en zelfs dat stilstaande beeld buffert enormquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef Verida het volgende:
ja, ik heb ook weer beeld, 1 stream en weer die rotgang
ook die zijn zwart bij mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:49 schreef Ebinas het volgende:
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
Deze werken nu net weer bij mij.
Vraag: Hoe laat kukeld die haan door de weeks (ziek thuis, dus vandaar dat ik het niet weet , normaal op werk)
da's dan ook weer waarquote:Nou ja, een pleister op de wonde is dat ze toch wel tot een uur of 12 in bed liggen te stinken
Dat hebben ze dan vanmorgen bij elkaar verzonnen, het heeft er tot nu toe niet op gestaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef Suikeroom het volgende:
whaha kijk wat ze er van gemaakt hebben op de talpa site![]()
Net nadat het feestje afgelopen is, ontstaat er een stroomstoring in het Huis.
De betekent steeds opnieuw zenders checken en een andere slaapplaats kiezen. Dat is vervelend als je net je bed op wil zoeken. Even is er het idee om met zijn allen in de Zitkamer te slapen. Maar uiteindelijk werkt alles in het Huis weer naar behoren en zoekt iedereen het eigen eigen bed op. En zo breekt een nieuwe nacht aan in het Huis...
Ze leggen de nadruk wel heel erg op het feit dat ze hun "eigen" bed opzochten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef Suikeroom het volgende:
whaha kijk wat ze er van gemaakt hebben op de talpa site![]()
Net nadat het feestje afgelopen is, ontstaat er een stroomstoring in het Huis.
De betekent steeds opnieuw zenders checken en een andere slaapplaats kiezen. Dat is vervelend als je net je bed op wil zoeken. Even is er het idee om met zijn allen in de Zitkamer te slapen. Maar uiteindelijk werkt alles in het Huis weer naar behoren en zoekt iedereen het eigen eigen bed op. En zo breekt een nieuwe nacht aan in het Huis...
Zonder streams weet je ook wat er gebeurt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:34 schreef THCees het volgende:
ze laten vandaag op de streams niets zien in de hoop dat mensen vanavond naar de uitzendingen kijken. (alsof da hellupt)
Laten ze dan die DGK streams maar uit zetten en de BB laten zien!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:14 schreef Verida het volgende:
op de talpa site noemen ze de streams momenteel 'instabiel"
wat een gezwam
Er gebeurt gewoon geen hol.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef Kinga het volgende:
streamverslagen worden wel heel slecht bij gehouden...maar ja, ligt eerder aan BB zelf denk ik.
Jupquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Liggen de streams nog plat ?
Lullig mss om hier te zeggen, op vol wordt BB veel intensiever gevolgd dan hier,compleet mét streamverslagen, al is er weinig gebeurtquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef Kinga het volgende:
streamverslagen worden wel heel slecht bij gehouden...maar ja, ligt eerder aan BB zelf denk ik.
Ach...FOK en vol zijn 2 totaal verschillende dingen...(thank godquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lullig mss om hier te zeggen, op vol wordt BB veel intensiever gevolgd dan hier,compleet mét streamverslagen, al is er weinig gebeurt
Het zijn gewoon een stel jankerige slijmballen bij elkaar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...FOK en vol zijn 2 totaal verschillende dingen...(thank god)
Vindt vol een beetje eng....daar vinden ze Eggbert een toffe peer en Marcia een lekker ding....
![]()
Zo kan je het ook verwoorden ja...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stel jankerige slijmballen bij elkaar.
feliquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
10.000ste post pour moi.
Woei ik had er net :51525quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
10.000ste post pour moi.
Er is zoveel sencuur daar, in het topic vraag het micheline (die in geen velden of wegen meer te bekennen is)quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...FOK en vol zijn 2 totaal verschillende dingen...(thank god)
Vindt vol een beetje eng....daar vinden ze Eggbert een toffe peer en Marcia een lekker ding....
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
10.000ste post pour moi.
Ach, laten we blij zijn dat bepaalde figuren naar VOL opgeflikkerd zijn, en nooit meer terug komen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lullig mss om hier te zeggen, op vol wordt BB veel intensiever gevolgd dan hier,compleet mét streamverslagen, al is er weinig gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |