Jij bent dat type dat pas in actie komt als de ramp al gebeurd is!quote:
Waar zie jij kuikentjes?quote:
Driewerf hulde!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waar zie jij kuikentjes?![]()
Ik sluit mij per direct aan vor deze actie
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Pussycatdollsvooral die bruine met haar kankerbek en die lippen die half op haar tanden blijven hangen als ze zingt
![]()
![]()
Amen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Pussycatdollsvooral die bruine met haar kankerbek en die lippen die half op haar tanden blijven hangen als ze zingt
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef TwyLight het volgende:
![]()
![]()
ja mee eens, nu gaat ze in haar eentje feministisch wezenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:49 schreef Skv het volgende:
Die nicole dinges is er nu toch weg, dus daar hoor je geen reet meer van.
Terminaal deepthroatenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:09 schreef gateh het volgende:
hup dood aan die geile sletjes, kom we geven ze aids!
Negersteralures hequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:22 schreef WeebI het volgende:
wat ik wel geinig vind, is dat die derde op de foto uit de OP, meer dan 50% van de tijd in beeld komt, terwijl de overige vijf de resterende 50% moeten verdelen
Ja inderdaad. En ondertussen krijgt je vriendin steeds een grotere mond, "want de Pussycat Dolls hebben gelijk!!".quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef SnowDoggg het volgende:
Don't cha wish your girlfriend was hot like meegowijven
whehehehequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:35 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ondertussen krijgt je vriendin steeds een grotere mond, "want de Pussycat Dolls hebben gelijk!!".![]()
![]()
En dan kapot rampeneren!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:43 schreef Rampestamper het volgende:
Zak over hun hoofd...
lijkt wel een ventquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:42 schreef SnowDoggg het volgende:
Echt niet ... die tweede van rechts .. omg![]()
Ik doe tegenwoordig alleen nog maar schaamhaar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:02 schreef Acryl het volgende:
Hierbij sluit ik me bij de actie aan!
(Mr spaghetti, kan ik een afspraak maken voor een knipbeurt? ik neem taartjes mee)
Ja... en?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:06 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig alleen nog maar schaamhaar.
Dat zijn 2 taartjes en een choco-reep.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef Acryl het volgende:
Ja... en?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dat zijn 2 taartjes en een choco-reep.![]()
capsonus truttenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef SnowDoggg het volgende:
Don't cha wish your girlfriend was hot like meegowijven
zomg dat tongetje van die blondequote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef PusKut het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachtshoer met neptieten!
maak ff een lijstjequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Als we toch bezig zijn met mensen verwijderen uit de maatschappij dan heb ik er nog een paar. Britney Spears, Paris Hilton enz enz. Want die hebben net zo´n slechte invloed als The Pussycat Dolls.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Als we toch bezig zijn met mensen verwijderen uit de maatschappij dan heb ik er nog een paar. Britney Spears, Paris Hilton enz enz. Want die hebben net zo´n slechte invloed als The Pussycat Dolls.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |