Als Marlies blijft dan is Marcia zo goed als naar huis...dus kan niet genomineerd wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen behalve Mon erop zit.
Jeroen -Rik
Rik - Jeroen
Tijn - Semih
Semih - Tijn
Marcia - Sabrina
Monique - Marcia
Sabrina - Marcia
Mocht Marlies blijven dan stemt ze op Jeroen, dus dan zitten Marcia en Jeroen erop.
Kijk eens naar de titel van dit topicquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
ben ik de enige met weer geen stream, zelfs niet eentje?
Zelfs Garnier LQ doet ut nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
ben ik de enige met weer geen stream, zelfs niet eentje?
sinds het openen van dit topic heb ik een tijdje een stream gehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk eens naar de titel van dit topic
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:22 schreef Inq. het volgende:
Ja, streamertjes pesten is natuurlijk nòg leuker als je ze héél even weer blij maakt en dan alles weer op zwart gooit![]()
Ze snappen het principe daaro dus best wel..waarom doen ze er in het huis dan niks mee:?
De titel is ook even anders geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
sinds het openen van dit topic heb ik een tijdje een stream gehad
Volgens de ongeschreven regel zou dat Semih moeten zijn, omdat hij degene is die de envelop heeft gehaald.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Wie zou de enveloppe openmaken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |