quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat Doeka de geboden negeert open ík maar een nieuw topic.
De OP komt eraan.
Dit is een dubbele punten topic.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je hem gewoon even openen en zet iemand wel even de OP voor je in elkaar. Maar dan weten we dat. Anders staan we lang te wachten voor niet
Warm!quote:
Die had ik al.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:50 schreef Flitspaal het volgende:
Grote treinroof in Engeland, samen met Ronnie Biggs?
En dat is het antwoord dat ik zocht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Great train robbery?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pssst +2
Ik moest eerst eens gaan zoeken wat de vraag was. Toen ik het antwoord postte zag ik jouw antwoord staanquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
David Corresh
En het is meteen 7 minuten stilquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Hoe meer je slowchat, hoe minder kansen op twee punten.
En dat moet jij dan weer verstierenquote:
Ik... ik...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat moet jij dan weer verstieren![]()
Het antwoord is niet compleetquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:07 schreef Lienekien het volgende:
Een lengtegraad.
Van pool tot pool.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het antwoord is niet compleet
huh?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het is trouwens ook een lijn die het midden van een golf-grafiek pakt
Klopt ,was ook een goed antwoord geweest, maar de andere was eerderquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:09 schreef Nesle het volgende:
Je hebt ook de meridiaan door je lichaammaar die zul je vast niet bedoelen
Ik bedenk me net dat ik een mediaan bedoelquote:
Heb je een brief geschrevenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Whiew.
Shit. Boer zoekt vrouw begint zo.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui..... ik ben er weer.....weekje weggeweest ivm drukte met tentamens enzo. Maar mijn laatste tentamen zit er dus op, en ging erg goed, dus ik kan weer hard gaan fluimen met de AKQ
New and improved... nu met andere username, want ik heet eigenlijk helemaal geen peterse van mijn achternaam
Haquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui..... ik ben er weer.....weekje weggeweest ivm drukte met tentamens enzo. Maar mijn laatste tentamen zit er dus op, en ging erg goed, dus ik kan weer hard gaan fluimen met de AKQ
New and improved... nu met andere username, want ik heet eigenlijk helemaal geen peterse van mijn achternaam
Boeie, met 2 weken sta ik toch weer bovenaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
HaMaar je moet natuurlijk wel onderaan beginnen weer met de punten he
![]()
Nee joh. Er zat jammergenoeg geen schapenboer tussen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:15 schreef Supersheep het volgende:
Zo, ik kom hier ook maar weer punten binnenhalen slowchatten
[..]
Heb je een brief geschreven
computers en vliegdekschepenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:16 schreef Mark_V het volgende:
Noem twee boeiende uitvindingen die de azteken NIET hadden?
Lienekien mag NIET meedoen
quote:
Dat zijn de besten natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh. Er zat jammergenoeg geen schapenboer tussen.![]()
damn!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Fietsbanden en ruimtepakken.
Ey Nessiequote:Op zondag 29 oktober 2006 20:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
Om toch maar niet als slowchattende over te komen.
Ze schreven niet.
En ik ben veuls te laat.![]()
Warmquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:24 schreef Nesle het volgende:
Door vuur?
Was te verwachtenquote:
Nesle +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Was te verwachtenDoor de vele vuren dan
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nesle +2
De Eurpeanen zagen veel vuren toen ze langs de kust voeren. De naam is verzonnen door Ferdinand Magellaan (1480-1521),
Wauw,quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nesle +2
De Eurpeanen zagen veel vuren toen ze langs de kust voeren. De naam is verzonnen door Ferdinand Magellaan (1480-1521),
Het komt uit Afrika en ... als ik nu nog iets zeg is het zo geradenquote:
En het is correct.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:36 schreef Mark_V het volgende:
oliebol
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Of dat in de ranglijst de naam MarkPeterse even gewisseld wordt met Mark_V.
De naam is verzonnen door Ferdinand Magellaan (1480-1521), de eerste Europeaan die door de zeestraat voer tussen het vaste land en het hoofdeiland en die er zijn naam aan gaf: de Straat Magellaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Magellaan?
Bedoel je niet gewoon Magalhaes?
De goede man heette Fernão de Magalhães, dat tegenwoordig de engelsen zijn naam postuum verkrachten doet daar niks aan afquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
De naam is verzonnen door Ferdinand Magellaan (1480-1521), de eerste Europeaan die door de zeestraat voer tussen het vaste land en het hoofdeiland en die er zijn naam aan gaf: de Straat Magellaan
Waarschijnlijk niet![]()
LPF'er toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Mark_V het volgende:
In de categorie enge mannen.... wie was dit ook alweer?
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06430/engevent.jpg]afbeelding][/url]
Ik wil ook wel weer vanaf 0 beginnen hoor, maakt me niet zoveel uit, heb ik tenminste een doel
sorryquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De goede man heette Fernão de Magalhães, dat tegenwoordig de engelsen zijn naam postuum verkrachten doet daar niks aan af
Twee studies en veel fluimen, tja, dan ben je wel even bezigquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef wyccie het volgende:
Hee Mark, ik wist niet dat je nog studeerde, ik dacht dat je al werkte. Je bent toch al kei-oud?![]()
Hallo allemaal
Goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:57 schreef Mark_V het volgende:
de boer, bomhof, heinsbroek, nawijn
neu, erg geïnteresseerd in politiek, ik noem zo heel balkenende1 op (de ministers dan, staatssecretarissen lukt me nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Goed
Mark_V +2
net nog gelezen ivm je vorige vraag?
Dat is één van de nadelen van Wikipedia.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorryovergenomen uit Wikipedia. niet gecontroleerd
schapen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
neu, erg geïnteresseerd in politiek, ik noem zo heel balkenende1 op (de ministers dan, staatssecretarissen lukt me niet)
Welk dier maakt de meest geavanceerde hulpmiddelen?
Even kijken wie er weleens naar National geographic channel kijkt
Ik reken de mens hier even niet tot de dieren, en de vraagsteller heeft altijd gelijk dus niet zeurenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
De Mens
Hint: het is GEEN mensaap!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Neleos het volgende:
Bonobo?
Jojo +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kraai
Wijsneusquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
87 keer? Hoe lang duurt zo'n docu?
Je lult.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jojo +2
Kraaien maken tools die zelfs voor de gemiddelde mensaap te ingewikkeld zijn.....ongeveer 87x per dag wordt er een documentaire over dit onderwerp uitgezonden op NGC.....
Vanwege de 87 keer of vanwege het feit dat kraaien de meest geavanceerde tools maken?quote:
duhh, ok dan, gewone koffiequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij hangt het er ook vanaf of je gewone koffie of decaf drinkt.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij hangt het er ook vanaf of je gewone koffie of decaf drinkt.![]()
Het goede antwoord is allang gegeven door Tha_Erik.... maar ik heb het idee dat de vraagsteller een antwoord wil horen dat niet eens echt algemeen aanvaard is, daarom geef ik maar deze antwoorden....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
fijn dat jij het antwoord alvast even neerzet
zat zelf ergens tussen de 100 en 115 (WUR site)quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Mark_V het volgende:
ik heb het opgezocht, er zijn heel veel verschillende bronnen die allemaal wat anders zeggen:
* mijn middelbare schoolboek zegt 60 mg
* mijn eerstejaarsboek chemistry zegt 100 mg
* een prakticumhandleiding zegt 70 mg
* internet zegt tussen de 40 en 130 mg.....
Ik vind dat Tha_Erik het punt verdient.... een ballpark figure is in mijn ogen hier meer dan goed, dus in dit geval moet je 50-200 gewoon goed rekenen....
Over het algemeen wacht men dan tot de vragensteller klaar isquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het goede antwoord is allang gegeven door Tha_Erik.... maar ik heb het idee dat de vraagsteller een antwoord wil horen dat niet eens echt algemeen aanvaard is, daarom geef ik maar deze antwoorden....
Scheikundige technologie gestudeerd trouwens
Its-Jojo-4you +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Slauerhoff
Lienekien +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Lienekien het volgende:
Scheepsarts
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Mark_V het volgende:
arts
damn you lienekien..... er worden trouwens veel te veel literatuur vragen gesteld
![]()
An acute overdose of caffeine, usually in excess of 250 milligrams (more than 2-3 cups of brewed coffee), can result in a state of central nervous system overstimulation called caffeine intoxication. The symptoms of caffeine intoxication may include restlessness, nervousness, excitement, insomnia, flushing of the face, increased urination, gastrointestinal disturbance, muscle twitching, a rambling flow of thought and speech, irregular or rapid heart beat, and psychomotor agitation.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Is er eigenlijk wel eens uitgetest wat er met je gebeurt als je 10gr cafeïne inneemt, laat staan 100gr?
Zou je ook kunnen zeggen over voetbal, sport, politiek en film.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Mark_V het volgende:
er worden trouwens veel te veel literatuur vragen gesteld![]()
Vind ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Mark_V het volgende:
er worden trouwens veel te veel literatuur vragen gesteld![]()
En biologie en aardrijkskunde.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je ook kunnen zeggen over voetbal, sport, politiek en film.
ik weenniequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik ween om bloemen in de knop gebroken.
Welke dichter?
Ja die is al gezegdquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Mark_V het volgende:
willem kloos dan
Laatste post vorige pagina, al genoemd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, de literatuurnoob.
Mark_V + 2
Maar niet van harte.
Volgens mij was Doeka eerder, of is dat ook een kloon van Jayhawkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef doeka het volgende:
Willem kloos
Was al genoemd, ik was te laat...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, de literatuurnoob.
Mark_V + 2
Maar niet van harte.
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij was Doeka eerder, of is dat ook een kloon van Jayhawk
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Mark_V het volgende:
Wat is er met Jayhawk gebeurd trouwens? Is hij geband?
Voor wie van de twee?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef doeka het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh!
Wat een belediging.
Was, vrijdag voor 24 uur. Nu niet meer dus. Negeren is het adviesquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Mark_V het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Mark_V het volgende:
WAAROM?????
24uur maar zag ik. Lienekien had hem nog zien tvp-en in 2 topics geleden dacht ik.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef MaJo het volgende:
Duitsland?
Hawaii.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef doeka het volgende:
Waar werd Bette Midler geboren?
Gedaan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef MaJo het volgende:
Lienekien misschien is het handig om degene die het goed heeft te quoten? Nu moet ik een pagina terugzoeken om het juiste antwoord te vinden
Thanksquote:
Kijk niet zo boosquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef BrandX het volgende:
Italie
Ja! Tha_Erik +2quote:
dat deed 'ie een uurtje geleden ook al, en toen heb ik 'm naar de OP verwezen met bijgaande uitlegquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk niet zo boos
Voor in het vervolg: ik zou maar niet editten...![]()
Zou het niet mogelijk zijn om de admins te vragen om meteen weer te geven als iemand heeft ge-edit. Nu heb je dat alleen bij een edit die 15 minuten na de originele post is gedaan.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat deed 'ie een uurtje geleden ook al, en toen heb ik 'm naar de OP verwezen met bijgaande uitleg
Jij verdient je eigen punten nog wel. Is er ook iets wat je níet weetquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef Mark_V het volgende:
Janis joplin
Ik ben voor het geven van 1 punt aan de persoon die het als tweede goed heeft
Iedereen wil de dubble punten meepikkenquote:
It is!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Duitsland, Zwitserland, Amerika?
Er werden er drie gevraagd.quote:
Geen idee, ik gokte ook maar lichtelijk.quote:
Blijkbaar niet, verkloting van de ruimte voor 2 punten jongensquote:
Leuke avatar!quote:
waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, verkloting van de ruimte voor 2 punten jongens
Zo niet, dan is Erik's antwoord maar voor 2/3 goed...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, verkloting van de ruimte voor 2 punten jongens
ik heb deze vraag afgelopen dinsdag bij Murphy's gehad; dit was het antwoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo niet, dan is Erik's antwoord maar voor 2/3 goed...
Jaa!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prins Erik.
nee, na 5 minuten toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zou het niet mogelijk zijn om de admins te vragen om meteen weer te geven als iemand heeft ge-edit. Nu heb je dat alleen bij een edit die 15 minuten na de originele post is gedaan.....
Hulp van buitenaf? Das niet de bedoelingquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Jonathan? Erik zegt mevr. Burner droogjes en te laat.
Ik geloof het ook ja. Als ik het zie zeg ik het wel gelijkquote:
Ze zit naast me en leest af en toe mee, vandaar. Ik had toen al Jonathan gepost.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hulp van buitenaf? Das niet de bedoeling![]()
Jup, het spookslot. MARKV+2quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef lienelien het volgende:
spookhuis?
Ik had hem eerder, toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup, het spookslot. LIENELIEN+0
Lijkt me ook.quote:
Ik heb even via Google gezocht nu (na de discussie)... en hij heeft in 4 landen gewoond. Voor hij naar Amerika vertrok, woonde hij even in België. Maar ik zal er over ophouden nu.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef doeka het volgende:
[..]
ik heb deze vraag afgelopen dinsdag bij Murphy's gehad; dit was het antwoord.
Hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even via Google gezocht nu (na de discussie)... en hij heeft in 4 landen gewoond. Voor hij naar Amerika vertrok, woonde hij even in België. Maar ik zal er over ophouden nu.
Fok is razendsnel hier.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Ligt het aan mij of is fok weer enorm traag bezig![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup, het spookslot. MARKV+2
Dan moet je even die Lienelien punten weghalen. Dit is een rotzooi en geeft dubbele punten wegquote:
Heb ik al gedaan, maar ik kan andermans quotes niet editten natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je even die Lienelien punten weghalen. Dit is een rotzooi en geeft dubbele punten weg
Ik wil het graag wat specifieker horen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Van een popconcert.
Om precies te zijn de popmarttour.... maar ok, het is genoegquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
U2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |