JAAAAquote:Op donderdag 2 november 2006 15:03 schreef omearos het volgende:
ff offtopic: zijn hier nog liefhebbers van AH-parels?
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAAAA
Ik heb er nog eentje nodig![]()
Ben aan t sparen voor de dochter van een medefokker
Dat mag natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef omearos het volgende:
[..]ik heb ze niet los (heb 2 volle kaarten, dat wel
)
is goed, ik zal het envelopje in de gaten houdenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook
Wacht even, dan laat ik de vader jou PM-men, misschien kunnen jullie wat regelen
Klinkt goed, maar ik denk dat je gewoon standaard moet proberen wel fruit te eten! Belangrijk!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef gothic-blackie het volgende:
zo vandaag beslist dat ik tegelijkertijd met mijn schoonmoeder ga beginnen met dieeten (echt dieeten, niet tussendoortjes laten staan). zij mag bezig gaan met het south beach dieet, en ik ga gewoon op water en brood, bij wijze van. is een dieet die een vriendin van mij nu ook volgt. namelijk simpelweg water drinken. 3 maaltijden per dag, op regelmatige tijden. een half uur voor elke maaltijd 3 glazen lauwwarm water drinken. als ik tussendoor honger krijg, eerst een glas lauwwarm water en als ik dan nog honger heb, een gezond tussendoortje (fruit of iets dergelijks). even kijken of dat wat kilo's van mijn lichaam af kan halen
ik denk ook dat ik dat water voor die tussendoortjes niet neem, maar gewoon een stuk fruit.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik denk dat je gewoon standaard moet proberen wel fruit te eten! Belangrijk!
Oeps, ik post nog 2 x achter elkaar, mag vast niet![]()
* Sitethief legt een dekentje om -Bubseltje- heen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb normaal al ondertemperatuur en nu helemaal ik heb het de hele dag koud brrr![]()
Het went maar een klein beetjequote:Op vrijdag 3 november 2006 09:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dan ben ik nog maar bijna 10 kilo isolatie kwijt dan wil ik het niet weten van de winter![]()
Mijn temperatuur is inderdaad zo rond de 36,5 graden... En ik heb het standaard koud tegenwoordig, had ik vroeger nooit last vanquote:Op vrijdag 3 november 2006 05:50 schreef Isabeau het volgende:
Nog mensen met een 'ondertemperatuur' in de dieetclub? (minder kcal innemen kan bijv. ook je temperatuur verlagen) Goed nieuws: muizen met een ondertemperatuur leven 20% langer dan muizen met een 'normale' temperatuur. Of dit ook opgaat voor mensen is niet helemaal duidelijkDe meest optimale temperatuur zou dan 36,5 graden Celsius zijn.
bron: http://www.nature.com/news/2006/061030/full/061030-11.html
Ik had dindsdag avond 36.2, volgens die dokter was dat heel normaal. Volgens mijn eigen huisarts, de volgende dag was dat niet helemaal normaal en kwam dat door de nierkolieken, terwijl er geen ontsteking meer zat. (bij wel een ontsteking had ik koorts gehad)quote:Op vrijdag 3 november 2006 05:50 schreef Isabeau het volgende:
Nog mensen met een 'ondertemperatuur' in de dieetclub? (minder kcal innemen kan bijv. ook je temperatuur verlagen) Goed nieuws: muizen met een ondertemperatuur leven 20% langer dan muizen met een 'normale' temperatuur. Of dit ook opgaat voor mensen is niet helemaal duidelijkDe meest optimale temperatuur zou dan 36,5 graden Celsius zijn.
bron: http://www.nature.com/news/2006/061030/full/061030-11.html
Oeh, jeetje! Dat is echt heel spannend ja gothic-blackie!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:07 schreef gothic-blackie het volgende:
ben nu zo zenuwachtig, echt niet normaal. zal het maar even uitleggen.
ik moest nog twee herkansingen doen voor school voordat ik zeker weten geslaagd zou zijn. nu heb ik net mijn laatste cijfer binnen gekregen, en het lijkt erop dat ik nu geslaagd ben, maar weet het niet zeker, dus ben de hele tijd school aan het bellen, om te proberen die docent te pakken te krijgen
hmm zoals het er nu naar uit ziet krijg ik het pas maandag te horen, of de docenten zijn al naar huis, of in een vergaderingquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:43 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Oeh, jeetje! Dat is echt heel spannend ja gothic-blackie!
Nog even geduld, en dan weet je het zeker
jup net te horen gekregen dat ik pas antwoord krijg na dit weekeindquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Hè jakkes, moet je het hele weekend wachten
Oh, ik heb geleerd dat alles boven de 35,5 graden prima is. Alleen bij ouderen en heel kleine kinderen moet je dan uitkijken, want daar kan een ondertemperatuur juist op een ontsteking wijzen, maar dan moet er ook meer aan de hand zijn dan alleen een gekke temperatuur. Alles onder de 35 graden noem je pas onderkoeling. Pas onder 32 graden wordt het levensbedreigend en onder de 26 graden eigenlijk altijd dodelijk. Maar er zijn wel mensen met een nog lagere temperatuur die het toch wonderlijk overleeft hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:45 schreef freecell het volgende:
Ik had dindsdag avond 36.2, volgens die dokter was dat heel normaal. Volgens mijn eigen huisarts, de volgende dag was dat niet helemaal normaal en kwam dat door de nierkolieken, terwijl er geen ontsteking meer zat. (bij wel een ontsteking had ik koorts gehad)
Ofzoiets...Ik begreep mijn huisarts neit helemaal. Het enige wat ik wel goed begreep is dat ze erg boos was op de avondarts
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 4 november 2006 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik heb geleerd dat alles boven de 35,5 graden prima is. Alleen bij ouderen en heel kleine kinderen moet je dan uitkijken, want daar kan een ondertemperatuur juist op een ontsteking wijzen, maar dan moet er ook meer aan de hand zijn dan alleen een gekke temperatuur. Alles onder de 35 graden noem je pas onderkoeling. Pas onder 32 graden wordt het levensbedreigend en onder de 26 graden eigenlijk altijd dodelijk. Maar er zijn wel mensen met een nog lagere temperatuur die het toch wonderlijk overleeft hebben.
En een lage temperatuur door niersteenkolieken? Nog nooit van gehoord! Ja, door een traag werkende schildklier, maar die zit wat hoger dan je nieren en koliekt ook nooit![]()
Nuh, ik heb al in geen tijden een werkende weegschaal meer gezien en ik zie wél de ribbels op mijn buikquote:
Is niet erg, ik heb korte beentjesquote:
okayquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is niet erg, ik heb korte beentjes
ja die gooien wij er ook in maar ja wij gooien best veel in de droogtrommel alleen echte truien bh's en blousen en sommige rokjes niet maar de meeste wel gewoonquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Dit is een stretch dus dat heb ik tot nu toe niet gedaan
Ik heb het gebakken zonder extra olie, en dan de vetstoffen die er af kwamen, die heb ik idd afgegoten en dat dan gebruikt om de ui te bakken enzo. Het was lekker dus zeker geslaagdquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik neem altijd rundergehakt, ik mik het zo in de pan zonder vet toe te voegen en als het dan alsnog veel vocht afgeeft giet ik dat af.
het voelt ergens wel volwassen ja, maar als je daar dan rondloopt als nieuweling dan voel je je toch wel klein en dom...quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Bastaardsuiker, briljantVeel plezier op de conferentie (voel jij je ook altijd zo volwassen als je zegt dat je naar een congres of conferentie gaat?
)
Hee, waarom ben je niet even langsgekomen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef teigan het volgende:
mijn paraplu ligt nu denk ik in Haarlem op de gevonden voorwerpen
Omdat ik in Amsterdam al uitgestapt ben, en de trein doorreed naar Haarlem....quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, waarom ben je niet even langsgekomen?![]()
Hoi! Vakantie was gaaf! Erg veel gezien en gedaan, al heb je eigenlijk altijd te weinig tijd.quote:Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef teigan het volgende:
Heej, welkom terug!!!!! Fijne vakantie gehad???
En kom je ook de 26ste?
Ik las gisteren (thuis) in de krant dat WimLex en Max in Nieuw Zeeland zijn. Ik had geen flauw idee.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef Troel het volgende:
Iemand trouwens nog iets van Levitation gehoord? Of is ze met Maxima aan het knuffelen in Wellington en heeft ze geen zin meer om terug te komen
Is een goed idee!quote:Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef Troel het volgende:
Levi, in dat geval verstuur ik gewoon alvast de lootjes, mocht je dan niet kunnen, kan de persoon die jouw lootje heeft contact met jou opnemen voor dat lootje ofzo.
Is dat een idee?
Wat voor stage ga je doen?quote:Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgenIk heb eigenlijk geen idee wat morgen de bedoeling is. Die arts had het over eerst melden bij de balie en een rondleiding. Zal je zien dat het meisje bij de balie ook geen flauw idee heeft
As usual.
ik hoop dat je het krijgt ik weet dat ik mijn stage in verpleeghuizen en verzorginshuize een kleine vergoeding kreeg. Ik weet niet hoe het zit als je net als jouw als arts aan het leren bent. Maar ik weet bij mijn opleiding waren ze het verplicht om een kleine vergoeding te geven.quote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Mijn begeleidend arts weet neem ik aan dat ik kom, ik heb met hem persoonlijk morgen afgesproken als eerste dagSitethief: ik ga mijn laatste artsstage in een verpleeghuis doen, ik wil namelijk graag verpleeghuisarts worden en dit leek me een goede start.
Ben ook benieuwd naar de stagevergoedingNog nooit gehad, maar ik scheen het te krijgen deze keer.
Ze vinden dat jullie toekomstige artsen al genoeg gaan verdienen tegen de tijd dat je afgestudeerd bent.quote:Op maandag 6 november 2006 07:33 schreef Isabeau het volgende:
Overal waar ik co-schappen deed kregen verpleegkundigen en andere stagelopers gewoon een vergoeding. Wij nooit. Niets, nada, noppes. Dus ik denk nu ook niet.
Dat is mooi kut dan!quote:Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staanTerug bij af.
Ik val meestal ook langzamer afquote:Op maandag 6 november 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Dat is best netjes Levitation, maareh, 4,5 kilo in 2 maanden lijkt mij nog best veel... Maar dat kan ook aan mij liggen, ik val meestal langzamer af....
Ik doe wel met je mee, zit nu op 96 gok ik (ik vergeet me steeds te wegenquote:Op maandag 6 november 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik val meestal ook langzamer afMaar ik ga er gewoon voor. Ik zie wel waar ik uitkom, maar het lijkt me gewoon heerlijk om 't volgende jaar te beginnen met een 8 als eerste cijfer op de weegschaal. En anders verleg ik de deadline naar 19 januari, dan ben ik jarig.
Handig he, zo'n extra deadline in januari.quote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik doe wel met je mee, zit nu op 96 gok ik (ik vergeet me steeds te wegen) Bij mij wordt dan de 2de deadline 26 januari, ook jarig
Als je 5 januari jarig bent, werkt het niet echtquote:Op maandag 6 november 2006 10:35 schreef Levitation het volgende:
Handig he, zo'n extra deadline in januari.
Ook altijd handig als goeie voornemens in de eerste weken van januari niet willen lukken, heb je nog een herkansing.![]()
Nouja, het geeft je net die paar dagen extra om alle oliebollen op te eten voor begint met lijnen.quote:Op maandag 6 november 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je 5 januari jarig bent, werkt het niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |