Het was m'n eigen vraag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Logisch, maar de vraag had betrekking op de beavers.
Hoe de fuck kom je hier opeens op. Het is wel waar, maar niemand vraag erna?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
ze maken steeds vaker gebruik van hun 3d software om hun figuren ook meer drie diemensionaal te tonen zoals in bovenstaand plaatje
Joh, of je leest even wat terugquote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef paultjuhhh het volgende:
waar is deel 2 hiervan
http://youtube.com/watch?v=E8YoCdxrlJw
nou ja, omdat ik dat plaatje zag en het me ook al opviel in de serie meerdere malen. Vanm die rare camerastandpunten. Ik vind het geen verrijking. Die explosies die dan weer echt zijn wel natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je hier opeens op. Het is wel waar, maar niemand vraag erna?
De meeste tijd proberen ze nog steeds het old-skool 2d effect na te streven ja, maar soms zie je wel dat de hele wereld echt 3d is (eps over die 9-11 conspiracy, achtervolging in steegje waar de camera opstijgt bijv.).
Die ene aflevering dat Butters in bed ligt met onweer is mooi gedaan. Bij elke bliksem allemaal onafhankelijke schaduwsquote:Op woensdag 8 november 2006 00:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze maken ook gebruik van erg krachtige software om de serie in elkaar te zetten. Ze gebruiken dat alleen om de 'crappy' look creeëren van Southpark. Zoals eens in een special gezegd werd, het is "building a sandcastle with a bulldozer".
Ze gebruiken het maar af en toe 'duidelijk', 9 van de 10 keer lijkt het nog gewoon simpele 2d, alleen als Cartman weer eens omvalt ofzo zie je het inderdaad. Op zo'n moment voegt het wel wat toe want als Cartman als een blaadje om zou gaan zou het toch een beetje sneu zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 05:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, omdat ik dat plaatje zag en het me ook al opviel in de serie meerdere malen. Vanm die rare camerastandpunten. Ik vind het geen verrijking. Die explosies die dan weer echt zijn wel natuurlijk
alleen de pilot/eerste aflevering (anal probe) is gemaakt met de hand, vanaf aflevering 2 is alles al in een 3d pakket gemaakt zo heb ik begrepen. Ze kozen er alleen voor om alles zo 2d mogelijk te maken. Pas in de film kreeg je de eerste 3d effecten (de hell o.a.) en later werden ze stelselmatig toegevoegd op diverse plaatsen. Van een echte explosie tot de meer 3 dimensionale aanzichten...quote:Op woensdag 8 november 2006 10:44 schreef slindenau het volgende:
Mja, het mag na al die jaren ook wel zo professioneel zijn vind ik...de knip en plak & 2d tijd ligt al lang achter ons.
Hij ligt eruitquote:Op woensdag 8 november 2006 16:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wat was die site ookal weer? AllSP.com toch?
Links klopten niet, bij mij.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Guerra het volgende:
Ook een goede site
Nieuwe ep lijkt me trouwens weinig aan, vond de vorige ook niet echt cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |