Jij bent dat type dat pas in actie komt als de ramp al gebeurd is!quote:
Waar zie jij kuikentjes?quote:
Driewerf hulde!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waar zie jij kuikentjes?![]()
Ik sluit mij per direct aan vor deze actie
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Pussycatdollsvooral die bruine met haar kankerbek en die lippen die half op haar tanden blijven hangen als ze zingt
![]()
![]()
Amen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Pussycatdollsvooral die bruine met haar kankerbek en die lippen die half op haar tanden blijven hangen als ze zingt
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef TwyLight het volgende:
![]()
![]()
ja mee eens, nu gaat ze in haar eentje feministisch wezenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:49 schreef Skv het volgende:
Die nicole dinges is er nu toch weg, dus daar hoor je geen reet meer van.
Terminaal deepthroatenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:09 schreef gateh het volgende:
hup dood aan die geile sletjes, kom we geven ze aids!
Negersteralures hequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:22 schreef WeebI het volgende:
wat ik wel geinig vind, is dat die derde op de foto uit de OP, meer dan 50% van de tijd in beeld komt, terwijl de overige vijf de resterende 50% moeten verdelen
Ja inderdaad. En ondertussen krijgt je vriendin steeds een grotere mond, "want de Pussycat Dolls hebben gelijk!!".quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef SnowDoggg het volgende:
Don't cha wish your girlfriend was hot like meegowijven
whehehehequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:35 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ondertussen krijgt je vriendin steeds een grotere mond, "want de Pussycat Dolls hebben gelijk!!".![]()
![]()
En dan kapot rampeneren!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:43 schreef Rampestamper het volgende:
Zak over hun hoofd...
lijkt wel een ventquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:42 schreef SnowDoggg het volgende:
Echt niet ... die tweede van rechts .. omg![]()
Ik doe tegenwoordig alleen nog maar schaamhaar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:02 schreef Acryl het volgende:
Hierbij sluit ik me bij de actie aan!
(Mr spaghetti, kan ik een afspraak maken voor een knipbeurt? ik neem taartjes mee)
Ja... en?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:06 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig alleen nog maar schaamhaar.
Dat zijn 2 taartjes en een choco-reep.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef Acryl het volgende:
Ja... en?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dat zijn 2 taartjes en een choco-reep.![]()
capsonus truttenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef SnowDoggg het volgende:
Don't cha wish your girlfriend was hot like meegowijven
zomg dat tongetje van die blondequote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef PusKut het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachtshoer met neptieten!
maak ff een lijstjequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Als we toch bezig zijn met mensen verwijderen uit de maatschappij dan heb ik er nog een paar. Britney Spears, Paris Hilton enz enz. Want die hebben net zo´n slechte invloed als The Pussycat Dolls.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Als we toch bezig zijn met mensen verwijderen uit de maatschappij dan heb ik er nog een paar. Britney Spears, Paris Hilton enz enz. Want die hebben net zo´n slechte invloed als The Pussycat Dolls.
Nee tegen de bond van de pussycat dolls. BTW er zijn toch echt wel meidenbands te vinden die echt een stuk lekkerder zijn dan hun.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:59 schreef Zenon het volgende:
Dus we moeten ons bij de homo-bond aansluiten?
Echt zo'n topic van een 6 jarige: "Ieuww, meisjes zijn eng!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |