abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:54:44 #256
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_45196395
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef Blik het volgende:
Even een vraagje:

Ik heb net hardgelopen, stond een harde wind tegen. Na een tijdje kreeg ik pijn in mijn zij. Ik had voordat ik begon met hardlopen nog even snel wat water gedronken. Kan die pijn daar van komen?
Jep. Misschien te veel of te koud water gedronken? Ik heb hier ook wel eens last van. Net als te veel of te vet of te kort van te voren eten. Van zoete drankjes krijg ik ook altijd last. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je een off-day had of dat je je door de wind te hard moest inspannen.
I'm just a girl in the world.
pi_45198988
Ik heb een beetje het gevoel dat ik stagneer in mijn ontwikkeling. Ben nu sinds begin november aan het lopen, en in het begin merkte ik echt dat ik elke week fitter werd. Nu zit ik echter al een week of 3 op hetzelfde niveau, en heb nog steeds niet het gevoel 'relaxt' te kunnen lopen, terwijl ik volgens mijn schema wel elke week een stapje meer moet kunnen doen. Dat red ik dus niet. Iemand hier ervaringen mee, of tips?
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:04:54 #258
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_45199197
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik stagneer in mijn ontwikkeling. Ben nu sinds begin november aan het lopen, en in het begin merkte ik echt dat ik elke week fitter werd. Nu zit ik echter al een week of 3 op hetzelfde niveau, en heb nog steeds niet het gevoel 'relaxt' te kunnen lopen, terwijl ik volgens mijn schema wel elke week een stapje meer moet kunnen doen. Dat red ik dus niet. Iemand hier ervaringen mee, of tips?
zou je iets meer kunnen vertellen op welk niveau je nu zit? En op welk niveau je ingestapt bent?
Daarnaast heb ik nog wel wat vragen over je trainingsschema. Je geeft aan dat je graag "relaxt" wil lopen, maar in principe kan iedereen (zelfs zonder conditie) wel een tempo waarbij hij/zij relaxt loopt vinden (Desnoods is dit wandelen). Misschien loop je toch iets te hard voor je lichaam om het relaxt te vinden.

Wat ook bij veel mensen het geval is, is dat ze al een behoorlijk tempo kunnen lopen op gegeven moment. Dat tempo is voor een lichaam wel een omslag (want dat doe je niet dagelijks) waardoor je even 5-10 minuten in moet komen. Vaak krijgen mensen zelfs na een half jaar trainen nog wel eens een steek in de zij, of kramp na 1 kilometer, of een duidelijke tegenwerking van het lichaam. Dit gaat in bijna de meeste gevallen gewoon weer weg als je wat langer loopt dan 10 minuten, je lichaam is dan aan het tempo gewend. Ik weet niet of dit het geval is?
pi_45202686
Ik weet niet precies op welk niveau ik zit. Ik loop vaak een rondje van 4,5 km, incl warming up. Op dit moment loop ik in 3 stukken van 8 minuten, met daartussen 1 minuut wandelen. Dat hou ik redelijk vol. Volgens mijn schema moet ik nu 21 minuten aan 1 stuk lopen, en dat lukt nog niet. Na een minuut of 10 gaat het wel altijd wat beter inderdaad, dan ben ik over de eerste adem heen.
pi_45203847
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef annoh het volgende:

[..]

Jep. Misschien te veel of te koud water gedronken? Ik heb hier ook wel eens last van. Net als te veel of te vet of te kort van te voren eten. Van zoete drankjes krijg ik ook altijd last. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je een off-day had of dat je je door de wind te hard moest inspannen.
van zoete drankjes tijdens het lopen / na het lopen moet ik altijd overgeven.. maar de harde wind zou best wel eens de boosdoener geweest zijn.

Over harde wind gesproken, ik kwam gisteren bij de training nauwelijks vooruit. Gelukkig kon ik de
"slipstream" pakken van trainingsgenoot jaja, ik heb ook hen een aantal keer uit de wind gehouden.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45205652
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:04 schreef Grumpey het volgende:
Wat ook bij veel mensen het geval is, is dat ze al een behoorlijk tempo kunnen lopen op gegeven moment. Dat tempo is voor een lichaam wel een omslag (want dat doe je niet dagelijks) waardoor je even 5-10 minuten in moet komen. Vaak krijgen mensen zelfs na een half jaar trainen nog wel eens een steek in de zij, of kramp na 1 kilometer, of een duidelijke tegenwerking van het lichaam. Dit gaat in bijna de meeste gevallen gewoon weer weg als je wat langer loopt dan 10 minuten, je lichaam is dan aan het tempo gewend. Ik weet niet of dit het geval is?
Oew! Dit herken ik wel! Ik heb de eerste 10 minuten echt opstartproblemen en loop naar adem te happen. Daarna gaat het een stuk beter!

Willen jullie allemaal voor me duimen? Ik zou een rondje gaan rennen in mn lunchpauze, maar het is hier nogal vies ranzig rotweer.
pi_45205764
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Oew! Dit herken ik wel! Ik heb de eerste 10 minuten echt opstartproblemen en loop naar adem te happen. Daarna gaat het een stuk beter!

Willen jullie allemaal voor me duimen? Ik zou een rondje gaan rennen in mn lunchpauze, maar het is hier nogal vies ranzig rotweer.
Wordt dan hard rennen , en het ziet er niet echt bepaald heel erg zonnig uit
pi_45207898
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Wordt dan hard rennen , en het ziet er niet echt bepaald heel erg zonnig uit
We zijn niet gegaan! Alhoewel het wel een stuk droger is dan een uur geleden.
Maar geen zin om op mijn werk met zeiknatte hardloopkleding te zitten. Maandag een nieuwe poging. Misschien ga ik morgen thuis wel een rondje rennen.
pi_45209888
Vanavond maar een kort duurloopje. Morgen naar een feest.. maar wil liever gaan trainen
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:57:08 #265
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_45210571
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:35 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

We zijn niet gegaan! Alhoewel het wel een stuk droger is dan een uur geleden.
Maar geen zin om op mijn werk met zeiknatte hardloopkleding te zitten. Maandag een nieuwe poging. Misschien ga ik morgen thuis wel een rondje rennen.
handige site om te kijken of het gaat regenen terwijl je loopt:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur
pi_45210722
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef Grumpey het volgende:

[..]

handige site om te kijken of het gaat regenen terwijl je loopt:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur
Dat is een goede idd! Tnx!
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:44:04 #267
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_45218597
@ Maxpower: Hoewel ik er niet van overtuigd ben dat het helemaal gezond was kan ik me wel herinneren dat dat stuk, van 3 losse stukken 8 min naar 21, in mijn beleving echt heul zwaar was, en dat ik mezelf echt stuk liep. Die overgang was echt veel zwaarder dan van 30 minuten naar 40 en 50. Misschien ben je gewoon door de winter niet zo fit, en doe je er een weekje langer over, of misschien denk je dat het je niet zal lukken, maar kun je het wel? Probeer anders 2 x 12 volgende keer, en pas daarna 21 minuten.

Die 10 minuten gap heb ik ook vrijwel altijd.

Ik wilde deze week veel hardlopen, maar ik heb gewoon echt nog geen tijd gehad! Stom is dat, allemaal onverwachte dingen. Maar morgenochtend ga ik weer, hopen dat het weer wat beter wordt, want vandaag was echt schandalig (heb wel heel hrad naar de bus gesprint omdat het zo hard regende!).
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:58:06 #268
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45219062
Ik ben via die beginnersschema's nu op een punt gekomen waar ik 2 tot 3 keer per week hetzelfde rondje loop, waar ik ongeveer 40-45 min over doe (afhankelijk van de wind en mijn benen ).
De eerste 5-10 minuten zijn altijd weer taai, en soms halverwege komen er ook weer steken etc. Maar als ik eenmaal in het ritme zit, is het heerlijk.
Ik wil binnenkort wel gaan uitbouwen naar een uur, en volgens mij moet ik dat qua conditie inmiddels wel kunnen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:24:00 #269
65476 pachito
neniemor eid snegnoj erar
pi_45224829
lopen jullie ook prestatie lopen in het land of houden jullie het bij het rondje om de kerk?
Waarom?
pi_45224978
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef annoh het volgende:
@ Maxpower: Hoewel ik er niet van overtuigd ben dat het helemaal gezond was kan ik me wel herinneren dat dat stuk, van 3 losse stukken 8 min naar 21, in mijn beleving echt heul zwaar was, en dat ik mezelf echt stuk liep. Die overgang was echt veel zwaarder dan van 30 minuten naar 40 en 50. Misschien ben je gewoon door de winter niet zo fit, en doe je er een weekje langer over, of misschien denk je dat het je niet zal lukken, maar kun je het wel? Probeer anders 2 x 12 volgende keer, en pas daarna 21 minuten.
Zou best kunnen inderdaad. Gek genoeg denk ik het conditioneel wel vol te kunnen houden, alleen mijn benen verzuren op de één of andere manier, waardoor ik gewoon ff moet herstellen, en dan weer verder. Ga morgen weer een poging wagen.
pi_45225785
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef pachito het volgende:
lopen jullie ook prestatie lopen in het land of houden jullie het bij het rondje om de kerk?
Prestatielopen.. Warandeloop Korte Cross. 2km = 6.23.
Ik ging me met de massasprint bij de start Heeft me het middelstuk gekost. Het eindstuk ging super.. In de laatste 550 meter nog iets van 8 a 10 mensen ingehaald. Laatste 150 meter volle bak sprinten

en aantal indoor en redelijk wat outdoor wedstrijd (op de atletiekbaan)
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:06:55 #272
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_45232110
quote:
wat is een prestatieloop he, tellen 10km wedstrijden verspreid over het hele land (maar liefst omgeving Amsterdam) ook mee? Dan wel namelijk.
pi_45232181
quote:
Ik wil dit jaar naast Egmond sowieso nog de halve van Utrecht en de halve / hele van Amsterdam lopen. Wedstrijden maken het lopen veel leuker naar mijn mening .
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:14:03 #274
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_45232445
Ik in Utrecht de 10 km lopen! En 5 km hier om de hoek in Hilversum. Ik vind het wel leuk die prestatielopen, maar ik wil wel binnen 3 kwartier kunnen douchen, anders wordt het al snel heel oncomfortabel.

[ Bericht 0% gewijzigd door annoh op 11-01-2007 10:40:36 ]
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:31:16 #275
62913 Blik
The one and Only!
pi_45240803
Heb me zojuist opgegeven voor de 5 km Roc(k) Run in Utrecht, op 9 april
pi_45253432
56) M.sen Michael Fayo (Kenia)
57) M.sen Edwin Kemboi Kiyeng (Kenia)
58) M.sen Jimmy Kipkemboi Kering (Kenia)
59) M.sen Schadrack Kapchedureser (Kenia)

De Kenianen uit "Kluners uit Kenia" doen mee aan de halve van Egmond .
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:34:01 #277
65476 pachito
pi_45257626
ik ga naar apeldoorn naar de midwinter marathon 18.7k lopen heb vandaag in de zeikstromende regen ook gelopen ik was zo doorweekt dat de enige plek om mijn ipod te stoppen in mijn onderbroek onder mijn tight was. maar was wel lekker en we waren niet alleen in het bos. er waren nog meer fanatics aan het rennen.

trouwens apeldoorn is een heel mooi parcours met heuvels erin en is 28 jan.

hier is de link http://www.midwintermarathon.nl/ daar kun je je ook inschrijven de bedoeling is de hele in rotterdam te lopen maar weet nog niet of dat reeel is zal eerst mijn tijd af moeten w88 in apeldoorn
Waarom?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:28:28 #278
143808 Koen_74
Go Shani !!
pi_45276012
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef LedZep het volgende:

[..]

Als ze in de voorgaande jaren ervoor zorgden dat de wedstrijd bij eb werd gelopen, zullen ze dat nu ook wel doen .
Uit de laatste nieuwtjes die je via de mail ontvangt

"Laatste berichten
Het stormt behoorlijk de laatste dagen aan de Noordzeekust. Morgen wordt een grote westerstorm verwacht waarbij het strand volledig in de golven zal verdwijnen. Daarna lijkt de wind langzaam wat af te nemen. De weersverwachting op dit moment is dat het zondag redelijk rustig weer is. Het blijft zacht weer maar toch kan de wind nog spelbreker worden zodat we geenszins zeker zijn van een gemakkelijke loop.

Bij westen- of noordwestenwind zal er heel weinig strand zijn. Bij stormachtige wind uit die richting moet vanwege het hoge water weer gedacht worden aan een alternatief parcours heen en terug door het Noordhollands Duinreservaat. Uiterlijk zondagmorgen 8.00 uur zal dienaangaande de beslissing vallen. "
  zondag 14 januari 2007 @ 12:17:01 #279
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_45338584
vanochtend weer getraind, nadat ik de sinds 31 December nog maar 1 keer had gelopen.

ging op zich wel lekker. het schema was 1-2-3-4-5-6-7 minuten met telkens een minuut rust tussendoor. tot en met 5 ging het goed en had ik niet echt veel problemen. bij 6 en 7 werd het een stuk zwaarder in verband met het toch wel hoge tempo van de rest van de groep. in de 6e minuut van de 7 minuten kreeg ik ineens (vanuit het niets) een sterk stekende pijn in m'n linkerschouder. ik weet niet waar het vandaan kwam (niks geks gedaan, ook niet de laatste dagen), maar het deed echt flink pijn en het kostte moeite om toch door te lopen. het trok gelukkig langzaam weer weg nadat de 7 minuten om waren. het was pas echt weg nadat ik een warme douche had genomen toen ik thuis was...vreemd.

lekker weer om te lopen, dat wel. zonnetje erbij, niet te veel wind.
.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:52:42 #280
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_45339495
Vandaag was weer die plaatselijk loop. Het was weer erg lekker weer i.t.t. vorig jaar. Ging weer weer erg lekker.

1 KM: 03.40
2 KM: 07.36
3 KM: 11.28
4 KM: 15.26
5 KM 18.53

Je ziet dat er een paar keer een 4 minuten per KM tussenzat maar ik wilde erg rustig starten omdat ik last van m'n lies heb, en omdat ik een beetje uit de wind wilde lopen. Nadat ik lekker de kat uit de boom heb zitten kijken ben ik gaan versnellen en kwam ik alleen over de finish. Nr 2. 19.30

Tevreden, nu afwachten wat de lopers tijdens de halve van Egmond hebben gedaan.
Ik spreek jullie over een maandje weer ^^
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  zondag 14 januari 2007 @ 14:50:47 #281
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_45342876
ik heb ongeveer een jaartje niet kunnen lopen...
dit vanwege een stom spier probleem in mijn linker onderbeen, die geëindigd is in een zware spier-scheur in maart vorig jaar,
Telkens wanneer ik probeerde terug te starten, lag ik er weer uit, al na 2 of 3 keer lopen...

nu hebben ze eindelijk ontdekt dat het probleem kwam vanuit mijn bekken (dat scheef zat) en ben ik hiervoor in behandeling en mag ik terug beginnen lopen.

Ik heb geen zin om terug naar de club te gaan (omdat ik niet mee kan met mijn "buddy's" daar) en wil op mezelf terug in vorm komen...

zowel de sportarts als de kinesist zeggen "rustig aan" beginnen.. maar wat is dit juist... heeft iemand tips?
pi_45344334

ik kon niet meedoen, ziek

zondag 14 januari 2007 @ 17:33:55 #283
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_45348524
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:50 schreef anneloeke het volgende:
ik heb ongeveer een jaartje niet kunnen lopen...
dit vanwege een stom spier probleem in mijn linker onderbeen, die geëindigd is in een zware spier-scheur in maart vorig jaar,
Telkens wanneer ik probeerde terug te starten, lag ik er weer uit, al na 2 of 3 keer lopen...

nu hebben ze eindelijk ontdekt dat het probleem kwam vanuit mijn bekken (dat scheef zat) en ben ik hiervoor in behandeling en mag ik terug beginnen lopen.

Ik heb geen zin om terug naar de club te gaan (omdat ik niet mee kan met mijn "buddy's" daar) en wil op mezelf terug in vorm komen...

zowel de sportarts als de kinesist zeggen "rustig aan" beginnen.. maar wat is dit juist... heeft iemand tips?
Als je er zolang hebt uitgelegen en meer wilt gaan beginnen zou ik toch rustig aan de draad weer oppakken. Te snel en te vaak gaat averechts werken denk ik.

Succes alvast!
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_45351988
Gisteren en vandaag was het weer "hondenweer". Omdat het zo mooi weer is lopen veel mensen met hun hond in het bos en in de duinen. Op een of andere manier komen die beesten altijd om mij af.. Hebben jullie daar nou nooit last van?
pi_45353309
Avond

Waar kan ik voor niet al teveel geld (>¤50) behoorlijk goede hardloopschoenen kopen? Ik ga nl. in de lente weer 1/4 triathlons lopen en de voorgaande keren heb ik dat op oude verrotte K-Swiss schoenen gedaan (student hè ) en dit beviel me niet zo goed
pi_45356433
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef Sloper het volgende:
Avond

Waar kan ik voor niet al teveel geld (>¤50) behoorlijk goede hardloopschoenen kopen? Ik ga nl. in de lente weer 1/4 triathlons lopen en de voorgaande keren heb ik dat op oude verrotte K-Swiss schoenen gedaan (student hè ) en dit beviel me niet zo goed
Met een beetje geluk kan je in de uitverkoop bij PK running of een andere hardloop speciaalzaak, schoenen tijdens de 75 - 100 Euro krijgen..
pi_45358409
Vandaag de kwart marathon van Egmond gelopen en wat een ervaring! Wel een gedoe vanochtend want eerst was de start van beide afstanden met een uur vertraagd en later werd er omgeroepen alleen de halve marathon vertraagd. Westenwind met springtij had er voor gezorgd dat er bijna geen strand was. Na rondje Egmond het strand op wat al een belevenis is en dan blijkt er maar metertje te zijn waarop redelijk te lopen was tussen vloedlijn en het mulle zand en soms door de opkomende zee moest je wel het mulle zand induiken. Maar was wel cool met de rasende zee zo vlakbij. Gelukkig weinig last van de wind op het strand want die kwam van opzij en eenmaal in de duinen was het heerlijk lopen uit de wind en met het zonnetje en stralend blauwe lucht.

Uiteindelijk 1:03:42 gelopen waar ik heel tevreden mee ben gezien de langste afstand die ik de laaste 2 maanden gelopen heb de 6KM van vorige week was en enkele weken niet heb kunnen lopen. Geweldige loop die zeker voor herhaling vatbaar is, volgend jaar misschien de halve

Op naar de Groet uit Schoor loop volgende maandl!
pi_45359640
voor de egmond mensen. is zoiets te doen zonder ooit te trainen in de zandbak? een halve marathon is het probleem niet.. maar ik ben asfalt gewend, hoe groot is het verschil?
  zondag 14 januari 2007 @ 23:58:47 #289
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_45360665
Die honden zijn echt verschrikkelijk, ik durf in mijn eentje niet van de normale fietspaden af. Met mn zusje heb ik me vandaag wel 't land' ingewaagd, en dat was net te doen, omdat ik weet dat zij de hond desnoods wegschopt. Ik ben al vanaf kinds af aan heel bang voor honden, dus wat dat betreft is hardlopen voor mij echt de verkeerde sport. Vreselijk vind ik het, als die bazen hun hond weer eens niet bij zich kunnen houden en dan verbaasd zijn dat jij dat vervelend vindt .
pi_45363148
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:58 schreef annoh het volgende:
Die honden zijn echt verschrikkelijk, ik durf in mijn eentje niet van de normale fietspaden af. Met mn zusje heb ik me vandaag wel 't land' ingewaagd, en dat was net te doen, omdat ik weet dat zij de hond desnoods wegschopt. Ik ben al vanaf kinds af aan heel bang voor honden, dus wat dat betreft is hardlopen voor mij echt de verkeerde sport. Vreselijk vind ik het, als die bazen hun hond weer eens niet bij zich kunnen houden en dan verbaasd zijn dat jij dat vervelend vindt .
Ik ken het, ik heb ook een hondenfobie, en enige plek waar ik in de buurt beetje kan lopen is het vondelpark.
Zag trouwens beelden van Zandvoort, zag er zwaar uit. Tijdens mijn sponsorloop had ik ook een stuk na Katwijk waar het iets van 15 kilometer overal mul zand was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_45364873
Ik heb niet bang voor honden.. alleen sommige honden zijn "onbetrouwbaar". De ene loopt leuk mee, de andere wordt agressief.. Ben ooit eens door zo'n agressieve hond gebeten, zei het baasje doodleuk.. Ja, het is je eigen schuld had je maar moet roepen hoor.
pi_45364933
Ik loop vaak op tijden dat men geen honden uitlaat.
pi_45364998
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:25 schreef ErikN het volgende:
voor de egmond mensen. is zoiets te doen zonder ooit te trainen in de zandbak? een halve marathon is het probleem niet.. maar ik ben asfalt gewend, hoe groot is het verschil?
Lopen op het (mulle) zand is veel zwaarder, het kost je meer energie om dat je wegzakt..en door asfalt zak je niet zo snel door heen..

Daarentegen ben ik meer een zandloper dan een asfaltloper.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:52:00 #294
143808 Koen_74
Go Shani !!
pi_45368020
Lekker gelopen gisteren in Egmond.
Mooie tijd, erg tevreden met 1:32

Wat een mooi evenement is dit toch.
Smal strandje, waardoor inhalen lastig is.
pi_45389683
Vanavond is het me gelukt de 21 minuten vol te maken. Was blijkbaar gewoon een kwestie van doorzettingsvermogen. Naarmate ik langer liep verdween het stijve gevoel in de kuiten vanzelf, en kon ik op een steady tempo doorlopen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:49:06 #296
65476 pachito
pi_45409798
vandaag 2 keer 5 min interval gelopen en ga vanavond een uurtje low speed distance lopen dus lekker een uurtje uitlopen was mooi weer en heb nergens last van, op naar Apeldoorn !!
Waarom?
pi_45413166
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:41 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Lopen op het (mulle) zand is veel zwaarder, het kost je meer energie om dat je wegzakt..en door asfalt zak je niet zo snel door heen..

Daarentegen ben ik meer een zandloper dan een asfaltloper.
Voordeel van zand vind ik dat je minder snel last van gewrichten krijgt, lekkerste vind ik ook lopen op verharde modder zoals bospaden. Gras ik ook wel een alternatief maar dan komt het meestal neer op rondjes lopen over een veld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_45420001
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:37 schreef MaxPower het volgende:
Ik loop vaak op tijden dat men geen honden uitlaat.
onze hond gaat ook idd achter alles aan dat hardloopt
ikzelf heb het nog niet meegemaakt dat ik achtervolgt werd door een hond

*even afkloppen*
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:37:59 #299
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_45479593
komt niet veel van lopen met dit weer
.
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:42:35 #300
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45479781
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:37 schreef Sehnsucht het volgende:
komt niet veel van lopen met dit weer
Zonde inderdaad. Ik mag altijd wel graag lopen in de winter, lekker zonnetje, goed ingepakt, dauw-walmpje voor m'n mod. Maar dit werkt niet echt.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:16:18 #301
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_45508494
Vandaag was het echt ideaal loopweer! Ben er lekker even uit geweest. Ik wilde dat ik 60 minuten door zou kunnen lopen, maar daar protesteren mijn benen helaas voorlopig nog te erg voor. Maar ik ben weer op weg!

Deel 12: Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 12

[ Bericht 24% gewijzigd door annoh op 19-01-2007 16:42:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')