quote:Op zondag 5 november 2006 13:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook al bedacht. En bovendien staan er toch voor bijna alle muur-stukjes wel meubelsdus ik denk dat ik maar eens foto's ga maken
En ze staan er!quote:Op zondag 5 november 2006 13:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat hebbie snel gedaan! Ik ga de boel online gooien!
Ikzelf heb wel een flatscreen bij m'n pc, maar heb daardoor voor m'n gevoel niet méér kans op diefstal dan wanneer er een 'gewoon' scherm bij had gestaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef MadMarco het volgende:
Leuk allemaal op kamers enzo. Ik zie op sommige foto's echt kostbare spullen staan. Een hele kast vol dvd's en tft... nooit bang voor diefstal? Natuurlijk kunnen spullen altijd worden gestolen, maar naar mijn mening heeft een studentenflat gewoon een aanzuigende werking voor dieven, ook al is er bij velen weinig te halen.
Ohwjaquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb ook wat kostbare shit op mijn kamer staan, maar alles is verzekerd en ik doe altijd alles op slot als ik weg ben
Zo'n dief weet van tevoren niet of jij goedkope of dure spullen in je kamer hebt staan, dus als je er goedkope spullen hebt staan nemen ze die wel mee om in elk geval iets te hebben. Zolang je verzekerd bent, maakt het weinig verschil.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef MadMarco het volgende:
Leuk allemaal op kamers enzo. Ik zie op sommige foto's echt kostbare spullen staan. Een hele kast vol dvd's en tft... nooit bang voor diefstal? Natuurlijk kunnen spullen altijd worden gestolen, maar naar mijn mening heeft een studentenflat gewoon een aanzuigende werking voor dieven, ook al is er bij velen weinig te halen.
Een euro of 200 geloof ik zo per maand.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:01 schreef DerBolle het volgende:
kan iemand mij een schatting geven over hoeveel kosten voor g/w/l licht zijn voor 3 man?
300 incl en het is natuurlijk viavia gegaanquote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Blaatkipje, hoe ben jij aan je kamer in Leeuwarden gekomen? In het centrum, zo ruim.. pfieuw!Betaal je er veel voor, als ik vragen mag?
Wat een grappig ideequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:18 schreef Alcatrash het volgende:
Schoolbordverf! Kastjes waren eerst wit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooit op een rommelmarkt gescoordquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
@Slarioux, waar heb jij zo een Grolsch kruk/tafeltje gescoord?
ik heb nog wel een grolschbeugel lampje.. kopen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
@Slarioux, waar heb jij zo een Grolsch kruk/tafeltje gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |