quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
Jepquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:18 schreef hicham het volgende:
Gadverdamme, is dat de nieuwe bike van Gawaine in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
ik vermoed een schrale anusquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef Macchia_Nera het volgende:
Zit enorm te twijfelen om de verlichting en kentekenplaat op de crosser te schroeven en te gaan knallen.. maar die crossdemper maakt zo'n teringherrie, misschien toch maar eens op zoek naar een enduro dempertje.
Weet iemand hier trouwens wat er gebeurd als je gepakt word in het bos ?
Rijbewijs moet je nog halen of heb je een schrale anus?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:36 schreef divided het volgende:
mag er tot nu toe alleen zo naar kijken
[afbeelding]
Je hebt een quote van -XX- in je sig staanquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Idd, alleen probeerde ik het op asfalt. Dat gaat dus niet, getuige de zwarte strepen op de busbaan naast mn huisOp zand lukte het ook niet zo lekker, maar ik heb een tijdje terug mn kroonplaten 15mm laten zakken over mn vorkpoten. Dat gaf echt een wereld van verschil, dus misschien lukt het me nu wel
Verder nog even een groter voortandwiel (14 tands) erop, en een aftapboutje voor het koelwater regelen want die ben ik kwijt
Aanhanger is ook bijna af, dus als het even droog is geweest kan ik eindelijk mn nieuwe zuiger inrijden. Dat gaat waarschijnlijk de maasvlakte worden.
Robertson gaat goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:53 schreef worldpimber het volgende:
GP Aberdeen [afbeelding] [afbeelding]
moet rbw nog halen ...quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rijbewijs moet je nog halen of heb je een schrale anus?![]()
![]()
![]()
[..]
Dan krijg je een waarschuwing en moet je oprotten, en als er een bord staat kun je eventueel een boete krijgen. En als je het nog een keer doet kun je je motor inleverenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef Macchia_Nera het volgende:
Zit enorm te twijfelen om de verlichting en kentekenplaat op de crosser te schroeven en te gaan knallen.. maar die crossdemper maakt zo'n teringherrie, misschien toch maar eens op zoek naar een enduro dempertje.
Weet iemand hier trouwens wat er gebeurd als je gepakt word in het bos ?
Is goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rijbewijs moet je nog halen of heb je een schrale anus?![]()
![]()
![]()
[..]
Je hebt een quote van -XX- in je sig staan
Misschien ff melden hier als je gaat raggen inrijden, gaan we weer ff rondje doen met Pepijn daarzo. Als ie mag van zijn vriendin
Whehehehehequote:
De rat!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
Moest ff![]()
![]()
Net ff lekker gereden met TataKOp de terugweg even getankt, zodra we weg rijden bij het eerste stoplicht: TataK: Hey die van mij staat ook op reserve
![]()
Mooi geshopt hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister nog ff wezen scheuren![]()
Kmoet tog nog wat hoger:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mooi geshopt hoor
[afbeelding]
Forum Opties | |