Er stond helemaal geen Smiths in de keuzelijstquote:Op zondag 12 november 2006 14:03 schreef Nepthys het volgende:
eigen keuze:
The Smiths - There is a light that never goes out
3 Stuks hoor!quote:Op zondag 12 november 2006 14:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er stond helemaal geen Smiths in de keuzelijst![]()
Daar zet ik m'n geld ook op. Hoewel er vast nog wel wat andere onverwachte Blunt-achtige hoge nieuwe binnenkomers zullen zijn.quote:Hoogste nieuwe binnenkomer zal wel één van de nieuwe liedjes in de keuzelijst zijn. Radiohead, Jeff Buckley ofzo denk ik. Hopelijk Grace van Jeff Buckley
Bigmouth strikes again, Girlfriend in a coma en This charming man stonden er wel in.quote:Op zondag 12 november 2006 14:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er stond helemaal geen Smiths in de keuzelijst![]()
Oeps. Daar had er best eentje van in mijn top 10 gekund.quote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Bigmouth strikes again, Girlfriend in a coma en This charming man stonden er wel in.
Die staan er die jaar ook in.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:19 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind de Top 2000 wel een erg leuk initiatief, maar in tegenstelling tot wat de redactie beweert heb ik eerder het idee dat je zo langzamerhand elk jaar naar nagenoeg dezelfde lijst luistert. Het blijft raar dat bands als Radiohead of de Chili Peppers er niet in voorkomen, denk dat die veel meer stemmen zouden krijgen als ze gewoon in de voorkeurlijst zouden staan.
Stonden vorig jaar ook in de keuzelijst... Niet erin gekomen, dus lijkt me sterk als die massaal zullen binnenstromen.... Al hoop ik wel dat wat nummers de lijst zullen halen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:19 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind de Top 2000 wel een erg leuk initiatief, maar in tegenstelling tot wat de redactie beweert heb ik eerder het idee dat je zo langzamerhand elk jaar naar nagenoeg dezelfde lijst luistert. Het blijft raar dat bands als Radiohead of de Chili Peppers er niet in voorkomen, denk dat die veel meer stemmen zouden krijgen als ze gewoon in de voorkeurlijst zouden staan.
Nu moeten wij zeker gaan vragen waarom niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ook maar even gestemd, al zal ik zelf niet gaan luisteren:
Nee hoor. Ik heb niet het idee, dat iemand dat ook maar iets interesseert (of zou moeten interessen.)quote:Op donderdag 16 november 2006 09:46 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Nu moeten wij zeker gaan vragen waarom niet?![]()
Radiohead en de Chili Peppers stonden vorig jaar niet in de keuzelijst hoor. Dit jaar voor het eerst. Samen met Smashing Pumpkins, Counting Crows, Nirvana, 10 extra nummers van Coldplay etc. En dat allemaal dankzij de 'welke nummers horen in de keuzelijst thuis actie' van radio 2. Dat kwam natuurlijk omdat er elk jaar weer klachten kwamen over het feit dat deze bands niet in de lijst voorkwamen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
Stonden vorig jaar ook in de keuzelijst... Niet erin gekomen, dus lijkt me sterk als die massaal zullen binnenstromen.... Al hoop ik wel dat wat nummers de lijst zullen halen.
Vast niet veel als je de 'klassiekers' ziet die net binnen de top 2000 vallenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoeveel stemmen heeft een nummer nodig om in de top 2000 te komen, weet iemand dat?
Ik wil Eminem met Stan erinquote:Op donderdag 16 november 2006 14:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vast niet veel als je de 'klassiekers' ziet die net binnen de top 2000 vallen
Mwoa.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Godverdomme, ik heb gewoon een geweldige smaak
Bij de eerste top 2000 hebben ze het zowaar vermeld. De DJ zei indertijd dat positie 2000 20 stemmen had.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:16 schreef Retuobak het volgende:
Vast niet veel als je de 'klassiekers' ziet die net binnen de top 2000 vallen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | een Guns n' Roses Knocking on heaven's door twee Haddaway What is love? drie Queen Innuendo vier Meat Loaf I'd do anything for love (But I won't do that) vijf Metallica Nothing else matters zes Pink Floyd Another brick in the wall zeven Prince & the Revolution Purple rain acht Red Hot Chili Peppers Under the bridge negen Simply Red Sunrise tien Soft Cell Tainted love Eigen keuze Artiest Titel Tiestö just be |
Ik denk dat ik nog een keer stem om dit nummer toch maar in de Top2000 te krijgen. De eerste keer dat ik het nummer hoorde, compleet kippevelquote:Op donderdag 9 november 2006 13:58 schreef Neleos het volgende:
Johnny Cash – Hurrt (2003)
quote:Joy Division - Love will tear us apart (1980)
Velvet Underground - Pale blue eyes (1969)
Radiohead - Paranoid android (1997)
Smiths - Bigmouth strikes again (1986)
Bob Dylan - Like a rollin' stone (1965)
Pink Floyd - See Emily play (1967)
Talking Heads - Psycho killer (1978)
Doors - The end (1967)
Tim Buckley - Once I was (1967)
Jeff Buckley - Hallelujah (1994)
Eigen Keuze:
The Libertines - Music When The Lights Go Out
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Op Pearl Jam kan nu gestemd worden via de lijst
Smells Like Teen Spirit was vorig jaar genoteerd op #105quote:Op zondag 19 november 2006 00:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het duurt een paar jaar, maar dan gebeurt er ook wat. Volgend jaar Nirvana?
Wel schandalig trouwens dat ze de beste Pink Floyd-platen (Echoes, Sheep en Pigs) dan weer niet in de keuzelijst hebben staan... Stonden wel hoog in m'n eigen Fok!-single top100quote:Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef MofoF1 het volgende:
Uw lijst tot nu toe
Paul Simon - Graceland (1987)
Pink Floyd - Another brick in the wall (1979)
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (1975)
Cure - Close to me (1985)
Cure - A forest (1980)
Beatles - Something (1969)
Beatles - While my guitar gently weeps (1968)
U2 - New Years day (1983)
Jefferson Airplane - White rabbit (1970)
Johnny Cash - Hurt (2003)
Uw eigen keuze
Massive Attack - Teardrop
Lijkt me dat die nummers wat slecht ten gehore gebracht kunnen worden omdat ze 20 of meer minuten duren. Naar mijn weten is Shine On ook ingekort voor de radioquote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Wel schandalig trouwens dat ze de beste Pink Floyd-platen (Echoes, Sheep en Pigs) dan weer niet in de keuzelijst hebben staan... Stonden wel hoog in m'n eigen Fok!-single top100
je ze kunnen platen genadeloos afkappen, heel pijnlijk somsquote:Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lijkt me dat die nummers wat slecht ten gehore gebracht kunnen worden omdat ze 20 of meer minuten duren. Naar mijn weten is Shine On ook ingekort voor de radio...Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Dogs de top 2000 haalt...
Een paar jaar geleden stond Echoes nog in de Top2000 hoor... Ingekort van oorspronkelijk 25 minuten naar een van 16 minuten... Als je dan toch zo'n lijst wil maken, zet dan in ieder geval zoveel mogelijk 'oud-top2000'-nummers erin...quote:Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lijkt me dat die nummers wat slecht ten gehore gebracht kunnen worden omdat ze 20 of meer minuten duren. Naar mijn weten is Shine On ook ingekort voor de radio...Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Dogs de top 2000 haalt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |