abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43092856
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 02:28 schreef nonzz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk maar de vraag of die dingen bij de Islamitische cultuur horen.....Dat er veel moslims in de bijstand zitten wil niet zeggen dat er een causaal verband is tussen moslim zijn en in de bijstand zitten....
Dat is correct. Op een soortgelijk kortzichtige wijze zou ik bijvoorbeeld kunnen stellen dat veel zwartharigen in de bijstand zitten en hier conclusies aan verbinden. Het causaal verband zal in de ogen van de kortzichtige eerder realiteit zijn gezien het hoge onderbuikgehalte.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:28:23 #152
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43092981
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik Islamitische cultuur wil, dan ga ik daar wel heen. .
Zou zeggen ga eens op vakantie naar Turkije. Niet alleen hebben ze daar islam cultuur. Maar zo een beetje elk belangrijk volk van Europa is er wel geweest.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_43094309
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef Viajero het volgende:

[..]

Bullshit. Als je dat als Islamiet zegt wordt je door je mede-Islamieten afgemaakt.

Ik heb nog nooit ook maar een Islamiet iets goeds over Israel horen zeggen. Ook een van de redenen dat ik hier nee stem.
Wil je een afspraak maken? Ik ken er een die elke Arabier voor vuile gore stinkert uitmaakt en dat het hele Midden-Oosten een end op moet tiefen. Het was een Marokkaan trouwens. Maar goed hij doet wel mee met de Ramadan maar zet met kerst ook een kerstboom in huis, dus al te dol zullen de conservatieve moslims ook niet met hem zijn.
pi_43094525
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:54 schreef sampoo het volgende:

[..]

Wil je een afspraak maken? Ik ken er een die elke Arabier voor vuile gore stinkert uitmaakt en dat het hele Midden-Oosten een end op moet tiefen. Het was een Marokkaan trouwens. Maar goed hij doet wel mee met de Ramadan maar zet met kerst ook een kerstboom in huis, dus al te dol zullen de conservatieve moslims ook niet met hem zijn.
Ik ken zelfs moslims die heel gematigd zijn over Israël en de VS enzo die niet meteen met doodsverwensingen en opmerkingen over "parkeerplaats van maken" maken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43095518
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 02:28 schreef nonzz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk maar de vraag of die dingen bij de Islamitische cultuur horen.....Dat er veel moslims in de bijstand zitten wil niet zeggen dat er een causaal verband is tussen moslim zijn en in de bijstand zitten....
Dat kan wel wezen, maar het is wel gewoon een feit dat het zo is. Dat zijn dus mensen die geen enkele toegevoegde waarde hebben voor een maatschappij, welke maatschappij dan ook, omdat ze kunstmatig aan de vreet gehouden moeten worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43095715
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat kan wel wezen, maar het is wel gewoon een feit dat het zo is. Dat zijn dus mensen die geen enkele toegevoegde waarde hebben voor een maatschappij, welke maatschappij dan ook, omdat ze kunstmatig aan de vreet gehouden moeten worden.
Dat weet je dus niet. Ze verdienen geen geld maar kunnen nog altijd op een andere manier bijdragen aan de maatschappij, en dat hoeft niet te betekenen dat men buiten de eigen omgeving moet handelen. Het zal velen worst wezen maar bijdragen in de Islamitische gemeenschap is ook toegevoegde waarde. We vergeten soms dat ook de moslimgemeenschap een aanmerkelijk deel van het land vormt.

De toegevoegde waarde bepalen via de portommonee is zelden verstandig want dan is een flink verdienende directeur die echter niets goeds doet ontzettend toevoegend in vergelijking met een verpleegster die voor een habbekrats lange dagen maakt en haar werk goed doet.

Maar goed een van de mogelijkheden is gewoon om de uitkeringen te verlagen danwel arbeid beter te belonen (lees: minder te taxeren). De motivatie om werk te zoeken zal dan omhoog gaan en enkel diegenen die echt bijstand modig hebben zullen in de bijstand terecht komen.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:14:40 #157
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_43095977
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is een vergelijking die zo krom is als een hoer. Die beeldenstorm was het logische gevolg van de kerk, die zwommen in luxe en voedsel, terwijl de mensen op straat lagen te kreperen van de honger. Das wel effe wat anders dan een horde mongolen die razend worden omdat een of andere Deense krant het lef heeft gehad om grappige tekeningetjes te tonen die hun zogenaamde profeet op de korrel nemen.
Mmm toch heb je hier wel een interessant punt te pakken. Eigenlijk zijn het gewoon sociaal-economische omstandigheden die leiden tot radicale begeleiding van het geloof. Bij moslims is het niet veel anders denk ik zelf. Alleen hun geloof (en de levensstijl die daarbij hoort) maakt het integreren voor hen lastig en daarmee blijft hun sociaal economische positie over het algemeen slecht. Hierdoor hebben we toch een enorm probleem vind ik. Het lijkt maar heel mondjesmaat te verbeteren (het schijnt wel iets beter te gaan met werkloosheid onder Marokkanen bijvoorbeeld, maar het is nog altijd schrikbarend hoog).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_43127671
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is een vergelijking die zo krom is als een hoer. Die beeldenstorm was het logische gevolg van de kerk, die zwommen in luxe en voedsel, terwijl de mensen op straat lagen te kreperen van de honger. Das wel effe wat anders dan een horde mongolen die razend worden omdat een of andere Deense krant het lef heeft gehad om grappige tekeningetjes te tonen die hun zogenaamde profeet op de korrel nemen.
De beelden storm had een sterke religieuze oorzaak in in mindere mate ook een politieke / sociale redenen en tevens waren er dan ook nog wat economische redenen.
Direct gevolg voor de beeldenstorm was het opkomende calvinisme die zich sterk aan de 10 geboden hielden waardoor ze tegen de vereering van heiligen waren.
Vandaar de vernietiging van de beelden en andere religieuze objecten in de katholieke kerk.
geen afbeldingen van heiligen vs geen afbeeldingen van Mohammed , In theorie het zelfde .....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_43127793
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef Viajero het volgende:

[..]

Bullshit. Als je dat als Islamiet zegt wordt je door je mede-Islamieten afgemaakt.

Ik heb nog nooit ook maar een Islamiet iets goeds over Israel horen zeggen. Ook een van de redenen dat ik hier nee stem.
Je bent niet bekent met het feit dat zo'n 20% van de Israëlies islamitisch is?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')