazzel, zal er wel een sanctie inzitten ofzo....of nog beter, gelijk naar huis
Mis je je broertje?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:45 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Met zijn mazzel, zal er wel een sanctie inzitten ofzo....of nog beter, gelijk naar huis
Dat heb/vind ik ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel hier echt alleen maar afkeer bij.
Ze laat zelf haar kinderen in de steek.
Ten opzichte van de andere bewoners welquote:
mja ook wel, maar nog beter is dat ik dan talpa weer van m'n tv af kan gooienquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Mis je je broertje?
Nog maar 1 stream online.
Jeroen stemt eerder op Marcia denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:21 schreef berney het volgende:
Als Marlies blijf>>Monique
Als marcia blijft>>Monique
Rik- Jeroen
Tijn- Sem
Sem- Tijn
Monique-marcia
sabrina- marcia
(ik ben jeroen vergeten)
Jeroen-monique
Op de bank
Marcia&Monique
Maar maar Lotte is toch ook leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
mja ook wel, maar nog beter is dat ik dan talpa weer van m'n tv af kan gooien
Volgens mij gaat ze er echt vanuit, dat ze mag blijven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marlies tegen Marcia: ''Jij hebt weer lekker sex vanavond''
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marlies tegen Marcia: ''Jij hebt weer lekker sex vanavond''
Nee. Als Marcia alleen op de bank zit, moeten ze opniew nomineren, maar op iemand anders.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jeroen stemt eerder op Marcia denk ik.
Dus alleen Marcia op de bank? Of plus iedereen met één stem..
Dus Marcia, Tijn, Semih, Jeroen en Monique op de bank.
O ja, die was ik ff vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar maar Lotte is toch ook leuk
Knapper als Semih![]()
Hij hoeft geen flikker te doen tijdens de weekopdracht. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef buyukAbi het volgende:
Nou aan die envelop heb je dus ook geen flikker
Bridget zei al: "hoeft".quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij hoeft geen flikker te doen tijdens de weekopdracht. Dat dan weer wel.
Semih kennende zal wel adviezen gaan geven enzo en zal zich er toch mee bemoeien. Als de WO mislukt moet hij toch mee op rantsoen neem ik aanquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bridget zei al: "hoeft".
Het mag dus wel.
jawel maar 2quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef Timon223 het volgende:
wederom geen streams?
In principe heeft hij dus niet echt veel aan de envelop, behalve als hij Big Brother wint.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bridget zei al: "hoeft".
Het mag dus wel.
Als ze slim zijn laten ze hem gewoon meedoen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Semih kennende zal wel adviezen gaan geven enzo en zal zich er toch mee bemoeien. Als de WO mislukt moet hij toch mee op rantsoen neem ik aan
Ik heb ze alle 4quote:
Ben benieuwd naar de reactie van Marcia.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wel verrassend trouwens, dat Marlies haar geld aan Rik geeft.
Maar goed, ze kan het toelichten in haar brief.
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlowquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:36 schreef Timon223 het volgende:
[..]
nou ik heb geen streams, heb je URL voor me?
Garnier Streamsquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:36 schreef Timon223 het volgende:
[..]
nou ik heb geen streams, heb je URL voor me?
Welnee die gaat gewoon meehelpenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Semih kennende zal wel adviezen gaan geven enzo en zal zich er toch mee bemoeien. Als de WO mislukt moet hij toch mee op rantsoen neem ik aan
Of dezequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Of deze http://bb.roy.servehttp.comquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Of deze
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=versatel![]()
een beetje het vuurkorf verhaal van vorig jaar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Weekopdracht lijkt me weer vrij simpel eerlijk gezegd. Het beroerde kan zijn dat je eigenlijk de hele tijd die lamp in de gaten moet houden. Verder lijkt het me zo simpel als wat. Gewoon met 2 man erbij gaan zitten.
zonder bedieningsknoppen zou het beter zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of deze http://bb.roy.servehttp.com![]()
Die was in feite nog makkelijker. Daar hoefde je niet non stop naar te blijven kijken. Dat moet je nu wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
een beetje het vuurkorf verhaal van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |