De minpunten tegen de positieve punten wegstrepen. Iedereen snapt wel dat elke cultuur iets bijdraagt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:29 schreef Campina het volgende:
Elke cultuur draagt zo iets bij.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:43 schreef Steinberger het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom 5 mensen "Ja" hebben gestemd.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:41 schreef Steinberger het volgende:
Iedereen snapt wel dat elke cultuur iets bijdraagt.
Moslims hebben ook computersquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:43 schreef Steinberger het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom 5 mensen "Ja" hebben gestemd.
Je moet de minpunten tegen de positieve punten wegstrepen. Zelf vind ik het enige positieve punt shoarma etc.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
Die praktijken zijn hier ook al aan de gang. Al die berichten over ambulance personeel dat gestenigd wordt....quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:04 schreef Schepseltje het volgende:
In zweden is het in ieder geval wel een verrijking..
http://www.nordischeshilfswerk.org/images/welcome_to_sweden.mpg
Das een joods gerecht, doner kebab is islamitisch (turks)quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:17 schreef Steinberger het volgende:
Je moet de minpunten tegen de positieve punten wegstrepen. Zelf vind ik het enige positieve punt shoarma etc.![]()
Hoe erg ik mjin best ook doe, nee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:22 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Das een joods gerecht, doner kebab is islamitisch (turks)
nog andere positieve punten?
Helaas wel in dit geval.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:24 schreef Megumi het volgende:
Cultuur is meer dan alleen broodjes ez.
Jazeker, omdat het einde al vaststaat. De volledige vernietiging van het (links-)liberalisme en de aanwezigheid vd Islam in Europa.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:32 schreef Schepseltje het volgende:
Ja een dreigende burgeroorlog, dat is een positief punt![]()
Shoarma is geen joods (of Islamitisch) gerecht en doner kebab is dat ook niet. Shoarma komt uit het Midden Oosten en is geen religeus gerecht. Hetzelfde geldt voor doner.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:22 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Das een joods gerecht, doner kebab is islamitisch (turks)
nog andere positieve punten?
Ah, toch nog iemand met common sense op fok.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:35 schreef vim-fuego het volgende:
Variatie is altijd een verrijking.....persoonlijk heb ik nooit last van de islamitische cultuur gehad, wel eens last van mensen die de islam als geloof hebben , maar dat kan je niet aan de cultuur toeschrijven...er zijn ook zat christelijke, atheistische, hindoestaanse en uiteraard taoistische etterbakken.......zoals Peter Steele het ooit mooi uitdrukte "Shit comes in all Colours"
Het wijst ons op de zwakke plekken in onze organisatie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:48 schreef Oud_student het volgende:
Van mij mogen mensen de Islamitische cultuur best een verrijking vinden, maar laat ze dan vertellen waaruit die verrijking dan bestaat.
Het werelddeel Islamquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is "de" islamitische cultuur?
We hebben het over een heel werelddeel....
Lees: grote verzameling landen...quote:
Islamrika. Mohammedazië. Zwartjoekelistan.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitische_wereldquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:25 schreef Tirion het volgende:
Natuurlijk niet, het Midden Oosten (en Noord Afrika). Daar is sprake van 'islamitische cultuur'.![]()
Tulijk wel. Allemaal neugers.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitische_wereld
Vergeet bovenal Indonesie niet.
Als je het rijtje zo bekijkt (in de link), dan kan je moeilijk Marokko vgl met Indonesie of Afghanistan..
Ik weet dat het miereneukerig is, maar er klopt gewoon geen hout van. Landen zijn ook al niet islamitisch. Mensen zijn. En als je een religie (hoe breed ook) al niet als een bepaalde cultuur kan aanwijzen moet je het hele woord cultuur afschaffen en alles individueel benaderen. Onmogelijk, onmenselijk, onwenselijk. Een poging discussie te smoren in details.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Lees: grote verzameling landen...
mierenneuker..![]()
Precies en daarom is deze hele discussie hier compleet overbodig en verkeerd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet dat het miereneukerig is, maar er klopt gewoon geen hout van. Landen zijn ook al niet islamitisch. Mensen zijn. En als je een religie (hoe breed ook) al niet als een bepaalde cultuur kan aanwijzen moet je het hele woord cultuur afschaffen en alles individueel benaderen. Onmogelijk, onmenselijk, onwenselijk. Een poging discussie te smoren in details.
Ja daarom moeten wij gigantische bedragen uitgeven aan terrorisme bestrijding en moeten "onze jongens" naar Afganistan om daar de Taliban onder controle te houden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:38 schreef sigme het volgende:
Het wijst ons op de zwakke plekken in onze organisatie.
Nee subsidie is sowieso verkeerd. Het is al helemaal verkeerd als activiteiten worden gesubsidieerd, die averechts werken, zoals door de linkese politici al 30 jaar lang is gedaan, nl. subsidies voor eigen taal en cuultuur. Deze hebben ernstig de integratie van diverse etnische groepen vertraagd of zels geheel verhinderd. (maar dat is nu eindelijk genoegzaam bekend)quote:Het hele idee van een overheid die bakken met geld rondpompt naar allerlei clubjes, stoort mensen blijkbaar pas als dat betekent dat er ook moslimclubjes aanspraak hebben.
Handhaving van de Nederlandse wetten, is de afgelopen jaren ook niet conseqent gedaan, men heeft veel te veel gedoogd, daardoor zijn veel moskeen het centrum van illegale en criminele praktijken geworden (illegaal bankieren, ronselen van Alquaida vechters, oproepen tot haat etc)quote:Allerlei wet- en regelgeving, die voor religieuze voorgeschreven overtredingen uitzonderingen maakt (slachten, hoofddeksel).
Sowieso, wet en regelgeving die rechtstreeks leunt op religieus voorgeschreven regels.
Daar moet je in Nederland niet over beginnen het riekt een beetje naar de VOC mentaliteit Toch?quote:Ander punt: de islamitische culturen hechten meer waarde aan 'eer' dan veel Nederlanders nog gewend waren. Ikzelf vind dat Nederland wel wat erg eerloos is, enige opwaardering ervan zie ik wel als verrijking.
Bedoel je de gay-parade ?quote:Iets van de afwijzing van de seksualisering van het openbare leven wil ik ook nog wel positief waarderen.
Dat is die cultuur die maakt dat turken die nog nooit een pallestijn hebben gezien, in geval van stront wel blind weten te vertellen dat het niet de schuld van die pallestijn is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is "de" islamitische cultuur?
en Ja en Nee-stemmers zijn domme racisten. bla bla..quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:36 schreef Smoked het volgende:
De ja stemmers zijn OF mensen die een vertekend beeld van de buitenwereld hebben OF marokkaans zijn OF politiek correct de moraalridder uit willen hangen.
Ik ken er genoeg die zeggen dat Israel gewoon het hele Midden-Oosten maar eens moest bezetten, dat is namelijk beter dan voor dat achterlijke volk en hun leiders.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:05 schreef ExTec het volgende:
Dat is die cultuur die maakt dat turken die nog nooit een pallestijn hebben gezien, in geval van stront wel blind weten te vertellen dat het niet de schuld van die pallestijn is.
Is dat niet inherent aan het beschuldigende vingertje dat wel eens wordt gebruikt om acties van de ene moslim op de andere te willen verhalen?quote:Dat is die cultuur die maakt dat moslims van allerlij ethniciteiten toch elkaar de hand boven het hoofd houden.
Ik zeg niet dat er geen Islamitische cultuur is maar ik wil wel weten wat ermee bedoeld wordt, het lijkt mij namelijk niet eenduidig om de Islamitische cultuur te benoemen. Als dat bovenstaand is zie ik niet zo zeer het probleem. Iedereen heeft het recht op een mening en een opvatting en voor de volledigheid, ik ben geen moslim noch links.quote:Er zijn maar 2 catagorien die zeggen dat er 'geen islamitische cultuur' bestaat,
Namelijk linkse mensen, en moslims als het ze in de discussie uitkomt.
Oh? Nou als dat de Islamitische cultuur is zal ik maar "nee" stemmen hè?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is die cultuur die maakt dat turken die nog nooit een pallestijn hebben gezien, in geval van stront wel blind weten te vertellen dat het niet de schuld van die pallestijn is.
Dat is die cultuur die maakt dat moslims van allerlij ethniciteiten toch elkaar de hand boven het hoofd houden.
Er zijn maar 2 catagorien die zeggen dat er 'geen islamitische cultuur' bestaat,
Namelijk linkse mensen, en moslims als het ze in de discussie uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |