die stond er vorig jaar ook al in dacht ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef methodmich het volgende:
Welke plaat verwachten jullie als de verrassende hoge nieuwe binnenkomer? Zeg maar de Katie Melua van vorig jaar.
Ik gok zelf op You're Beautiful van James Blunt.
Ah ja, ook een kanshebber. Borsato dan.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat of een nummer van Anouk of zo...(als Rood maar niet de top 2000 in komt)
je kent te weinig mensenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef Neleos het volgende:
Toch wel vreemd, dat James Blunt het zo goed doet. Ik heb nog nooit iemand gesproken die You're Beautiful een goed nummer vindt.
Ow ja... jij vond Jan Smit ook leuk he?quote:
vorig jaar al 130quote:Op woensdag 8 november 2006 15:52 schreef Joesse het volgende:
[..]
die stond er vorig jaar ook al in dacht ik
Jan Smit is een held. Ik heb 'm gisteren nog live gezienquote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ja... jij vond Jan Smit ook leuk he?
eigen keuze vergeten hier neer te zettenquote:Op maandag 6 november 2006 09:51 schreef ruud_fr het volgende:
was weer een moeilijke keuze
mijn lijstje:
[..]
Blunt stond vorig jaar al in de lijst. Ik heb het angstige vermoeden dat het weer Katie Melua gaat worden en wel met Spiders Web.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef methodmich het volgende:
Welke plaat verwachten jullie als de verrassende hoge nieuwe binnenkomer? Zeg maar de Katie Melua van vorig jaar.
Ik gok zelf op You're Beautiful van James Blunt.
Niks geen rare jongensquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:57 schreef Beathoven het volgende:
Ze draaien ook Nirvana en Metallica...?
Rare jongens daar bij Radio 2.
Daar heb ik al opgestemdquote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Toch hoor je nummers als Child in time, Avond, House of the rising sun en Stairway to heaven niet zo vaak op de radio. Blijft toch wel iets speciaals.
Ja ik geloof van wel.quote:Op maandag 6 november 2006 09:55 schreef RedFever007 het volgende:
Pink Floyd - Time (1973)
Komt Mathijs van Nieuwkerk ook weer met z'n Popquiz a GoGo 2000 (ofzoiets)
Zou mooi zijn
Ik heb 4 lijstjes gestemd ..Maar wel 4x 10 nummers !quote:Op maandag 6 november 2006 15:20 schreef sandycoast het volgende:
En ik ben Led Zeppelin helemaal vergeten in mijn lijstjeKom ik nu pas achter.
Mag je eigenlijk meerdere keren stemmen?
Ja? Dat staat anders nergensquote:Op woensdag 8 november 2006 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb 4 lijstjes gestemd ..Maar wel 4x 10 nummers !
Per artiest mag je een keer stemmen per lijst snapje![]()
Waar staat dat?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Per artiest mag je een keer stemmen per lijst snapje![]()
Is dat een hit dan?? (Ik vind het veel beter dan die fietsen trouwens).....?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Blunt stond vorig jaar al in de lijst. Ik heb het angstige vermoeden dat het weer Katie Melua gaat worden en wel met Spiders Web.
het werd grijsgedraaid op radio2. de gemiddelde radio2 luisteraar kan het wel bekoren denk ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat een hit dan?? (Ik vind het veel beter dan die fietsen trouwens).....?
Daar heb ik gekeken en ik zie het niet staan als je gaat stemmen. Dus nogmaals de vraag: waar staat dat?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ga naar radio 2 siteDat jij het niet weet
![]()
Daar had ik dus ook gekeken.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:07 schreef Haaibaaike het volgende:
klik
Daar lezen.
Vul je bijv 2 x Beatles in. Maar volgens mij mag het niet ?
Wat een valspeler ben jij bah !quote:Op woensdag 8 november 2006 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
positie Artiest Titel
een Deep Purple Child in time
twee Supertramp School
drie Ramses Shaffy & Liesbeth List Pastorale
vier U2 Pride (In the name of love)
vijf Sting Russians
zes Peter Koelewijn KL 204 (Als ik God was)
zeven Boudewijn de Groot Testament
acht Creedence Clearwater Revival Proud Mary
negen Beatles Sgt. Pepper's Lonely Hearts club band
tien Zen Hair
positie Artiest Titel
een Metallica One
twee Pink Floyd Shine on you crazy diamond
drie Golden Earring Radar love
vier Frank Sinatra My way
vijf Simon & Garfunkel Bridge over troubled water
zes Kinks Sunny afternoon
zeven Toto Stop loving you
acht Michael Jackson Beat it
negen Shadows Apache
tien Moody Blues Nights in white satin
Eigen keuze Artiest Titel
The Animals House of the Rising Sun
positie Artiest Titel
een Led Zeppelin Stairway to heaven
twee Leonard Cohen Suzanne
drie Rolling Stones Jumpin' Jack flash
vier Boudewijn de Groot Avond
vijf Ekseption Air
zes Doors The end
zeven Troggs Wild thing
acht David Bowie Rebel rebel
negen Dire Straits Sultans of swing
tien Golden Earring Another 45 miles
Eigen keuze Artiest Titel
Kate Bush Running up the hil
Oke peacemanquote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook gekeken.
Je kunt wel 10 liedjes van The Beatles selecteren. Geen probleem!
bah 40 nummers opgevenquote:
Wil jij je kop dicht houden ..Je hebt vorige week al een stomme topic over mij geopent.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een valspeler ben jij bah !![]()
![]()
![]()
tja, de uitdaging is juist om er maar 10 te kiezen, das veel leuker want dan heb je er iig goed over nagedacht..quote:
zeg luister eens goed dat heb ik niet in een keer gedaan hehe.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef Joesse het volgende:
[..]
tja, de uitdaging is juist om er maar 10 te kiezen, das veel leuker want dan heb je er iig goed over nagedacht..
ik weet wel dat ze voorgaande jaren een hoop stemmen ongeldig hebben verklaard omdat er mensen meerdere keren stemden (of meerdere keren op hetzelfde nummer, kan ook)quote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
Peace dames en heren.....
enneh.. radio 2 werkt dat zelf in de hand door niet de keuze 1-malig te laten zijn door het te koppelen aan het ip-adres. eigen schuld dikke bult.
ja maar tochquote:Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
zeg luister eens goed dat heb ik niet in een keer gedaan hehe.
3 dagen joh,![]()
Toch vind ik dat onterecht.... Radio2 geeft de mogelijkheid blijkbaar om meerdere keren te stemmen op 1 ip-adres. Als je dan later stemmen ongeldig verklaart, speel je voor eigen rechter. Dat vind ik fout. Zorg dan vantevoren dat het niet kan.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:47 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze voorgaande jaren een hoop stemmen ongeldig hebben verklaard omdat er mensen meerdere keren stemden (of meerdere keren op hetzelfde nummer, kan ook)
Dat doe je inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
GVD schei uit manje bederft voor andere.
da's weer wat anders... maar dan nog blijft overeind dat radio 2 daar zelf heel wat aan zou kunnen doen. Dat doen ze niet, dus mag je niemand veroordelen die er gebruik van maakt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Naja het gaat ook een beetje om eigen eerlijkheid.. waarom zou je je stem 4x zo zwaar willen laten tellen als een ander
Vorig jaar las ik op de chat van Top 2000 dat er veel mensen meerdere een Top 10 hebben gezonden.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Naja het gaat ook een beetje om eigen eerlijkheid.. waarom zou je je stem 4x zo zwaar willen laten tellen als een ander
Dat maakt het nog niet netjesquote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vorig jaar las ik op de chat van Top 2000 dat er veel mensen meerdere een Top 10 hebben gezonden.
Dus als iemand anders in een sloot springt, doe jij dat ook?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vorig jaar las ik op de chat van Top 2000 dat er veel mensen meerdere een Top 10 hebben gezonden.
Wat zijn jullie afgunstig dat ik hier post in de Top 2000 topic..Allemaal door die Canisfire zijn schuld.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus als iemand anders in een sloot springt, doe jij dat ook?![]()
Ik zal zelf maar 1x stemmen, ben wat dat betreft misschien te eerlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |