bij Jeroen heb ik : 77.500quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:12 schreef gerxan het volgende:
Jeroen: 75.000
Marcia: 45.000
Marlies 4800
Monique: 30.000
Rik: 30.000
Sabrina: 30.000
Semih: 45.000
Tijn: 15.800
Foei Bluezz!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Bluezz het volgende:
We zijn wel erg offtopic bezig door mijn vraag he, sorry daarvoor mods
haal ik van de talpasite af....is ook nie van belang, gaat om de laatste 4quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
bij Jeroen heb ik : 77.500
+ 22.500 van milica + 25.000 van sa voor de joker
bij Sabrina heb ik 30.000
+ 22.500 van ettienne - 25.000 voor de joker
gezellig? jij doet nooit lief tegen Tijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Foei Bluezz!![]()
![]()
Doen de streams het intussen weer? Gaan we weer gezellig on topic!![]()
ja he, 2 pag vol zonder streams hahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Foei Bluezz!![]()
![]()
Doen de streams het intussen weer? Gaan we weer gezellig on topic!![]()
Daar haal ik juist al mijn gezelligheid uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
gezellig? jij doet nooit lief tegen Tijn![]()
![]()
kan nog veel gebeuren, zie je wel aan tijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:24 schreef mike72 het volgende:
Jeroen speelt het slim maar ik ben bang dat hij zich laat vrijkopen als die zijn kluisgeld kan krijgen terwijl hij de meeste kans heeft op de hoofdprijs.
Als je graag naar een zwart beeld kijkt mss wel, anders dus nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:25 schreef Day het volgende:
[..]
Daar haal ik juist al mijn gezelligheid uit.
Laat me nou?!![]()
![]()
Maar serieus, heeft het nut de streams aan te zetten of zeggen jullie: doe maar niet.
OK, de streams doen het niet en we moeten toch wat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen is wel een typische Nederlandse winnaar.. constant, nuchter, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, geen uitgesproken standpunten, gemiddeld, normaal..
ik noem het saai andere vinden dat sympathiek![]()
Ik heb Jeroen dan toch liever dan dat overdreven gedoe van de b(r)oertjes.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen is wel een typische Nederlandse winnaar.. constant, nuchter, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, geen uitgesproken standpunten, gemiddeld, normaal..
ik noem het saai andere vinden dat sympathiek![]()
Van mij hoeft niet iemand te winnen die ik sympathiek zou moeten vinden.. ik zie liever een markant figuur winnen die het programma gemaakt heeft dan iemand die met alle winden mee waait en er rustig doorheen rolt..quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
OK, de streams doen het niet en we moeten toch wat.
Wat vind jij dan zo sympatiek aan Tijn?
En om toch een beetje bij de gebeurtenissen in het huis te blijven: wie gaat eruit vanavond, denk je en waarom denk je dat het NL-se publiek diegene zat is?
Ik denk juist dat een groot deel van de tv-kijkers streamers zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef chas het volgende:
Lees ik net op de Talpa-site:
Ik hoorde van een bekende van mij ( die zit heel dicht bij het vuur) dat ze overwegen de internetstreams stop te zetten zodat er meer op tv gekeken gaat worden.
BREAK 30 OKTOBER 2006 16:19
Als ze dat gaan doen gooien ze helemaal hun eigen glazen in, geloof me!![]()
Ja, dat is ook alles wat ik zie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef Spablauw het volgende:
Monique is aan het tutten voor de spiege!!
en 1 minuut later waren ze er weer !quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
Potjandikkie zeg..... Alles op zwart.....
4 op Talpa.tvquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:57 schreef D.Rose het volgende:
welliswaar maar 1 van de 4 streams, maar beter dan niets zullen we maar zeggen
Had jij niet eerder op kunnen duiken?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
en 1 minuut later waren ze er weer !![]()
Mijn woorden reiken verder dan ik dacht......quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:59 schreef Inq. het volgende:
[..]
Had jij niet eerder op kunnen duiken?!![]()
Waar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Inq. het volgende:
Ik heb er 4 (of beter gezegd 2x2)
dat is lq kan ik niet bekijken, ligt dat aan de videokaart?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Inq. het volgende:
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp en dan 1 tm 4 invullen..... In BBstreamquote:
als ik daarop klik krijg ik niets en die andere hierboven krijg ik allemaal achterlijke kleuren, doe ik iets fout?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp en dan 1 tm 4 invullen..... In BBstream
Hmmm, de link zou je mediaplayer moeten openen en dan 1 cam geven..... Die achterlijke kleuren kan ik niet beoordelen, ik ben kleurenblind....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik daarop klik krijg ik niets en die andere hierboven krijg ik allemaal achterlijke kleuren, doe ik iets fout?
Sorry, geen ideequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:02 schreef gerxan het volgende:
[..]
dat is lq kan ik niet bekijken, ligt dat aan de videokaart?
Als je hq wel kan zien, dan niet.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:02 schreef gerxan het volgende:
[..]
dat is lq kan ik niet bekijken, ligt dat aan de videokaart?
volgende week Tijn naar huisquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:04 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn vist naar complimentjes, en vindt het dan terecht dat Mo het koud heeft..... Wat een pubergedrag, zeg, maar ja iets met pek en veren.....
Dat zie je goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:05 schreef blomst het volgende:
Marlies word mooi gemaakt voor haar vertrek vanavond zie ik
Semih is de enige die hem nomineert, denk ik....quote:
Dat is niet helemaal waar, bij LQ heeft je videokaart/cpu veel meer te doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je hq wel kan zien, dan niet.....![]()
Tijn blijft tot het eindequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Semih is de enige die hem nomineert, denk ik....![]()
gelukt, heb m in winamp.. kan ze alleen afzonderlijk bekijken...dank jequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp en dan 1 tm 4 invullen..... In BBstream
Eén van de zusjes en één van de broers, moeten ze zelf kiezen wiequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef n1ek het volgende:
Goedenavond. Wat een eentonig beeld :>
Ik lees dat 2 bewoners dus hun familieleden te zien krijgen, tenminste dat kan je opmaken uit het stukje op de talpa site. Dat zal wel janken worden.
Jeroen misschien, als Marlies vanavond vertrektquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Semih is de enige die hem nomineert, denk ik....![]()
Dat zal Sa dan wel zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef n1ek het volgende:
Goedenavond. Wat een eentonig beeld :>
Ik lees dat 2 bewoners dus hun familieleden te zien krijgen, tenminste dat kan je opmaken uit het stukje op de talpa site. Dat zal wel janken worden.
ik zie Marlies liever vertrekken, Marcia kan ik nog wel verdragenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is me om het even, als er maar 1 van die twee uitgaat:)
Jeroen gaat tactisch op Rik stemmenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:20 schreef Lady-night het volgende:
Denk niet dat jeroen Tijn nomineert, anders gaat hij vanaf nu Willem heten. Die trekken veel met elkaar op Ik denk zelf weer Marcia
Waar heb je dat gezien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is me om het even, als er maar 1 van die twee uitgaat:)
Huh? Volgens de poll ? Daar stond Marlies toch ook op verlies ?quote:
Zou goed kunnen.... Hij wordt niet gehinderd door enig tactisch besef.... Hij krijgt dan de Rik, Tijn, Marcia clan over zich heen.... Maar ja, ook dat zal hij wel overleven....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen gaat tactisch op Rik stemmen![]()
die envelop gaat denk ik over het feit dat hij of zij in de finale staat en dus niet meer genomineerd kan wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:31 schreef marky het volgende:
De geen die de envelop pakt ziet het licht
Die mag dan waarschijnlijk onbeperkt gebruik van de tuin maken.
Zou goed kunnen, alleen, met de opmerking dat degene direct genomineerd staat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die envelop gaat denk ik over het feit dat hij of zij in de finale staat en dus niet meer genomineerd kan worden![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, alleen, met de opmerking dat degene direct genomineerd staat.
Als hij/zij dat overleeft is er een finale plaats....
Joost had dat vorig jaar.....![]()
vergeet dat maar als marlies/marcia die enveloppe opent met dat bericht. Dan sturen ze niet Mo maar Jeroenski wegquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:42 schreef Lady-night het volgende:
Denk persoonlijk dat ze Mo die envelop geven, zodat ze verzekerd is van de finale of degene die weg moet mag iemand anders sturen. Mocht het zo dat Mo eruit zou gaan dan is Saartje ook weg schat ik
Nee Rik stemt ook op Jeroen dus ze zullen het hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.... Hij wordt niet gehinderd door enig tactisch besef.... Hij krijgt dan de Rik, Tijn, Marcia clan over zich heen.... Maar ja, ook dat zal hij wel overleven....![]()
Dat hebben ze vorig jaar ook al gedaan en ik denk niet dat ze dat nu weer doen. Het enige wat het nog spannend maakt nu is juist die nominaties en doe je nu zo'n envelop erin dan trek je helemaal de angel uit het spel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die envelop gaat denk ik over het feit dat hij of zij in de finale staat en dus niet meer genomineerd kan worden![]()
denk dat Sa met haar dochtertje mag praten 2 minuten ofzo. Mo heeft btw al met de kids mogen praten toen Rob zich ermee ging bemoeien voor het eerstquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:50 schreef Verida het volgende:
vorig jaar mocht lieske toch met haar vader bellen? misschien is het zo iets
of bren die ineens opgemaakt en al voor dat raam stond
schreef ik vrijdag al... zou me niks verbazenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:46 schreef Lady-night het volgende:
Maar heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Hummy Marlies erin wil houden...weet niet waarom. Intuitie misschien
ja is een brief dan niet genoeg of wat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Knurkie het volgende:
het contact in de live is dat Monique dr kinderen heeft mogen schrijven werd net in de uitzending gezegd
Die brief is al compleet tegen de regels van BB, maar dat ze vanavond ook nog even via het plasmascherm contact krijgen is de finishing touch om deze BB compleet debiel te maken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja is een brief dan niet genoeg of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |