AC-TIE, AC-TIE!
Mannen, haal je geitenwollensokken van zolder, sla groene thee in, koop een gitaar en leer Cumbaya my Lord as soon as possible, want WIJ GAAN ACTIE VOEREN!
Waartegen beste Albert?Ja lap seg, ten eerste he, tis Albertooo! En ten tweede, we gaan actie voeren tegen de Pussycat Dolls.
Waarom dat dan, beste kapper uit België? Ik doe vaak *fapfapfap* op hun posters. Ze zijn cheil.Kijk uit, manneke. De Pussycat Dolls zijn een waar gevaar voor de samenleving. Ze verspreiden het feminisme met hun vrouwvriendelijke teksten. "I don't need a man"...
![]()
, als jij kinderen wilt krijgen, dan heb je toch wel de lauwe bud van een mannelijk persoon nodig hoor!
Maar wat dacht je van IVF dan, de vrouw kan zo neuqseks vermijden.Ja, lap, daar heb je gelijk. MAAAARRRRR....wist je ook dat je kinderen dan meer op Maikuuul gaan lijken? (
bron) I rest my case.
Maargoed, wat is je probleem dan eigenlijk?Vrouwen gaan steeds meer aan de zelfstimulatie, krijgen een ego van hier tot Tokio, zeggen van die vage one-liners als "talk to the hand, 'cause the pussy ain't listening" en zullen zich afzetten van datgene waar ze vroeger graag naar smachtten: de fallus.
DUS, mannen, pakt u strijdbijl (begraaft deze pas als de strijd voorbij is) en bestrijdt de Pussycat Dolls!
Sluit je hierrrrrrrr aan! (Suggesties welkom)
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007