Maakt verder ook niet uit, want iedereen snapte de vraag welquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie dat je gelijk hebtIn 1977 is het verschil tussen zomer- en wintertijd weer ingevoerd. De vraag klopt dus niet helemaal maar het antwoord wel, aangezien er vanaf dat jaar een wintertijd bestaat
Ik hou van muziek die ik mooi vind, of dat nou indy of commerciele pulp is, maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:07 schreef MaJo het volgende:
Ja dat was absoluut een MaJo vraagBen je ook een indiefan?
Efkes nadenken over een vraag...
That's the onequote:Op maandag 30 oktober 2006 02:16 schreef SlamD het volgende:
Killers - Mr Brightside
Ik vind het prima, ik weet alleen niet of de rest het er ook mee eens is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:14 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Mark, zal ik je naam veranderen in Mark_V en de punten van de naam MarkPeterse erbij optellen?
The Killers jaquote:
Aangezien ik de "baas" ben lijkt me dat geen probleemquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik weet alleen niet of de rest het er ook mee eens is.
Hmmm, die had ik wel geweten trouwens....
Een hele gave bandquote:
Ik heb het geluisterd en klinkt erg prima, maar ik vind de lyrics van een vrij beroerd niveau, dat is wel jammer.... maar misschien moet ik er ff inkomen....quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een hele gave bandZe zijn wat minder bekend dan de andere bands in mijn signature
Ga maar eens naar hun website en luister naar Nobody Move, Nobody Get Hurt
Klopt!quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:32 schreef Mark_V het volgende:
oasis, maar het liedje.... het is ws een van hun nieuwere liedjes want het oudere werk ken ik wel redelijk
De lyrics zijn misschien niet briljant maar die gitaarriffjes zijn wel supervetquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb het geluisterd en klinkt erg prima, maar ik vind de lyrics van een vrij beroerd niveau, dat is wel jammer.... maar misschien moet ik er ff inkomen....
Zit wel een lekker tempo in!
My body is your body.... well dont tell anybody......if you wanna use my body.... go for it!!!! LALALALA
is niet van Oasis.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:36 schreef erkel het volgende:
en 'Lemon Tree' ??
Als niemand het weet dan mag Mark inderdaad het punt hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:36 schreef SlamD het volgende:
Hmmm, de titel wordt misschien wel te moeilijk dan... Geen idee of de clip in Nederland veel vertoond werd, maar er werd een begrafenisstoet in afgebeeld volgens mij.
Anders vind ik het prima om Mark_V een puntje te geven...
Ja maar dan van minderv recentquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als niemand het weet dan mag Mark inderdaad het punt hebben
Meer van dit soort vragen graag
Die is van Fools garden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:36 schreef erkel het volgende:
en 'Lemon Tree' ??
Blijkbaar welquote:
Ah gelukkig zat ik er niet naastquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die is van Fools garden.
Dont look back in anger is een andere grote hit van hullie
Mark_V + 1quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:40 schreef Mark_V het volgende:
the importance of being idle
single heeft hier volgens mij niks gedaan....
ik zei sorryquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:44 schreef tong80 het volgende:
In Australië een kleine hit. Stom dat ik het niet herkende
Wel hèquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar welIk ken alleen Lemon Tree van Fool's Garden
Maar is dat dan een cover van Fool's Garden of is het een compleet ander nummer?quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Wel hèDie clip van dat ze in die open vrachtwagen door de stad rijden
![]()
Is ok. The scientists is mijn favo band uit Australië.Maar die kent niemand meerquote:
Het is idd een cover, heb het ff opgezochtquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is dat dan een cover van Fool's Garden of is het een compleet ander nummer?
Dan had ik dus toch wel gelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is idd een cover, heb het ff opgezocht
owquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan had ik dus toch wel gelijkHet nummer zuigt hard trouwens
Jij mag het ook best leuk vinden hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:53 schreef erkel het volgende:
[..]
owvind het anders wel een leuk nummer, wordt je zo compleet relaxed van
![]()
Nope, het is wel je wordt er relaxed van, maar als je begint met word dan is het zonder t. Vervang worden eens door het woord "lopen" dan doe je het nooit meer fout. Je loopt ergens heen, maar loop je even mee?quote:
ow okquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, het is wel je wordt er relaxed van, maar als je begint met word dan is het zonder t. Vervang worden eens door het woord "lopen" dan doe je het nooit meer fout. Je loopt ergens heen, maar loop je even mee?
Het klikt als een 50 cent nummerquote:
Naja, voor iemand die van gitaren houdt moet het geen onbekende zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het klikt als een 50 cent nummerMaar het is dus "mijn" muziek? Ik heb geen idee namelijk
Jimmy Hendrix? Hey Joe ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:01 schreef Mark_V het volgende:
jo gast, waar ga jij heen? ja ik vind mijn vrouw niet zo relaxed want ze is vreemdgegaan en dus ga ik haar iets aandoen enzo. ja man, ik hoorde dat je haar iets hebt aangedaan
Wie?
We have a winner!quote:
Laat het zijn.... laat het zijn.... moeder maria komt naar me toe.... lalalala!quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
Sorry, ben niet zo thuis in Jimmy HendrixBeatles daarentegen
Die had ik inderdaad wel gewetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Laat het zijn.... laat het zijn.... moeder maria komt naar me toe.... lalalala!
Hans teeuwenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Laat het zijn.... laat het zijn.... moeder maria komt naar me toe.... lalalala!
Haha inderdaad jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:13 schreef Mark_V het volgende:
dit is wel de ultieme Jayhawk Displacer 40, dit is niet echt lekker te googlen
Bij mij is het de muziek na 90 die me nektquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:13 schreef erkel het volgende:
Ik ga pitten, ben niet zo thuis in muziek uit jaren voor 90![]()
Oasis, killers en kaiser chiefs is allemaal van de laatste 2 jaar ofzo....quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:13 schreef erkel het volgende:
Truste erkelquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:13 schreef erkel het volgende:
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:14 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Oasis, killers en kaiser chiefs is allemaal van de laatste 2 jaar ofzo....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:19 schreef Mark_V het volgende:
Ik zou morgen eigenlijk aan mijn scriptie moeten gaan zitten, maar ik heb definitief opgegeven dat ik hem over 3 weken af ga hebben, dus ik ga ook gewoon stug door
Bedrijfskunde.... ik schrijf een scriptie over in hoeverre duurzaamheid (dus milieu en mensen) ook financiele duurzaamheid (dus winst) inhoudt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Wat studeer je? Misschien heb je het al eens eerder verteld
Ik moet over twee weken ook mijn afstudeer werkplan inleveren dus dat moet ik ook nog ergens inpassen, en ik ben de komende tijd al zo druk met werken en verhuizen (ik heb een huisje
)
Oh ja dat was het... Woonde je nou ook in Rotterdam of haal ik users door elkaar? Ik moet nog onderwerpen bedenken voor mijn afstuderenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Bedrijfskunde.... ik schrijf een scriptie over in hoeverre duurzaamheid (dus milieu en mensen) ook financiele duurzaamheid (dus winst) inhoudt.
Wij allemaal ook van jou tongquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:23 schreef tong80 het volgende:
Zit ik hier met een stel hoogbegaafden te lullen. Voel; me helemaal thuis.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dat was het... Woonde je nou ook in Rotterdam of haal ik users door elkaar? Ik moet nog onderwerpen bedenken voor mijn afstuderen
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven (naast fokkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:23 schreef tong80 het volgende:
Zit ik hier met een stel hoogbegaafden te lullen. Voel; me helemaal thuis.
Die weet ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:25 schreef SlamD het volgende:
Er was eens een tijd dat je je zo mooi kleedde
Je gaf zwervers een stuiver in je goede tijd, was het niet?
Mensen die belden, zeiden "Kijk uit pop, je zou eens kunnen vallen"
Je dacht dat ze je voor de gek hielden
Je lachte erom
Iedereen die maar wat rondhing
Nu praat je niet zo hard meer
Nu lijkt je niet zo trots meer
Klaar om je volgende maaltijd bij elkaar te schrapen
Vage vertaling denk ik.
Ontslagen controller bij Laurus door reorganisatie en mismanagment. Momenteel 3 dagen in de week aan het herscholenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven (naast fokken)?
Tot wat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ontslagen controller bij Laurus door reorganisatie en mismanagment. Momenteel 3 dagen in de week aan het herscholen
Ah okquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ontslagen controller bij Laurus door reorganisatie en mismanagment. Momenteel 3 dagen in de week aan het herscholen
Misschien ben ik toch wel hoogbegaafd want als het "great minds think alike" principe hier zou kloppen zou ik even slim zijn als Markquote:
Ik dacht great minds, maar tikte het niet omdat het anders te erg slowchatten wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch wel hoogbegaafd want als het "great minds think alike" principe hier zou kloppen zou ik even slim zijn als Mark
Mark_V + 1quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:30 schreef Mark_V het volgende:
like a rolling stone natuurlijk!!
Als je de vibe van:quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:32 schreef MaJo het volgende:
Oh damn dat had ik wel moeten wetenBob is cool
Eerst PC met alle rijbewijzen die er zijn. Daarna algemene scholing qua administratie.quote:
PC? Maar goed bezig in ieder gevalquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst PC met alle rijbewijzen die er zijn. Daarna algemene scholing qua administratie.
Even de tijd nuttig besteden dus.
Weet er alles vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf nog één vraag en dan ga ik echt pitten. Moet wel een beetje helder zijn morgen anders wordt het niets met werken(dat is ook het nadeel als je thuis werkt, je bed is dan wel heel aantrekkelijk
)
Majo +1quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:44 schreef MaJo het volgende:
Oeh nee, Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor!
Hey, dit is een 100% majovraag, dan mag ik het niveau opschroevenquote:
Zou het denk ik niet gezien hebben... zat ook met tie-end-tie in mijn hoofd, en niet met dynamite.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:44 schreef MaJo het volgende:
Oeh nee, Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor!
Ikke... ken het album wel redelijk goed ook. Maar niet herkend dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Majo +1![]()
[..]
Hey, dit is een 100% majovraag, dan mag ik het niveau opschroeven
Ik vraag me trouwens serieus af wie (excluding majo) sowieso de engelse tekst had gekend, sterker nog, wie sowieso de arctic monkeys kennen
Heb je ze ook wel eens live gezien? Ik inmiddels 3xquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:49 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ikke... ken het album wel redelijk goed ook. Maar niet herkend dus.
Yupquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:51 schreef Mark_V het volgende:
smile van de persoon waar jij over 2 weken heengaat
Meer indie luisteren dusquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:53 schreef tong80 het volgende:
Ik voel me als indie muziekliefhebbert buitengesloten
Lily is toch gewoon keiharde top40?quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupWilde het niet al te moeilijk maken want ik wil slapen
Mark_V + 1
Leuk dat je ook van deze muziek houdGa je een keer mee naar een indie-stapavond?
Nope... hoewel ze recent hier wel hebben opgetreden, maar was ruim te laat voor kaarten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ze ook wel eens live gezien? Ik inmiddels 3x![]()
![]()
Jer zou smullen van mijn 300 CD's en 400 cassettebandjesquote:
Lily wordt op indiefeestjes wel gedraaidquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lily is toch gewoon keiharde top40?
En ik ben een ontzettende muziekhater/meeloper hoor, ik ken die hele arctic monkeys ook alleen maar omdat ze tegenwoordig "hip" zijn
Tss, ik heb de originele Sgt. Pepperplaat met knip-en-plakplaatquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jer zou smullen van mijn 300 CD's en 400 cassettebandjes
Ik heb twee keer geluk gehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:55 schreef SlamD het volgende:
[..]
Nope... hoewel ze recent hier wel hebben opgetreden, maar was ruim te laat voor kaarten.
Denk dat je het nummer wel kent, heeft hoog in de top 40 gestaan:quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:57 schreef SlamD het volgende:
Lily Allen dus nog nooit van gehoord trouwens...
Van je oudersquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tss, ik heb de originele Sgt. Pepperplaat met knip-en-plakplaat![]()
Laten we er een peniskokertopic van maken
Is dat indie dan? En heb je Beatles? Dan is het sowieso goed bij mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jer zou smullen van mijn 300 CD's en 400 cassettebandjes
Al haar liedjes zijn erg vrolijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:00 schreef Mark_V het volgende:
Het is een nummer waar je spontaan vrolijk van wordt als je luddeveduh hebt (ik dan in ieder geval).....
Nah ik doe er nog eentje en dan ga ik ook slapen, ff vertalen....
Ik heb alles van de stones en Beatles. Ben 44 en vanaf 1980 heb ik alle goeie indie bands. Alleen de laatste 3 jaar verwaarloost. Die haal ik nog wel in.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat indie dan? En heb Beatles? Dan is het sowieso goed bij mij
quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alles van de stones en Beatles. Ben 44 en vanaf 1980 heb ik alle goeie indie bands. Alleen de laatste 3 jaar verwaarloost. Die haal ik nog wel in.
Oh vetquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alles van de stones en Beatles. Ben 44 en vanaf 1980 heb ik alle goeie indie bands. Alleen de laatste 3 jaar verwaarloost. Die haal ik nog wel in.
Het nummer komt me wel bekend voor ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat je het nummer wel kent, heeft hoog in de top 40 gestaan:
http://www.youtube.com/watch?v=D_jjuCfdksQ
Majo +1 Haha, dat wordt nog een vraag bedenkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:06 schreef MaJo het volgende:
Naive
De jaren 80 was voor mij HET decenium.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh vetKun jij dus voortaan ook Beatles vragen in plaats van sport
Maar je hebt muziek van bands als Interpol, Joy Divison enz neem ik aan? Ik heb juist vooral recente indie, moet tot de jaren 80 nog even inhalen
En natuurlijk Grauzonequote:Op maandag 30 oktober 2006 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De jaren 80 was voor mij HET decenium.
Hüsker Dü, Jesus and Mariy Chain, Dinosaur JR., Pixies, Buffalo Tom etc.
En Joy Division is ultiem.
London calling....the album.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
En natuurlijk GrauzoneEn The Clash, vind je dat eronder vallen of schaar je dat onder punk?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:09 schreef Mark_V het volgende:
let it be?
Jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
Hey Tong, ben je wel eens vergeten om een "" onder je post te zetten?
![]()
Dat klopt maar aan de vraag kun je dat niet zien (want strikvraagquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:10 schreef SlamD het volgende:
Volgens mij wil Majo graag naar bed...
Dat is hem. Let it be was eerder opgenomen maar die hebben ze door ruzie enzo niet uitgegeven. Hun laatste album Abbey Road kwam daarom uit, en later is besloten alsnog Let it Be uit te brengen. Altijd een leuk wetenswaardigheidjequote:Op maandag 30 oktober 2006 04:11 schreef Mark_V het volgende:
Abbey road dna?
Great mindsquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem. Let it be was eerder opgenomen maar die hebben ze door ruzie enzo niet uitgegeven. Hun laatste album Abbey Road kwam daarom uit, en later is besloten alsnog Let it Be uit te brengen. Altijd een leuk wetenswaardigheidje
mark + 1
ja ik zag hem vanmiddag al. Heb je hem speciaal naar aanleiding van mijn topic geopend? Ik voel me vereerdquote:
Mijn eerste gedachte wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt maar aan de vraag kun je dat niet zien (want strikvraag)
Wow, dat ik dat nog eens mag meemakenquote:
Nee aangezien die nooit echt opgenomen is. Paul heeft gewoon bepaalde instrumenten en effecten eraf gehaald en andere opnames gebruikt (uit dezelfde sessies, kijk maar naar de solo in let it be, compleet anders) waardoor het "naked" album is ontstaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:14 schreef SlamD het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was
Let it be... naked
Maar dat zal dan ook wel niet.
Neem anders een lekker bakkie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:48 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
help mij ff vrolijk worden ofzo
het wordt al beterquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Neem anders een lekker bakkie.Mss vrolijk je daar van op?
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:26 schreef ChopperMick het volgende:
ja duhh, 1?
quote:Na gedeelde overwinningen in 1933 en 1940, werd dit verschijnsel door de organisatie verboden. Jan van der Hoorn, Aad de Koning, Jeen Nauta, Maus Wijnhout en Anton Verhoeven overtraden echter deze regel toen ze als eersten de finish overschreden. Zij werden gediskwalificeerd en er werd geen andere winnaar uitgeroepen.
Dat ja, ook bekend uit het boek van Brown.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:52 schreef Etcetera het volgende:
de kamerheer van de paus
daarom weet ik het ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat ja, ook bekend uit het boek van Brown.![]()
Ik denk niet dat die er in zitquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:13 schreef ChopperMick het volgende:
Lockheed is de fabrikanten ik wil de naam van het toestel weten.
Deze is goed genoegquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Tenogtitchland of iets in de richting
Jeejquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Deze is goed genoeg
Yurithemaster +1
Sorry bwennie, ik had gezegd dat er veel spelfouten in mochten zitten.....
Joh maakt niet uit, maar ben wel heel benieuwd hoor ChopperMick aan zijn antwoord komtquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Deze is goed genoeg
Yurithemaster +1
Sorry bwennie, ik had gezegd dat er veel spelfouten in mochten zitten.....
Sony en Philipsquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
In 1983 lanceertin samenwerking met
de uitermate succesvolle Compact disc (CD).
Welke 2 bedrijven zoek ik
Nee hoor dat is een andere stad. De goede spelling is echt Tenochtitlan. Echt waarquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:27 schreef ChopperMick het volgende:
heb hem opgezocht. correcte spelling is: Teotihuacan
Noooooit van gehoord
popocapetl, ik wist alleen dat het een mexicaans restaurant in rotterdam was. weten we meteen ook weer waar die naam vandaan komtquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:28 schreef ChopperMick het volgende:
Philips en Sony?
@ Bwennie: was het enige dat ik in die regio kon plaatsen,dat waarschijnlijk heel anders gespeld moet worden. Zal zo nog ff opzoeken wat het ook al weer was.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:32 schreef erkel het volgende:
aaaah kort nachtje, maar kheb kaarten voor Groningen - Nac
![]()
Dat is niet zo moeilijk denk ik, er is maar 1 man tegenwoordig die het tennis domineerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:43 schreef Mark_V het volgende:
of als je de nederlanders bedoelt:
eltingh
siemerink
krajijcek
haarhuis
maar dat zijn er maar 4
Ik was echt into tennis those days, zou nu nauwelijks meer weten wie er op 1 staat![]()
die is van na de gouden generatiequote:Op maandag 30 oktober 2006 10:45 schreef Etcetera het volgende:
en raymond sluiter dan?
Ja! Heeft nog heel wat wedstrijden in de Davis Cup gespeeld met bijvoorbeeld Haarhuis, Siemerink en Eltingh. Hij valt nog net binnen de grens van de generatie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:51 schreef Mark_V het volgende:
sjeng schalken?
Inderdaad, ook sampras heeft nog effies op 1 gestaan....quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef erkel het volgende:
Roddick, Federer, Safin, Sampras, Hewitt
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |