abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43172155
ff offtopic: zijn hier nog liefhebbers van AH-parels?
  donderdag 2 november 2006 @ 15:05:19 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_43172205
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:03 schreef omearos het volgende:
ff offtopic: zijn hier nog liefhebbers van AH-parels?
JAAAA
Ik heb er nog eentje nodig
Ben aan t sparen voor de dochter van een medefokker
disclaimer
pi_43172237
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

JAAAA
Ik heb er nog eentje nodig
Ben aan t sparen voor de dochter van een medefokker
ik heb ze niet los (heb 2 volle kaarten, dat wel )
  donderdag 2 november 2006 @ 15:07:08 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_43172264
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef omearos het volgende:

[..]

ik heb ze niet los (heb 2 volle kaarten, dat wel )
Dat mag natuurlijk ook
Wacht even, dan laat ik de vader jou PM-men, misschien kunnen jullie wat regelen
disclaimer
pi_43172286
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk ook
Wacht even, dan laat ik de vader jou PM-men, misschien kunnen jullie wat regelen
is goed, ik zal het envelopje in de gaten houden
pi_43187767
zo vandaag beslist dat ik tegelijkertijd met mijn schoonmoeder ga beginnen met dieeten (echt dieeten, niet tussendoortjes laten staan). zij mag bezig gaan met het south beach dieet, en ik ga gewoon op water en brood, bij wijze van . is een dieet die een vriendin van mij nu ook volgt. namelijk simpelweg water drinken. 3 maaltijden per dag, op regelmatige tijden. een half uur voor elke maaltijd 3 glazen lauwwarm water drinken. als ik tussendoor honger krijg, eerst een glas lauwwarm water en als ik dan nog honger heb, een gezond tussendoortje (fruit of iets dergelijks). even kijken of dat wat kilo's van mijn lichaam af kan halen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_43188973
Waargh, frustratie.
2 dagen supergoed gegeten; en taraaaa een halve kilo erbij! Bedankt
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_43190165
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef gothic-blackie het volgende:
zo vandaag beslist dat ik tegelijkertijd met mijn schoonmoeder ga beginnen met dieeten (echt dieeten, niet tussendoortjes laten staan). zij mag bezig gaan met het south beach dieet, en ik ga gewoon op water en brood, bij wijze van . is een dieet die een vriendin van mij nu ook volgt. namelijk simpelweg water drinken. 3 maaltijden per dag, op regelmatige tijden. een half uur voor elke maaltijd 3 glazen lauwwarm water drinken. als ik tussendoor honger krijg, eerst een glas lauwwarm water en als ik dan nog honger heb, een gezond tussendoortje (fruit of iets dergelijks). even kijken of dat wat kilo's van mijn lichaam af kan halen
Klinkt goed, maar ik denk dat je gewoon standaard moet proberen wel fruit te eten! Belangrijk!

Oeps, ik post nog 2 x achter elkaar, mag vast niet
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_43191438
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Dinamiet het volgende:

[..]

Klinkt goed, maar ik denk dat je gewoon standaard moet proberen wel fruit te eten! Belangrijk!

Oeps, ik post nog 2 x achter elkaar, mag vast niet
ik denk ook dat ik dat water voor die tussendoortjes niet neem, maar gewoon een stuk fruit.

en natuurlijk na het avondeten helemaal niet meer eten.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_43195700
Nog mensen met een 'ondertemperatuur' in de dieetclub? (minder kcal innemen kan bijv. ook je temperatuur verlagen) Goed nieuws: muizen met een ondertemperatuur leven 20% langer dan muizen met een 'normale' temperatuur. Of dit ook opgaat voor mensen is niet helemaal duidelijk De meest optimale temperatuur zou dan 36,5 graden Celsius zijn.

bron: http://www.nature.com/news/2006/061030/full/061030-11.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43195747
ik heb geen flauw idee ofik een ondertemperatuur heb of niet.....

Ik ga zo weg, ik moet op conferentie in Zeist, ik ben er morgenavond wel weer...

ik kreeg gisteren een verslag binnen, en mijn leerling had het over bastaardsuiker
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43195773
Bastaardsuiker, briljant Veel plezier op de conferentie (voel jij je ook altijd zo volwassen als je zegt dat je naar een congres of conferentie gaat? )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:24:33 #213
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43196995
Ik heb normaal al ondertemperatuur en nu helemaal ik heb het de hele dag koud brrr
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 november 2006 @ 09:26:57 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43197030
Herkenbaar Bubsel Ik had het nooit koud, maar nu mijn isolatie weg is... brrrr! Gisteravond ben ik lekker onder een warme deken gaan liggen op de bank, voetbal kijken slapen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:27:42 #215
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43197040
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb normaal al ondertemperatuur en nu helemaal ik heb het de hele dag koud brrr
* Sitethief legt een dekentje om -Bubseltje- heen.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:40:19 #216
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43197264
En dan ben ik nog maar bijna 10 kilo isolatie kwijt dan wil ik het niet weten van de winter
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 november 2006 @ 09:44:06 #217
13151 crew  Rewimo
pi_43197325
Elektrische deken Hij ligt al klaar en als er nog zo'n nacht van 3 graden komt gaat ie erop ook.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:47:06 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_43197389
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dan ben ik nog maar bijna 10 kilo isolatie kwijt dan wil ik het niet weten van de winter
Het went maar een klein beetje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 november 2006 @ 10:11:30 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43197843
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 05:50 schreef Isabeau het volgende:
Nog mensen met een 'ondertemperatuur' in de dieetclub? (minder kcal innemen kan bijv. ook je temperatuur verlagen) Goed nieuws: muizen met een ondertemperatuur leven 20% langer dan muizen met een 'normale' temperatuur. Of dit ook opgaat voor mensen is niet helemaal duidelijk De meest optimale temperatuur zou dan 36,5 graden Celsius zijn.

bron: http://www.nature.com/news/2006/061030/full/061030-11.html
Mijn temperatuur is inderdaad zo rond de 36,5 graden... En ik heb het standaard koud tegenwoordig, had ik vroeger nooit last van

Wat betreft congressen... misschien mag ik in mei naar Hong Kong
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_43197868
Ik heb het altijd koud, maar m'n temperatuur is wel normaal. Slaap alweer tijden met een warme kruik.

Wow, Hong Kong! Wij waren op m'n werk al zo blij met de cursus in Zeeland.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 november 2006 @ 10:14:38 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43197908
Voor mij is dit ook 'wow' hoor... Bij mij vorige werkgever ben ik niet verder gekomen dan Utrecht

Bij deze dus misschien Hong Kong in mei en Orlando in juni Maar als het niet doorgaat, vind ik het ook niet heel erg. Ben gewoon heel blij met mijn nieuwe werk
pi_43198050
Ik weet niet eens of ik het wel zo leuk zo vinden, zo ver weg. Een nachtje van huis vond ik al lang. Utrecht heb ik wel vaker gehaald, dankzij m'n werk voor de OR. Groot voordeel daarvan waren de cursussen op mooie locaties in het bos. Dat mis ik nu wel. Alleen het eten daar, dat was minder. M'n collega's maar opscheppen steeds van het lopend buffet en ik maar kiezen tussen een bruine boterham met kaas of een bruin broodje met kipfilet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 november 2006 @ 10:59:20 #223
13151 crew  Rewimo
pi_43198983
Hong Kong, wauw, daar zou ik best eens een tijdje rond willen wandelen met mijn camera!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 november 2006 @ 11:00:50 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43199025
Ik weet het ook niet zeker Yppy, of ik het echt leuk vind... Moet Isa dan hier laten
pi_43199086
Hong Kong is best tof!
Maar reisjes voor je werk betekenen meestal dat je de hele dag zit te vergaderen en dat het leukste is dat je er een weekendje of een extra dag aan vast kunt plakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')