abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2006 @ 12:53:49 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43230167
Dit is een stretch dus dat heb ik tot nu toe niet gedaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:21:17 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_43230879
Ik doe mijn stretch ook in de droger en hij wordt maar niet kleiner
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43230902
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Dit is een stretch dus dat heb ik tot nu toe niet gedaan
ja die gooien wij er ook in maar ja wij gooien best veel in de droogtrommel alleen echte truien bh's en blousen en sommige rokjes niet maar de meeste wel gewoon
pi_43237111
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik neem altijd rundergehakt, ik mik het zo in de pan zonder vet toe te voegen en als het dan alsnog veel vocht afgeeft giet ik dat af.
Ik heb het gebakken zonder extra olie, en dan de vetstoffen die er af kwamen, die heb ik idd afgegoten en dat dan gebruikt om de ui te bakken enzo. Het was lekker dus zeker geslaagd

Ik had gewoon zoveel zin om nog eens lekkere spagetti te eten, en dan kan je dat gewoon niet laten he
pi_43241069
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Bastaardsuiker, briljant Veel plezier op de conferentie (voel jij je ook altijd zo volwassen als je zegt dat je naar een congres of conferentie gaat? )
het voelt ergens wel volwassen ja, maar als je daar dan rondloopt als nieuweling dan voel je je toch wel klein en dom...

Ik ben dus weer terug... Het openbaar vervoer zat tegen op de heenweg, dus ik heb een drie kwartier gelopen omdat ik geen zin had om op de volgende bus te wachten, ik was "slechts" een uur te laat...
Het eten was er veels te lekker, ik heb gesmult, vooral bij eht ontbijt en de lunch(o ja, en de cakerolletjes bij de koffie)...

Ik heb iig weer genoeg rotzooi en nuttige spullen mee naar huis toe gesleept, mijn paraplu ligt nu denk ik in Haarlem op de gevonden voorwerpen, aangezien ik hem in de trein vergeten ben.... Ik ben vanmiddag met een omweggetje via Amsterdam(ik wilde weer eens in een Lushwinkel kijken) naar huis toe gegaan, en zit nu net lekker met mijn voeten omhoog.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2006 @ 21:05:26 #256
13151 crew  Rewimo
pi_43243590
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef teigan het volgende:
mijn paraplu ligt nu denk ik in Haarlem op de gevonden voorwerpen
Hee, waarom ben je niet even langsgekomen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43245387
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, waarom ben je niet even langsgekomen?
Omdat ik in Amsterdam al uitgestapt ben, en de trein doorreed naar Haarlem....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43264286
Ben weer terug van vakantie! Gisterochtend eigenlijk al, maar ik ben nog een klein beetje gaar van de reis...
Hoe is het hier met iedereen?
Ik ga me morgen ff wegen... heb eigenlijk geen idee wat ik weeg... is vast meer dan voor vertrek, kan me niet voorstellen dat de fish&chips, pizza en muffins onbestraft zijn gebleven.
Ga nu ff dit topic lezen, maar ik denk niet dat ik een complete maand ga teruglezen
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_43264579

Heej, welkom terug!!!!! Fijne vakantie gehad???

En kom je ook de 26ste?
pi_43264981
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef teigan het volgende:

Heej, welkom terug!!!!! Fijne vakantie gehad???

En kom je ook de 26ste?
Hoi! Vakantie was gaaf! Erg veel gezien en gedaan, al heb je eigenlijk altijd te weinig tijd.
Nieuw Zeeland is echt een fantastisch mooi land, alleen jammer dat het zo verschrikkelijk ver weg is. We zijn gisterochtend op Schiphol geland nadat we meer dan 36 uur onderweg waren geweest. Omgerekend naar Nederlandsetijd zijn we donderdagavond om 21.00uur uit het hotel vertrokken (het was daar toen vrijdagochtend 9 uur) en zaterdagmiddag waren we dus pas echt thuis. Maar het was zeker de moeite waard.

Ik heb een tijdje geleden (een week geleden ofzo) wat foto's op mijn 'weblog' gezet... dat is nog lang niet compleet, maar wel al iets. We hebben ongeveer 3.000 foto's gemaakt en die moet ik nog 'even' uitzoeken.

Ik weet nog niet of ik de 26ste kom, mijn zusje is de 28ste jarig en ik vermoed dat ze het de 26ste viert, maar dat weet ik nog niet zeker... Ik zal eens aan haar vragen of ze al wat weet.
***Levi was here***
pi_43265113
3000 foto's , maar daar blijven er straks zeker wel minder van over na het uitzoeken..

Heb je Wimlex en Maxima nog gezien? Of waren die net overal waar jullie niet waren...

edit, heb net even je foto's bekeken, mooi hoor!
pi_43265449
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef Troel het volgende:
Iemand trouwens nog iets van Levitation gehoord? Of is ze met Maxima aan het knuffelen in Wellington en heeft ze geen zin meer om terug te komen
Ik las gisteren (thuis) in de krant dat WimLex en Max in Nieuw Zeeland zijn. Ik had geen flauw idee.
Maar ik knuffel ze niet hoor, ze krijgen al genoeg belastingcentjes, dan ga ik ze niet ook nog eens knuffelen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar zondag 5 november 2006 @ 18:02:04 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43265705
Heeee Levi!!! Did you enjoy New Zealand? Or is that none of our business too Die Wim-Lex, wat een sukkel is het toch ook...

Gister was erg gezellig, met veel bier, turks eten en nog meer bier... En heel veel fok!crew, maar zooooo slecht voor mijn gewicht.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 november 2006 @ 18:37:37 #264
13151 crew  Rewimo
pi_43266589
Welkom terug, Levitation
  zondag 5 november 2006 @ 19:02:04 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_43267381
Levi, in dat geval verstuur ik gewoon alvast de lootjes, mocht je dan niet kunnen, kan de persoon die jouw lootje heeft contact met jou opnemen voor dat lootje ofzo.

Is dat een idee?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43267567
lijkt mij best een strak plan Troel..
pi_43270206
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef Troel het volgende:
Levi, in dat geval verstuur ik gewoon alvast de lootjes, mocht je dan niet kunnen, kan de persoon die jouw lootje heeft contact met jou opnemen voor dat lootje ofzo.

Is dat een idee?
Is een goed idee!
***Levi was here***
pi_43273117
Hey Levitation, welkom terug!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43273273
heej Isa, begon jij nou morgen aan je stage?
pi_43273414
Ja, morgen Ik heb eigenlijk geen idee wat morgen de bedoeling is. Die arts had het over eerst melden bij de balie en een rondleiding. Zal je zien dat het meisje bij de balie ook geen flauw idee heeft As usual.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 november 2006 @ 21:41:20 #271
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43273559
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgen Ik heb eigenlijk geen idee wat morgen de bedoeling is. Die arts had het over eerst melden bij de balie en een rondleiding. Zal je zien dat het meisje bij de balie ook geen flauw idee heeft As usual.
Wat voor stage ga je doen?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43273606
Ach, zolang er maar wel mensen zijn die weten dat je komt, anders sta je er helemaal raar...

lijkt me wel spannend, iig succes alvast voor morgen.
pi_43273777
Mijn begeleidend arts weet neem ik aan dat ik kom, ik heb met hem persoonlijk morgen afgesproken als eerste dag Sitethief: ik ga mijn laatste artsstage in een verpleeghuis doen, ik wil namelijk graag verpleeghuisarts worden en dit leek me een goede start.

Ben ook benieuwd naar de stagevergoeding Nog nooit gehad, maar ik scheen het te krijgen deze keer.
pi_43273961
Ah, dat is helemaal leuk Isa, een beetje extra geld is mooi meegenomen natuurlijk....
pi_43274263
Het zal me niets verbazen als dat een vergissing van die dokter was
pi_43274825
dan betaald ie je maar uit eigen zak, hij verdient toch genoeg....
pi_43275058
Jeee Ik had de laatste post in het 90's forum
(totaal onbelangrijke prestatie )
pi_43282412
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Mijn begeleidend arts weet neem ik aan dat ik kom, ik heb met hem persoonlijk morgen afgesproken als eerste dag Sitethief: ik ga mijn laatste artsstage in een verpleeghuis doen, ik wil namelijk graag verpleeghuisarts worden en dit leek me een goede start.

Ben ook benieuwd naar de stagevergoeding Nog nooit gehad, maar ik scheen het te krijgen deze keer.
ik hoop dat je het krijgt ik weet dat ik mijn stage in verpleeghuizen en verzorginshuize een kleine vergoeding kreeg. Ik weet niet hoe het zit als je net als jouw als arts aan het leren bent. Maar ik weet bij mijn opleiding waren ze het verplicht om een kleine vergoeding te geven.
pi_43282612
Overal waar ik co-schappen deed kregen verpleegkundigen en andere stagelopers gewoon een vergoeding. Wij nooit. Niets, nada, noppes. Dus ik denk nu ook niet.

Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan Terug bij af.
pi_43282629
quote:
Op maandag 6 november 2006 07:33 schreef Isabeau het volgende:
Overal waar ik co-schappen deed kregen verpleegkundigen en andere stagelopers gewoon een vergoeding. Wij nooit. Niets, nada, noppes. Dus ik denk nu ook niet.
Ze vinden dat jullie toekomstige artsen al genoeg gaan verdienen tegen de tijd dat je afgestudeerd bent.
Maar afijn, het is wel lekker demotiverend om gratis en voor niets heel veel uren te werken.
quote:
Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan Terug bij af.
Dat is mooi kut dan!
Zie het gewoon als een nieuwe start. Laatste stage, mooi moment om je leven voor goed te beteren!
En je wilt natuurlijk wel heel mooi en slank zijn tegen de tijd dat je afstudeert!
pi_43282634
Ik heb alleen niets gezonds in huis om mee te ontbijten En ook geen brood om mee te nemen. Geweldig georganiseerd.
pi_43282717
Isa, wat balen zeg, maareh, zo'n stage zorgt natuurlijk wel voor een goede regelmaat, dus een mooi punt om alles weer op te pakken....
Misschien kan je een hapje van de bejaarden meepikken joh...

Ennuh, haal vanmiddag die gezonde spullen weer eens in huis...
pi_43283399
Vanmorgen gewogen. Schade van 4 weken muffins, frietjes, hamburgers, buffetten, ijs en koekjes is welgeteld +1,3kg. Valt me eigenlijk reuze mee, tijdens de vakantie dacht is zeker 5 kg aangekomen te zijn.

Weeg nu 94.5 kg... kijken of ik voor 't einde van het jaar eindelijk eens onder de 90 kan komen.
***Levi was here***
pi_43283428
Dat is best netjes Levitation, maareh, 4,5 kilo in 2 maanden lijkt mij nog best veel... Maar dat kan ook aan mij liggen, ik val meestal langzamer af....
  maandag 6 november 2006 @ 09:41:18 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_43283857
Zo, was weer een walgelijk weekend qua eten, en ben dus weer flink aangekomen
Ik ben bij een vriendin geweest in Groningen en samen besloten dat het tijd wordt om echt spijkers met koppen te slaan. Met kerst moet er bij allebei 5 kilo af zijn. Verdorie
disclaimer
  maandag 6 november 2006 @ 09:58:11 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_43284156
De lootjes zijn getrokken en verstuurd. Vergeet niet te bevestigen en je verlanglijstje in te vullen/aan te vullen. Zelf heb ik er wat extra informatie bijgezet, aangezien niet iedereen elkaar even goed kent.

Een aantal mensen hebben wellicht het mailtje twee keer gehad, dat kwam omdat ik het emailadres van Liejannuh niet goed overgenomen had
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 november 2006 @ 10:06:37 #287
13151 crew  Rewimo
pi_43284293
Ik heb 'm gekregen. Nu nog iets verzinnen wat ik aan de Sint kan vragen...

Psst Troel, ik zie je weer eens niet
pi_43284345
Isa, das balen *knuffel*

Maar stagevergoeding klinkt wel goed

Ik ben hier deze week waarschijnlijk erg weinig. Ik heb een simulatiespel. Dat is een doorlopend tentamen, begint vandaag om 12.30 en dan elke dag van 9 tot 5 tot en met vrijdag.
100% aanwezigheidsplicht en je mag je niet halverwege laten ontslaan
Maar aangezien het dus telt als een tentamen, heb je thuis ook nog een heleboel voorbereidingswerk en mag je dus een week lang geen fouten maken
(althans, een heel kleintje mag wel, maar een onvoldoende heb je zo te pakken)
Ik ben in ieder geval goed voorbereid, maar ik heb absoluut geen zin.
pi_43284351
quote:
Op maandag 6 november 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Dat is best netjes Levitation, maareh, 4,5 kilo in 2 maanden lijkt mij nog best veel... Maar dat kan ook aan mij liggen, ik val meestal langzamer af....
Ik val meestal ook langzamer af Maar ik ga er gewoon voor. Ik zie wel waar ik uitkom, maar het lijkt me gewoon heerlijk om 't volgende jaar te beginnen met een 8 als eerste cijfer op de weegschaal. En anders verleg ik de deadline naar 19 januari, dan ben ik jarig.
***Levi was here***
pi_43284809
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik val meestal ook langzamer af Maar ik ga er gewoon voor. Ik zie wel waar ik uitkom, maar het lijkt me gewoon heerlijk om 't volgende jaar te beginnen met een 8 als eerste cijfer op de weegschaal. En anders verleg ik de deadline naar 19 januari, dan ben ik jarig.
Ik doe wel met je mee, zit nu op 96 gok ik (ik vergeet me steeds te wegen ) Bij mij wordt dan de 2de deadline 26 januari, ook jarig
pi_43284874
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik doe wel met je mee, zit nu op 96 gok ik (ik vergeet me steeds te wegen ) Bij mij wordt dan de 2de deadline 26 januari, ook jarig
Handig he, zo'n extra deadline in januari.
Ook altijd handig als goeie voornemens in de eerste weken van januari niet willen lukken, heb je nog een herkansing.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 november 2006 @ 10:35:45 #292
13151 crew  Rewimo
pi_43284888
Ik lees net over een nieuw succesvol dieet: het Holleederdieet. Hij is nu een week in hongerstaking en is volgens zijn ex 20 kilo afgevallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 november 2006 @ 10:36:22 #293
13151 crew  Rewimo
pi_43284904
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:35 schreef Levitation het volgende:
Handig he, zo'n extra deadline in januari.
Ook altijd handig als goeie voornemens in de eerste weken van januari niet willen lukken, heb je nog een herkansing.
Als je 5 januari jarig bent, werkt het niet echt
pi_43285036
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als je 5 januari jarig bent, werkt het niet echt
Nouja, het geeft je net die paar dagen extra om alle oliebollen op te eten voor begint met lijnen.
***Levi was here***
pi_43285154
Ik zou stiekum op 1 januari wel een 7 willen zien als eerste cijfertje bedenk ik me net, maar ik weet niet of ik dat ga redden....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 november 2006 @ 10:56:33 #296
13151 crew  Rewimo
pi_43285337
Dat zou ik ook wel willen, teigan
  Licht Ontvlambaar maandag 6 november 2006 @ 10:59:46 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43285414
Weet je... ik heb die 7 als eerste cijfertje al een tijdje... Maar ik zou graag minder dan 5 erachter willen hebben. En dat krijg ik maar niet voor elkaar

Nu hebben vriendje en ik gisteren besloten dat we er weer aan gaan trekken. Hij wil ook graag een paar kilo kwijt, dus samen er tegenaan. Dat maakt het dan wel weer makkelijker misschien, want hij kookt ook vaak...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_43285462
Ik ben het jaar begonnen met een 9 als voorste cijfertje, en het streven om aan het eind van het jaar ongeveer 85 te wegen, misschien iets minder..

En nu ben ik al dichter bij de 80 dan bij de 85, dus dan begint die 7 wel te lonken..
  maandag 6 november 2006 @ 11:08:15 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_43285614
Ik sta weer eens op een plateautje, maar daar zullen we ook wel weer vanaf komen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 november 2006 @ 11:09:07 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_43285634
Ik heb trouwens ontzettend veel zin in Sinterklaas.

Ik hoop snel dat alle verlanglijstjes binnen zijn, dan kan iedereen aan de slag. Overigens kun je je verlanglijstje later nog uitbreiden, je kan het een aantal keer versturen naar jouw slachtoffer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')